Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy" [Текст] = Особливості підготовки іноземних студентів з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті / G. Yu. Starchenko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 212-216. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: The pharmaceutical industry is rapidly developing and implementing new innovative approaches and legal regulation of the drugs quality management system, which includes a set of process methods and resources that are necessary for quality management. Therefore, the mastery by students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is an important issue of their professional training which will help them to master the methodology of quality management, normative-legislative and organizational-economic aspects of quality control of medicinal products at pharmaceutical enterprises. The elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is closely connected to some other disciplines, such as “Pharmacy and Industrial Technology of Drugs”, and “Technology of Cosmetic Drugs”. Training takes place according to the credit-module system in accordance with the basic requirements of the Bologna Convention
The main tasks of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" are: providing the students with general knowledge about the quality indicators of medicines depending on the stage of their life cycle by fulfilling the requirements of good pharmaceutical practices and developing documentation in accordance with their requirements; formation of practical skills related to the rules and requirements for the creation, manufacture, research, distribution, sale, and storage of medicines in accordance with the requirements of good pharmaceutical practices operating in the European Union; improvement of the level of general and scientific development of students, formation of their outlook and perspective as modern qualified specialists in the field of pharmacy. The aim of the research is to study the peculiarities of the training of foreign students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" in the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy". The subject of study of the discipline "Quality Systems in Pharmacy" is the methodology of pharmaceutical development, the components of the quality assurance system of medicines, including the requirements of the Guidelines of good practices in pharmacy for each stage of the life cycle of a medicinal product. The discipline is usually chosen by the well formed specialists. Teaching the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" at the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of IFNMU is necessary for students to thoroughly master the quality management system of medicines, it contributes to the optimization of the educational process and the improvement of the new principle of problem-oriented education of students and its control. This discipline orients students to the importance of the following issues: ensuring the quality of medicines at all stages of their life cycle; regulatory activities in the field of quality control of medicines; implementation of medicines; optimization and monitoring of pharmaceutical quality systems processes. This discipline forms the important competencies, knowledge, skills, abilities, and aspirations of students for self-development, while their teacher also develops and improves in the professional field together with students. Taking into account the trend of the European development of the pharmaceutical industry, the quality management system of medicines also should be harmonized with European standards
Вивчення студентами спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» є важливим напрямком фахової підготовки кваліфікованого спеціаліста, який освоїть методологію управління якістю, нормативно-законодавчих та організаційно-економічних аспектів контролю якості лікарських засобів на фармацевтичних підприємствах. Вибіркова дисципліна «Системи якості у фармації» є продовженням ряду дисциплін, а саме: аптечної та промислової технології ліків, технології косметичних лікарських засобів та інших. Навчання відбувається за кредитно-модульною системою згідно до основних вимог Болонської конвенці
Основними завданнями вивчення вибіркової дисципліни “Системи якості у фармації” є: формування у здобувачів вищої освіти загальних знань щодо показників якості лікарських засобів відповідно до етапу їх життєвого циклу шляхом виконання вимог належних фармацевтичних практик та розробки документації у відповідності до їх вимог; формування практичних навичок, що стосуються правил і вимог створення, виготовлення, дослідження, дистрибуції, реалізації, зберігання лікарських засобів; підвищення рівня загального та наукового розвитку у здобувачів вищої освіти. Метою роботи є дослідження особливостей підготовки іноземних студентів на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського національного медичного університету з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації». Викладання вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті ІФНМУ необхідне для досконалого вивчення студентами системи управління якістю лікарських засобів, сприяє оптимізації навчального процесу та удосконаленню нового принципу проблемно орієнтованого навчання студентів та його контролю. Дисципліна орієнтує студентів на важливість питань забезпечення якості лікарських засобів на всіх етапах життєвого циклу, регуляторної діяльності у сфері контролю за якістю, реалізації лікарських засобів, моніторингу процесів фармацевтичних систем якості.
Дод.точки доступу:
Starchenko, G. Yu.
Struk, О. А.
Kostashchuk, T. Z.
Sas, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості змішаної форми навчання студентів 4-6 курсів медичного університету в період воєнного стану [Текст] = The peculiarities of blended learning of 4-6 years students at the medical university during the period of martial law / Л. П. Денищич [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 1. - С. 75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
Анотація: Запровадження в Україні воєнного стану стало причиною переходу до змішаної форми освітньої діяльності, визначило нові виклики й можливості для закладів вищої освіти. Всупереч складним реаліям часу в країні продовжується освітній процес в областях (зокрема у Вінницькій області) з відносною безпековою ситуацією. У статті вказано на низку нормативних документів, якими керується заклад вищої освіти у провадженні освітньої діяльності. Також було здійснено аналіз поняття “змішана форма навчання”, наведені основні положення щодо організації змішаного навчання та його результати на прикладі студентів 4-6 курсів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Визначено, що змішана форма навчання є гармонійним поєднанням аудиторної та дистанційно-інтерактивної роботи здобувачів освіти з використання інформаційно-цифрових технологій. Вказано на переваги застосування змішаного (комбінованого) навчання під час підготовки майбутніх фахівців медичного напряму, зокрема здатність до адаптації та багатофункціональності. Така форма навчання позитивно вплинула і на підвищення мотивації майбутніх медиків та формування їхніх компетентностей. Визначено основні онлайн-платформи та цифрові засоби навчання, які використовуються під час змішаного (комбінованого) навчання в освітньому процесі медичних закладів вищої освіти, а саме: платформи дистанційного навчання Moodle та Microsoft Teаms, платформи онлайн-зв’язку Viber, Telegram, Messenger. Важливою стане адаптація освітнього процесу в умовах війни та сприяння тим заходам, які будуть спрямовані на відродження освіти у повоєнний період, а також підвищення можливостей цифровізації в країні
Chronic pancreatitis (CP) is a common recurrent pathology of the pancreas. The long course of the inflammatory process, accompanied by chronicity, is the cause of concomitant complications of the gastrointestinal tract, and is also often attributed to the causes that lead to the development of a pathology with an extremely unfavorable prognosis – pancreatic cancer (PC). The purpose of the work is to build a mathematical model for the diagnosis of malignant pathology of the pancreas based on the available group of real statistical data in the form of symptoms of the type of presence (presence). 45 patients who were operated on between 2018 and 2022 were analyzed. A problem of automatization of diagnosing malignant pancreas pathology or its absence is considered. The goal is to build a mathematical model of diagnosing the malignant pathology based on an available group of statistical data in the form of 0 and 1, which indicate the absence and presence of the definite symptom. Based on the selected symptoms of the pathology development likelihood increase, a mathematical model in the form of binary classification is built by using probabilistic neural networks. A set of the selected symptoms is divided into a group of 14 more influential symptoms and a group of 13 less influential symptoms. A set of statistical data of 20 patients with a correctly diagnosed presence of pathology and a set of statistical data of 25 patients with a correctly diagnosed absence of malignant pathology were formed for the construction and testing of a classifier. Thus, if the number of false symptoms did not exceed five in each of the sets, then the corresponding classifier, which is an average of 20,000 probabilistic networks, determines the diagnosis without error. It is noted that the slower 53130 classifier is more reliable
Дод.точки доступу:
Денищич, Л. П.
Мельник, Є. А.
Маринич, Л. І.
Шевчук, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Досвід проведення симуляційного навчання з використанням аватарів [Текст] = Experience of simulation training using avatars / І. В. Біцька [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 188-190. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
АБДОМИНОПЛАСТИКА -- ABDOMINOPLASTY (использование, методы, обучение, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Повномасштабна війна й пандемія коронавірусу показали, що інколи єдиним способом навчання та комунікації зі студентами є дистанційний вид роботи. Метою нашого дослідження було представити методику «аватар», або телесимуляцію як альтернативу традиційному навчанню в симуляційних кабінетах. Матеріали та методи. Методика «аватар» запропонована Центром клінічної симуляції Центру медичних освітніх технологій Ризького університету імені Страдіня. Суть методу полягає у такому. Є три камери: в кімнаті симуляції, де знаходиться аватар, роль якого виконує викладач, у викладача, який перевіряє правильність виконання симуляції, і в студента. Останній (студент), який перебуває дистанційно, через камеру дає команди аватару для виконання певної дії. Ще один викладач за іншою камерою або він також може бути в кімнаті симуляції, оцінює правильність виконання завдання. Відбувається комунікація через TEAMS між трьома учасниками. Результати та їх обговорення. Методика аватару була застосована для відпрацювання практичних навиків і проведення нескладних симуляційних сценаріїв в умовах дистанційного навчання зі студентами медичного факультету на модулі «Абдомінальна хірургія», а також із студентами сестринського відділення фахового медичного коледжу ІФНМУ на заняттях із дисципліни «Медсестринство в хірургії». Так, слухачі сестринського відділення відпрацьовували симуляційний сценарій зупинки кровотечі з верхньої кінцівки. Для студентів медичного факультету проводили симуляційний сценарій постановки діагнозу «гострий апендицит». Висновки. У певних ситуаціях (у цьому випадку повномаcштабна війна й карантин) дистанційне навчання є важливою та потрібною формою освітнього процесу навіть у медичних вузах. Віртуальна симуляція дозволяє розвинути клінічне мислення, технічні та мануальні навички, співпрацю з іншими спеціалістами, лідерські навички, комунікативні навики, вміння приймати рішення, брати на себе відповідальність, запам’ятовувати порядок дій, бути готовим до критичних ситуацій
We live in a time of challenges for society, such as full-scale war and the COVID-19 pandemic. These events changed many aspects of our lives, including deeply influencing the educational process in institutions of higher and professional pre-higher education. Over the past four years, there has been an active digitization of education at all levels, we conduct training in mixed and distance formats, and this presents us with new challenges, in particular, how to conduct simulation training with practice of practical skills and abilities in distance learning conditions. Тhe aim. The goal of our work was to present the avatar technique, or telesimulation, as an alternative to traditional training in simulation rooms. We believe that the described technique will be useful for practicing practical skills and simulation scenarios in various medical specialties, and even for conducting OSKI. Materials and methods. To ensure a full-fledged educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in remote mode, the platform of the IFNMU website and the Microsoft Teams teamwork center are used, as well as additional sources of communication and communication, namely Facebook, Instagram, Viber, Telegram. Information support is based on the use of "cloud" technology based on the Microsoft Office 365 system. The avatar technique was proposed by the Center for Clinical Simulation of the Center for Medical Educational Technologies of Riga University named after Stradin. The essence of the method is as follows. There are three cameras: in the simulation room, where there is an avatar, whose role is played by the teacher, the teacher, who checks the correctness of the simulation, and the student. A student who is located remotely through the camera gives commands to the avatar to perform a certain action. Another teacher behind another camera, or he may also be in the simulation room, evaluates the correctness of the task. There is communication through TEAMS between three participants. Results. The avatar technique was used to practice practical skills and conduct simple simulation scenarios in the conditions of distance learning with students of the medical faculty on the module "Abdominal surgery", as well as with students of the nursing department of the specialized medical college of IFNMU in classes on the discipline "Nursing in surgery". A simulation scenario of stopping bleeding from the upper extremity was worked out with the students of the nursing department. A simulation scenario of diagnosing acute appendicitis was conducted for students of the Faculty of Medicine. Despite the difficult situations, the full-scale war and the COVID-19 pandemic have turned society towards online learning and forced us to see the benefits of e-learning. It's time to introduce amazing innovations and digital developments into the educational process. Ed Tech standards make changes in the educational process: in training, assessment, certification, etc. This diversified the teaching methodology, interested both students and teachers, and made it multi-vector. Access to online tools has made it possible to take advantage of the time and location flexibility associated with online learning. Conclusions. In certain situations (in this case, full-scale war and quarantine), distance learning is an important and necessary form of the educational process, even in medical schools. Virtual simulation allows you to develop clinical thinking, technical and manual skills, cooperation with other specialists, leadership skills, communication skills, the ability to make decisions, take responsibility, remember the order of actions, and be ready for critical situations
Дод.точки доступу:
Біцька, І. В.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. І.
Глов’як, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Моцюк, Ю. Б.
    Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану [Текст] = Independent work of students during distance learning in conditions of pandemic and martial law / Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 208-211. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, статистика, тенденции)
Анотація: Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України спричинили значущі зміни в організації освітнього процесу. Дистанційна форма навчання стала сучасною альтернативою доступу до знань, а вищі навчальні заклади намагаються адаптувати до нових умов свої напрацювання задля забезпечення всіх складових освітнього процесу. Самостійна робота є засобом підвищення ефективності процесу навчання та підготовки слухачів до поповнення власних знань. Дистанційне навчання надає студентам доступ до джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові поштовхи для творчого самовираження, пошуку та закріплення різних професійних навичок, а викладачам дозволяє реалізовувати необхідні для цього форми й методи навчання. Також із використанням засобів дистанційного навчання мотивація студентів підсилюється завдяки новизні, нетрадиційності подання навчального матеріалу, можливості самостійного розв’язання запропонованих завдань. Мета роботи. Удосконалити організацію та методи контролю за виконанням самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання за допомогою впровадження активних методів навчання на кафедрі акушерства й гінекології. Результати. З метою організації та поліпшення контролю виконання самостійної й індивідуальної роботи студентів на кафедрі акушерства та гінекології впроваджено розбір клінічних кейсів. За запропонованими викладачем клінічними ситуаціями студенти самостійно опрацьовують матеріал і представляють у форматі мультимедійної презентації. В залежності від патологічної ситуації слухачі за допомогою інтернет-пошуку пропонують до уваги відеоролики можливих маніпуляцій і оперативних втручань із детальним розбором етапів лікування. Студентові також рекомендовано самостійно провести літературний пошук і представити сучасні концепції етіології, механізму розвитку обраної патології, методи діагностики та лікування згідно з останніми міжнародними й національними клінічними протоколами. Створення клінічних кейсів подають як в індивідуальному, так і в груповому форматах, що розширює уміння учасників навчального процесу працювати в команді. Презентація власних результатів відбувається на практичних заняттях у присутності всіх студентів групи й викладача на кшталт конференції із можливістю активної дискусії, запитань-відповідей. Висновки. Грамотно організована самостійна робота в дистанційному або змішаному форматах дозволяє не тільки ефективно проводити практичні заняття, а й формувати стійкий інтерес студентів до предмета, який подано до вивчення, виробляти намагання та вміння самостійно добувати знання
The COVID-19 pandemic, and later a full-scale war on the territory of Ukraine, caused significant changes in the organization of the educational process. Distance learning has become a modern alternative to access to knowledge, and higher education institutions are trying to adapt their work to new conditions to ensure all components of the educational process. Independent work is a means of increasing the effectiveness of the learning process and preparing students for independent replenishment of their knowledge. Distance learning gives students access to sources of information, increases the efficiency of independent work, provides new opportunities for creative self-expression, finding and consolidating various professional skills, and allows teachers to implement forms and methods of learning. With the use of distance learning tools, students' motivation is also strengthened due to the novelty, non-traditional presentation of educational material, and the possibility of independently solving the proposed tasks. The main types of educational classes during distance learning in the process of credit-modular learning are: lecture, seminar, practical classes, laboratory classes, consultations. All the mentioned types of classes are based on independent study of educational material. It is very important in the remote system to hold consultations, where students remotely receive answers from the teacher to specific questions or explanations of certain theoretical provisions and aspects of their application. Distance learning is a process of interaction between a teacher and a student, based on the use of modern information and telecommunication technologies, which make it possible to conduct distance learning, which is relevant in the conditions of a pandemic and martial law
Aim. To improve the organization and methods of monitoring the performance of students' independent work in the conditions of distance learning through the implementation of active learning methods at the Department of Obstetrics and Gynecology. Results: In order to organize and improve the control of independent and individual work of students, the department of obstetrics and gynecology introduced the analysis of clinical cases. According to the teacher's proposed clinical situations, students independently work out and present them in the format of a multimedia presentation. Depending on the pathological situation, students use Internet searches to present videos of possible manipulations and surgical interventions with a detailed analysis of the stages of treatment. The student is also invited to independently conduct a literature search and present modern concepts of etiology, the mechanism of development of the selected pathology, methods of diagnosis and treatment according to the latest international and national clinical protocols. The creation of clinical cases is offered in both individual and group formats, which expands the opportunity for participants of the educational process to work in a team. The presentation of own results takes place in practical classes in the presence of all students of the group and the teacher in the form of a conference with the possibility of active discussion, questions and answers. Conclusions. Competently organized independent work in a remote or mixed format allows not only to effectively conduct practical classes, but also to form a stable interest of students in the subject being studied, to make efforts and the ability to acquire knowledge independently
Дод.точки доступу:
Остафійчук, С. О.
Басюга, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гушул, І. Я.
    Ефективність проведення онлайн занять із дисципліни «Радіологія» [Текст] = Efficiency of teaching online in the discipline «Radiology» / І. Я. Гушул // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 93-96. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, статистика, тенденции)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета роботи - здійснити порівняльний аналіз рівня знань студентів після онлайн та офлайн вивчення дисципліни «Радіологія» за результатами складання заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Аналіз здійснено за результатами складання заключного модульного контролю 548 студентами, яких розподілили на дві групи: групу порівняння (236 студентів, які навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі) та основну групу (312 студентів, які навчаїися в онлайн-режимі), розподілену на дві підгрупи. Перша - студенти, які складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі, друга-ті, що складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі. Складання заключного модульного контролю відбувало ся у три етапи: тестування за допомогою серверу'дистанційного навчання moodle, виконання практичної навички (опис рентгенограми, комп ’ютерної або магнітно-резонансної томограми) та усне опиту вання. Всі етапи оцінювали за п ятибальною системою з подальшою конвертацією оцінки у бали. Результати. За даними аналізу, результати складання модульного контролю в онлайн-режимі набагато кращі, ніж в офлайн-режимі, що доводить вірогідне переважання відсотка оцінки «5» та менший відсоток оцінки «2». При складанні заключного модульного контролю в офлайн-режимі результати гірші (переважають оцінки «2» та зменшується відсоток оцінок «5»). Кількість набраних балів за тестовий комп ’ютерний контроль та усне опитування в кожній групі відповідає тій же закономірності, що пояснюється можливістю студента скористатися джерелами інформації або підказкою іншої особи при складанні модульного контролю в онлайн-режимі. Однак при складанні практичних навичок у вигляді комп ’ютерного контролю кількість набраних балів у підгру пах студентів вірогідно не відрізняється, що пов’язано з обмеженням часу' відповіді на кожне запитання і технічним ускладненням використання інших джерел інформації. Отже, онлайн -навчання, попри свої недоліки має переваги, а в деяких випадках, як під час довготривалого карантину, є незамінним. Проведене дослідження доводить його ефективність, проте є певні запитання щодо об’єктивності оцінки рівня знань студентів, що вказує на необхідність проведення проміжного та заключного модульного контролів виключно в офлайн-режимі. Висновок. Важливість та необхідність онлайн-навчання є беззаперечними, проте для його ефективності необхідно проводити періодичний контроль рівня знань студентів виключно в офлайн-режимі
The purpose of the work - to cany out a comparative analysis of the level of students ’ knowledge after online and offline study of the discipline «Radiology·» based on the results of the final module control. Materials and methods. The analysis was carried out according to the results of the final module test by 548 students, who were divided into nro groups: a comparison group (236 students who studied and took the final module test offline) and the main group (312 students who studied online) divided into two subgroups. The first group - students who took the final module control in the online mode, the second - those who took the final module control in the offline mode. The final modular control was accomplished in three stages: testing using the moodle distance learning server, performance of practical skills (description of X-ray, computer or magnetic resonance imaging) and oral interview. All stages were evaluated according to a five-scores system with subsequent conversion of the evaluation into grades. The results. According to the analysis, the results of completing the modular control online are much better than in the offline mode, which proves the probable predominance ofthe percentage ofthe grade «5» and less percentage of the grade «2». When completing the final modular control in the offline mode, the results are worse («2» grades prevail and the percentage of «5» decreases). The number of the received grades for the test computer control and the oral survey in each group corresponds to the same pattern, which is explained by the student’s ability to use sources of information or prompting by another person when completing the modular control in the online mode. However, when checking-up practical skills in the form of computer control, the number of the received grades in the subgroups of students probably does not differ, which is due to the limitation of time to answer each question and the technical complexity of using other sources of information. Therefore, online teaching, despite its shortcomings, has advantages, and in some cases, as during a long-term quarantine, it is indispensable. The conducted research proves its effectiveness, but there are certain questions regarding the objectivity of assessing the level of students 'knowledge, which indicates the need to conduct intermediate andfinal module tests exclusively in offline mode. Conclusion. The importance and necessity of online education is indisputable, however, for its effectiveness, it is necessary to monitor periodically the level ofstudents ’knowledge exclusively in the offline mode
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Тодорів, Т. В.
    Оцінка платформ для дистанційного навчання в освітньому процесі в умовах сьогодення [Текст] = Evaluation of platforms for distance learning in the educational process under conditions of the current context / Т. В. Тодорів, Н. М. Воронич-Семченко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, снабжение и распределение, тенденции)
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
Анотація: Повномасштабне вторгнення в Україну та воєнні дії, які тривають дотепер, мають значний вплив на всі аспекти життя людини, зокрема соціальний розвиток і освіту, що змусило активізувати управління ризиками в надзвичайних ситуаціях. За таких умов найбезпечнішою формою організації навчання є дистанційна. Мета - здійснити аналіз дистанційних методів навчання та самонавчання учасників освітнього процесу під час воєнних реалій та перспектив їх розвитку у післявоєнний час. Матеріали і методи. Здійснено огляд різних доступних онлайн-платформ, їх порівняння щодо основних функцій, переваг, операційних систем, у яких вони підтримуються, інтерфейсу користувача та кількості осіб, які можуть брати участь, а також безпеки та обмежень. Результати. Онлайн-навчання - це один із способів підтримання освіти під час військових дій для студентів і викладачів. Багато закладів освіти перейшли на змішану та дистанційну форму і зосередилися на інтеграції технологій для навчання студентів вдома. Онлайн-платформи стали важливою частиною освітнього процесу та надання інформації в сьогоднішніх реаліях. Висновок. Описані сучасні онлайн-платформи дають можливість суттєво збільшити ефективність навчального процесу' закладів вищої освіти. Для України важливим пріоритетом сьогодення є створення та удосконалення платформатизованого навчання, яке розглядається частиною досягнення нової якості освіти
The full-scale invasion of Ukraine and the ongoing hostilities have a significant impact on all aspects of human life, including social development and education, which has forced the intensification of emergency risk management. Under such conditions, distance learning is the safest form of education organization. Aim - to analyze the distance learning methods for teaching and self-education of the participants in the educational process during the war realities and the prospects for their development in the post-war period. Materials and methods. An overview of the various available online platforms was provided, comparing them in terms of key functions, benefits, operating systems they are supported in, user interface and the number of people who can participate, as well as security and limitations. Results. Online teaching is one of the ways to maintain education for students and teachers during military operations. Many educational institutions have passed to compound and distance form and focused on integrating technology to teach students at home. Online platforms have become an important part of the educational process and information provision in today’s realities. Conclusion. The described modern online platforms provide an opportunity to increase significantly the effectiveness of the educational process of higher education institutions. For Ukraine, an important priority’ today is the creation and improvement of the platform learning, which is considered as a part of the achievement of a new· quality of education
Дод.точки доступу:
Воронич-Семченко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Досвід онлайн-навчання іноземних студентів на кафедрі мікробіології в умовах воєнного стану [Текст] = Experience of online education of foreign students at the department of microbiology in the conditions of the military state / О. І. Жорняк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 1. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение, психология)
ВОЙНА -- WAR (этика)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Через воєнні дії, що протягом майже двох років тривають на території України, відбулась перевірка на міцність освітньої системи країни, зокрема й медичної. Дистанційне навчання, яке стало відповіддю на обмеження очної форми вивчення предметів для іноземних студентів, змусило шукати нові шляхи для реалізації освітнього процесу, що призвело до поширення технічних та програмних засобів, нових можливостей для освітніх інформаційних платформ, педагогічних технологій і методик навчання. Тому під час побудови персонального онлайн-заняття залишається необхідною умовою ефективна і якісна організація процесу навчання в режимі онлайн для формування стійких вмінь та навичок у здобувачів вищої медичної освіти. Набутий досвід кафедр Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в період карантину та досвід інших країн у проведенні онлайн-навчання допомагає викладачам удосконалювати методи подання інформації та покращення рівня знань іноземних студентів. Технічною базою для проведення онлайн-занять широко використовується платформа “Teams" на базі Microsoft Office. У статті проаналізована специфіка організації навчального процесу у здобувачів освіти з інших країн, що навчаються на кафедрі мікробіології онлайн в умовах воєнного стану. Означено етапи заняття і можливості донесення інформації до студента на кожному з них. Доведено, що дистанційне навчання має низку переваг і недоліків, але надає можливість опановувати курс мікробіології навіть під час війни без переривання навчального процесу. Незважаючи на те, що онлайн-навчання в умовах воєнного стану є вимушеним кроком, при грамотній організації процесу можливо цілком забезпечити право студентів на отримання якісної освіти
Due to the military actions more then 1,5 years on the territory of Ukraine, the strength of the medical education system was tested. Distance learning, which became the answer to the limitations of full-time form for foreign students, forced to look for new ways to implement the educational process, common technical and software tools, new opportunities for educational information platforms, pedagogical technologies and teaching methods. Therefore, in our time, the need for effective organization of distance learning, acquisition of new skills and abilities in building one's own online class remains very relevant. Acquired experience of the departments of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya during the quarantine and the experience of other countries in conducting online education helps teachers improve the methods of presenting information and improving the level of knowledge of foreign students. The online platform “Teams” based on Microsoft Office is widely used as the technical base for conducting online classes. The article analyzes the specifics of the organization of the educational process among students from other countries studying at the Department of Microbiology online under martial law. The stages of the lesson and the possibilities of conveying information to the student at each of them are defined. It has been proven that distance education has a number of advantages and disadvantages, but it provides an opportunity to master the course of microbiology even during the war without interrupting the educational process. Distance Learning it can and should take its place in the educational space, since with competent organization it can provide quality education that meets the requirements of today’s modern society
Дод.точки доступу:
Жорняк, О. І.
Колодій, С. А.
Крижановська, А. В.
Трофіменко, Ю. Ю.
Жорняк, П. В.
Буркот, В. М.
Кордон, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бодяка, В. Ю.
    Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі» [Текст] = The influence of online learning on the level of students’ knowledge on the discipline «Oncology and radiation medicine including» / В. Ю. Бодяка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY (методы, обучение, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета роботи - оцінити ефективність засвоєння знань студентами, які вивчали дисципліну «Онкологія та радіаційна медицина у т. ч.» в онлайн та офлайн режимах шляхом порівняння результатів заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Для реалізації мети здійснили оцінку результатів складання заключного модульного контролю у 608 студентів. Групу порівняння сформували із 236 студентів, що навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі, а основну групу - з 372 студентів, що навчалися в онлайн-режимі, однак частина з них складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі (перша підгрупа), а інші - в офлайн-режимі (друга підгрупа). У всіх підгрупах здійснювали комплексне оцінювання результатів заключного модульного контролю за трьома складовими: 1) тестові завдання (за допомогою серверу дистанційного навчання moodle); 2) практична навичка у вигляді клінічної задачі з п’ятьма варіантами відповідей; 3)усні відповіді на 3 запитання. Результати оцінювали за п ’ятибальною системою, оцінки конвертували у бали. Результати. При порівнянні результатів модульного контролю в підгрупах другої групи встановлено, що при складанні модуля в онлайн-режимі відсоток оцінок «4» і «5» достовірно більший, а відсоток оцінок «2» і «З» - менший, ніж при складанні в офлайн-режимі. Поетапний аналіз успішності дав змогу встановити, що таке переважання реалізується за рахунок кращих оцінок при складанні тестового комп ’ютерного контролю та усного опитування, тобто, на етапах, під час яких студент може скористатися ще одним комп’ютером для пошуку відповіді або підказкою іншого студента, а викладач не в змозі проконтролювати цей процес. Висновки. 1. Онлайн-навчання необхідно використовувати в окремих випадках, при вивченні теоретичного матеріалу, з періодичним опитуванням або складанням проміжного модульного контролю в офлайн-режимі. 2. Для об’єктивного оцінювання рівня знань студентів заключний модульний контроль при онлайн- режимі навчання необхідно проводити виключно в офлайн-режимі
The purpose of the work - to assess the effectiveness of knowledge mastering by the students who studied the discipline «Oncology and radiation medicine, including» in online and offline modes by comparing the results of the final modular control. Materials and methods. In order to achieve the goal, the results of the final module control of608 students were evaluated. The comparison group was formed from 236 students who studied and passed the final module control in the offline mode, and the main group -from 3 72 students who studied in the online mode, but some of them took thefinal module control in the online mode (first subgroup, and others in offline mode (the second subgroup). In all subgroups, a comprehensive evaluation of the results of the final module control was carried out in three components: 1) test tasks (using the moodle distance learning server); 2) a practical skill in the form ofa clinical problem with five answer options; 3) oral answers in 3 questions. The results were evaluated according to a five-point scale, the evaluations were converted into grades. The results. When comparing the results of the module control in the subgroups of the second group, it has been established that the percentage of grades «4» and «5» is significantly higher when completing the module online, and the percentage of grades «2» and «3» is lower than when it is completed offline, mode A step-by-step analysis of success made it possible to establish that such a predominance is realized at the expense of better grades when completing the test computer control and oral survey; that is, at the stages during which the student can use one more computer to search for an answer or another student’s prompt, and the teacher is unable to control this process
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Смірнова, О. В.
    Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання [Текст] = Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning / О. В. Смірнова, О. Г. Сулім // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформації
The purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Дод.точки доступу:
Сулім, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Власова, О. В.
    Досвід застосування платформи «MIRO» за умов дистанційного навчання [Текст] = Experience of using the «MIRO» platform for distance education / О. В. Власова // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: астосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей. Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки «Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки. Результати. Під час отриманого зворотного зв’язку від студентів 90% респондентів дали позитивні відгуки після використання цієї дошки, у 10% виникли труднощі з її використанням. Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання відповідних навиків
The use of interactive technologies facilitates the pedagogical process for the teacher and improves the visualization and perception of the educational material by the students. One of such technologies is «Miro», a platform for collaboration of distance work by means of online board. The board can be used for working out projects, creatures, design- concepts, brainstorming and educational purposes. The purpose of the work – to analyze the features of using «Miro» virtual board during distance learning and to determine its advantages and disadvantages. The results. While getting the feedback from the students, 90% of respondents gave positive opinion after using this board, 10% had difficulties when using it. Conclusion. Using the «Miro» interactive board helps to stimulate students’ interest and personal motivation to investigate the topic and acquire relevant skills
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Підвищення якості освіти та наближення її до оптимального рівня при дистанційній формі викладання патологічної фізіології студентам медичного університету [Текст] = Quality of education improving and it approaching to optimal level / Р. С. Вастьянов [та ін.] // Український медичний часопис. - 2023. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
ПАТОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PATHOLOGY, CLINICAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Дистанційне навчання — нова унікальна форма навчання, на яку змусили перейти попередня пандемія коронавірусної хвороби та нинішня війна. Мета статті: підвищення якості освіти через осмислення ефективності дистанційної роботи співробітників кафедри загальної та клінічної патологічної фізіології Одеського національного медичного університету протягом періоду пандемії коронавірусної інфекції та сучасного воєнного стану з акцентом на необхідності урахування психологічного підходу до видозміненого навчання здобувачів вищої освіти. Нагальною потребою в цей час для нас є вдосконалення педагогічних підходів щодо онлайн-навчання студентів. Ми бачимо успіх у системній методичній роботі зі студентами, проведення якої дасть змогу викликати та підвищити у них мотивацію до вивчення гістології. Важливість цього методичного підходу, підкріплена на старших курсах медичних університетів інтеграцією викладання теоретичних і клінічних дисциплін, наближенням викладання до конкретних клінічних випадків, сприятиме оптимізації засвоєння студентами морфологічних знань як мінімум і, безсумнівно, в найближчому майбутньому зумовить краще засвоєння клінічних дисциплін. Використання дистанційного навчання сприяє набуттю студентами навичок самостійної роботи, створює комфортні умови для творчості, підвищує творчий та інтелектуальний потенціал студента за рахунок самоорганізації, здатності взаємодіяти з комп'ютерною технікою та приймати відповідальні рішення, створює сприятливі умови для індивідуального творчого вияву в процесі навчання, розвитку особистості учня. Оптимізація та вдосконалення навчального процесу в закладах вищої медичної освіти полягає в тому, щоб привернути увагу студентів до проблем, з якими сьогодні щоденно стикається медична спільнота
Distance learning is a new and unique form of education, which got forced to switch to by the previous pandemic of coronavirus disease and current war. The aim of this article is to improve the quality of education through the understanding of the effectiveness of remote work of employees of the Department of General and Clinical Pathological Physiology of Odesa National Medical University during the period of the coronavirus infection pandemic and the modern state of war, with an emphasis on the need to take into account the psychological approach to the modified training of students of higher education. The urgent need of time requires us to improve pedagogical approaches to online education of students. We see success in systematic methodological work with students, the implementation of which will make it possible to evoke and increase their motivation to study histology. The importance of this methodological technique, supported in the senior years of medical universities by the integration of teaching theoretical and clinical disciplines, the approximation of teaching to specific clinical cases will help optimize the assimilation of morphological knowledge by students at least and, undoubtedly, in the near future will lead to a better assimilation of clinical disciplines. The use of distance learning helps the students to acquire skills of independent work, creates comfortable conditions for creativity, increases the creative and intellectual potential of the student through selforganization, the ability to interact with computer technology and make responsible decisions, creates favorable conditions for individual creative expression in the process of learning, for the development of the student’s personality. The authors are convinced that the optimization and improvement of the educational process in medical universities is to draw students’ attention to the problems that the medical community is dealing with on a daily basis today
Дод.точки доступу:
Вастьянов, Р. С.
Стоянов, О. М.
Тїрон, О. І.
Вансович, В. Є.
Остапенко, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Потапов, Ю. О.
    Ефективність дистанційної форми навчання на післядипломному рівні освіти під час військового стану в Україні [Текст] = Distance learning effectiveness at the post-graduate level of education during martial law in Ukraine / Ю. О. Потапов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормовані):
лікарі-інтерни
Анотація: Введення військового стану в Україні стало причиною зміни форми навчання з очної на дистанційну та визначило нові виклики та можливості для закладів вищої освіти. З метою оцінки ефективності дистанційного навчання було проведене анкетування 295 лікарів, які проходили навчання у Донецькому національному медичному університеті (ДНМУ). Актуальним стало забезпечення майбутніх спеціалістів методичними вказівками, адаптованими до дистанційної форми навчання; електронними підручниками та навчальними посібниками, що дозволяють максимально використовувати графічну, звукову та відеоінформацію. Серед недоліків дистанційного форми, насамперед, були відмічені технічні обмеження. Крім того, не в усіх здобувачів освіти був достатнім рівень комп`ютерної освіти. Але існували і психологічні аспекти, які пов’язані з відсутністю живого спілкування викладача з лікарем, що дуже важливо для практичної діяльності. Серед позитивних моментів дистанційного навчання слід відзначити, що якість такої форми не поступається якості очної, сприяє розвитку самоорганізації здобувачів освіти; дає можливість отримати освіту у зручний час, незалежно від місця проживання, стану здоров’я чи соціального статусу; є ефективним впровадження відеоматеріалів в освітній процес. Перехід на дистанційну форму навчання значно збільшив кількість відвідування занять за рахунок онлайн-участі та переглядів записів лекцій і практичних занять, а також доступу до електронних матеріалів після їх проведення без обмежень у часі. Таким чином, GoogleClassroom є зручною платформою для навчання, за допомогою якої систему післядипломної освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною та персоналізованою. Було запропоновано додаткове використання відеозв’язку, месенджерів, електронної пошти. Незважаючи на те, що дистанційна форма навчання має низку переваг, її ефективність залишається питанням досить дискусійним. Перспективним вважаємо широке використання можливостей хмарних сервісів, електронних підручників і комп’ютерних навчальних програм
The introduction of martial law in Ukraine caused a change in the form of education from full-time studies to distance learning and determined new challenges and opportunities for higher education institutions. In order to assess the effectiveness of distance learning there was conducted a survey of 295 doctors who were trained at Donetsk National Medical University (DNMU). It has become relevant to provide future specialists with methodical guidelines adapted for distance learning; e-textbooks and training aids allowing to use graphic, sound and video information as much as possible. First of all, technical limitations were noted among the disadvantages of distance learning. In addition, not all education seekers had a sufficient level of computer education. But there were also psychological aspects associated with the lack of live communication between a teacher and a doctor that is very important for practical activities. Among the positive points of distance learning, it should be noted that the quality of this form is not inferior to the quality of full-time studies as it contributes to the development of self-organization of students; it provides an opportunity to get an education at a convenient time regardless of place of residence, state of health or social status; it’s an effective introduction of video materials into the educational process. The transition to distance learning significantly increased the number of class attendance due to online participation and viewing of lectures and practical sessions, as well as access to electronic materials after their conducting without time limits. Thus, GoogleClassroom is a convenient platform for learning with the help of which the postgraduate education system can be made flexible, interactive and personalized as much as possible. Additional use of video communication, messengers, e-mail was suggested. Despite the fact that distance learning has a number of advantages, its effectiveness remains a rather debatable issue. We consider the wide use of the possibilities of cloud services, e-textbooks and computer training programs to be promising
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Сергета, І. В.
    Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання [Текст] = Psychohygienic assessment of the features of emotional burnout, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of remote (on-line) education / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес // Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 1. - С. 19-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология, статистика)
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS (физиология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (этиология)
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS (профилактика и контроль, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було здійснення психогігієнічної оцінки особливостей поширення проявів емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов застосування дистанційної (on-line) організації навчальної діяльності. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для реалізації поставленої мети використовувався комплекс високоінформативних гігієнічних, медико-соціологічних і психодіагностичних методів, а також методи статистичного аналізу. Результати. Під час розгляду провідних характеристик емоційного вигорання передусім слід було звернути увагу на суттєве збільшення рівня вираження показників фази резистентності (р0,05-0,01), властивих організації навчального процесу відповідно до аудиторного формату, на тлі цілком стабільних показників вираження зазначеної фази (р0,05), характерних для організації навчального процесу згідно з дистанційним форматом. У ході досліджень, спрямованих на визначення корелят астенічного стану, встановлено, що за умов застосування дистанційної форми навчання спостерігалось або зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). Під час визначення особливостей змін з боку провідних корелят депресивного стану також привертало увагу те, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось або суттєве зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). У ході аналізу показників агресивних проявів особистості відзначалося, що за умов дистанційного навчання спостерігалися статистично значущі зміни з боку характеристик фізичної агресії (р0,05) і негативізму (р0,05). Висновки. Під час досліджень здійснено психогігієнічну оцінку провідних особливостей особистості студентів в умовах застосування дистанційної форми організації навчальної діяльності. Встановлено, що у разі використання on-line навчання спостерігається суттєве зростання ступеня вираження показників фази напруження емоційного вигорання, стабільний перебіг процесів формування проявів астенічного і депресивного станів, зменшення рівня фізичної агресії на тлі вираженого зростання негативізму у структурі агресивних проявів особистості
The aim of the work was to perform a psychohygienic assessment the characteristics of the spread of emotional burnout’s features, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of the use of remote (on-line) organization of educational activities. Materials and methods: The research was conducted on the basis of National Pyrohov Memorial Medical University. A complex of highly informative hygienic, medical-sociological and psychodiagnostic methods and the methods of statistical analysis was used. Results: When considering the leading characteristics of emotional burnout, first of all, it was necessary to pay attention to a significant increase in the level of expression of resistance phase indicators (р0.05-0.01), characteristic of the organization of the educational process according to the auditorium format, against the background of completely stable expression indicators of the specified phase (p0.05), characteristic of the organization of the educational process according to the remote format. In the course of research aimed at determining the correlates of the asthenic state, it was established that under the conditions of using the remote form of education, either a decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men). When determining the characteristics of changes in the leading correlates of depression, it was noticed that under the conditions of using the remote format of the organization of the educational process, either a significant decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men) too. During the analysis of indicators of aggressive personality manifestations, it should be noted that under the conditions of remote education, statistically significant changes were observed in the characteristics of physical aggression (p0.05) and negativism (p0.05). Conclusions: In the course the research the psychohygienic assessment of the personality traits of students in the conditions of application of a remote form of organization of educational activity was carried out. It is established that in the case of use on-line learning there is a significant increase in the degree of expression of the phase of tension of emotional burnout, the stable course of the processes of formation of asthenic and depressive states, a decrease in the level of physical aggression on the background of a pronounced increase in the degree of negativism in the structure of aggressive manifestations
Дод.точки доступу:
Вергелес, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Марушко, Ю. В.
    Оцінка показників якості життя у дітей шкільного віку, які перенесли COVID-19 різного ступеня тяжкості [Текст] = Assessment of Quality of Life Indicators in School-age Children Who Have Experienced COVID-19 of Varying Degrees of Severity / Ю. В. Марушко, О. А. Дмитришин // Сімейна медицина. - 2023. - № 4. - С. 14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (осложнения, патофизиология, терапия, этиология)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (статистика, тенденции)
СОЦИАЛЬНАЯ ИЗОЛЯЦИЯ -- SOCIAL ISOLATION (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: На сьогодні актуальною медичною проблемою у всьому світі є стан здоров’я дітей шкільного віку після перенесеного COVID-19. Дослідження показників якості життя (ЯЖ) має велике практичне значення для дітей та підлітків. ЯЖ – багатовимірна концепція, що враховує фізичні, психічні й соціальні аспекти благополуччя та функціонування
Мета дослідження: аналіз показників якості життя у дітей шкільного віку, які перенесли COVID-19 різного ступеня тяжкості. Матеріали та методи. У дослідження увійшли 155 дітей віком від 6 до 18 років, яких було розподілено на групи. До основної групи увійшли 120 дітей з підтвердженим діагнозом COVID-19 в анамнезі та терміном після COVID-19 понад 12 тиж. До групи контролю включено 35 соматично здорових дітей, які на COVID-19 не хворіли, такого самого віку, як і в основній групі. Пацієнти основної групи були розподілені на три групи: І група – 49 дітей, які перехворіли на COVID-19 легкого ступеня; ІІ група – 40 дітей, які перенесли COVID-19 середнього ступеня тяжкості; ІІІ група – 31 дитина, які перехворіли на COVID-19 з тяжким перебігом. Оцінка показників ЯЖ визначалась методом анкетування за шкалою PedQL 4.0. Також були використані загальноклінічний (аналіз даних анамнезу, об’єктивного обстеження) та статистичні методи дослідження. Результати. У результаті дослідження було виявлено, що середнє значення балів підсумкової оцінки стану фізичного здоров’я в основній групі становило 76,64±8,62 бала, у групі контролю – 87,68±6,01 бала (p0,001). Середнє значення балів підсумкової оцінки психосоціального здоров’я в основній групі становило 68,57±7,67 бала, у групі контролю – 85,43±6,21 бала (p0,001). Середнє значення загального бала за шкалою PedsQL 4.0 в основній групі становило 72,61±6,69 бала, у групі контролю – 86,55±5,1 бала (p0,001). Найнижчі показники підсумкової оцінки стану фізичного здоров’я, психосоціального здоров’я та загального бала за шкалою PedsQL 4.0 були виявлені у ІІІ групі, найвищі – у І групі (статистична відмінність від групи контролю р0,01). Було визначено ранговий негативний кореляційний зв’язок середньої сили між показником підсумкової оцінки фізичного стану здоров’я, загальним балом за шкалою PedsQL 4.0. та ступенем тяжкості COVID-19 (r
Today the health status of school-age children after suffering from COVID-19 is an urgent medical problem all over the world. The study of indicators of quality of life (QoL) is of great practical importance for children and adolescents. QoL is a multidimensional concept that takes into account physical, mental and social aspects of well-being and functioning
The objective: to analyze the quality of life indicators in school-age children who suffered from COVID-19 of varying degrees of severity. Materials and methods. The study included 155 children from 6 to 18 years old, who were divided into groups. The main group included 120 children with a confirmed diagnosis of COVID-19 in the anamnesis and a period after COVID-19 of more than 12 weeks. The control group included 35 somatically healthy children who did not suffer from COVID-19, and were the same age as individuals in the main group. The patients of the main group were divided into three groups: I group – 49 children who had mild COVID-19; II group – 40 children who suffered from moderate severity of COVID-19; III group – 31 children who fell ill with COVID-19 with a severe course. Quality of life indicators were assessed using a questionnaire based on the PedQL 4.0 scale. General clinical (analysis of anamnesis data, objective examination) and statistical research methods were also used. Results. As a result of the study, it was found that the average score of the final assessment of the state of physical health in the main group was 76.64±8.62 points, in the control group – 87.68±6.01 points (p0.001). The average score of the final assessment of psychosocial health in the main group was 68.57±7.67 points, in the control group – 85.43±6.21 points (p0.001). The average value of the total score on the PedsQL 4.0 scale in the main group was 72.61±6.69 points, in the control group – 86.55±5.1 points (p0.001). The lowest indicators of the final assessment of the state of physical health, psychosocial health and the total score on the PedsQL 4.0 scale were found in the III group, the highest indicators – in the I group (statistical difference from the control group p0.01). A rank negative correlation of medium strength was determined between the indicator of the final assessment of the physical state of health and the total score on the PedsQL 4.0 scale and severity of COVID-19 (r
Дод.точки доступу:
Дмитришин, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Юрценюк, О. С.
    Особливості викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного стану [Текст] = Features of teaching the course of psychiatry and narcology to students of higher education institutions of the martial state / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 90-93. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение, организация и управление, тенденции)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Мета роботи – сформувати методологічні основи викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу. Виділити інноваційні підходи щодо ефективного викладання дисципліни, зокрема в дистанційному форматі навчання. Методи дослідження − загальнонаукові та конкретно-наукові. Результати дослідження та їх обговорення. Стаття присвячена особливостям методології викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» в сучасних умовах воєнного часу, що допомагає майбутнім лікарям засвоїти основи клінічних дисциплін. Опанування знаннями та навичками щодо діагностики стану психічного здоров’я людини, клінічних симптомів, профілактики порушення психічних функцій у процесі життєдіяльності та при різних коморбідних захворюваннях, проведення медичної та психологічної експертизи та реабілітації хворих. Висвітлено методологію проведення практичних занять для студентів-медиків та використання системи MOODLE для ефективного онлайн навчання. Висновки. Враховуючи проведений аналіз інформації щодо викладання навчальної дисципліни «Психіатрія та наркологія» студентам закладів вищої освіти в умовах воєнного часу, нами описано можливості застосування систем для дистанційного навчання, зокрема системи MOODLE, для підготовки студентів вищої школи до занять за умови доступу до мережі Інтернет
To form the methodological foundations of teaching the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions. To highlight innovative approaches to effective teaching of the discipline, in particular in the distance learning format. Material and methods. General scientific and specific scientific. Results. The article is devoted to the peculiarities of the teaching methodology of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" in modern wartime conditions, which helps future doctors to learn the basics of clinical disciplines. It is necessary to master knowledge and skills regarding the diagnosis of the state of mental health of a person, clinical symptoms, prevention of impairment of mental functions in the process of life and various comorbid diseases, conducting medical and psychological examination and rehabilitation of patients. The methodology of conducting practical classes for medical students and using the MOODLE system for effective online learning are highlighted. Conclusions. Taking into account the analysis of information on the teaching of the academic discipline "Psychiatry and Narcology" to students of higher education institutions in wartime conditions, we have described the possibilities of using systems for distance learning, in particular the MOODLE system for preparing students of higher education for classes with access to the Internet
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Вплив чинників навчання та режиму дня на здоров’я школярів: результати наукових досліджень лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей за 2017-2022 роки [Текст] = The influence of learning factors and daily routine on the health of school-age children: results of scientific research of the laboratory of social determinants of children’s health during 2017-2022 / С. В. Гозак [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY (физиология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (профилактика и контроль, эпидемиология, этиология)
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було вивчити вплив факторів навчання і поведінкових факторів на здоров’я та адаптивність дітей шкільного віку. Об’єкт і методи. У статті наведено результати досліджень впливу поведінкових факторів та чинників навчання на здоров’я дітей шкільного віку за підсумками виконання трьох НДР у лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей за 2017-2022 роки. Для збору даних використовували опитувальники QAPACE, Q-RAPH, GPAQ і RCADS-P-25. Вимірювали антропометрично-фізіологічні та психологічні параметри для оцінки здоров’я, розраховували комплексні показники та аналізували поведінкові фактори. Статистичний аналіз здійснювався за допомогою пакетів STATISTICA 8.0 та IBM SPSS STATISTICS 26. Результати. У групах дітей з різними рівнями здоров’я встановлено статистично достовірні відмінності показників тривалості загальної рухової активності (РА) та РА різної інтенсивності, малорухливої діяльності (сидячої поведінки), тривалості сну до і під час пандемії COVID-19. Встановлено, що РА помірного та інтенсивного рівня близько 60 хв/добу найкраще підтримує високий рівень здоров’я дітей, що підтверджує висновки інших науковців. Розраховано оптимальні рівні добової та тижневої РА різних типів для дітей шкільного віку за віковими групами та статтю під час звичайної життєдіяльності та в умовах карантинних заходів. Наше дослідження показало, що адаптація дітей до дистанційного навчання значуще відрізняється залежно від використовуваного формату. Синхронне дистанційне навчання було найбільш корисним і рекомендованим підходом для благополуччя дітей шкільного віку, тоді як надання вчителем завдань для самостійної роботи у месенджерах було несприятливим. Висновки. Встановлено значний вплив формату дистанційного навчання та факторів режиму дня на стан здоров’я та адаптацію дітей шкільного віку у повсякденному житті та під час карантинних заходів. Наші дослідження показали, що порушення режиму дня та підвищення статичної компоненти можуть перешкоджати адаптації та посилювати потенціал дезадаптивних реакцій на стрес. Тому дотримання рекомендацій щодо фізичної активності для дітей шкільного віку з урахуванням їхніх фізіологічних і психологічних особливостей має вирішальне значення для зміцнення загального здоров’я та благополуччя
The aim of the study was to examine the effects of learning and behavioural factors on the health and adaptability of school-aged children. Methods. The article presents the research results on the influence of behavioural and learning factors on the health of school-aged children based on the findings of three scientific research projects in the Laboratory of Social Determinants of Children's Health during 2017-2022. QAPACE, Q-RAPH, GPAQ, and RCADS-P-25 questionnaires were used for data collection. Physical and mental parameters were measured to evaluate health, computed comprehensive indicators, and analyzed behavioural factors. Statistical analysis was performed using STATISTICA 8.0 and IBM SPSS STATISTICS 26. Results. Significant differences were found in the duration of both total and different types of physical activity (PA), sedentary behaviour, sleep duration and quality in groups of children with different levels of health before and during the COVID-19 pandemic. Moderate-to-vigorous PA, about 60 min/day, the most maintained a high level of children's health, confirming other scientists' findings. Optimal levels of daily and weekly different PA were calculated for school-age children by age group and gender under ordinary living conditions and quarantine measures. Our research has shown how children adapt to distance learning varies significantly depending on the format used. Synchronous e-learning was the most beneficial and recommended approach for promoting the well-being of school-age children, whereas assigning independent work tasks through messaging platforms was less favourable. Conclusions. A significant influence of the format of distance learning and daily routine factors on the health and adaptation of school-age children in everyday living and during quarantine measures was established. We found that disrupting children's daily routines and excessive sedentary behaviour can interfere with adaptation and increase the potential for maladaptive responses to stress. Therefore, following physical activity guidelines for school-aged children based on their physiological and psychological characteristics is crucial to promote overall health and well-being
Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Єлізарова, О. Т.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Дмитрів, А. М.
    Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації [Текст] = Cloud technologies and features of their use in the educational process of training masters of pharmacy / А. М. Дмитрів, В. І. Струк. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 154-158. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (использование, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ХИМИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- CHEMICAL ENGINEERING (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Хмарні технології є важливим напрямком розвитку сучасних інформаційних технологій. Вони надають користувачам мережі Інтернет доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання його програмного забезпечення у режимі онлайн. У статті описано досвід використання хмарних технологій при змішаному та дистанційному навчанні в Івано-Франківському національному медичному університеті при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету. Висвітлено роль хмарних технологій у сучасному періоді навчання. Показано, що використання хмарних технологій у навчальному процесі сприяє покращенню сприйняття студентами навчального матеріалу з дисциплін, більше заохочує їх до виконання самостійної роботи, дає змогу краще зорієнтуватися при виконанні практичної частини занять, сприяє професійному і творчому зростанню студентів, покращує міжособистісне спілкування викладача та студента, а для викладачів спрощує процес викладання та заохочення студентів до навчання. Перевагами використання хмарних технологій є можливість оптимізації процесу доступу до теоретичного та практичного матеріалу з дисциплін. Можливість створення інтерактивних журналів, зошитів, де можна розміщувати відео, формули для розрахунку, посилання на YouTube; можливість переглядати відеофільми з дослідами шкідливих та вибухонебезпечних хімічних реакцій, демонструвати складні моделі у різних проекціях, наблизити навчальний процес до практичної діяльності. Використання хмарних технологій при викладанні хімічних дисциплін дає змогу інтенсифікувати навчальний процес, прискорити передачу знань та досвіду, а також підвищити якість навчання та освіти. Без хмарних технологій неможливо уявити освітній процес в умовах змішаного або дистанційного навчання
Cloud technologies are an important area of development of modern information technologies. They provide Internet users with access to the computer resources of the server and the use of its software online. The article describes the experience of using cloud technologies in mixed and distance learning at the Ivano-Frankivsk National Medical University when studying chemical disciplines by students of the Faculty of Pharmacy. The role of cloud technologies in the modern period of education is highlighted. It is shown that the use of cloud technologies in the educational process contributes to the improvement of students perception of educational material from disciplines, encourages them to do individual work, makes it possible to better orient themselves when performing the practical part of classes, contributes to the professional and creative growth of students, improves interpersonal communication between the teacher and the student, and for teachers it simplifies the process of teaching and encouraging students to study
Дод.точки доступу:
Струк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Текст] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Дод.точки доступу:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Pachkiv, M. A.
    MS forms application during intersession testing of part-time students [Текст] = Застосування MS forms при проведенні міжсесійного тестування студентів заочної форми навчання / M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММ ОЦЕНКА -- PROGRAM EVALUATION
Анотація: According to the organization of the educational process for part-time students of the Faculty of Pharmacy at IFNMU, the academic year can be divided into the session and intersession periods. While studying at the university, the student acquires knowledge either under the guidance of a teacher or independently. Part-time studying at the Pharmacy Faculty involves allocating a significant part of the student's time to self-done training, especially in the intersession period. The student learns the theoretical material from the discipline, which will be discussed in the upcoming period of the session independently and must present the result of the study before the beginning of the session. The form of control of the student's self preparation during the intersession period is the testing of the covered theoretical material of each discipline. Taking into account the need to ensure a certain set of conditions in which the student and the supervising teacher are during this intersession period, there is a need to choose a reliable tool for the implementation of this kind of testing
The use of tools of the Office 365 environment, namely MS Forms, during the testing of part-time students of the Faculty of Pharmacy allows you to automate the process of conducting control measures of self-studied theoretical material in the intersession period. Despite certain disadvantages, it is still possible to adapt MS Forms to the organization of student testing, taking into account the possibility of coping with current conditions
Під час навчання в університеті студент здобуває знання або під керівництвом викладача або ж самостійно. Навчання на заочній формі передбачає виділення значної частини часу студентом на самостійну підготовку, особливо у міжсесійний період. Формою контролю самостійної підготовки студента у міжсесійний період є тестування теоретичного матеріалу з дисципліни, яка виноситься на період сесії. Для забезпечення певного набору умов, у яких перебуває студент та викладач у міжсесійний період, виникає потреба у виборі надійного інструменту для реалізації такого тестування
MS Forms, як інструмент хмарного середовища Office 365, можливо адаптувати до проведення тестування студентів заочної форми навчання, а також в основному забезпечити дотримання вимог тестування в міжсесійний період, які передбачаються організацією освітнього процесу
Дод.точки доступу:
Shpilchak, L. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Ковтюк, Н. І.
    Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній європейський простір [Текст] = Practical orientation of students 'education from the position of integration into the single educational european space / Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: На сьогоднішній день відбувається активна інтеграція нашої країни в єдиний освітній Європейський простір, яка полягає у реформуванні та модернізації вищої освіти через сучасні технології реорганізації навчального процесу, результатом яких є підвищення якості навчання. Інтеграційні процеси мають неоднозначний характер, мають безліч різноманітних проблем, найважливіша серед яких – проблема уніфікації національних культур і національних систем освіти, втрата національної ідентичності за втратою освітнього, культурного, національно-етнічного різноманіття світу. Підготовка майбутніх лікарів на рівні міжнародних стандартів є одним із найважливіших стратегічних завдань вищої освіти України. Методологія навчання передбачає проектовану викладачем модель навчально-професійної діяльності, яка реалізується як сукупність конкретних прийомів, дій та операцій. Метод навчання з позицій викладання педіатричних дисциплін – це спосіб спільної діяльності лікаря-педагога та студента, спрямований на реалі- зацію цілей та цінностей, що визначають становлення особистості майбутнього лікаря та оволодіння ним основ професійної діяльності. Відповідно виникає потреба в сприянні покращенню якості практичних знань та навичок майбутніх спеціалістів. Якими б не були корисними дистанційні технології, основними на клі- нічній кафедрі були і залишаються методи класичної вітчизняної медичної школи. Саме навчання біля ліжка хворого дозволяє студенту краще відчути атмосферу майбутньої професії. Аналіз та оцінка досягнутого здійснюються за допомогою засобів педагогічного контролю та самоконтролю, що дозволяють досить точно виявляти рівень та якість засвоєних студентами знань, умінь та навичок, ступінь сформованості навчальних дій, а також «внутрішніх» прирощень, пов'язаних з індивідуальними особливостями розуміння студентом змісту навчання та під його впливом осмислення себе самого, своїх змін. Надзвичайно важливо, щоб студенти розуміли функції педагогічного контролю, щоб вони могли співпрацювати з викладачами та сприяти вдосконаленню освітнього процесу. Якість підготовки студента-медика – основний показник ефективності роботи кафедри, факультету та вишу загалом. Це безпосередньо впливає на рейтинг того чи іншого медичного вузу, а також системи медичної освіти в Україні
Today, our country is actively integrating into the single European educational space, which consists in reforming and modernizing higher education through modern technologies of reorganization of the educational process, which results in improving the quality of education. Integration processes are ambiguous, have many different problems, the most important of which is the problem of unification of national cultures and national education systems, loss of national identity and loss of educational, cultural, national and ethnic diversity of the world. Training future doctors at the level of international standards is one of the most important strategic tasks of higher education in Ukraine
Дод.точки доступу:
Годованець, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)