Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


   
    створена нова база кафедри стоматології дитячого віку інституту стоматології КМАПО ім. П.Л. Шупика [Текст] // Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 170-171

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

   История стоматологии


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ченцов, Ю. И.
    Эффективность последипломного образования врачей-стоматологов, его оптимальная периодичность и продолжительность [Текст] / Ю. И. Ченцов, Ю. М. Максимовский // Стоматология. - 2003. - Т. 82, № 5. - С. 68-70

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Максимовский, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Единство чувств и мастерства, или Достижение гармонии в стоматологии [Текст] // Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 63-64

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

   Стоматология--кадры


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ляшенко, О. В.
    Навчальний центр інституту прогресивних стоматологічних технологій як елемент системи управління якістю стоматологічних послуг [Текст] / О. В. Ляшенко // Современная стоматология. - 2006. - № 4. - С. 149-150

Рубрики: Стоматологическая помощь--организ

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Семинары на первое полугодие 2012 года. Компания "Стамил" // Современная стоматология. - 2012. - № 1. - С. 128-135

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

   Стоматология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Безперервна післядипломна освіта лікарів-стоматологів: перспективи розвитку [Текст] // Современная стоматология. - 2011. - № 2. - С. 173-174

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сорокин, Д. В.
    Результаты социально-демографического исследования статуса врачей-стоматологов различных специальностей [Текст] / Д. В. Сорокин // Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 21-24

Рубрики: Социология медицинская

   Стоматологи


   Анкеты


   Демографическая статистика


   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Луцкая, И. К.
    Опыт преподавания цветоведения на курсах усовершенствования врачей-стоматологов [Текст] / И. К. Луцкая // Стоматология. - 2005. - Т. 84, № 1. - С. 65-68

Рубрики: Стоматология--обуч

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


   Зубов цвета изменение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кушнір, Б.
    HighLight Trophy: майстерність, вигартувана в змаганнях [Текст] / Б. Кушнір, Ю. Пономаренко, К. Пензеник // СтоматологИНФО. - 2016. - № 1/2. - С. 30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (методы, оборудование, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (классификация, методы, организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (использование, классификация, организация и управление, тенденции)
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Ю.
Пензеник, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    "Круглий стіл" як інноваційний педагогічний метод формування клінічного мислення лікарів стоматологів у післядипломній освіті [Текст] / М. Ю. Антоненко, Л. М. Саяпіна, Т. А. Мельничук // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 4. - С. 126


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Антоненко, М. Ю.
Саяпіна, Л. М.
Мельничук, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Післядипломна підготовка стоматологів у питаннях дентальної імплантації / І. Г. Лісова [та ін.] // Современная стоматология. - 2016. - № 1. - С. 128-129


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (обучение)
Дод.точки доступу:
Лісова, І. Г.
Російський, П. В.
Лисенко, В. В.
Удовиченко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

13.


    Дуда, К. М.
    Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти [Текст] = Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Дод.точки доступу:
Федірко, Г. В.
Лебідь, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты [Текст] // СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
(методы, организация и управление, тенденции)
АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Палійчук, І. В.
    Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі [Текст] / І. В. Палійчук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 101-103


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

16.


    Палійчук, І. В.
    Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів [Текст] / І. В. Палійчук // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 153-157


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    «Фахівець-2015» - хороші традиції мають продовження [Текст] // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2015. - № 2. - С. 53-54


MeSH-головна:
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Пономаренко, Ю.
    Установчі збори турниру з реставраційної стоматології HighLlght Trophy — світло до знань [Текст] / Ю. Пономаренко // СтоматологИНФО. - 2015. - № 10. - С. 4-5


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (методы, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Яковенко, Л. Н.
    Підготовка лікарів-стоматологів в Україні та Бразилії / Л. Н. Яковенко, І. Л. Чехова, М. Т. Атта // Новини стоматології. - 2017. - N 1. - С. 64-69


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (организация и управление)
Анотація: Наводиться порівняльний аналіз системи підготовки лікарів-стоматологів в Україні та Бразилії.
Приводится сравнительный анализ системы подготовки врачей-стоматологов в Украине и Бразилии.
Дод.точки доступу:
Чехова, І. Л.
Атта, М. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на післядипломному етапі підготовки за спеціальністю «стоматологія» (первинна спеціалізація та передатестаційний цикл) [Текст] = Results of a comparative study of dental educational quality indicators at the previous stage of training (privacy specialization and transmissioning cycle) "Stomatology" / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 1. - С. 50-54


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Мета: порівняти результати кількісних та якісних показників стоматологічної освіти лікарів-інтернів та слухачів факультету післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького. Матеріали і методи. У порівняльному дослідженні взяли участь 129 лікарів-інтернів циклу первинної спеціалізації за спеціальністю «Стоматологія» та 113 лікарів-слухачів передатестаційного циклу «Стомато­логія» Західного регіону. Дослідження проводили у вигляді бланкового тестування з використанням 80 тестових питань з відкритого буклету весна 2016 «КРОК-3. Стоматологія». Статистичну обробку матеріалів проводили за допомогою комп’ютерної програми Statistica 10.0. Результати. Найбільшу різницю між відсотками інтернів та лікарів-слухачів, які успішно склали окремі суб­тести, спостерігали при тестуванні на категорію субтесту П. 8 «Запальні захворювання щелепно-лицевої ділянки», при якій відсоток інтернів, які склали субтест, у 2,32 раза перевищував відповідний показник серед лікарів-слухачів (86,8±1,45 % проти 39,7±2,45 %, р0,001), а найменшу (1,56 раза) ─ при тестуванні на категорію субтесту П. 13 «Ускладнення, що виникають внаслідок стоматологічних втручань» (86,8±1,38 % проти 55,5±2,53 %, р0,001). Середній відсотковий показник тесту лікарів-слухачів із стажем роботи до 5 років становив (50,36±1,38) %. Найнижчий результат був встановлений у лікарів-слухачів зі стажем роботи 5–10 років (32,69±4,88) %. Щодо труднощів, які виникали у них під час проходження тесту, то (96,5±1,74) % опитаних лікарів-слухачів (109 осіб) вказали, що найважче було відрізнити відповіді на запитання за ступенем їх правильності. На думку (84,1±3,44) % опитаних (95 осіб), вони були не готові до тестування. Висновки. Проведене порівняльне дослідження кількісних та якісних показників стоматологічної освіти на після­­дипломному етапі підготовки дозволило з’ясувати відсутність у більшості лікарів-стоматологів із стажем 16 років і більше навичок із складання цього іспиту. Встановлено значний регрес показників складання цього тесту в лікарів-слухачів зі стажем роботи 5 років і більше за спеціальністю «Стоматологія». Оскільки підготовка лікарів на відповідних курсах післядипломної освіти потребує певного часу, вважаємо, що протягом найближчих 5 років рівень складності іспиту для практикуючих лікарів повинен бути простішим, аніж «КРОК-3. Стоматологія» для випускників вищих навчальних медичних закладів
Purpose: to compare the results of quantitative and qualitative indicators of dental education of interns and students of the post-graduate education faculty of Danylo Halytskyi Lviv National Medical University. Materials and methods. In a comparative study, 129 doctors-interns from the primary specialization cycle on the specialty “Stomatology” and 113 doctors-listeners of the pre-certification cycle “Stomatology” took part from the Western region. The study was carried out in the form of blank test using 80 test questions from the open booklet spring of 2016 “KROK-3. Dentistry”. Statistical processing of materials was carried out using the computer program Statistica 10.0. Results. The greatest difference between the percentages of interns and doctors who listened successfully to individual subtasks was observed in testing for the subtest category P.8 “Inflammatory diseases of the maxillofacial area», in which the percentage of interns who made the subtest was 2.32 times higher than the corresponding the indicator among listeners (86.8±1.45) % versus (39.7±2.45) %, p 0.001), and the lowest (1.56 times) – when tested for the subtest category P.13 “Complication that arise due to dental interventions” (86.8±1.38) % vs. (55.5±2.53) %, p 0.001). The average percentage of the test for doctors with a work experience of up to 5 years was (50.36±1.38) %. The lowest result was established by doctors-listeners with a work experience of 5–10 years (32.69±4.88) %. Concerning the difficulties that they encountered during the test, (96.5±1.74) % (109 persons) of the interviewed doctors-listeners indicated that the most difficult was to distinguish answers to questions on the degree of their correctness. According to (84.1±3.44) % of the respondents (95 people), they were not ready to be tested. Conclusions. A comparative study of the quantitative and qualitative indicators of dental education at the postgraduate stage of the training made it possible to find out the absence of the majority of dental doctors with experience of 16 years or more, the skills of this exam. There is a significant regress of the indicators of the preparation of this test among doctors-students with experience in the field of dentistry 5 years or more. Since preparation of doctors for appropriate postgraduate education courses requires a certain amount of time, we believe that in the next 5 years the level of complexity of the exam for practicing doctors should be simpler than “KROK 3. Dentistry” for graduates of medical universities
Дод.точки доступу:
Січкоріз, О. Є.
Риберт, Ю. О.
Мінько, Л. Ю.
Олексюк, О. Б.
Скалат, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)