Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 230
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization [Text] = Оцінка фізичного та психо-емоційного стану здоров’я студентів НМУ за умов організації дистанційної форми навчання / S. Kalashchenko [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P116-123. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (этика)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Анотація: Deterioration of epidemiological situation in the country and educational institutions due to the spread of coronavirus infection prompted the government to change the educational process and move it to distance learning. Psychological support and assistance of future doctors are critical, as, in our country, there is a growing shortage of medical staff, namely doctors, during the COVID-19 pandemic. One way to solve the above problems is to study students of higher medical institutes (SHMI) views on the transition to distance learning, which is essential to identify weaknesses and issues in the higher medical institutions of our country and to purposefully take measures to improve the pedagogical process based on identified needs. The aim of our research includes assessment of the level of physical activity and psycho-emotional health of the higher medical education seekers’ of the healthcare field specialty 222 medicine using distance education under quarantine conditions (additional psycho-emotional impact) and establish ways for improving it with a combination of distance education and different psycho-emotional impact. A survey was conducted among 155 Bogomolets National Medical University SHMI of the 1st and 2nd year of study. Developed by us questionnaire have included questions about the assessment of the educational process organization (at the classroom and at "distance"), SHMI routine (work and leisure), namely amount of their spending time for sports and on the gadget use. Significant attention had been given to SHMI assessment of their health, psycho-emotional state, and level of adaptation during the study. During processing results of the motor activity study of surveyed SHMI had been revealed an insufficient level of motor activity. Thus, only 14% of SHMI do morning gymnastics, 29% of respondents go in for sports three times a week. We also found that a significant proportion of respondents have not enough duration of night sleep, which negatively affects the study’s success and potentially worsens their health. Analysis of the surveyed SHMI work and rest schedule shows that most SHMI sleep at night on weekdays for 6 to 7 hours (72%). 25% of respondents have a sleep duration of up to 5 hours and only 3% of respondents have slept more than 9 hours. However, chronic insomnia can gradually lead not only to diseases but also to disorders such as, decreasing concentration memory impairment, reduce performance and work efficiency. Significant mental and psycho-emotional overload during distance education requires establishing of physiological day regime
Погіршення епідеміологічного стану в державі та, зокрема, в освітніх закладах внаслідок розповсюдження коронавірусної інфекції, спонукало уряд змінити освітній процес та перевести його на дистанційну форму. Психологічна підтримка та допомога майбутніх лікарів вбачається критично значущою, так як у нашій країні наростає проблема нестачі медичного персоналу, а саме лікарів під час пандемії COVID-19. Одним шляхів вирішення вищевказаних проблем є вивчення думки студентів щодо переходу на дистанційну форму навчання, що вкрай необхідно для виявлення слабких місць та проблем у діяльності вищих медичних закладів нашої країни та для цілеспрямованого проведення заходів з приводу вдосконалення педагогічного процесу з урахуванням виявлених потреб. Метою нашого дослідження є оцінка рівня фізичної активності та психо-емоційного здоров’я здобувачів вищої медичної освіти (ЗВМО) в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 222 медицина при застосуванні дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів (додатковий психо-емоційний вплив) та встановити шляхи щодо можливості його покращення за умов поєднання дистанційної форми навчання та додаткового психо-емоційного впливу. Проведено анкетування 155 ЗВМО 1-2 курсу НМУ. Розроблена нами анкета включала питання про оцінку організації навчального процесу (аудиторного та дистанційного), розпорядок праці та відпочинку ЗВМО, а саме кількість часу, що виділяється на спорт та час, проведений за гаджетами. Особлива увага приділялась оцінці ЗВМО стану свого здоров’я, психоемоційного стану та оцінюванню свого рівня адаптації під час навчання. Результати дослідження рухової активності опитуваних ЗВМО виявили недостатній рівень рухової активності. Так, лише 14% ЗВМО робить ранкову гімнастику (руханку), 29% опитуваних займаються спортом три рази на тиждень. Також нами встановлено, що у значної частини опитуваних недостатня тривалість нічного сну, що негативно позначається на успішності навчання і потенційно погіршує стан їх здоров’я. При аналізуванні розпорядку праці та відпочинку опитуваних ЗВМО виявлено, що у переважної більшості ЗВМО (72%) нічний сон у будній день триває 6-7 годин. У 25% опитуваних тривалість сну має до 5 годин, лише 3% спить більше 9 годин. Проте, хронічне недосипання поступово може призвести як до низки захворювань, так і до зниження концентрації уваги, погіршення пам’яті, зниження успішності та працездатності. Велике розумове і психоемоційне навантаження під час дистанційної форми освіти потребує встановлення фізіологічного режиму дня
Дод.точки доступу:
Kalashchenko, S.
Lutsak, O.
Hrynzovskyi, A.
Kovalchuk, O.
Martynenko, S.
Kondratiuk, M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛИЙСКИЙ
Анотація: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Дод.точки доступу:
Lapa, G. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Distance technologies as a component of the educational process in higher medical education establishments (literature review) [Text] / Yu. V. Lomakina [et al.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P191-201. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У статті проаналізовано визначення поняття smart-освіти (е-навчання) і конкретизовано пріоритети дистанційного навчання в умовах сьогодення. Адже, незважаючи на всі складнощі, які є в цей час у нашому житті, головним завданням залишається інформувати суспільство про можливі шляхи саморозвитку та удосконалення. Представлено сучасні найновітніші технології для проведення масових відкритих онлайн-курсів, які входять до перспективних тенденцій розвитку дистанційної освіти. Наведена підтримка цифрових моделей освіти серед професорсько-викладацького складу світу вказує на глобалізацію дистанційного навчання на міжнародному ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Lomakina, Yu. V.
Bulyk, R. Ye.
Chernovska, N. V.
Muzyka, N. Ya.
Garvasiuk, O. V.
Rovinskyi, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Features of formation of Professional competence of future doctors in modern conditions [Текст] / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 109-114. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Ozhogan, Z. R.
Kostyshyn, Z. T.
Ilnytska, O. M.
Shturmak, V. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy" [Текст] = Особливості підготовки іноземних студентів з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті / G. Yu. Starchenko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 212-216. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: The pharmaceutical industry is rapidly developing and implementing new innovative approaches and legal regulation of the drugs quality management system, which includes a set of process methods and resources that are necessary for quality management. Therefore, the mastery by students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is an important issue of their professional training which will help them to master the methodology of quality management, normative-legislative and organizational-economic aspects of quality control of medicinal products at pharmaceutical enterprises. The elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is closely connected to some other disciplines, such as “Pharmacy and Industrial Technology of Drugs”, and “Technology of Cosmetic Drugs”. Training takes place according to the credit-module system in accordance with the basic requirements of the Bologna Convention
The main tasks of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" are: providing the students with general knowledge about the quality indicators of medicines depending on the stage of their life cycle by fulfilling the requirements of good pharmaceutical practices and developing documentation in accordance with their requirements; formation of practical skills related to the rules and requirements for the creation, manufacture, research, distribution, sale, and storage of medicines in accordance with the requirements of good pharmaceutical practices operating in the European Union; improvement of the level of general and scientific development of students, formation of their outlook and perspective as modern qualified specialists in the field of pharmacy. The aim of the research is to study the peculiarities of the training of foreign students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" in the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy". The subject of study of the discipline "Quality Systems in Pharmacy" is the methodology of pharmaceutical development, the components of the quality assurance system of medicines, including the requirements of the Guidelines of good practices in pharmacy for each stage of the life cycle of a medicinal product. The discipline is usually chosen by the well formed specialists. Teaching the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" at the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of IFNMU is necessary for students to thoroughly master the quality management system of medicines, it contributes to the optimization of the educational process and the improvement of the new principle of problem-oriented education of students and its control. This discipline orients students to the importance of the following issues: ensuring the quality of medicines at all stages of their life cycle; regulatory activities in the field of quality control of medicines; implementation of medicines; optimization and monitoring of pharmaceutical quality systems processes. This discipline forms the important competencies, knowledge, skills, abilities, and aspirations of students for self-development, while their teacher also develops and improves in the professional field together with students. Taking into account the trend of the European development of the pharmaceutical industry, the quality management system of medicines also should be harmonized with European standards
Вивчення студентами спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» є важливим напрямком фахової підготовки кваліфікованого спеціаліста, який освоїть методологію управління якістю, нормативно-законодавчих та організаційно-економічних аспектів контролю якості лікарських засобів на фармацевтичних підприємствах. Вибіркова дисципліна «Системи якості у фармації» є продовженням ряду дисциплін, а саме: аптечної та промислової технології ліків, технології косметичних лікарських засобів та інших. Навчання відбувається за кредитно-модульною системою згідно до основних вимог Болонської конвенці
Основними завданнями вивчення вибіркової дисципліни “Системи якості у фармації” є: формування у здобувачів вищої освіти загальних знань щодо показників якості лікарських засобів відповідно до етапу їх життєвого циклу шляхом виконання вимог належних фармацевтичних практик та розробки документації у відповідності до їх вимог; формування практичних навичок, що стосуються правил і вимог створення, виготовлення, дослідження, дистрибуції, реалізації, зберігання лікарських засобів; підвищення рівня загального та наукового розвитку у здобувачів вищої освіти. Метою роботи є дослідження особливостей підготовки іноземних студентів на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського національного медичного університету з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації». Викладання вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті ІФНМУ необхідне для досконалого вивчення студентами системи управління якістю лікарських засобів, сприяє оптимізації навчального процесу та удосконаленню нового принципу проблемно орієнтованого навчання студентів та його контролю. Дисципліна орієнтує студентів на важливість питань забезпечення якості лікарських засобів на всіх етапах життєвого циклу, регуляторної діяльності у сфері контролю за якістю, реалізації лікарських засобів, моніторингу процесів фармацевтичних систем якості.
Дод.точки доступу:
Starchenko, G. Yu.
Struk, О. А.
Kostashchuk, T. Z.
Sas, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students [Текст] / T. B. Snizhko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 165-169. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Анотація: An important component of the educational program is to ensure professional erudition, development of clinical thinking (CT), the formation of students’ basic practical skills. In the year of the pandemic, it is especially difficult to really promote the development of these components of professional development in students, and modern pedagogical teaching methods, despite their effectiveness in the offline learning process, need development, improvement during distance learning. The need for the formation of CT students was determined by the founders of medicine many centuries ago, important in the creation of professional thinking was the psychological and pedagogical relationship "teacher-student-patient". Unfortunately, today this chain is lost, but the need to form analytical and exploratory thinking in medical students is extremely important, so it is necessary to revise and analyze the pedagogical methodology for modernization and use in distance learning. CT is an element of future professional activity with the help of which an algorithm of actions in specific clinical situations is created, it is the ability to identify and analyze, as well as to search and evaluate relevant information to achieve the appropriate conclusion. This article tries to conduct a conceptual analysis of the pedagogical methodology of CT formation and the possibility of their application in the conditions of distance learning of the discipline "obstetrics and gynecology". New technological programs are necessary for modeling simulation training. The main tasks of higher medical school are to achieve maximum development of intellectual abilities of the student, in the online format this can be achieved through the use of "virtual patients", situational tasks and cases, game techniques and clarity. However, methods of CT assessment and finding a strategy for its development are also important, as it is a key element of doctors’ daily practice. In the 21st century, students need to think through their development, be able to work in teams, distinguish between relevant and irrelevant information from the patient, and be multilingual and highly developed so that they can be effective in all disciplines. These are the characteristics that are expected of modern medical students. However, when faced with unspecified emergencies, they are unable to make the right clinical decisions, leading to accidents. The reason for this is the lack of CT skills among young doctors, so the formation begins in school, adapting to the conditions created by the pandemic. Medical schools should teach the principles of scientific methodology and evidence-based medicine, including analytical and critical thinking, throughout the curriculum. It is important to develop a professional algorithm for the development of CT in each teacher, in order to rely on the development stimulus not only on the theoretical basis of students, but also on the ability to analyze clinical situations, and what is important to act properly algorithmically. Attention should be paid to the psychological and pedagogical aspects and approaches to the development of each student in particular. Moreover, there is no consensus on the most effective learning model for teaching CT skills and clinical considerations, and this skill is not effectively tested in medical schools, so the analysis of existing methods and their application in distance learning is extremely important
Важливою складовою освітньої програми є забезпечення професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення (КМ), формуванню у студентів основних практичних навичок. В рік пандемії особливо важко справді посприяти розвитку даних складових професійного розвитку в студентів, а сучасні педагогічні методи навчання, незважаючи на їхню ефективність в оф-лайн навчальному процесі, потребують розвитку, вдосконалення в час дистанційного навчання. Необхідність формування в студентів клінічного мислення було визначено основоположниками медицини вже багато століть назад, важливим у створенні професійного мислення був психологічно- педагогічний зв’язок «викладач-студент-пацієнт». На жаль, сьогодні даний ланцюг втрачено, але необхідність формування аналітико-пошукового мислення в студентів медичних вузів є надзвичайно важливою, тому необхідний перегляд та аналіз педагогічної методології для модернізації та використання їх в умовах дистанційного навчання. Клінічне мислення - це елемент майбутньої професійної діяльності за допомогою її створюється алгоритм дій в конкретних клінічних ситуаціях, це здатність ідентифікувати та аналізувати, а також шукати та оцінювати відповідну інформацію для досягнення відповідного висновку. Ця стаття намагається провести концептуальний аналіз педагогічної методології формування критичного мислення та можливість застосування їх в умовах дистанційному навчанні дисципліни «акушерство та гінекологія». Нові технологічні програми є необхідними для моделювання симуляційного навчання. Основними завданнями вищої медичної школи є досягнення максимального розвитку інтелектуальних здібностей студента, в онлайн форматі цього можливо досягти завдяки використанню методів «віртуальних пацієнтів», ситуаційних задач та кейсів, ігрові методики та наочності
Дод.точки доступу:
Snizhko, T. B.
Vorobiy, V. D.
Snizhko, S. S.
Churpiy, I. K.
Shpilchak, L. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Garvasiuk, О. V.
    Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning [Text] = Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P84-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційний іспит Крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorization
ехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Дод.точки доступу:
Namestiuk, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Gura, O. I.
    Enriching the content of foreign medical students’ independent work by on-line courses on the edX platform [Text] / O. I. Gura, Z. M. Ragrina // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - P63-68. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, организация и управление)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (использование, методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
Платформа edX
Анотація: The article explores the benefits of using computer technology in the educational process and emphasizes their ability to increase the motivation of foreign medical students to study. Using the latest technologies in the educational process is a demand of time. Intensifying the interest to the discipline and improving the quality and level of knowledge of students is the purpose of such using. The necessity and importance of on-line education at the current stage of society development is substantiated. Using effective techniques and methods of online learning, creating a variety of online courses, engaging students in an independent creative process – this is the optimal way to update the internal reserves of the educational process. The role of students’ independent work in the educational process is determined. It is moticed that the independent work of students requires the same organization and methodological support as the traditional class work. The peculiarities of the content of independent work of foreign medical students are revealed and their communicative needs are determined. In accordance with the subjects of the educational programs for specialists in the field of knowledge 22 "Health care", specialty 222 "Medicine" and according to the communication needs, EDX on-line platform was selected and created for creating and implementing online special courses for independent work of foreign students at different stages of study. The structure of individual online special courses is analyzed, the purpose, tasks and results of each of them are highlighted. The subject, distribution of classes, structure, linguistic, speech and communication material of the on-line special course "Introduction to the specialty: scientific speech" are characterized. The specificity, orientation, purpose and specifics of the task of the on-line special course "Professional communication: doctor – patient" are revealed. The conclusions about the necessity and appropriateness of the application of the specified online special courses in the process of preparation of foreign students in medical institutions of higher education
У статті з’ясовано переваги застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі та наголошено на їхній здатності збільшувати мотивацію іноземних студентів медичних закладів вищої освіти до навчання. Використання новітніх технологій у навчальному процесі – вимога часу. Метою такого використання є посилення інтересу до дисципліни та підвищення якості та рівня знань студентів. Обґрунтовано необхідність та значущість онлайн-освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Використання ефективних прийомів та методів онлайн-навчання, створення різноманітних онлайн-курсів, залучення студентів до самостійного творчого процесу – це оптимальний шлях оновлення внутрішніх резервів навчального процесу. Визначено роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. Зазначено, що самостійна робота студентів вимагає такої ж організації та методичного забезпечення, як і традиційна аудиторна робота. Розкрито особливості змісту самостійної роботи іноземних студентів-медиків та визначено їхні комунікативні потреби. Згідно з тематикою навчальних програм підготовки спеціалістів фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» та відповідно до комунікативних потреб обрано та охарактеризовано дистанційну платформу еdX для створення та впровадження онлайн-спецкурсів для самостійної роботи іноземних студентів на різних етапах навчання. Проаналізовано структуру окремих онлайн-спецкурсів, виокремлено мету, завдання та результати кожного з них. Охарактеризовано тематику, розподіл занять, структуру, мовний, мовленнєвий та комунікативний матеріал дистанційного онлайн-спецкурсу «Вступ до спеціальності: наукове мовлення». Розкрито специфіку, спрямованість, призначення та особливості завдання дистанційного онлайн-спецкурсу «Професійне спілкування: лікар – хворий». Зроблено висновки про необхідність та доречність застосування зазначених онлайн-спецкурсів у процесі підготовки іноземних студентів у медичних закладах вищої освіти
Дод.точки доступу:
Ragrina, Z. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Текст] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Дод.точки доступу:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Khlunovska, L. Yu.
    Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application [Text] = Оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання з використанням додатку google forms / L. Yu. Khlunovska // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P96-100. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
додатки -- здобуття освіти -- опитування студентів -- цифрові технології
Анотація: The objective of the article – to analyze the effectiveness of assessing the 4th year students’ knowledge during distance learning using the Google Forms application. Material and methods. Foreign students of Bukovinian State Medical University of the 4th year of education by «Medicine» specialty study «Pediatrics» discipline which includes 12 topics. Here is an example of an option for evaluating students’ knowledge acquired during a practical session on topic No 9 «Functional and organic diseases of the gastrointestinal tract in children». For the purpose of assessment, students were asked to solve the Google Form. During the use of this form (2020-2022 years of education), 257 responses were received from students of the 4th year by «Medicine» specialty of the Medical Faculty No 3. The possibility of using Google Forms for objective assessment of students’ knowledge during distance learning was analyzed
Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms. Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного університету 4 курсу спеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія», яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів, отриманих під час практичного заняття з теми No 9 «Функціональні та органічні захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету No 3. Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного оцінювання студентів під час дистанційного навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Pachkiv, M. A.
    MS forms application during intersession testing of part-time students [Текст] = Застосування MS forms при проведенні міжсесійного тестування студентів заочної форми навчання / M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММ ОЦЕНКА -- PROGRAM EVALUATION
Анотація: According to the organization of the educational process for part-time students of the Faculty of Pharmacy at IFNMU, the academic year can be divided into the session and intersession periods. While studying at the university, the student acquires knowledge either under the guidance of a teacher or independently. Part-time studying at the Pharmacy Faculty involves allocating a significant part of the student's time to self-done training, especially in the intersession period. The student learns the theoretical material from the discipline, which will be discussed in the upcoming period of the session independently and must present the result of the study before the beginning of the session. The form of control of the student's self preparation during the intersession period is the testing of the covered theoretical material of each discipline. Taking into account the need to ensure a certain set of conditions in which the student and the supervising teacher are during this intersession period, there is a need to choose a reliable tool for the implementation of this kind of testing
The use of tools of the Office 365 environment, namely MS Forms, during the testing of part-time students of the Faculty of Pharmacy allows you to automate the process of conducting control measures of self-studied theoretical material in the intersession period. Despite certain disadvantages, it is still possible to adapt MS Forms to the organization of student testing, taking into account the possibility of coping with current conditions
Під час навчання в університеті студент здобуває знання або під керівництвом викладача або ж самостійно. Навчання на заочній формі передбачає виділення значної частини часу студентом на самостійну підготовку, особливо у міжсесійний період. Формою контролю самостійної підготовки студента у міжсесійний період є тестування теоретичного матеріалу з дисципліни, яка виноситься на період сесії. Для забезпечення певного набору умов, у яких перебуває студент та викладач у міжсесійний період, виникає потреба у виборі надійного інструменту для реалізації такого тестування
MS Forms, як інструмент хмарного середовища Office 365, можливо адаптувати до проведення тестування студентів заочної форми навчання, а також в основному забезпечити дотримання вимог тестування в міжсесійний період, які передбачаються організацією освітнього процесу
Дод.точки доступу:
Shpilchak, L. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Pavlyk, A. S.
    Advantages and disadvantages of distance learning: a student survey [Text] / A. S. Pavlyk // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - P8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: In recent decades, all-encompassing digitalization has decreased the need for face-to-face communication. Young people are demonstrating their readiness to follow modern trends by completely relying on novel technologies in acquiring knowledge and professional skills. Therefore, with the introduction of distance learning in response to such challenges as the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war, students seem to have faced the new challenges rather successfully by switching to a remote form of education without obvious difficulties. However, it is necessary to get feedback from the students in order to identify the problematic issues that interfere with their university studies. It will help eliminate uncertainties over distance learning and promote its faster development
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Povar, M. A.
    The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students [Text] = Питання академічної доброчесності при вивченні дисципліни «Фізіологія» в умовах дистанційного навчання англомовних студентів-медиків / M. A. Povar, S. S. Tkachuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P101-104. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- іноземні студенти
Анотація: Academic virtue as a principle of fundamental values promotes personal and professional formation of the educational process participants. Development of the latest technologies including distance learning opens new opportunities to improve the educational process, and at the same time, creates preconditions of eventual variants to violate academic virtue by learners. Mutual aid, support and teaching students according to the principles of academic virtue promote formation of a future profession of a doctor and a worthy member of the society
Академічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу. Розвиток новітніх технологій, у т. ч. дистанційного навчання, відкриває нові можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти. Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена соціуму
Дод.точки доступу:
Tkachuk, S. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    The usage of distance education possibility in postgraduate education [Text] / O. S. Godovanets [et al.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 4. - P13-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті проведено аналіз сучасних методик педагогічного процесу з використанням різноманітних інформаційних технологій. Вказана можливість та ефективність навчання лікарів на післядипломному етапі та додаткової підготовки студентів медичних ВУЗів з використанням методу дистанційної освіти. Цей вид навчання в медицині не тільки забезпечує зручну систему отримання інформації, але й дозволяє розширити тематичний діапазон, скоротити час навчання, не знижуючи якості, завдяки можливості використання майже всіх форм навчання, у тому числі, самостійної роботи в електронній бібліотеці.
Дод.точки доступу:
Godovanets, O. S.
Godovanets, O. I.
Chaikovska, N. M.
Pavlov, Yu. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions [Текст] = Використання інформаційно-освітнього середовища у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти / T. P. Mandzii [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Lately the distant education has started to be popular within the educational sector. From 2014 onward, the most common searches on Google includes a variety of phrases winch connects to a completion of higher education. A new• type of education called «Open education» includes continuity, equal access and personal orientation forms offered to the students
The questionnaires were designed to survey all types of students in both part time and full-time studies. Further the questions were designed to target these two particular groups for a statistical comparison. This activity correlates to another monitoring tool which has been connected to student class activity and module grade achievements which has been reviewed by teachers and lecturers. Although materials and training is checked constantly by tutors in order to comply with the Ukrainian educational legislation. After analysing the results undertaken from the survey, a clear distinction has been made between full time students who are more likely to use Microsoft Office 365 and SharePoint in comparison to part time students
Останнім часом все більшої популярності набуває дистанційна освіта: ще в 2014 році на сторінці Google найчастішим пошуковим питанням була повна вища освіта. Розвиток освіти на основі принципів наступності, рівного доступу, особистісної орієнтації формує концептуально нову модель освіти - «Відкрита освіта». Тому виникає проблема використання відповідних сучасних освітніх технологій
Проаналізувавши форми навчання та знань студентів щодо використання матеріалів, представлених їм у Microsoft Office 365 та SharePoint, звичайно, можна стверджувати, що студенти денної форми навчання частіше використовують сайт для підготовки для пар і тестування навіть вдома
Дод.точки доступу:
Mandzii, T. P.
Kucheriavyi, Yu. M.
Ragrina, Z. M.
Grytsyk, A. R.
Popadynets, O. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Vergeles, T. M.
    Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process [] = Особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу / T. M. Vergeles // Вісник морфології. - 2021. - Т. 27, № 1. - P23-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: The study of the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys of higher medical education, using the distance format of the educational process, is an important component of research that involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the adaptive resources of their body. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, where 110 students of 1-st and 3-rd courses were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the use of a package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of research the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys who are in the institution of higher medical education during the use of the distance format of the educational process are determined. During the analysis of the peculiarities of educational and, first of all, professionally-oriented education in a higher education institution, it was established that the level of academic success in all taught disciplines (p0.05) and in professionally-oriented subjects, in the distance learning format was higher than during the period of traditional classroom classes. It was found that distance learning helped to increase (p0.05) the level of nervous and emotional stress, and the main problems that arose during training in higher medical education in both options for organizing training and 1-st year and 3-rd year students mostly associated either with a feeling of constant fatigue, or with personal reasons. According to the physiological and hygienic assessment of the correlates of well-being of girls and boys at the end of school days in terms of distance learning format should be considered “bad”, which is primarily due to the growing share of relevant data which is primarily due to the increase in the share of relevant data and a decrease in the share of indicators that marked the state of health as “good”. The indicators regarding the peculiarities of the state of health and functional capabilities of the students’ body should have been considered similar
Вивчення особливостей навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу, є важливим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо ймовірного розвитку негативних зрушень адаптаційних ресурсів їх організму. На підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом всього періоду спостережень знаходились 110 студентів 1 і 3 курсів. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на основі використання пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Під час дослідження визначені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, котрі здобувають знання в закладі вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу. Аналіз особливостей навчальної і, передусім професійно-орієнтованої, успішності та характеру навчання у закладі вищої медичної освіти встановив, що рівень навчальної успішності як за всіма дисциплінами, що викладались (p0,05), так і за професійно-орієнтованими навчальними предметами, у дистанційному форматі навчання був вищим, ніж впродовж періоду проведення традиційних аудиторних занять. Виявлено, що навчання у дистанційному форматі сприяло підвищенню (p0,05) рівня нервово-емоційного напруження, причому основні проблеми, які виникали в ході навчання у закладі вищої медичної освіти за обох варіантів організації навчання і студенти-першокурсники, і студенти-третьокурсники переважно пов’язували або з почуттям постійної втоми, або з особистісними причинами. Згідно з даними фізіолого-гігієнічної оцінки корелят самопочуття дівчат і юнаків наприкінці навчальних днів за умов дистанційного формату навчальної діяльності слід вважати як “погане”, що, насамперед, обумовлене зростанням питомої ваги відповідних даних та зменшенням частки показників, котрі відзначали самопочуття як “добре”. Подібними слід було вважати і показники щодо особливостей стану здоров’я та функціональних можливостей організму студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Текст] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
УКРАИНА -- UKRAINE
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Advantages and disadvantages of distance learning at the Department of Propaedeutic Pediatrics of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University were assessed. Students′ attitudes to distance learning was analyzed. Most of foreign students were satisfied with the educational process at the Department of Propaedeutic Pediatrics. On the one hand, they have enumerated lots of advantages, the most important of them are staying safe and interruption of infections spreading, comfortable and convenient learning, saving a lot of time, reduction stress and tiredness. On the other hand, distance learning has disadvantages. Distance learning at medical universities are having theoretically classes mainly without practical and communicative skills at the patient’s bedside. The main barrier of remote learning is the quality of internet connection. Active communication, interaction, getting feedback, understanding the needs and feelings of students are significant during remote studying
У статті оцінено переваги та недоліки дистанційного навчання на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. Проаналізовано ставлення студентів до дистанційного навчання. Більшість іноземних студентів була задоволена навчальним процесом на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань. З одного боку, вони перерахували безліч переваг (безпека та попередження поширення інфекцій, комфортне та зручне навчання, значна економія часу, зменшення стресу та втоми), з іншого – дистанційне навчання має ряд недоліків. Дистанційне навчання в медичних університетах включає переважно теоретичні заняття без практичних та комунікативних навичок біля ліжка пацієнта. Основною перепоною дистанційного навчання стала низька якість з’єднання з Інтернетом. Активне спілкування, взаємодія, отримання зворотного зв’язку, розуміння потреб та почуттів студентів є важливими аспектами під час дистанційного навчання
Дод.точки доступу:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Zayikina, T. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Текст] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним студентам та шляхи їх подолання / T. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Titova // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 61-63


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: The aim of the work – to analyze the current challenges during teaching of clinical disciplines to English-speaking foreign students and offer the ways to solve them. The main body. It was demonstrated that crucial challenges for the acquisition of medical education by English-speaking foreigners are language barrier, insufficient use of new pedagogical techniques and innovative technologies of distance learning by teachers, a low level of practical skills proficiency. We consider effective ways to overcome these problems by the introduction of a language test for foreign students, by financial encouragement of the teachers with proved high level of language training, creation of the university clinics, and involvement of international online platforms in the studying of basic and clinical disciplines at medical universities. Conclusions. Implementation of the approaches mentioned above will contribute to improving of higher medical education, the formation of a positive image of Ukrainian universities all over the world and definitely allows raising revenues
Мета роботи – проаналізувати існуючі труднощі при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та розробити можливі шляхи їх вирішення. Основна частина. У статті продемонстровано, що головними проблемами при здобутті медичної освіти англомовними іноземцями на сьогоднішній день залишаються мовний бар’єр, недостатнє володіння викладачами сучасними педагогічними методиками, інноваційними технологіями дистанційного навчання, доволі низький рівень володіння практичними навичками при спілкуванні та проведенні діагностичних процедур хворим. Дієвими шляхами подолання цих проблем ми вважаємо якнайшвидше впровадження єдиного мовного іспиту для студентів-іноземців, фінансове заохочення викладачів з високим рівнем мовної підготовки, розвиток університетських клінік, залучення міжнародних онлайн-платформ з викладання базових та клінічних дисциплін у медичних вишах. Висновки. Імплементація вищезазначених підходів сприятиме підвищенню якості вищої медичної освіти, формуванню позитивного іміджу вітчизняних вишів в очах іноземних абітурієнтів та, безумовно, збільшенню фінансових надходжень
Дод.точки доступу:
Ryndina, N. G.
Titova, G. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Єщенко, Α. В.
    Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє [Текст] / Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Іванченко, О. З.
    Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень [Текст] = Рeculiarities of first-year students’ adaptation in the conditions of the mixed form of education in the period of quarantine limitations / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 25-31


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Представлена робота містить результати дослідження актуальної педагогічної проблеми сьогодення, яка полягає в суттєвих змінах умов, у яких здійснюється адаптація до навчання студентів-першокурсників у закладах вищої освіти (ЗВО). В умовах карантинних обмежень відбувався перехід на змішану його форму, коли заняття проводяться дистанційно за тим самим розкладом, який був створений на початку року для аудиторної роботи, з повною візуалізацією навчального процесу. Метою дослідження було виявлення особливостей перебігу адаптації студентів першого курсу медичного факультету та визначення організаційних засобів, які могли б сприяти більш успішній адаптації першокурсників. В добровільному анкетуванні взяли участь 64 студенти медичного факультету віком від 17 до 20 років. Питання анкети були сформульовані авторами статті самостійно на основі наукової літератури, присвяченої проблемам адаптації студентів. Показано, що більш ніж 80 % студентів були дуже зацікавлені майбутньою професією, і тільки 65,1 % опитаних оцінили відношення до неї як «дуже подобається» після нетривалого навчання. Рівень задоволеності результатами навчання у студентів виявився невисоким – лише 30 % з них були повністю задоволеними. Серед причин, які впливають на результати навчання і заважають адаптації, 52,4 % опитаних першокурсників назвали напругу і втому від занять, 60 % – опанування нових його форм, а 26 % студентів – пристосування до вимог викладачів. Виявилось, що соціально-біологічні аспекти адаптації в умовах дистанційного навчання мали полегшені прояви – тільки 15 % першокурсників відмітили труднощі раціонального планування свого часу, тоді як 73,3 % опитаних молодих людей проблем із цим не мали, залишаючись вдома із батьками. При визначенні стану психологічної адаптації виявилось, що майже кожен другий з опитаних першокурсників відчував підвищену тривожність, внутрішню напругу, невпевненість у своїх силах, мав порушення сну. Студенти відзначили, що організація змішаної форми навчання з повною його візуалізацією їх дисциплінує, мотивує на найкращу роботу і відповідальне ставлення, проте тільки 43,2 % учасників анкетування визнали, що вони беруть активну участь у спілкуванні он-лайн, тоді як інші – на вимогу викладачів. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що при змішаній формі навчання дидактичні, психологічні і професійні складові загальної адаптації студентів потребують особливої уваги з боку організаторів навчального процесу
The presented work contains the results of a study of the current today pedagogical problem, which consists in significant changes in the conditions in which the adaptation of first-year students to the study in higher education institutions (HEI) take place. Under the conditions of quarantine restrictions, there was a transition to its mixed form, when classes are held remotely according to the same schedule, which was created at the beginning of the year for classroom work, with full visualization of the educational process. The aim of the study was to identify the peculiarities of the first-year medical students’ adaptation course and to identify organizational tools that could contribute to a more successful adaptation of freshmen. Іn the voluntary survey64 medical students aged 17 to 20 took part. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article independently based on scientific literature devoted to the problems of students’ adaptation. It is shown, that more than 80 % of students were very interested in the future profession, and only 65.1 % of respondents rated the attitude to it as “very like” after a short study. The level of satisfaction with the results of students’ studies was not high – only 30 % of respondents were completely satisfied. Among the reasons that affect learning outcomes and hinder adaptation 52.4 % of surveyed freshmen named stress and fatigue from classes, 60 % – mastering its new forms, and 26 % of students – adaptation to the requirements of teachers. It turned out that the socio-biological aspects of adaptation in distance learning were mild – only 15 % of freshmen noted the difficulties of rational planning of their time, while 73.3 % of young people surveyed had no problems with it, staying at home with their parents. Students noted that the organization of a mixed form of education with its full visualization disciplines them, motivates them for the best work and responsible attitude, but only 43.2 % of respondents admitted that they are actively involved in online communication, while others - at the request of teachers. Given the above, we can conclude that in a mixed form of education didactic, psychological and professional components of the general adaptation of students require special attention from the organizers of the educational process
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Мікаєлян, Г. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)