Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Doroshenko О. М., Sirenko О. F.
Назва : Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry
Паралельн. назви :Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія”
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15 (Шифр СУ36/2015/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL

АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : «Фахівець-2015» - хороші традиції мають продовження
Місце публікування : Профілактична та дитяча стоматологія. - 2015. - № 2. - С. 53-54 (Шифр ПУ48/2015/2)
MeSH-головна: КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Безперервна післядипломна освіта лікарів-стоматологів: перспективи розвитку
Місце публікування : Современная стоматология. - 2011. - № 2. - С. 173-174 (Шифр СУ4/2011/2)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громов О. В., Котелевский Р. А.
Назва : Информационные технологии в образовательном процессе: проблемы, перспективы развития (приглашение к дискуссии)
Місце публікування : Современная стоматология. - К., 2010. - № 5. - С. 108-110 (Шифр СУ4/2010/5)
Примітки : Библиогр.: с. 110-110
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное
Образование зубоврачебное, повышение квалификации
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дерябин Е. И., Варганова Н. В.
Назва : О постдипломной подготовке врачей-стоматологов
Місце публікування : Стоматология. - Москва, 2000. - Т. 79, № 3. - С. 59 (Шифр СР18/2000/79/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дорошенко О. М., Волосовець Т. М., Дорошенко М. В.
Назва : Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 33-34 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Федірко Г. В., Лебідь О. І.
Назва : Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Паралельн. назви :Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Анотація: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Единство чувств и мастерства, или Достижение гармонии в стоматологии
Місце публікування : Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 63-64 (Шифр СУ9/2005/1/2)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации
Стоматология-- кадры
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипников П. М., Скрипнікова Т. П., Хміль Т. А., Лазарєва К. А., Бережна О. Е.
Назва : Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 1. - С. 10-13 (Шифр ПУ56/2021/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Розглянуто питання проведення експертизи якості прямих реставрацій зубів, виконаних у рамках Всеукраїнського професійного конкурсу лікарів-інтернів-стоматологів «Шлях у світ майстерності», який проводиться з метою спонукання зацікавленості до знань і вмінь із застосування нових технологій і методик естетичної реставрації на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії. Проаналізовано значення конкурсів у демонстрації стандартів якості роботи лікаря-стоматолога в реставраційній техніці, формулюванні, оновленні та чіткому визначенні критеріїв якості реставрації відповідно до сучасної інструментальної та матеріальної бази. Визначено основні види відновлення дефектів зубів фронтальної ділянки, які зумовлені достатньою візуалізацією у лікарів, необхідністю вміти підібрати колір матеріалу співвідносно до кольору тканин зуба, сформувати порожнину, внести та змоделювати реставраційний матеріал. На кожному етапі конкурсу відбувається фотореєстрація, яка допомагає журі визначити якість виконання реставрації. Застосування розроблених критеріїв створює можливість для об’єктивної оцінки відновлених зубів, оскільки одні й ті самі результати можуть зовсім по-різному сприйматися іншими спеціалістами. Використання критеріїв оцінки якості роботи під час підготовки лікарів-інтернів до самостійної практичної діяльності дає змогу досягти самовиявлення й умотивованості до навчання, прагнення до стандартів якості, а також розуміти головні параметри зовнішнього вигляду природних тканин зуба
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)