Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як взяти участь у фаховому вебінарі та отримати СЕРТИФІКАТ
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - К., 2017. - N 10. - С. 71-73 (Шифр УУ44/2017/10)
MeSH-головна: ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Шилкіна Л. М., Бабаніна М. Ю.
Назва : Шляхи оптимізації впровадження інформаційних технологій у післядипломну підготовку сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії в Українській медичній стоматологічній академії
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 20-21 (Шифр СУ21/2015/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER SYSTEMS
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Школа доказової медицини – новий формат дистанційного навчання через призму клінічних кейсів
Місце публікування : Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2021. - N 1. - С. 49-51 (Шифр КУ34/2021/1)
MeSH-головна: ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED MEDICINE
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ЭПИДЕМИОЛОГИ-ИНФЕКЦИОНИСТЫ -- INFECTION CONTROL PRACTITIONERS
Анотація: З пандемією COVID-19 система медичної освіти зазнала суттєвих змін, опинившись не лише в нових реаліях, а й відкривши численні можливості. На сьогодні лікарі мають змогу навчатися, відвідуючи різноманітні онлайн-семінари і конференції, не виходячи з дому. Необхідність дистанційного навчання стала підґрунтям для розвитку і вдосконалення дистанційного формату безперервного розвитку лікарів. В умовах високої завантаженості і дефіциту вільного часу освітні онлайн-заходи повинні бути максимально інформативними, цікавими і лаконічними. Тож організатори проекту SHDM SCHOOL кинули виклик стандартним вебінарам і організували онлайн-конференцію з принципово новим форматом викладення освітнього матеріалу – через призму реальних клінічних кейсів (формат «Нарада–порада»)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лямин А. В., Незнанов Н. Г., Мартынихин И. А., Мартынихин А. В.
Назва : Циркадные ритмы, последствия их смены и астения в аспекте обучения в ВУЗе с использованием дистанционных технологий
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 12. - С. 97-99 (Шифр ЖР15/2013/113/12)
MeSH-головна: ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- CIRCADIAN RHYTHM
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитрів А. М., Струк В. І.
Назва : Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Cloud technologies and features of their use in the educational process of training masters of pharmacy
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 154-158 (Шифр АУ50/2022/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ХИМИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- CHEMICAL ENGINEERING
Анотація: Хмарні технології є важливим напрямком розвитку сучасних інформаційних технологій. Вони надають користувачам мережі Інтернет доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання його програмного забезпечення у режимі онлайн. У статті описано досвід використання хмарних технологій при змішаному та дистанційному навчанні в Івано-Франківському національному медичному університеті при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету. Висвітлено роль хмарних технологій у сучасному періоді навчання. Показано, що використання хмарних технологій у навчальному процесі сприяє покращенню сприйняття студентами навчального матеріалу з дисциплін, більше заохочує їх до виконання самостійної роботи, дає змогу краще зорієнтуватися при виконанні практичної частини занять, сприяє професійному і творчому зростанню студентів, покращує міжособистісне спілкування викладача та студента, а для викладачів спрощує процес викладання та заохочення студентів до навчання. Перевагами використання хмарних технологій є можливість оптимізації процесу доступу до теоретичного та практичного матеріалу з дисциплін. Можливість створення інтерактивних журналів, зошитів, де можна розміщувати відео, формули для розрахунку, посилання на YouTube; можливість переглядати відеофільми з дослідами шкідливих та вибухонебезпечних хімічних реакцій, демонструвати складні моделі у різних проекціях, наблизити навчальний процес до практичної діяльності. Використання хмарних технологій при викладанні хімічних дисциплін дає змогу інтенсифікувати навчальний процес, прискорити передачу знань та досвіду, а також підвищити якість навчання та освіти. Без хмарних технологій неможливо уявити освітній процес в умовах змішаного або дистанційного навчанняCloud technologies are an important area of development of modern information technologies. They provide Internet users with access to the computer resources of the server and the use of its software online. The article describes the experience of using cloud technologies in mixed and distance learning at the Ivano-Frankivsk National Medical University when studying chemical disciplines by students of the Faculty of Pharmacy. The role of cloud technologies in the modern period of education is highlighted. It is shown that the use of cloud technologies in the educational process contributes to the improvement of students perception of educational material from disciplines, encourages them to do individual work, makes it possible to better orient themselves when performing the practical part of classes, contributes to the professional and creative growth of students, improves interpersonal communication between the teacher and the student, and for teachers it simplifies the process of teaching and encouraging students to study
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левандовська Х. В.
Назва : Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Formation of professional competence in medical students in distance education conditions
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 82-88 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Анотація: Підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів відбувається на основі впровадження інноваційних форм навчання, а саме компотентісного підходу в навчальний процес, що забезпечує формування у студентів компетенцій та рівнів компетентностей фахівців-випускників вищих медичних навчальних закладів. Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Головними складовими професійної компетентності являється здатність отримувати та використовувати знання за допомогою клінічного мислення, поєднання теоретичних знань із можливістю їх застосування у повсякденній практиці. Дистанційне навчання надало можливість опанувати нові можливості навчання, спілкуватись та навчатись на відстані. Це ставить вимоги до організації освітнього процесу студентів, що забезпечує формування професійних компетентностей студентів, особливо беручи до уваги студентоцентрований напрям навчання. Мета роботи. Проаналізувати формування професійної компетентності у студентів-медиків на базі викладання предмета вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» в умовах дистанційного навчання. Матеріал і методи. При вивченні даної вибіркової дисципліни користуються декількома варіаціями методів навчання, що є запропонованими для вищих навчальних закладів, а саме: пояснювально-ілюстративний (інформаційно-рецептивний), який направлений на донесення інформації різними способами, особливо зі вживанням сучасних технологічних засобів навчання; репродуктивний, суть якого полягає у репродукції отриманих знань магістром у специфічній методичній черговості згідно з етіопатогенетичними ідеями; проблемний виклад – імітація клінічної історії та пошук її рішення з фокусу знань основних дисциплін та патологій серцево-судинної системи; евристична методика – підхід до навчання, при якому деякі частини клінічної ситуації визначені завчасно, а магістри довершують, об’єктивують та вирішують порушені проблемні запитання; дослідницький – втілювання задач, які вимагають творчого погляду та посиленого систематичного вивчення. Результати. В умовах дистанційного навчання, через неможливість студента навчатись у клініці та здобувати практичні навики біля ліжка хворого та тренінгових центрах кафедри, такі методи навчання, як метод кейсів та симуляційне навчання дало змогу розвинути клінічне мислення, бачення проблеми та її вирішення, використовуючи здобуті теоретичні та практичні знання. Висновки. Покращення системи професійної підготовки спеціалістів медичної сфери нової генерації потребує удосконалення професійної компетентності, високого рівня фахових навиків, що, безумовно, призведе до невпинної адаптації в медичне середовище в майбутньому. Розвиток професійної компетентності – явище, що характеризується багатьма чинниками, які позначаються на подальшому становленні особи як професіонала, а ціннісна сфера є основою професійної компетентності особистостіImproving the quality of medical training of future doctors takes place on the basis of the introduction of innovative forms of education, namely, a competency-based approach to the educational process, which ensures the formation of students' competencies and competency levels of graduates of higher medical educational institutions. Today, the main task of higher medical education is the implementation of a competence approach in the professional training of future specialists, which consists not only in the formation of professional knowledge and skills, but also in the training of a modern, motivated, competent doctor who is deeply aware of his crucial role in society. The main components of professional competence are the ability to obtain and use knowledge with the help of clinical thinking, the combination of theoretical knowledge with the possibility of their application in everyday practice. Distance learning provided an opportunity to learn new learning opportunities, communicate and study at a distance. This sets requirements for the organization of the educational process of students, which ensures the formation of professional competencies of students, especially taking into account the student-centered direction of study. The goal of the work. To analyze the formation of professional competence among medical students based on the teaching of the elective subject "Current issues of cardiology" in the conditions of distance learning. Materials and methods. In the process of study this selective discipline, such teaching methods as explanatory-illustrative (informational-receptive), which is aimed at conveying information in various ways, especially with the use of modern technological teaching aids; reproductive, the essence of which consists in the master's reproduction of acquired knowledge in a specific methodical sequence according to etiopathogenetic ideas; problem statement - simulation of clinical history and finding its solution from the focus of knowledge of the main disciplines and pathologies of the cardiovascular system; heuristic method – an approach to learning, in which some parts of the clinical situation are determined in advance, and masters complete, objectify and solve the raised problematic questions; exploratory - the implementation of tasks that require a creative approach and increased systematic study are used. The results. In the conditions of distance learning, due to the inability of the student to study in the clinic and acquire practical skills at the bedside and in the training centers of the department, such teaching methods as the case method and simulation training made it possible to develop clinical thinking, vision of the problem and its solution using the acquired theoretical and practical knowledge . Conclusions. Improving the system of professional training of new generation medical specialists requires improvement of professional competence, a high level of professional skills, which will certainly lead to relentless adaptation to the medical environment in the future. The development of professional competence is a phenomenon characterized by many factors that affect the further development of a person as a professional, and the value sphere is the basis of a person's professional competence.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палійчук І. В.
Назва : Формування інформаційної культури лікарів-стоматологів засобами дистанційного навчання
Місце публікування : Український стоматологічний альманах: Наук.-практ. реценз. журн./ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2014. - № 4. - С. 62-65 (Шифр УУ33/2014/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИОННАЯ ГРАМОТНОСТЬ -- INFORMATION LITERACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Риков С. О., Туманова О. В., Петренко О. В., Косуба С. І.
Назва : Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів
Паралельн. назви :Forms to improve the quality of postgraduate training of ophthalmologists
Місце публікування : Архів офтальмології України. - 2021. - Т. 9, № 2. - С. 45-47 (Шифр АУ44/2021/9/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Основним напрямком вдосконалення процесу підвищення кваліфікації лікарів на етапі післядипломної освіти є поступове впровадження сучасних форм навчання. Інтернатура — перший крок до самостійної роботи лікаря, тому важливо саме з цього етапу направляти зусилля молодого фахівця до самовдосконалення. Традиційні методи навчання лікарів-інтернів у першу чергу спрямовані на отримання і поглиблення знань шляхом передачі інформації з подальшим втіленням у конкретних професійних діях з визнаними алгоритмами. Проте така методика навчання не сприяє розвитку самостійної пі­знавальної діяльності молодих колег, хоча саме на цьому постулаті базується концепція дистанційного навчання як нової форми післядипломної освіти. У статті характеризується сучасна система підготовки інтернів-офтальмологів. Обґрунтовується використання в навчальному процесі дистанційної форми навчання, клінічних розборів хворих, етапного тестового контролю, ситуаційних задач. Висловлюється побажання з поліпшення організації проведення інтернатури з офтальмологіїThe main direction of improving the process of professional development of doctors at the stage of postgraduate training is the gradual introduction of modern forms of education. Internship is the first step to independent work of a doctor, so it is important from this stage to direct the efforts of a young specialist to self-improvement. Traditional methods of training interns are primarily aimed at obtaining and deepening knowledge through the transfer of information with subsequent implementation in specific professional activities with recognized algorithms. However, this method of teaching does not contribute to the development of independent cognitive activity of young colleagues, although it is on this postulate the concept of distance learning is based as a new form of postgraduate education. The article characterizes the modern system of training of interns-ophthalmologists. The use of distance learning, clinical analysis of patients’ data, stage test control, situational tasks in the educational process is substantiated. Wishes are expressed to improve the organization of the internship in ophthalmology
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Авраменко М. О., Ткаченко Н. О., Рябоконь Ю. Ю., Бігдан О. А.
Назва : Технології дистанційного навчання на післядипломному етапі професійного розвитку фахівців фармації
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2021. - Том 14, N 2. - С. 239-244 (Шифр АУ40/2021/14/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Фармацевтична освіта має гнучко, динамічно та адекватно реагувати на суспільні трансформації шляхом продукування нових освітніх послуг, технологій навчання та організації освітнього процесу. У відповідь на запит часу післядипломна професійна освіта прагне відповідати потребам сьогодення: сформувалася нова концепція підвищення ефективності освіти та професійного рівня фахівців – навчання впродовж життя, яке неможливе без використання інформаційно-комунікаційних технологій. Мета роботи – показати особливості організації освітнього процесу фармацевтичних фахівців на післядипломному етапі в Запорізькому державному медичному університеті (ЗДМУ) та окреслити його проблемні питання з визначенням можливих шляхів удосконалення в контексті безперервного професійного розвитку (БПР). Матеріали та методи. Матеріал для дослідження – досвід організації навчання провізорів-інтернів, слухачів циклів підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти ЗДМУ за останні 10 років, звітна й інша облікова документація, нормативно-правові акти щодо вищої фармацевтичної освіти різних управлінських рівнів. Використали методи аналізу, синтезу, групування, дедукції, логіки й узагальнення. Результати. Післядипломний етап БПР фармацевтичних фахівців спрямований на вдосконалення професійних компетентностей і дає змогу фахівцеві підтримувати або покращувати стандарти професійної діяльності відповідно до потреб сфери охорони здоров’я. Підготовка фармацевтичних фахівців на факультеті післядипломної освіти відбувається в очно-дистанційному форматі з використанням технологій дистанційного навчання у спеціалізованому вебсередовищі, що створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій (базовим є пакет Microsoft Office 365 програми Teams, Skype for business тощо). Такий формат навчання стимулює здобувачів освіти до розкриття свого потенціалу, підвищення рівня самоорганізації та самоменеджменту, поглиблює професійні компетентності шляхом удосконалення комунікаційної складової. Керівництво ЗДМУ на засадах соціальної відповідальності постійно працює над підвищенням якості освітніх послуг, зокрема на післядипломному етапі. Висновки. За результатами критичного аналізу досвіду організації навчання провізорів-інтернів, слухачів циклів підвищення кваліфікації на ФПО ЗДМУ за останні 10 років, звітної та нормативно-правової документації визначили особливості організації освітнього процесу фармацевтичних фахівців на післядипломному етапі, окреслили його проблемні питання та з’ясували шляхи їх вирішення в контексті БПР.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Тестовые вопросы для самоконтроля
Місце публікування : Ліки України. - К., 2018. - N 4. - С. 54 (Шифр ЛУ4/2018/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тестирование
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Тестовые вопросы для самоконтроля
Місце публікування : Ліки України. - К., 2018. - N 3. - С. 22 (Шифр ЛУ4/2018/3)
MeSH-головна: МИОКАРД -- MYOCARDIUM
СЕРДЕЧНАЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ -- HEART FAILURE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Тестовые вопросы для самоконтроля
Місце публікування : Ліки України. - К., 2018. - N 5/6. - С. 50 (Шифр ЛУ4/2018/5/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВОЛЬФА-ПАРКИНСОНА-УАЙТА СИНДРОМ -- WOLFF-PARKINSON-WHITE SYNDROME
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Царегородцев А. Д., Корбинский Б. А.
Назва : Телемедицинские технологии для дистанционных консультаций и заочного повышения квалификации врачей
Місце публікування : Российский вестник перинатологии и педиатрии. - Москва, 1999. - Т. 44, № 5. - С. 6-8 (Шифр РР6/1999/44/5)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горпинченко І. І., Нуріманов К. Р.
Назва : Сучасні уявлення про синдром хронічного тазового болю
Паралельн. назви :Current Concepts of Chronic Pelvic Pain Syndrome
Місце публікування : Здоров’я чоловіка. - 2019. - N 4. - С. 7-21 (Шифр ЗУ37/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТАЗОВОГО ПОЯСА БОЛИ -- PELVIC GIRDLE PAIN
БОЛИ ХРОНИЧЕСКИЕ -- CHRONIC PAIN
ПРОСТАТИТ -- PROSTATITIS
БАКТЕРИАЛЬНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- BACTERIAL INFECTIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Синдром хронічного тазового болю (СХТБ) – поширене захворювання зі складним патогенезом, що поєднує урологічні, імунні, психологічні, неврологічні, ендокринні, обмінні та сексологічні аспекти. У статті представлені загальні уявлення про СХТБ. Подано особливості сучасної термінології, епідеміології, класифікації та патогенезу захворювання, зокрема генетичні, ендокринні, психоневрологічні фактори ризику розвитку СХТБ. Показані механізми хронізації та розвитку болю, які включають поняття центральної та периферичної сенсибілізації, описані зміни вмісту прозапальних та протизапальних цитокінів, обміну триптофану, глутамату та гамма-амінобутирату, активності кінази G-білка 2. Окремо розглянуто характеристику клінічних формChronic Pelvic Pain Syndrome (CPPS) is a common disease with complex pathogenesis that combines urological, immune, psychological, neurological, endocrine, metabolic, and sexual disorders. The article presents general ideas about CPPS. Features of modern terminology, epidemiology, classification and pathogenesis of the disease, in particular, genetic, endocrine, psychoneurological risk factors for the development of CPPS are presented. The idea of mechanisms of chronic pain development and development, which included the concept of central and peripheral sensitization, description of changes in the content of proinflammatory and anti-inflammatory cytokines, metabolism of tryptophan, glutamate and gamma-aminobutyrate, kinase activity of G-protein 2. The characteristic of clinical forms of CPPS is considered
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кметь О. Г., Філіпець Н. Д., Кишкан І. Г., Кметь Т. І., Шинкарюк В. Г.
Назва : Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1"
Паралельн. назви :New approch to the qualitative preparation of the stomatological faculty students at the licence integrated exam "Krok-1" (pharmacology)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 148-150 (Шифр КУ27/2018/Т.17/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологамиThe methods of preparation to "KROK-1" (Pharmacology) of the students from Bucovinian state medical university are considered in the article. The role of the information technologies, particularly Moodle as far as successful examination and professional preparation are concerned is pointed out
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кваско О. Ю., Кондаурова А. Ю.
Назва : Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей
Паралельн. назви :Мodern methods of learning during distance teaching of medical specialties fundamental disciplines
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 56-60 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Поряд із традиційними технологіями навчання з’являються та активно розвиваються дистанційні методи, використання яких дозволяє навчати і навчатися в індивідуальному режимі, незалежно від місця і часуМета роботи – висвітлення окремих питань, пов’язаних з організацією дистанційної викладацької роботи із вітчизняними англомовними студентами медичного закладу вищої освіти IV рівня акредитації на рівні фундаментальної кафедриМедична освіта та методики викладання медичних наук мають свої особливості. Зокрема, значну роль відіграє наочність викладання матеріалу та переважання саме практичних занять. Отже, дистанційне викладання медичних наук супроводжується складнощами, пов’язаними з проведенням практичних занять, наближених до реальних аудиторних занять з аналогічною ефективністю. Національний медичний університет імені О. О. Богомольця перейшов на дистанційне навчання з початком пандемії COVID-19 у березні 2020 р. Тоді було створено платформу Neuron, на зміну якій у січні 2021 р. прийшла інша платформа – Likar.nmu (обидві розроблені на базі системи управління навчанням Moodle). Введення в роботу зазначених платформ дало можливість уніфікувати процес дистанційної роботи в університеті та створити основу для перебудови викладання на інший форматПерехід закладів вищої освіти на дистанційне навчання стимулював стрімкий розвиток і освоєння новітніх технологій в освіті, зокрема розроблення онлайн-платформ для навчання, скринінг наявних додатків для проведення онлайн-конференцій та виявлення найбільш вдалих для викладання конкретної дисципліни, розроблення нових методик викладання з урахуванням особливостей дистанційної роботи тощо. Звісно, викладання медичних дисциплін має свої особливості, які важко перенести в дистанційний формат, і на початку введення дистанційного формату видавалося взагалі неможливим. Проте стрімкий розвиток технологій розкриває нові можливості, необхідно тільки встигати опановувати та адаптувати до тієї чи іншої навчальної дисципліниНавчання медичних наук також достатньо успішно може бути переведено в дистанційний формат. Цілком ймовірно, що після закінчення пандемії COVID-19 значна частина елементів дистанційної освіти може залишитись як складова аудиторних занятьAlong with traditional learning technologies, distance learning methods are emerging and actively developing, the use of which allows you to teach and learn individually, regardless of place and timePurpose: coverage of certain issues related to the organization of distance teaching with Ukranian and English-speaking students of medical higher educational institution of the IV level of accreditation at the level of the fundamental departmentMedical education and methods of teaching medical sciences have their own characteristics. In particular, the clarity of teaching the material and the predominance of practical classes play a significant role. Thus, distance learning of medical sciences is accompanied by difficulties associated with conducting practical classes, close to real classroom classes with similar efficiency. O. Bohomolets National Medical University switched to distance learning with the beginning of the COVID-19 pandemic in March 2020. Then the Neuron platform was created, which was replaced in January 2021 by another platform – Likar.nmu (both developed on the basis of the learning management system Moodle). The introduction of these platforms made it possible to unify the process of distance work at the university and create a basis for the restructuring of teaching to another format. The transition of higher education institutions to distance learning has stimulated the rapid development of new technologies in education, in particular, the development of online learning platforms, screening of existing applications for online conferences and identifying the most successful for teaching a particular discipline, developing new teaching methods, remote work, etc. Of course, the teaching of medical disciplines has its own features, which are difficult to transfer to the remote format and at the beginning of the introduction of the distance format seemed impossible. However, the rapid development of technology opens up new opportunities, it is only necessary to have time to master and adapt to a particular disciplineMedical education can also be successfully translated into distance learning. It is likely that after the end of the COVID-19 pandemic, much of the elements of distance education may remain part of the classroom
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шанайда М. І.
Назва : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Паралельн. назви :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Аналіз наукових і навчально-методичних публікацій вітчизняних та зарубіжних авторів, а також власного досвіду керівництва науковими роботами студентів, доводить необхідність залучення здобувачів магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» до набуття додаткових знань, вмінь і навичок у процесі здійснення студентської науково-дослідної роботи (СНДР). Активна участь здобувачів вищої освіти в СНДР розглядається як важлива складова студентоцентрованого підходу в організації їх належної підготовки до майбутньої професійної діяльності, при якій студент має можливість самостійно обирати, серед запропонованих, саме той напрям наукового пошуку, який йому найбільше імпонує. Виокремлено найсуттєвіші компоненти успішної реалізації СНДР, яка сприяє розширенню світогляду, набуттю нового емпіричного досвіду та надасть випускнику певну перевагу на сучасному високонкурентному ринку праці. Участь у міжнародних наукових форумах також стимулює вдосконалення студентами-гуртківцями знань англійської мови як загальновизнаного засобу міжнародного спілкування. Висвітлено необхідність популяризації серед студентів сучасних досягнень фармацевтичної науки, що покладає велику відповідальність на наукових керівників щодо проведення належної розʼяснювальної роботи. Висловлено припущення, що сам викладач, який є науковим керівником СНДР, повинен безперервно розвиватись як науковець і бути відповідним наочним прикладом для студентів, зокрема: мати належний рівень публікаційної активності у рецензованих фахових виданнях, систематично оприлюднювати результати експериментальних досліджень, брати участь у наукових форумах різних рівнів, міжнародних наукових проектах та грантових дослідженнях. Заслуговує уваги використання елементів дистанційного формату комунікації, який було запроваджено через пандемію COVID-19, для оптимізації СНДР вже після завершення дії карантинних обмеженьAnalysis of scientific and educational publications of the Ukrainian and foreign authors, as well as author’s own expe­rience in managing of the student scientific activities in the pharmaceutical field, proves the importance of involving applicants in higher education in 226 «Pharmacy, Industrial Pharmacy» scecialty to acquire additional skills of student scientific research. The active involvement of students to the scientific research is regarded as an important component of a student-centered approach at the organization of their high quality training for future professional activities. It means that student has the opportunity to choose independently the most suitable direction of scientific research. There were highlighted the most significant components of the successful implementation of the students’ scientific work, which contributes to the expansion of worldview, gaining empirical experience and will provide a certain advantage in today’s highly competitive labor market. Participation in international scientific forums stimulates the improvement of students’ knowledge of English as a universal instrument of international communication. The necessity of popularization of modern achievements of pharmaceutical science among students was emphasized. It places the great responsibility on scientific supervisors. The scientific superviser himself should continuously work on his progress in science and be a good example for students, in particular: have the appropriate level of publishing activity in peer-reviewed journals, systematically report the results of experimental research at scientific forums of various levels, participate in the international research projects and grants. Some elements of the online communication due to pandemic COVID-19 worth to be used for the optimization the students’ scientific research after the end of quarantine restrictions
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю. М., Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Назва : Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX
Паралельн. назви :Strategy of implementation elective online courses based on open edX platform
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 75-79 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ ПО ВЫБОРУ ПРОФЕССИИ -- VOCATIONAL GUIDANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті розкрита послідовна стратегія впровадження в медичному університеті курсів за вибором на базі технології дистанційного навчання у вигляді онлайн-курсів. Показано, що успішне впровадження онлайн-курсів можливо при наявності таких складових, як: готовність викладацького складу до опанування нових технологій навчання та зміни своєї ролі в навчальному процесі; готовність студентів до використання дистанційних технологій навчання; наявність інфраструктури в університеті, яка забезпечує сервіси дистанційного навчання; наявність системи перевірки якості контенту онлайн-курсів, які розробляються. Особлива увага звертається на необхідність зміни структури навчального процесу та ролі викладачів при впровадженні онлайн-курсів. Авторами обґрунтовано вибір платформи для розробки онлайн-курсів Open edX за критеріями
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Назва : Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань
Паралельн. назви :Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курінний А. В., Вольвач В. В., Дарій В. І.
Назва : Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX
Паралельн. назви :Designing and developing online courses on the open EDx platform
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Анотація: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)