Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (89)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Экспертная систма прогнозирования дефектов отливок стоматологических протезов [Текст] / В. П. Самарай, А. И. Мирза, Д. Н. Непомнящий // Современная стоматология. - 2008. - № 3. - С. 159-164. - Библиогр.: с. 164-164

Рубрики: Зубные сплавы

   Зубного протезирования проэктирование


   Образование зубоврачебное


   Стоматологические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Самарай, В. П.
Мирза, А. И.
Непомнящий, Д. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Щодо інновацій в технологіях навчання студентів медиків [Текст] = On innovations in the technology of teaching medical students / С. В. Франчук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 214-218. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Мета роботи – з’ясувати ефективність застосування інтегративних технологій навчання в учбовому процесі кафедри внутрішньої медицини медичного факультету №2 Вінницького національного медичного університету. На протязі 2016-2017 навчального року студенти стоматологічного факультету були розділені на дві досліджувані групи: в 1-й групі (41а, 42а, 43а, 44б, 45б академічні групи, всього 72 студентів) використовували традиційні методи навчання; в 2-й групі (41б, 42б, 43б, 44а, 45а академічні групи, всього 68 студентів) застосовували інтегративні технології. Проведено оцінювання компетентності студентів з дисципліни в залежності від методів навчання згідно до розроблених критеріїв. Виявлено, що низькій (фрагментарний) та елементарний (репродуктивний) рівні компетенції переважали при навчанні традиційними методами (83% та 66% відповідно). Достатній (частково-пошуковий) та високий (дослідницький) ріні компетенції переважали при використанні інтегративних технологій (65% та 79% відповідно). Використання в навчальній діяльності розглянутих інтерактивних методів навчання сприяє активізації учбово-пізнавальної діяльності у студентів, творчого засвоєння теоретичного матеріалу з дисциплін, що вивчаються; вміння зіставлення, узагальнення та вирішення нетипових ситуаційних задач; призводить до зв’язку теоретичних знань з практикою, набуття професійних вмінь, навичок; широкого розкриття індивідуальних здібностей студентів, формування особистостей
The purpose of the work is to find out the effectiveness of the application of integrated teaching technologies in the educational process at the Department of Internal Medicine of the Medical Faculty № 2 of the Vinnytsia National Pirogov memorial Medical University and to analyze their impact on the quality of students’ knowledge. During the 2016-2017 academic year students of the Stomatology Faculty were divided into two investigated groups: in the 1 st group (41a, 42a, 43a, 44b, 45b academic groups, 72 students) traditional teaching methods were used; in the 2 nd group (41b, 42b, 43b, 44a, 45a academic groups, 68 students) integrated technologies were applied. Assessment of student’s competence in discipline has been carried out depending on the training methods according to the developed criteria. It was found the low (fragmentary) and elementary (reproductive) levels of the competencies prevailed with training by traditional methods (83% and 66% respectively). Sufficient (partly-search) and high (research) competencies prevailed with the use of the integrated technologies (65% and 79% respectively). Use in training activities considered interactive teaching methods contribute to formation of cognitive activity of students, creative assimilation of theoretical material of disciplines being studied; ability to compare, generalize and solve non-typical situational problems; leads to the connection of theoretical knowledge with practice, acquisition of professional skills; wide disclosure of individual abilities of students, formation of personalities
Дод.точки доступу:
Франчук, С. В.
Сакович, О. О.
Поліщук, Т. В.
Кириченко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шулятнікова, Т. В.
    Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Some features of stomatological profile students in-class and out-of-class work during study of Pathomorphology in Zaporizhzhia State Medical University / Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 124-127


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
Анотація: Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шувалов, С. М.
    Методика навчання студентів стоматологічного факультету на практичних заняттях в клініці дитячої хірургічної стоматології [Текст] / С. М. Шувалов // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2002. - Т. 6, № 2. - С. 527


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шнайдер, С.
    От института зубоврачевания — к научным школам [Текст] / С. Шнайдер // Фармацевт практик. - 2019. - № 5. - С. 28-30


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ИСТОРИЯ СТОМАТОЛОГИИ -- HISTORY OF DENTISTRY
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ -- COMMUNITY DENTISTRY (история, кадры, обучение, организация и управление, тенденции, этика)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (история, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: В Одессе решением Наркомздрава Украины 1 апреля 1928 г. был открыт Государственный институт зубоврачевания. На протяжении многих лет менялись названия, а с 2016 г. он стал ГУ «Институт стоматологии и челюстно-лицевой хирургии Национальной академии медицинских наук Украины». Основателем Института и первым его директором был доцент И.А. Клейтман (1928–1934)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов, П. Г. Герасимчук, М. О. Коваленко // Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 65-66

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Клиническая практика студентов--организ


Дод.точки доступу:
Громов, О. В.
Герасимчук, П. Г.
Коваленко, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шеина, Н. М.
    Художественная реставрация в процессе обучения [Текст] / Н. М. Шеина, С. А. Петлев, Е. В. Григорьева // Клиническая стоматология. - 2002. - № 2. - С. 4-9


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Петлев, С. А.
Григорьева, Е. В.


Знайти схожі

8.


    Шевчук, Н. М.
    Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам стоматологічного факультету [Текст] / Н. М. Шевчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 159


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чижевский, И. В.
    Особенности преподавания клинических стоматологических дисциплин студентам с англоязычной формой обучения [Текст] / И. В. Чижевский, А. А. Забышный, С. В. Першин // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2011. - № 4. - С. 79-81. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Стоматология

   Образование зубоврачебное


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Забышный, А. А.
Першин, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Цевух, Л. Б.
    Подготовка студентов 4-5 курсов стоматологического факультета к лицензионному экзамену Крок-2 на кафедре стоматологии детского возраста ОНМедУ в современных условиях / Л. Б. Цевух, Ж. О. Новікова // Вісн. стоматології. - 2018. - N 2. - С. 105


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение)
Дод.точки доступу:
Новікова, Ж. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Хопта, Р. М.
    Проведення комплексного практично-орієнтованого іспиту як невід’ємна складова формування майбутнього фахівця - лікаря-стоматолога [Текст] / Р. М. Хопта // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.1. - С. 132-133. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України [Текст] / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, статистика)
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я. А.
Аветіков, Д. С.
Нагірний, Я. П.
Ніконов, В. В.
Поліщук, С. C.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Ткаченко, П. І.
    Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі [Текст] / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 119-121

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Хирургия челюстно-лицевая--обуч


Дод.точки доступу:
Резвіна, К. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Тимофеев, А. А.
    Тестирование как метод контроля знаний по специальности "Стоматология" [Текст] / А. А. Тимофеев // Современная стоматология. - 2008. - № 2. - С. 187-190

Рубрики: Образование зубоврачебное

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Тимофеев, А. А.
    лекция - высший уровень педагогического мастерства [Текст] / А. А. Тимофеев // Современная стоматология. - 2008. - № 2. - С. 181-184. - Библиогр.: с. 184-184

Рубрики: Образование зубоврачебное

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Сьогодення й перспективирозвитку опорних кафедр у системі післядипломної освіти [Текст] / О. О. Тимофєєв [и др.] // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 124-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
БИОЭТИКА -- BIOETHICS (обучение)
Дод.точки доступу:
Тимофєєв, О. О.
Вєсова, О. П.
Ушко, Н. О.
Ярифа, М. О.
Кривошеєва, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів [Текст] = А modern model of masters’ in dentistry professional training / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 45-49


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)
Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Скрипник, І. Л.
Захарова, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Сучасні підходи щодо якісної підготовки студентів-стоматологів до складання фармакології на ліцензійному інтегрованому іспиті "Крок 1" [Текст] = New approch to the qualitative preparation of the stomatological faculty students at the licence integrated exam "Krok-1" (pharmacology) / О. Г. Кметь [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 148-150. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи якісної підготовки до складання фармакології студентами стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету на ліцензійному інтегрованому іспиті «Крок 1. Стоматологія». Висвітлено важливу роль інформаційно-комп’ютерних технологій, а саме: серверу дистанційного навчання Moodle, у формуванні професійної компетентності та покращенні якості фахової підготовки для успішного складання ліцензійного іспиту майбутніми лікарями-стоматологами
The methods of preparation to "KROK-1" (Pharmacology) of the students from Bucovinian state medical university are considered in the article. The role of the information technologies, particularly Moodle as far as successful examination and professional preparation are concerned is pointed out
Дод.точки доступу:
Кметь, О. Г.
Філіпець, Н. Д.
Кишкан, І. Г.
Кметь, Т. І.
Шинкарюк, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів [Текст] / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 65-68


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Ждан, В.М.
Бобирьов, В.М.
Шешукова, О.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Суховолець, І. О.
    Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців [Текст] = The specifics of lecturing of the chapter “Diseases of mucous membrane of oral cavity” for foreign students / І. О. Суховолець // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: У даній статті описані особливості проведення лекційних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців стоматологічного факультету. Описано й обґрунтовано переваги використання мультимедійних технологій та запропоновано методику проведення лекцій, яка сприятиме підвищенню концентрації студентів на матеріалі та кращому його запам’ятовуванню
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)