Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

2.


   
    «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты [Текст] // СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
(методы, организация и управление, тенденции)
АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    «Фахівець-2015» - хороші традиції мають продовження [Текст] // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2015. - № 2. - С. 53-54


MeSH-головна:
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Безперервна післядипломна освіта лікарів-стоматологів: перспективи розвитку [Текст] // Современная стоматология. - 2011. - № 2. - С. 173-174

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Громов, О. В.
    Информационные технологии в образовательном процессе: проблемы, перспективы развития (приглашение к дискуссии) [Текст] / О. В. Громов, Р. А. Котелевский // Современная стоматология. - 2010. - № 5. - С. 108-110. - Библиогр.: с. 110-110

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Котелевский, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дерябин, Е. И.
    О постдипломной подготовке врачей-стоматологов [Текст] / Е. И. Дерябин, Н. В. Варганова // Стоматология. - 2000. - Т. 79, № 3. - С. 59


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Варганова, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дорошенко, О. М.
    Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика [Текст] / О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 33-34


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Дод.точки доступу:
Волосовець, Т. М.
Дорошенко, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Дуда, К. М.
    Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти [Текст] = Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Дод.точки доступу:
Федірко, Г. В.
Лебідь, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Единство чувств и мастерства, или Достижение гармонии в стоматологии [Текст] // Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 63-64

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

   Стоматология--кадры


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів [Текст] / П. М. Скрипников [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 10-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Розглянуто питання проведення експертизи якості прямих реставрацій зубів, виконаних у рамках Всеукраїнського професійного конкурсу лікарів-інтернів-стоматологів «Шлях у світ майстерності», який проводиться з метою спонукання зацікавленості до знань і вмінь із застосування нових технологій і методик естетичної реставрації на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії. Проаналізовано значення конкурсів у демонстрації стандартів якості роботи лікаря-стоматолога в реставраційній техніці, формулюванні, оновленні та чіткому визначенні критеріїв якості реставрації відповідно до сучасної інструментальної та матеріальної бази. Визначено основні види відновлення дефектів зубів фронтальної ділянки, які зумовлені достатньою візуалізацією у лікарів, необхідністю вміти підібрати колір матеріалу співвідносно до кольору тканин зуба, сформувати порожнину, внести та змоделювати реставраційний матеріал. На кожному етапі конкурсу відбувається фотореєстрація, яка допомагає журі визначити якість виконання реставрації. Застосування розроблених критеріїв створює можливість для об’єктивної оцінки відновлених зубів, оскільки одні й ті самі результати можуть зовсім по-різному сприйматися іншими спеціалістами. Використання критеріїв оцінки якості роботи під час підготовки лікарів-інтернів до самостійної практичної діяльності дає змогу досягти самовиявлення й умотивованості до навчання, прагнення до стандартів якості, а також розуміти головні параметри зовнішнього вигляду природних тканин зуба
Дод.точки доступу:
Скрипников, П. М.
Скрипнікова, Т. П.
Хміль, Т. А.
Лазарєва, К. А.
Бережна, О. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)