Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

2.


    Кушнір, Б.
    HighLight Trophy: майстерність, вигартувана в змаганнях [Текст] / Б. Кушнір, Ю. Пономаренко, К. Пензеник // СтоматологИНФО. - 2016. - № 1/2. - С. 30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (методы, оборудование, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (классификация, методы, организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (использование, классификация, организация и управление, тенденции)
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Ю.
Пензеник, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты [Текст] // СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
(методы, организация и управление, тенденции)
АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    «Фахівець-2015» - хороші традиції мають продовження [Текст] // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2015. - № 2. - С. 53-54


MeSH-головна:
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Палков, Т. А.
    Аналіз результатів анкетування стоматологів-ортопедів стосовно підготовки зубів під металокерамічні конструкції / Т. А. Палков, В. Я. Шибінський // Новини стоматології. - 2017. - N 2. - С. 58-62


MeSH-головна:
ЗУБНОЕ ПРОТЕЗИРОВАНИЕ -- DENTAL PROSTHESIS (методы)
МЕТАЛЛОКЕРАМИЧЕСКИЕ СПЛАВЫ -- METAL CERAMIC ALLOYS (терапевтическое применение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: Значна кількість ускладнень при протезуванні металокерамічними конструкціями може бути пояснена недостатньою обізнаністю стоматологів-ортопедів щодо характеру підготовки зубів під металокерамічні конструкції.
Значительное количество осложнений при протезировании металлокерамическими конструкциями может быть объяснено недостаточной осведомленностью стоматологов-ортопедов о характере подготовки зубов под металлокерамические конструкции.
Дод.точки доступу:
Шибінський, В. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Палійчук, І. В.
    Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів [Текст] / І. В. Палійчук // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 153-157


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Безперервна післядипломна освіта лікарів-стоматологів: перспективи розвитку [Текст] // Современная стоматология. - 2011. - № 2. - С. 173-174

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Жмайло, О. В.
    Деякі питання, пов’язані з атестацією стоматологів [Текст] / О. В. Жмайло // Стоматолог. - 2000. - № 10. - С. 3-5


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Палійчук, І. В.
    Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі [Текст] / І. В. Палійчук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 101-103


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Единство чувств и мастерства, или Достижение гармонии в стоматологии [Текст] // Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 63-64

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

   Стоматология--кадры


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів [Текст] / П. М. Скрипников [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 10-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Розглянуто питання проведення експертизи якості прямих реставрацій зубів, виконаних у рамках Всеукраїнського професійного конкурсу лікарів-інтернів-стоматологів «Шлях у світ майстерності», який проводиться з метою спонукання зацікавленості до знань і вмінь із застосування нових технологій і методик естетичної реставрації на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів Української медичної стоматологічної академії. Проаналізовано значення конкурсів у демонстрації стандартів якості роботи лікаря-стоматолога в реставраційній техніці, формулюванні, оновленні та чіткому визначенні критеріїв якості реставрації відповідно до сучасної інструментальної та матеріальної бази. Визначено основні види відновлення дефектів зубів фронтальної ділянки, які зумовлені достатньою візуалізацією у лікарів, необхідністю вміти підібрати колір матеріалу співвідносно до кольору тканин зуба, сформувати порожнину, внести та змоделювати реставраційний матеріал. На кожному етапі конкурсу відбувається фотореєстрація, яка допомагає журі визначити якість виконання реставрації. Застосування розроблених критеріїв створює можливість для об’єктивної оцінки відновлених зубів, оскільки одні й ті самі результати можуть зовсім по-різному сприйматися іншими спеціалістами. Використання критеріїв оцінки якості роботи під час підготовки лікарів-інтернів до самостійної практичної діяльності дає змогу досягти самовиявлення й умотивованості до навчання, прагнення до стандартів якості, а також розуміти головні параметри зовнішнього вигляду природних тканин зуба
Дод.точки доступу:
Скрипников, П. М.
Скрипнікова, Т. П.
Хміль, Т. А.
Лазарєва, К. А.
Бережна, О. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Инновации в повышении квалификации врачей стоматологических специальностей [Текст] / В. Ф. Куцевляк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 19-22


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Колектив кафедри стоматології та терапевтичної стоматології Харьківської медичної академії післядипломної освіти впроваджує в педагогічний процес інноваційні методики та підходи, спрямовані на стимулювання інтересу до навчання та опанування практичних навичок. Слухачам пропонується брати активну участь у клініко-реферативних конференціях, інтелектуальних змаганнях на професійну тематику, закріплювати та відпрацьовувати практичні навички у фантомному класі, брати участь у інтерактивних семінарських заняттях.
Коллектив кафедры стоматологии и терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования внедряет в педагогический процесс инновационные методики и подходы, направленные на стимулирование интереса к обучению и освоению практических навыков. Слушателям предлагается активно участвовать в клинико-реферативных конференциях, интеллектуальных соревнованиях на профессиональную тематику, закреплять и отрабатывать практические навыки в фантомном классе, участвовать в интерактивных семинарских занятиях.
Дод.точки доступу:
Куцевляк, В. Ф.
Грищенко, В. В.
Цыганова, И. В.
Иванов, А. Е.
Сирота, О. Н.
Пушкарь, Л. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Громов, О. В.
    Информационные технологии в образовательном процессе: проблемы, перспективы развития (приглашение к дискуссии) [Текст] / О. В. Громов, Р. А. Котелевский // Современная стоматология. - 2010. - № 5. - С. 108-110. - Библиогр.: с. 110-110

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Котелевский, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Использование положений Болонской декларации в отечественном последипломном образовании врачей-стоматологов [Текст] / С. И. Абакаров [и др.] // Стоматология. - 2011. - Т. 90, № 4. - С. 4-8. - Библиогр.: с. 8-8

Рубрики: Образование зубоврачебное, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Абакаров, С. И.
Сорокин, Д. В.
Аджиев, К. С.
Свирин, В. В.
Тумасян, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків [Текст] = Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners / В. М. Батіг [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності
The article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Дод.точки доступу:
Батіг, В. М.
Митченок, О. В.
Митченок, М. П.
Глущенко, Т. А.
Батіг, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    "Круглий стіл" як інноваційний педагогічний метод формування клінічного мислення лікарів стоматологів у післядипломній освіті [Текст] / М. Ю. Антоненко, Л. М. Саяпіна, Т. А. Мельничук // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 4. - С. 126


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Антоненко, М. Ю.
Саяпіна, Л. М.
Мельничук, Т. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Лазарева, К.
    Международный осенний семинар ДентАрт 2013. Особенности национальной реставрации [Текст] / К. Лазарева, Л. Брагинец // ДентАрт : Журнал о науке и искусстве в стоматологии. - 2013. - № 4. - С. 82-93


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT
ЗУБОВ СТИРАНИЕ -- TOOTH ABRASION (реабилитация)
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
БИОМИМЕТИКА -- BIOMIMETICS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Дод.точки доступу:
Брагинец, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів [Текст] / М. М. Рожко, Л. І. Пелехан, С. В. Косенко // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 77-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Рожко, М. М.
Пелехан, Л.І.
Косенко, С.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Ляшенко, О. В.
    Навчальний центр інституту прогресивних стоматологічних технологій як елемент системи управління якістю стоматологічних послуг [Текст] / О. В. Ляшенко // Современная стоматология. - 2006. - № 4. - С. 149-150

Рубрики: Стоматологическая помощь--организ

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Рабинович, С. А.
    Настроение своими руками или Эмоции без психо [Текст] / С. А. Рабинович, С. Н. Разумова, Ю. Л. Васильев // СтоматологИНФО. - 2018. - N 9. - С. 24-26


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (профилактика и контроль, психология, терапия)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции, этика)
ЭМОЦИОНАЛЬНАЯ РАЗРЯДКА ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ -- ABREACTION
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Принято считать, что стоматологическое лечение у пациентов может быть причиной острого и хронического стресса, особенно при отсутствии адекватного обезболивания. Актуальность безопасного, эффективного и прогнозируемого проводникового метода обезболивания в стоматологической практике особенно на нижней челюсти, сегодня стоит остро (Рабинович С.А., Васильев Ю.Л., 2014.) Однако вопросам аналогичного стресса у врачей-стоматологов, как разового явления, так и продолжающегося в синдромальную симптоматику, как в отечественной, так и в зарубежной литература уделяется недостаточно внимания
Дод.точки доступу:
Разумова, С. Н.
Васильев, Ю. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)