Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 230
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ястремська, С. О.
    Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання [Текст] = Cconceptual principles of professional training for future masters in nursing by means of distance education in higher medical educational institutions / С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 62-65


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Період карантинних заходів, запроваджених в Україні з березня 2020 р. у зв’язку із поширенням COVID-19, паралізував повноцінне життя країни. З’явилися неочікувані виклики, що спричинили трансформацію як у системі охорони здоров’я, так і в медичній освіті. Потреба у підготовці майбутніх лікарів та медичних сестер ніколи не була такою нагальною, як зараз, у контексті глобальної надзвичайної ситуації. У такій ситуації вимушено повинні змінитися методи та форми навчання, стандартна взаємодія учасників освітнього процесу, зміст навчальних циклів і роль суб’єктів вищої освіти – студентів
The full life of Ukrainian citizens has been paralyzing with the implementation of quarantine measures due to the COVID-19 pandemic period since March 2020. Unexpected challenges have emerged that have led to a transformation in both the health care system and medical education. The need to train future doctors and nurses has never been more urgent than it is now in the context of a global emergency. In this situation the methods, ways and forms of learning, the interaction of participants in the educational process, the content of educational cycles and the role of higher education players – students should be changed
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Якименко, О. О.
    Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери [Текст] / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 139-141


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Дод.точки доступу:
Тягай, О. Я.
Бірюков, В. С.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Як взяти участь у фаховому вебінарі та отримати СЕРТИФІКАТ // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 10. - С. 71-73


MeSH-головна:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, организация и управление, стандарты)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Юр’єва, Л. М.
    Психологічний стан майбутніх медиків під час дистанційного навчання [Текст] = Psychological condition of future doctors during distance learning / Л. М. Юр’єва, А. В. Шорніков // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 1. - С. 156-159


MeSH-головна:
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
СНА РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Анотація: В статті представлені результати дослідження психічного стану студентів вищих медичних закладів освіти під час дистанційного навчання, спричиненого карантинними заходами з приводу пандемії COVID-19
The article presents the mental state study results of students of higher medical educational institutions during distance learning caused by quarantine measures due to COVID-19 pandemic
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного стану [Текст] = Features of teaching the course of psychiatry and narcology to students of higher education institutions of the martial state / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 90-93. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение, организация и управление, тенденции)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи – сформувати методологічні основи викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу. Виділити інноваційні підходи щодо ефективного викладання дисципліни, зокрема в дистанційному форматі навчання. Методи дослідження − загальнонаукові та конкретно-наукові. Результати дослідження та їх обговорення. Стаття присвячена особливостям методології викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу, що допомагає майбутнім лікарям засвоїти основи клінічних дисциплін. Опанування знаннями та навичками щодо діагностики стану психічного здоров’я людини, клінічних симптомів, профілактики порушення психічних функцій у процесі життєдіяльності та при різних коморбідних захворюваннях, проведення медичної та психологічної експертизи та реабілітації хворих. Висвітлено методологію проведення практичних занять для студентів-медиків та використання системи MOODLE для ефективного онлайн навчання. Висновки. Враховуючи проведений аналіз інформації щодо викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного часу, нами описано можливості застосування систем для дистанційного навчання, зокрема системи MOODLE, для підготовки студентів вищої школи до занять за умови доступу до мережі Інтернет
To form the methodological foundations of teaching the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions. To highlight innovative approaches to effective teaching of the discipline, in particular in the distance learning format. Material and methods. General scientific and specific scientific. Results. The article is devoted to the peculiarities of the teaching methodology of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions, which helps future doctors to learn the basics of clinical disciplines. It is necessary to master knowledge and skills regarding the diagnosis of the state of mental health of a person, clinical symptoms, prevention of impairment of mental functions in the process of life and various comorbid diseases, conducting medical and psychological examination and rehabilitation of patients. The methodology of conducting practical classes for medical students and using the MOODLE system for effective online learning are highlighted. Conclusions. Taking into account the analysis of information on the teaching of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" to students of higher education institutions in wartime conditions, we have described the possibilities of using systems for distance learning, in particular the MOODLE system for preparing students of higher education for classes with access to the Internet
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Школа доказової медицини – новий формат дистанційного навчання через призму клінічних кейсів [Текст] // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2021. - N 1. - С. 49-51


MeSH-головна:
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED MEDICINE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
ЭПИДЕМИОЛОГИ-ИНФЕКЦИОНИСТЫ -- INFECTION CONTROL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: З пандемією COVID-19 система медичної освіти зазнала суттєвих змін, опинившись не лише в нових реаліях, а й відкривши численні можливості. На сьогодні лікарі мають змогу навчатися, відвідуючи різноманітні онлайн-семінари і конференції, не виходячи з дому. Необхідність дистанційного навчання стала підґрунтям для розвитку і вдосконалення дистанційного формату безперервного розвитку лікарів. В умовах високої завантаженості і дефіциту вільного часу освітні онлайн-заходи повинні бути максимально інформативними, цікавими і лаконічними. Тож організатори проекту SHDM SCHOOL кинули виклик стандартним вебінарам і організували онлайн-конференцію з принципово новим форматом викладення освітнього матеріалу – через призму реальних клінічних кейсів (формат «Нарада–порада»)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шевчук, О. Є.
    Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання [Текст] / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Інформаційні технології в даний час впроваджені практично в усі сфери охорони здоровя. Зараз не можна собі уявити життя без зв’язку, швидкісного інтернету, комп’ютерних мереж та новітніх освітніх платформ. Особливо актуальним це стало у закладах освіти, безспосередньо в медичних університетах, коледжах під час введення надзвичайної ситуації в країні. Мета: Доведення необхідності використання ІТ технологій у навчанні в медичних університетах під час воєнного стану, як єдино можливих способів онлайн комунікації
Дод.точки доступу:
Бойко, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шанайда, М. І.
    Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі [Текст] = Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process / М. І. Шанайда // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 64-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмежень
Analysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Чорненький, М. В.
    Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права [Текст] / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 129-131


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Махобей, К. М.
Сопіга, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Чалий, О. В.
    Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Анотація: Вивчення дисципліни «Медична ї біологічна фізика» в медичних університетах базується не тільки на знаннях фізики, отриманих в ланці середньої освіти, але і математики, як основи всіх природничих дисциплін. Дистанційний формат вивчення передбачає оволодіння студентами базовими знаннями вищої математики і статистики під час проведення і практичних занять засобами дистанційного навчання. Мета: Наша робота є висвітлює вивчення вищої математики і статистики студентами медичних і стоматологічного факультетів у процесі вивчення курсу «Медичної і біологічної фізики» під час проведення практичних занять у дистанційній формі
Дод.точки доступу:
Стучинська, Н. В.
Марголич, І. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Циркадные ритмы, последствия их смены и астения в аспекте обучения в ВУЗе с использованием дистанционных технологий [Текст] / А. В. Лямин [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 12. - С. 97-99


MeSH-головна:
ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- CIRCADIAN RHYTHM (физиология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (осложнения)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Дод.точки доступу:
Лямин, А. В.
Незнанов, Н. Г.
Мартынихин, И. А.
Мартынихин, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Царегородцев, А. Д.
    Телемедицинские технологии для дистанционных консультаций и заочного повышения квалификации врачей [Текст] / А. Д. Царегородцев, Б. А. Корбинский // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 1999. - Т. 44, № 5. - С. 6-8


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Корбинский, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Хомазюк, Т. А.
    Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи [Текст] / Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 141-143

Рубрики: Образование дистанционное

   Образование медицинское, преддипломное


Дод.точки доступу:
Гриценко, В.І.
Люлька, Ю.П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Хасхачих, Д. А..
    Використання інтернет-сервісу socrative для дистанційного навчання студентів [Текст] = Use of socrative internet service for distance learning of students / Д. А. Хасхачих // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 135-139


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – підвищити якість дистанційної освіти студентів-медиків через застосування в навчальному процесі інтернет-сервісу Socrative. Основна частина. З метою підвищення пізнавального інтересу учнів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити дистанційний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний Інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами використовуються планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до мережі “Інтернет”. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Можливості сервісу дозволяють проводити опитування студентів, контроль засвоєного матеріалу та організовувати ігрові змагання на швидкість відповідей, що значно підвищує продуктивність і підвищує мотивацію студентів до навчання. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи викладачів, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами й студентами, та ефективність роботи кафедри в цілому. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить значно спростити і вдосконалити проведення поточного та кінцевого обліку знань студентів, а використання елементів змагання – підвищити мотивацію студентів до навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів [Текст] = Forms to improve the quality of postgraduate training of ophthalmologists / С. О. Риков [та ін.] // Архів офтальмології України. - 2021. - Т. 9, № 2. - С. 45-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, организация и управление, тенденции)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Основним напрямком вдосконалення процесу підвищення кваліфікації лікарів на етапі післядипломної освіти є поступове впровадження сучасних форм навчання. Інтернатура — перший крок до самостійної роботи лікаря, тому важливо саме з цього етапу направляти зусилля молодого фахівця до самовдосконалення. Традиційні методи навчання лікарів-інтернів у першу чергу спрямовані на отримання і поглиблення знань шляхом передачі інформації з подальшим втіленням у конкретних професійних діях з визнаними алгоритмами. Проте така методика навчання не сприяє розвитку самостійної пі­знавальної діяльності молодих колег, хоча саме на цьому постулаті базується концепція дистанційного навчання як нової форми післядипломної освіти. У статті характеризується сучасна система підготовки інтернів-офтальмологів. Обґрунтовується використання в навчальному процесі дистанційної форми навчання, клінічних розборів хворих, етапного тестового контролю, ситуаційних задач. Висловлюється побажання з поліпшення організації проведення інтернатури з офтальмології
The main direction of improving the process of professional development of doctors at the stage of postgraduate training is the gradual introduction of modern forms of education. Internship is the first step to independent work of a doctor, so it is important from this stage to direct the efforts of a young specialist to self-improvement. Traditional methods of training interns are primarily aimed at obtaining and deepening knowledge through the transfer of information with subsequent implementation in specific professional activities with recognized algorithms. However, this method of teaching does not contribute to the development of independent cognitive activity of young colleagues, although it is on this postulate the concept of distance learning is based as a new form of postgraduate education. The article characterizes the modern system of training of interns-ophthalmologists. The use of distance learning, clinical analysis of patients’ data, stage test control, situational tasks in the educational process is substantiated. Wishes are expressed to improve the organization of the internship in ophthalmology
Дод.точки доступу:
Риков, С. О.
Туманова, О. В.
Петренко, О. В.
Косуба, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Унгурян, Л. М.
    Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Текст] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 95-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Чернецька, Г. В.
Науменко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Удод, О. А.
    Дистанційна освіта і практична підготовка здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» [Текст] = Distance education and practical training of applicants for higher education in the specialty "Dentistry" / О. А. Удод, І. О. Трубка, В. С. Стулікова // Вісник стоматології. - 2020. - № 4. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, статистика, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (использование, статистика, тенденции)
Анотація: В умовах жорсткого карантину освітній процес у закладах вищої освіти нашої країни був переведений у дистанційний режим. Однак спеціальності, зокрема, «Стоматологія», які нерозривно пов’язані з навчанням здобувачів практичним навичкам, від володіння якими залежить їх професійна компетентність, виявились найбільш вразливими внаслідок унеможливлення практичної підготовки. У таких умовах велику вірогідність суттєво змінитися має порядок проведення об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту, як етапу державної атестації здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Стоматологія», відносно контролю практичних навичок. Демонстрація здобувачами стоматологічних маніпуляцій може бути проведена в індивідуальному режимі на тренажерах або моделях за допомогою відеоконференції у реальному часі або у віртуальному середовищі за наявності відповідних комп’ютерних програм з імітацією певних маніпуляцій
Дод.точки доступу:
Трубка, І. О.
Стулікова, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Тун, П.
    Принципы дистанционного обучения в последипломном медицинском образовании [Текст] / П. Тун // Российский семейный врач. - 2002. - Т. 6, № 4. - С. 74-77


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Топол, І. О.
    Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Implementation of online course as an element of distance learning in the educational process of the department of microbiology, virology and immunology / І. О. Топол // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 58-61


MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)