Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


   
    Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків [Текст] = Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners / В. М. Батіг [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності
The article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Дод.точки доступу:
Батіг, В. М.
Митченок, О. В.
Митченок, М. П.
Глущенко, Т. А.
Батіг, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Писаренко, О. А.
    Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» [Текст] = Prospects for improving the curriculum for dentistry interships in the section of periodontal tissues diseases / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
Анотація: Розділ навчального процесу з теми «Захворювання пародонта» потребує негайної ревізії, оскільки застарілі концепції призвели до нерозуміння і неможливості публікацій наукових статей у міжнародних рецензованих виданнях, що відкидає у минуле вітчизняну стоматологічну науку. Аналіз основних положень розділу навчального процесу з теми «Захворювання пародонта» шляхом їх порівняння із концепціями нової класифікації періодонтальних та періімплантних захворювань і станів 2017 р. показав обґрунтовану коректність терміна «періодонтит» замість «пародонтит», визначив етіологію й основні риси патогенезу періодонтиту, обґрунтував необхідні методи і перелік диференційних діагнозів, та розсортував комплексне лікування на чіткі фази, етапи і відповідність до складності пародонтиту. Некротизуючі захворювання тканин пародонта, екстремальні стани з рецесією діагностуються за іншими схемами, ніж періодонтальні індекси. Періімплантні стани органічно поєднані з іншими захворюваннями пародонта, оскільки обумовлені наявністю біоплівки або місцевими факторами. Отже, імплементація класифікації періодонтальних та періімплантних захворювань і станів Американської академії пародонтології (AAP) та Європейської федерації пародонтології (EFP) 2017 р. сприяє сучасному розумінню їх етіології та патогенезу, дозволяє уніфікувати підходи до діагностики, лікування, моніторингу, прогнозування і профілактики, а отже, є необхідними для вивчення
The topic of periodontal diseases, as a section of dental special disciplines, has become one of the most neglected in the educational process. The detrimental effect of outdated concepts is the inability to write and publish scientific articles in international peer-reviewed journals, which throws back into the past Ukrainian dental science despite its achievements. The aim of the article was to analyze the main provisions of the educational process on the topic of “periodontal disease” in the form of comparison with the concepts of the new classification of periodontal and peri-implant diseases and conditions in 2017 to improve the theoretical foundations of Ukrainian education. In case of necrotizing periodontal diseases, as well as systemic disorders affecting the periodontium, the diagnosis is made according to other schemes than the determination of periodontal indices. Peri-implant conditions are included in the new classification because they also depend on the biofilm or local factors. Classification of periodontal and peri-implant diseases and conditions of the American Academy of Periodontology (AAP) and the European Federation of Periodontists (EFP) 2017 allows to destroy many common myths in education, which migrated to Ukrainian textbooks from the days of Soviet dentistry. The new classification expands the understanding of the etiology and pathogenesis of periodontal disease and optimizes diagnosis, treatment, monitoring, prognosis and prevention, and is therefore necessary for study
Дод.точки доступу:
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Шинкевич, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів [Текст] / П. М. Скрипников [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 10-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Розглянуто питання проведення експертизи якості прямих реставрацій зубів, виконаних у рамках Всеукраїнського професійного конкурсу лікарів-інтернів-стоматологів «Шлях у світ майстерності», який проводиться з метою спонукання зацікавленості до знань і вмінь із застосування нових технологій і методик естетичної реставрації на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії. Проаналізовано значення конкурсів у демонстрації стандартів якості роботи лікаря-стоматолога в реставраційній техніці, формулюванні, оновленні та чіткому визначенні критеріїв якості реставрації відповідно до сучасної інструментальної та матеріальної бази. Визначено основні види відновлення дефектів зубів фронтальної ділянки, які зумовлені достатньою візуалізацією у лікарів, необхідністю вміти підібрати колір матеріалу співвідносно до кольору тканин зуба, сформувати порожнину, внести та змоделювати реставраційний матеріал. На кожному етапі конкурсу відбувається фотореєстрація, яка допомагає журі визначити якість виконання реставрації. Застосування розроблених критеріїв створює можливість для об’єктивної оцінки відновлених зубів, оскільки одні й ті самі результати можуть зовсім по-різному сприйматися іншими спеціалістами. Використання критеріїв оцінки якості роботи під час підготовки лікарів-інтернів до самостійної практичної діяльності дає змогу досягти самовиявлення й умотивованості до навчання, прагнення до стандартів якості, а також розуміти головні параметри зовнішнього вигляду природних тканин зуба
Дод.точки доступу:
Скрипников, П. М.
Скрипнікова, Т. П.
Хміль, Т. А.
Лазарєва, К. А.
Бережна, О. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Сідаш, Ю. В.
    Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів [Текст] / Ю. В. Сідаш, О. М. Бойченко, І. Ю. Попович // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
Українська медична стоматологічна академія -- фантомний курс CEREC
Анотація: Представлена важливість безперервного професійного розвитку для науково-педагогічних працівників стоматологічного профілю. Це навчання в клінічній ординатурі, магістратурі, аспірантурі, докторантурі. Для розвитку лікарів-стоматологів необхідне постійне навчання, проходження курсів тематичного вдосконалення та передатестаційних циклів, покращення медичноїі стоматологічної діяльності шляхом самоосвіти й набуття світового досвіду - стажування в провідних медичних установах України та за кордоном. Для удосконалення науково-педагогічної діяльності, підвищення професійної майстерності співробітники Української медичної стоматологічної академії пройшли медичне наукове стажування в таких країнах, як Словаччина, Литва, країнах Скандинавії (Швеція, Норвегія, Данія), Франція, Німеччина, Італія, Великобританія. Завдяки тісній багаторічній співпраці між Українською медичною стоматологічною академією та Дунайським приватним університетом (м. Креме, Австрія) викладачі кафедри терапевтичної стоматології у складі делегації мали можливість стажуватися на клінічних базах австрійського вишу та вдосконалити професійні навички за темою «Фантомний курс CEREC». Стажування відбулося на базі Центру терапевтичної стоматології і пародонтології
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.
Попович, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на післядипломному етапі підготовки за спеціальністю «стоматологія» (первинна спеціалізація та передатестаційний цикл) [Текст] = Results of a comparative study of dental educational quality indicators at the previous stage of training (privacy specialization and transmissioning cycle) "Stomatology" / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 1. - С. 50-54


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Мета: порівняти результати кількісних та якісних показників стоматологічної освіти лікарів-інтернів та слухачів факультету післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького. Матеріали і методи. У порівняльному дослідженні взяли участь 129 лікарів-інтернів циклу первинної спеціалізації за спеціальністю «Стоматологія» та 113 лікарів-слухачів передатестаційного циклу «Стомато­логія» Західного регіону. Дослідження проводили у вигляді бланкового тестування з використанням 80 тестових питань з відкритого буклету весна 2016 «КРОК-3. Стоматологія». Статистичну обробку матеріалів проводили за допомогою комп’ютерної програми Statistica 10.0. Результати. Найбільшу різницю між відсотками інтернів та лікарів-слухачів, які успішно склали окремі суб­тести, спостерігали при тестуванні на категорію субтесту П. 8 «Запальні захворювання щелепно-лицевої ділянки», при якій відсоток інтернів, які склали субтест, у 2,32 раза перевищував відповідний показник серед лікарів-слухачів (86,8±1,45 % проти 39,7±2,45 %, р0,001), а найменшу (1,56 раза) ─ при тестуванні на категорію субтесту П. 13 «Ускладнення, що виникають внаслідок стоматологічних втручань» (86,8±1,38 % проти 55,5±2,53 %, р0,001). Середній відсотковий показник тесту лікарів-слухачів із стажем роботи до 5 років становив (50,36±1,38) %. Найнижчий результат був встановлений у лікарів-слухачів зі стажем роботи 5–10 років (32,69±4,88) %. Щодо труднощів, які виникали у них під час проходження тесту, то (96,5±1,74) % опитаних лікарів-слухачів (109 осіб) вказали, що найважче було відрізнити відповіді на запитання за ступенем їх правильності. На думку (84,1±3,44) % опитаних (95 осіб), вони були не готові до тестування. Висновки. Проведене порівняльне дослідження кількісних та якісних показників стоматологічної освіти на після­­дипломному етапі підготовки дозволило з’ясувати відсутність у більшості лікарів-стоматологів із стажем 16 років і більше навичок із складання цього іспиту. Встановлено значний регрес показників складання цього тесту в лікарів-слухачів зі стажем роботи 5 років і більше за спеціальністю «Стоматологія». Оскільки підготовка лікарів на відповідних курсах післядипломної освіти потребує певного часу, вважаємо, що протягом найближчих 5 років рівень складності іспиту для практикуючих лікарів повинен бути простішим, аніж «КРОК-3. Стоматологія» для випускників вищих навчальних медичних закладів
Purpose: to compare the results of quantitative and qualitative indicators of dental education of interns and students of the post-graduate education faculty of Danylo Halytskyi Lviv National Medical University. Materials and methods. In a comparative study, 129 doctors-interns from the primary specialization cycle on the specialty “Stomatology” and 113 doctors-listeners of the pre-certification cycle “Stomatology” took part from the Western region. The study was carried out in the form of blank test using 80 test questions from the open booklet spring of 2016 “KROK-3. Dentistry”. Statistical processing of materials was carried out using the computer program Statistica 10.0. Results. The greatest difference between the percentages of interns and doctors who listened successfully to individual subtasks was observed in testing for the subtest category P.8 “Inflammatory diseases of the maxillofacial area», in which the percentage of interns who made the subtest was 2.32 times higher than the corresponding the indicator among listeners (86.8±1.45) % versus (39.7±2.45) %, p 0.001), and the lowest (1.56 times) – when tested for the subtest category P.13 “Complication that arise due to dental interventions” (86.8±1.38) % vs. (55.5±2.53) %, p 0.001). The average percentage of the test for doctors with a work experience of up to 5 years was (50.36±1.38) %. The lowest result was established by doctors-listeners with a work experience of 5–10 years (32.69±4.88) %. Concerning the difficulties that they encountered during the test, (96.5±1.74) % (109 persons) of the interviewed doctors-listeners indicated that the most difficult was to distinguish answers to questions on the degree of their correctness. According to (84.1±3.44) % of the respondents (95 people), they were not ready to be tested. Conclusions. A comparative study of the quantitative and qualitative indicators of dental education at the postgraduate stage of the training made it possible to find out the absence of the majority of dental doctors with experience of 16 years or more, the skills of this exam. There is a significant regress of the indicators of the preparation of this test among doctors-students with experience in the field of dentistry 5 years or more. Since preparation of doctors for appropriate postgraduate education courses requires a certain amount of time, we believe that in the next 5 years the level of complexity of the exam for practicing doctors should be simpler than “KROK 3. Dentistry” for graduates of medical universities
Дод.точки доступу:
Січкоріз, О. Є.
Риберт, Ю. О.
Мінько, Л. Ю.
Олексюк, О. Б.
Скалат, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Инновации в повышении квалификации врачей стоматологических специальностей [Текст] / В. Ф. Куцевляк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 19-22


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Колектив кафедри стоматології та терапевтичної стоматології Харьківської медичної академії післядипломної освіти впроваджує в педагогічний процес інноваційні методики та підходи, спрямовані на стимулювання інтересу до навчання та опанування практичних навичок. Слухачам пропонується брати активну участь у клініко-реферативних конференціях, інтелектуальних змаганнях на професійну тематику, закріплювати та відпрацьовувати практичні навички у фантомному класі, брати участь у інтерактивних семінарських заняттях.
Коллектив кафедры стоматологии и терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования внедряет в педагогический процесс инновационные методики и подходы, направленные на стимулирование интереса к обучению и освоению практических навыков. Слушателям предлагается активно участвовать в клинико-реферативных конференциях, интеллектуальных соревнованиях на профессиональную тематику, закреплять и отрабатывать практические навыки в фантомном классе, участвовать в интерактивных семинарских занятиях.
Дод.точки доступу:
Куцевляк, В. Ф.
Грищенко, В. В.
Цыганова, И. В.
Иванов, А. Е.
Сирота, О. Н.
Пушкарь, Л. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Рабинович, С. А.
    Настроение своими руками или Эмоции без психо [Текст] / С. А. Рабинович, С. Н. Разумова, Ю. Л. Васильев // СтоматологИНФО. - 2018. - N 9. - С. 24-26


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль, психология, терапия)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции, этика)
ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ РАЗРЯДКА ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ -- ABREACTION
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Принято считать, что стоматологическое лечение у пациентов может быть причиной острого и хронического стресса, особенно при отсутствии адекватного обезболивания. Актуальность безопасного, эффективного и прогнозируемого проводникового метода обезболивания в стоматологической практике особенно на нижней челюсти, сегодня стоит остро (Рабинович С.А., Васильев Ю.Л., 2014.) Однако вопросам аналогичного стресса у врачей-стоматологов, как разового явления, так и продолжающегося в синдромальную симптоматику, как в отечественной, так и в зарубежной литература уделяется недостаточно внимания
Дод.точки доступу:
Разумова, С. Н.
Васильев, Ю. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Сучасні аспекти підготовки лікарів-стоматологів-ортопедів у системі післядипломної освіти / В. І. Біда [та ін.] // Соврем. стоматология. - 2018. - N 4. - С. 64-66


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Дод.точки доступу:
Біда, В. І.
Дорошенко, О. М.
Радько, В. І.
Леоненко, П. В.
Клочан, С. М.
Гурін, П. О.
Омельяненко, О. А.
Паливода, І. І.
Оснач, Р. Г.
Пальчиков, А. В.
Германчук, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Сучасні вимоги до підготовки лікарів-інтернів в Інституті стоматології НМАПО імені П. Л. Шупика / О. М. Дорошенко [та ін.] // Соврем. стоматология. - 2018. - N 4. - С. 58-59


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Дод.точки доступу:
Дорошенко, О. М.
Волосовець, Т. М.
Юнакова, Н. М.
Якимець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)