Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование дистанционное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. І., Василюк Н. В., Дудій П. Ф.
Назва : Дистанційне навчання як елемент післядипломної освіти оториноларингологів
Місце публікування : Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2012. - № 5. - С. 73-77 (Шифр ЖУ4/2012/5)
Предметні рубрики: Оториноларингология-- обуч
Образование медицинское, повышение квалификации
Образование дистанционное
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Латишев Є. Є., Михальчук В. М.
Назва : Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 25-26 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Думанський Ю. В., Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Назва : Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 48-51 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курінний А. В., Вольвач В. В., Дарій В. І.
Назва : Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX
Паралельн. назви :Designing and developing online courses on the open EDx platform
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Анотація: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова І. О., Федоров С. В.
Назва : Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини
Паралельн. назви :The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
Анотація: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимофеев А. А., Ушко Н. А., Ярифа М. А.
Назва : Дистанционное обучение в профессиональной подготовке студента и врача
Місце публікування : Современная стоматология. - 2012. - № 4. - С. 138-139 (Шифр СУ4/2012/4)
Предметні рубрики: Образование дистанционное
Компьютерные обучающие системы
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боярчук О. Р., Мочульська О. М.
Назва : Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів
Паралельн. назви :Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 81-86 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: Дистанційне навчання має свої переваги та недоліки щодо зручності освітнього процесу для викладачів і студентів, проте сучасні реалії життя вимагають широкого використання цієї форми медичної освіти у вищих навчальних закладах Укрaїни. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання без відриву від повсякденної діяльності, у найбільш зручному місці й часі, доступ до електронних баз знань, суттєво підвищує активну роль студентів у процесі самостійного навчання, а від викладачів вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Важливими перевагами дистанційного навчання у сфері вищої медичної освіти є широке охоплення цільової аудиторії, гнучкість та можливість індивідуалізації освітньої програми, прозорість і можливість незалежного оцінювання. Основними варіантами, доступними для навчання за дистанційної освіти, є такі традиційні форми освітньої підготовки, як лекція, практичне заняття, семінар, консультація, що відповідають чинному законодавству. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість медичної освітиDistance learning has its advantages and disadvantages in terms of the convenience of the educational process for teachers and students, but modern realities of life require extensive use of this form of medical education at higher educational establishments in Ukraine. Distance education provides quality and comprehensive learning without interruption from daily activities, in the most convenient place and time, access to electronic knowledge bases, but also significantly increases the active role of students in the process of independent learning, and requires teachers to improve teaching both in content and. its form. Important advantages of distance learning in the field of higher medical education are wide coverage of the target audience, flexibility and the possibility of individualization of the educational program, the transparency and the possibility of independent evaluation. The main options available for distance learning are such traditional forms of educational training as lectures, practical classes, seminars, consultations that comply with current legislation. Distance learning technologies in the system of higher medical education should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality medical education
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потапова Т. М., Логвиненко Н. В.
Назва : Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті
Паралельн. назви :Experience of preparing and passing by students-pharmacists of the unified state qualification examination under quarantine and distance learning at Dnipro state medical university
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 128-132 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЭПИДЕМИИ -- EPIDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті проведено аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» та порівняння цих результатів із національними показниками під час карантину та в умовах дистанційного навчання. Незважаючи на те, що у 2020 р. в Україні вперше було впроваджено дистанційне навчання на період повного локдауну, у зв’язку з поширеністю інфекції COVID-19, у Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 4 курсу, як громадяни України, так і іноземці, мали змогу підготуватися та скласти ЄДКІ, який мав дві складові, такі, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит «Крок 1» та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити як недоліки, так і переваги при підготовці та самопідготовці студентів в академії і привернути увагу до рішення проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицинуThe article analyzes the results of the Unifi ed State Qualifi cation Examination (USQE) implementation in order to assess the pharmacy students’ education level during the Krok-1 licensed integrated examination and to compare these results with the national indicators. Despite the fact that in 2020 for the first time introduced distance learning for the period of full lockdown in Ukraine due to the prevalence of COVID-19 infection has been introduced in Ukraine, both Ukrainian and foreign third year pharmacy students have had the USQ examination at Dnipropetrovsk Medical Academy which included two components: Krok-1 licensed integrated examination and professional English. The analysis of the obtained results has revealed shortcomings and the advantages for preparing and passing of the student training program and drawn an attention to the solution to problematic issues. This comprehensive assessment of the pharmacy students’ profile knowledge allows us to identify the training programs’ shortcomings and provides an opportunity to increase the effectiveness of study at the academy in order to integrate Ukrainian specialists in the world medicine
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нецюк О. Г., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б.
Назва : Здобуття практичних навичок і теоретичних знань з ендоскопії в умовах пандемії COVID-19: світовий досвід
Паралельн. назви :Acquisition of practical skills and theoretical knowledge of “Endoscopy” in a pandemic COVID-19: world experience
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 122-127 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЭНДОСКОПИЯ -- ENDOSCOPY
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Пандемія COVID-19, яка розпочалася у 2019 році, вплинула на всі галузі медицини України і світу в цілому, ендоскопія в цьому плані постраждала чи не найбільше через підвищену настороженість пацієнтів у зв’язку з інвазивністю обстеження. І, хоча кількість оглядів та операцій зменшилася, життя триває, люди хворіють, а навчання триває в дистанційному режимі. Звичайно, студент, лікар-інтерн більше користі отримають спілкуючись безпосередньо з пацієнтом, дивлячись не тільки за ходом виконання обстеження чи операції по монітору, але й за роботою рук лікаря. Свою негативну роль зіграв в цьому плані 2-й етап медичної реформи, який, не зважаючи на цілий ряд рішень Верховної Ради та уряду, позбавив викладачів медичних університетів, які оперували, консультували, надавали екстрену медичну допомогу займатися лікарською практикою. Зрозуміло, що в таких умовах підготувати повноцінного фахівця не є можливим. Невеликий досвід, який нараховує трохи більше року, показує, що дистанційна форма навчання поряд із іншими факторами значно ускладнили сприйняття саме практичної частини заняття на клінічних кафедрах. Ці, нові реальності сьогодення, змушують шукати шляхи для подолання цієї проблеми, щоб випускати з ВУЗів все таки лікарів-практиків, а не теоретиків, які жодного разу не були в операційній і не пальпували пацієнтаThe COVID-19 pandemic, which began in 2019, affected all branches of medicine in Ukraine and the world as a whole, endoscopy in this regard suffered almost the most due to increased vigilance of patients due to the invasiveness of the examination. And, although the number of examinations and operations has decreased, life goes on, people get sick, and distance learning continues. Of course, the student, the intern will benefit more by communicating directly with the patient, looking not only at the progress of the examination or operation on the monitor, but also at the work of the doctor's hands. The second stage of medical reform played a negative role in this regard, which, despite a number of decisions of the Verkhovna Rada and the government, deprived teachers of medical universities who operated, consulted, and provided emergency medical care to practice medicine. It is clear that in such conditions it is not possible to prepare a full-fledged specialist. A little experience, which is a little more than a year, shows that distance learning, along with other factors, significantly complicated the perception of the practical part of the lesson at clinical departments. These new realities of today are forcing us to look for ways to overcome this problem in order to release from universities doctors-practitioners, not theorists, who have never been to the operating room and have not palpated the patient
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліманський Р. П., Самойленко О. В., Долинський В. В.
Назва : Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень
Паралельн. назви :Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 117-121 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
Анотація: Сьогодні інформаційно-телекомунікаційні технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу у багатьох навчальних закладах вищої школи. Саме їх наявність допомогла закладам вищої освіти продовжувати навчання дистанційно у максимально повному об’ємі під час вимушеного карантину, спричиненого пандемією COVID-19. Проте можливість повноцінної організації та реалізації навчального процесу в дистанційному форматі є і досі дискутабельною, особливо серед науково-педагогічної спільноти викладачів медичних ЗВО. Однією з найважливіших проблем при викладанні та оцінюванні якості знань здобувачів освіти у медичних ЗВО є практична направленість більшості спеціальностей та компетенцій. Тому метою нашого дослідження було описати методику проведення іспиту та проаналізувати її ефективність шляхом опитування як здобувачів освіти, так і екзаменаторів. При розробці методики проведення іспиту особливу увагу приділяли перевірці клінічного мислення та практично-орієнтованих компетентностей здобувачів освіти за рахунок використання спеціально розроблених віртуальних імітованих пацієнтів, роль яких виконували екзаменатори, а також ситуаційних задач із діагностики невідкладних станів та невідкладної допомоги. Після проведення іспиту було анонімно опитано 166 випускників та 28 екзаменаторів. Більшість здобувачів освіти (72 % респондентів) оцінили проведення іспиту в дистанційному форматі позитивно, а екзаменатори оцінили методику та проведення іспиту як добре (36 %) або задовільно (43 %). Загалом, результати проведеного дослідження свідчать про можливість проведення практичного іспиту в дистанційному форматі зі збереженням достатнього рівня оцінки якості знань та вмінь випускниківNowadays information and telecommunication technologies have become an integral part of the educational process in many higher education ertablishments. It was the usage of modern technologies that helped higher education institutions to continue their distance learning in the maximum voleme during the forced quarantine, caused by the COVID-19 pandemic. However, the possibility of accomplished organization and implementation of the online educational process is still debatable, especially among the scientific and pedagogical community of teachers of medical educational establishments. One of the most important problems in teaching and assessing the quality of knowledge of students in medical health care is the practical orientation of most specialties and competencies. Therefore, the purpose of our study was to describe the methodology of the exam and analyze its effectiveness by interviewing both students and examinators. In developing the methodology of the exam, special attention was paid to testing clinical thinking and practice-oriented competencies of students through the use of specially designed virtual simulated patients, whose role was performed by examinators, as well as situational tasks for emergency diagnosis and emergency care. After the exam, 166 graduates and 28 examiners were interviewed anonymously. The majority of applicants (72 % of respondents) evaluated the exam in the distance format in a positive way, and the examinators assessed the methodology and the exam as good (36 %) or satisfactory (43 %). In general, the results of the study indicate the possibility of conducting a practical exam in the online format while maintaining a sufficient level of assessment of the quality of knowledge and skills of graduates
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Ткачук Н. І.
Назва : Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Some aspects of quality control of education at the department of microbiology, virusology and immunology in the conditions of distance learning
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 54-58 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Пандемія, викликана СОVID-19 у світі та Україні, обумовила низку змін у системі надання освітніх послуг загалом і в медичній освіті зокрема. Перехід на дистанційну форму навчання в закладах вищої освіти спричинив низку практичних питань, котрі стосуються оцінки якості навчання. Враховуючи те, що запорукою ефективної роботи закладів вищої освіти є системна та ефективна підготовка висококваліфікованих фахівців, контроль знань є невідʼємною частиною цього процесу. Мікробіологія, вірусологія та імунологія відноситься до фундаментальних дисциплін при підготовці студентів медичного факультету, й остаточним методом оцінки знань з даного предмета є тестовий екзамен «Крок 1. Медицина». Але передумовами якісної підготовки майбутніх фахівців є регулярний та багаторівневий контроль їх успішності, що дозволяє виявити недоліки на ранніх стадіях та їх усунути. Аналіз поточної успішності та підсумки складання іспитів, у поєднанні з опрацюванням складання тестів в on-line режимі, дозволяють спрогнозувати результати складання «Крок 1. Медицина» і вчасно вжити заходів щодо тих студентів, котрі мають високі ризики. На кафедрі мікробіології, вірусології та імунології щосеместрово проводиться опрацювання результатів сесії (тестової та усної співбесіди, результатів складання прекроку) і поточної успішності (динаміка здачі практичних навичок, контроль середнього бала по академічних групах, робота з невстигаючими студентами), обговорення її на методичних нарадах, завдяки чому успішність студентів упродовж останніх кількох років порівняно з іншими предметами з мікробіології, вірусології та імунології знаходиться на стабільному рівні. Такий підхід до контролю якості знань дає змогу більш ретельно підготувати і спланувати щорічні консультації з підготовки до здачі комплексного тестового іспиту та врахувати питання і побажання студентівThe pandemic caused by COVID-19 in the world and in Ukraine has caused a number of changes in the system of educational services in general and medical education in particular. The transition to distance learning in higher education has raised a number of practical issues related to the assessment of the quality of educational services. Given that the key to the effective operation of higher education institutions is the training of highly qualified specialists, knowledge control is an integral part of this process. Microbiology, virology and immunology are fundamental disciplines in the preparation of medical students and the final method of assessing knowledge in this subject is a test exam “Кrok 1. Medicine”. However, the key to effective training of future professionals is a systematic and multi-level monitoring of their success, which allows to identify shortcomings in the early stages and eliminate them. The analysis of the current success and the results of the exams, in combination with the processing of tests on-line, allow us to predict the results of the “Krok 1. Medicine” and take timely action on those students who are at high risk. At the Department of Microbiology, Virology and Immunology, the results of the session (test and oral interview, the results of the pre-step) and current success (dynamics of passing practical skills, control of the average score by academic groups, work with underachieving students) are processed semestery. meetings, so that the success of students over the past few years compared to other subjects in microbiology, virology and immunology is at a stable level. This approach to quality control of knowledge allows you to more carefully prepare and plan annual consultations in preparation for the comprehensive test and take into account the questions and wishes of students
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кожем’янка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Назва : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Паралельн. назви :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Анотація: Пандемія COVID-19 призвела до запровадження дистанційного формату забезпечення навчального процесу в усіх галузях освіти, в тому числі й медичних закладах вищої освіти. Клінічні кафедри, особливо хірургічних дисциплін, мають певну специфіку забезпечення якісного освітнього процесу, а функціонування студентського наукового товариства є його невід’ємним компонентом у контексті студентоцентрованого підходу до навчального процесу. Мета статті – продемонструвати досвід забезпечення роботи студентського наукового товариства в дистанційному форматі, визначити переваги та недоліки даного формату діяльності, окреслити головні проблеми, що потребували вирішення, та шляхи їх розв’язання, розглянути можливості використання окремих елементів дистанційного формату забезпечення роботи після завершення дії карантинних обмежень. Під час обрання платформи для забезпечення дистанційного проведення освітнього процесу необхідно враховувати можливість використання будь-яким пристроєм незалежно від встановленої операційної системи, зручний та зрозумілий інтерфейс, стабільність роботи. В якості платформи була обрана Teams від корпорації Microsoft, що зарекомендувала себе під час організації дистанційного формату забезпечення освіти. Дане середовище дозволяє безперешкодну комунікацію всіх членів наукового керівництва, обмін навчальними матеріалами, підручниками, посиланнями, аудіо- та відеофайлами, планування засідань тощо. Позитивною практикою виявилося використання матеріалів, отриманих з верифікованих колабораційних порталів та агрегаторів професійного мультимедійного контенту, де у вільному доступі наявні клінічні кейси, записи маніпуляцій та оперативних втручань (виключно моменти оперативного втручання, що мають інтерес, без рутинних етапів), хід оперативних втручань, реабілітаційні заходи тощо. Всі автори верифіковані та є фахівцями у зазначених галузях. Таким чином дистанційний формат функціонування студентського наукового товариства продемонстрував високу ефективність, окремі аспекти використання платформи для забезпечення освітнього процесу он-лайн, сторонні відкриті ресурси були визначені як позитивні практики та мають перспективу інтеграції у звичний режим роботиThe COVID19 pandemic has led to the introduction of a distance learning format in all areas of education, including medicine. Clinical departments, especially surgical disciplines, have a specificity of educational process, and the functioning of the student scientific society is an integral part in the context of a student-centered approach to the educational process. The purpose of the article is to demonstrate the experience of providing student scientific society in remote format, identify the advantages and disadvantages of this format, outline the main problems to be solved and ways to solve them, consider the possibility of using certain elements of remote format after quarantine restrictions. A platform to provide remote educational process, must give possibility of using any device regardless of the installed operating system, be convenient and has clear interface, stability. Teams from Microsoft was chosen as the platform, which proved itself during the organization of the remote format of education. This environment allows unimpeded communication of all members of the scientific management, exchange of educational materials, textbooks, links, audio and video files, meeting planning, etc. The use of materials obtained from verified collaboration portals and aggregators of professional multimedia content resource, where clinical cases, records of manipulations and surgical interventions are available (only moments of surgical intervention, without routine stages), the course of surgery, rehabilitation measures, etc, was a positive practice. All authors are verified and are experts in these areas.Thus, the remote format of the student scientific society demonstrated high efficiency, some aspects of using the platform to provide the educational process online and third-party open resources were identified as positive practices and have the prospect of integration into the usual student scientific society mode
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : "Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта". - Тернопіль, 2021. - N 2 (додаток). - С. 6-54 (Шифр МУ7/2021/2 (додаток))
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волч І. Р., Михайлишин Г. І.
Назва : Використання комп’ютерних технологій в умовах дистанційного навчання здобувачами вищої освіти медичного профілю
Паралельн. назви :Use of computer technologies in the conditions of distance learning by higher education products of the medical profile
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 46-48 (Шифр ЗУ17/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Анотація: Професійна підготовка майбутніх медичних фахівців регламентована законодавчими документами і державними галузевими стандартами, які є орієнтирами для цілеспрямованого планування й організації освітнього процесу, змісту професійної підготовки, вибору методів і засобів, прогнозування результатів тощо
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мочульська О. М.
Назва : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Паралельн. назви :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Технології дистанційного навчання стали невід’ємною частиною освітнього процесу сучасного покоління викладачів і студентів, у тому числі у медичних вищих навчальних закладах України, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок даного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Мета дослідження – проаналізувати результати анонімного он-лайн анкетування студентів 2–3 курсів медичного факультету ТНМУ щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки лікарів при дистанційному навчанні під час вивчення педіатричних дисциплін, що дозволить оцінити формат он-лайн викладання з позиції студентів. Для реалізації даної мети було проведено анонімне он-лайн анкетування вітчизняних студентів 2–3 курсів (n=42) медичного факультету ТНМУ за допомогою платформи Google Form. Аналіз та узагальнення результатів анонімного он-лайн анкетування констатували наявність різного рівня оцінювання (від 1 до 10 балів) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі, – інтерквартильний розподіл середньої становив 9,0 балів, але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 6,0 балів. Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2–3 курсів медичного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій, які вивчаються. Переважна більшість студентів 2–3 курсів медичного факультету ТНМУ вважає позитивним досвідом навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як можливість для безперервнoгo саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань, вважаючи його зручним і доступним, індивідуалізованим, прозорим із можливістю незалежного оцінювання. Опитані студенти вважають, що дистанційна форма навчання при вивченні педіатричних дисциплін може бути адаптованим доповненням до аудиторної форми, але не як самостійна форма навчання, оскільки специфіка професії лікаря пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти актуальні в наш час і повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість освітиDistance learning technologies have become an integral part of the educational process of the current generation of teachers and students, including in medical universities of Ukraine, under difficult anti-pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely, the analysis of the medical students opinion on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. Purpose of research: to analyze the results of anonymous online questionnaires of the 2–3 years students of the Medical Faculty TNMU, to justify their expectations in relation to the quality of distance learning of pediatric disciplines, which will assess the online teaching format from the perspective of students. To achieve this goal, an anonymous online questionnaire of domestic 2–3 years students (n=42) of the Medical Faculty TNMU was conducted using the Google Form platform. Analysis and synthesis of the results of anonymous online questionnaire found a different level of assessment (from 1 to 10 points) such component as the justification of their own expectations about the quality of training in distance format – interquartile distribution was 9.0 points, but the quality of improving their own practical competencies – only 6.0 points. The most common proposal to improve the quality of education, according to students of 2–3 years of the Medical Faculty TNMU, is to increase opportunities for practical skills and professional competencies that are studied. The vast majority of 2–3 year students of TNMU Medical Faculty consider that it is a positive experience of distance learning, considering it as an opportunity for continuous self-development and independent deepening of the theoretical knowledge base, considering it convenient and accessible, individualized, transparent with independent assessment. Corresponding students believe that distance learning of pediatric disciplines can be adapted to complement the classroom form, but not an independent form of education, as the specifics of the medical profession is need to learn and improve practical skills and competencies. Distance learning technologies in the system of higher medical education are actual nowadays and should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality education
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосула Л. М., Кучер Т. В., Горлачук Н. В.
Назва : Досвід викладання вибіркової дисципліни "Основи хімічної метрології" при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 41-46 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метрология
Анотація: У статті представлений перший досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» в умовах дистанційного навчання для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету Тернoпільського нaціoнaльного медичного університету імені І. Я. Гoрбaчевськoгo (спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація», денної форми навчання). Курс за вибором «Основи хімічної метрології» закладає основи всіх видів вимірювань у хімії, статистичної обробки результатів хімічного аналізу та визначення валідності результатів кількісного визначення хімічних сполук. Зазначена дисципліна є важливою складовою всебічного розвитку майбутнього фахівця фармацевтичної галузі. У важких для освітнього процесу реаліях, спричинених пандемією COVID-19, ТНМУ імені І. Я. Горбачевського створив належні умови для повноцінного дистанційного навчання студентів. Студенти мали змогу активно взаємодіяти з викладачем, працюючи в програмі Microsoft Teams у режимі живого спілкування та використовуючи матеріали СДО Moodle, одержувати змістовні, актуальні та ефективні знання. У статті відображено структуру вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології», особливості проведення лекцій, практичних занять та організації самостійної роботи студентів. Узагальнивши набутий досвід викладання в умовах карантину, автори виокремили позитивні та негативні сторони дистанційної форми навчання. Також висвітлено основні проблемні питання при вивченні зазначеної дисципліни та показані шляхи їх вирішення. Визначено теми, що потребують доопрацювання з метою полегшення розуміння їх студентами. Запропоновано, поряд із традиційним вивченням статистичної обробки результатів аналізу хімічного експерименту, в майбутньому застосовувати комп’ютерні програми математико-статистичної обробки даних, такі, як Microsoft Excel і Statistica, що мають великий набір статистичних функцій та засобів візуальної інтерпретації одержаних результатівThe article represents the first experience of teaching the elective course “Bases of Chemical Metrology” in distance learning for second-year students of the Faculty of Pharmacy I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy”, full-time study). The elective course “Bases of Chemical Metrology” forms the bases of all types of measurements in chemistry, statistical processing of chemical analysis results and determining the validity of chemical compounds quantitative determination results. This course is an important component of the comprehensive development of the future specialist in the pharmaceutical field. In the difficult realities for the educational process caused by the COVID-19 pandemic, I. Horbachevsky TNMU has created appropriate conditions for full-fledged distance learning. Students have the opportunity for actively interaction with the teacher, while working in the Microsoft Teams program in the form of live communication and using the materials of SDE Moodle, that gain meaningful, relevant and effective knowledge. The article have been represented the structure of the elective course “Bases of Chemical Metrology”, specifics of lectures, practical classes and organization of independent work of students. Summarizing the experience of teaching during quarantine, the authors have been selected the advantages and disadvantages of distance learning
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Назва : Дистанційне навчання - вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Паралельн. назви :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Реформування освітньої галузі, зміна парадигми навчання в сторону забезпечення якості та студентоцентризму, а також карантинні обмеження, пов’язані із пандемією коронавірусної хвороби (COVID-19), посилили потребу в нових підходах до навчання, до широкомасштабного впровадження онлайн-технологій, ґрунтовних змін у методичних підходах, що забезпечили б ефективне поєднання безпосередньої та опосередкованої форм взаємодії студентів і викладачів. Це стало викликом для багатьох закладів вищої медичної освіти, зокрема і для Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. У статті описано, як впроваджувалися методики дистанційного навчання та як змінювалась організація освітнього процесу в університеті, враховуючі сучасні виклики, пов’язані із карантинними обмеженнями. Впроваджені технології, як було встановлено, є не лише вимушеним заходом у відповідь на тимчасові обмеження, а й можуть слугувати поштовхом до подальшого вдосконалення освітньої діяльності. Дистанційне навчання в університеті має яскраво виражений системний характер, де кожен із його елементів взаємодіє з іншим та направлений на якісну підготовку здобувачів вищої освіти, які вільно орієнтуються у світовому інформаційному просторі, мають знання та навички щодо пошуку, обробки інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технологіїДистанційне навчання є важливим допоміжним елементом у глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, особливо в період пандемії. Технології дистанційного навчання є могутнім засобом пізнання. Вимушений перехід на дистанційне навчання сприяв активізації використання нових інформаційних технологій, переосмисленню ролі викладача, дав зрозуміти, що навіть після його згортання елементи дистанційної освіти будуть активно використовуватися в посткарантинному освітньому процесіEducation reform, a paradigm shift in quality assurance and learner-centered education, and quarantine restrictions due to the coronavirus (COVID-19) pandemic have heightened the need for new approaches to learning, comprehensive implementation of online technologies, and fundamental changes in methodology that would provide an effective combination of direct and indirect forms of interaction between students and teachers. This has become a challenge for many medical universities, as well as I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The article describes the way the distance learning methods have been implemented and how the organization of the educational process at the university has changed taking into account present challenges related to quarantine restrictions. Implemented technologies have been found not only to be a forced measure in response to temporary constraints, but are also a drive for further improvements in education. Distance learning at the university is of a pronounced systemic character; each of its elements interacts with the other and is aimed at high-quality training of university students who are fluent in the global information space, have deep knowledge and skills in searching, processing information via modern computer technologiesDistance learning is an important supporting element in the global educational space; it is an effective complement to traditional forms of education, as a means of partial solving of its topical problems, especially during a pandemic. Distance learning technologies are powerful means of cognition. The forced transition to distance learning contributed to intensive use of new information technologies, rethinking the role of a teacher; it made it clear that even after the pandemic the elements of distance education will be used in the post-quarantine learning. We hope that the experience of using the elements of distance learning at our university will be useful to other
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ворона Д. А., Кобзар Д. С., Летяго Г. В., Матвієнко О. В., Чернуський В. Г., Говаленкова О. Л., Кашіна-Ярмак В. Л., Толмачова С. Р., Шурінова О. В.
Назва : Дистанційне/змішане навчання: особливості сприйняття студентською молоддю
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 3/4. - С. 16-22 (Шифр ПУ56/2021/3/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Метою даної роботи стало визначення ставлення здобувачів вищої освіти медичного та фізико-математичного профілю до дистанційного/змішаного навчання. Проводилося анонімне онлайн анкетування 799 студентів. Питання торкалися різних аспектів організації дистанційного/змішаного навчання (ДН/ЗН). Отримані дані статистично оброблялися у програмі IBM SPSS Statistics 22
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко Л. С., Вертегел А. О., Самохін І. В., Андрієнко Т. Г., Кряжев О. В.
Назва : Досвід організації навчання лікарів у системі безперервного професійного розвитку в сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 3/4. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2021/3/4)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Досвід навчальної роботи в умовах карантинних обмежень та локдаунів дав змогу на практиці вивчити можливості дистанційної форми навчання та сформувати об’єктивну оцінку її в структурі безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Мета роботи — порівняти особливості та можливості очної, заочної та дистанційної форм навчання в організації БПР лікарів у сучасних умовах функціонування системи охорони здоров’я України
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хіміч С. Д., Бурковський М. І., Ошовський І. Н., Чемерис О. М., Фуніков А. В., Лутковський Р. А., Чорнопищук Р. М., Превар А. П., Кателян О. В.
Назва : Порівняння успішності студентів на кафедрі загальної хірургії при різних формах навчального процесу
Паралельн. назви :Comparison of student performance on the department of general surgery with different forms of the educational process
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 86-90 (Шифр ВУ80/2022/26/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАРНЫЙ СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ -- MATCHED-PAIR ANALYSIS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: Відомо, що через пандемію, викликаною COVID-19, у закладах вищої медичної освіти України було запроваджено дистанційну форму навчання. Разом з тим, на сьогодні практично відсутні матеріали, присвячені вивченню успішності студентів при різних формах навчального процесу. Це спонукало нас виконати дослідження, метою якого стало вивчення результатів навчання студентів на кафедрі загальної хірургії при дистанційній формі навчального процесу та порівняння їх з відповідними, що були отримані при традиційному навчанні. У дослідження були включені вітчизняні студенти ІІІ (508 студентів) і ІІ (244 студентів) курсів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, що проходили навчання з дисциплін “Загальна хірургія”, “Сестринська практика”, “Догляд за хворими” з використанням різних форм навчального процесу: дистанційної та традиційної. Для порівняння були застосовані такі параметри як: традиційна оцінка, кількість балів за підсумковий модульний контроль, загальна кількість балів, отримана після закінчення вивчення навчальної дисципліни, кількість пропусків практичних занять, кількість незадовільних оцінок, оцінка за відпрацьоване заняття. Статистичну обробку даних проводили з використанням пакета ліцензійної програми для статистичного аналізу Statistica 6.0 з використанням непараметричних методів оцінки отриманих результатів (використовували критерій χ2 з рівнем значущості р≤0,05). Проведений аналіз показників успішності після застосування різних форм навчання показав, що дистанційна форма навчального процесу суттєво не впливає на кінцеву успішність вітчизняних студентів, зокрема з дисциплін “Загальна хірургія”, “Сестринська практика”. Однак, при дистанційній формі навчання, за відсутності особистого контролю з боку викладача, за опрацюванням практичних навичок студентами, а також можливості їх реального виконання, визначена тенденція до завищення студентам їх кінцевої оцінки за практичне заняттяIt is known that due to the pandemic caused by COVID-19, distance learning has been introduced in higher medical education institutions of Ukraine. However, today there are virtually no materials devoted to the study of student performance in various forms of educational process. This prompted us to perform a study aimed at studying the learning outcomes of students at the Department of General Surgery in the distance form of the educational process and comparing them with those that were obtained in traditional education. The study included domestic students of III (508 students) and II (244 students) courses of Vinnytsia National Medical University, who were trained in the disciplines of “General Surgery”, “Nursing Practice”, “Patient Care” using different forms of the educational process: distance and traditional. For comparison, the following parameters were used: traditional assessment, the number of points for the final module control, the total number of points obtained after graduation, the number of absences from practical classes, the number of unsatisfactory grades, grade for completed class. Statistical data processing was performed using the license program package for statistical analysis Statistica 6.0 using non-parametric methods of evaluation of the results (using the criterion χ2 with a significance level of p≤0.05). The analysis of performance indicators after the use of various forms of education showed that the distance form of the educational process does not significantly affect the final success of domestic students, in particular in the disciplines of “General Surgery”, “Nursing Practice”. However, in the case of distance learning, in the absence of personal control by the teacher over the development of practical skills by students, as well as the possibility of their actual implementation, there is a tendency to overestimate students’ final grades for practical training
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)