Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (89)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = 100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University / О. А. Канюра [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 82-89


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Анотація: У 2020 р. виповнюється 100 років від моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Тому було видано наказ, згідно з яким одонтологічний інститут, створений у 1919 р. в Києві, приєднався до Інституту охорони здоров’я як окремий його факультет. Протягом свого існування факультет двічі (у 1931 і 1945 рр.) реорганізовувався в окремий стоматологічний інститут. У 1955 р. він остаточно трансформувався у стоматологічний факультет Київського медичного інституту імені академіка О. О. Богомольця. Сьогодні на факультеті працюють понад 150 викладачів на профільних кафедрах, з яких 16 докторів наук, 1 член-кореспондент НАМН України, 4 заслужені діячі науки і техніки України, 7 заслужених лікарів України, вчаться понад 1500 студентів-стоматологів з України та інших країн світу. 9 жовтня 2020 р. відбулися урочисті збори з нагоди 100-річчя стоматологічного факультету
The year 2020 marks the 100th anniversary of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University. In 1920, an order was issued, according to which the odontological institute, created in 1919 in Kyiv, was joined to the Institute of Public Health as its separate faculty. Throughout its existence, the faculty was reorganized twice (in 1931 and 1945) into a separate dental institute. In 1955, it was finally transformed into the dental faculty of the Kyiv Medical Institute named after academician O. Bohomolets. Today, the faculty employs more than 150 teachers in specialized departments, of which 16 are Doctors of Sciences, 1 Corresponding Member of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, 4 Honored workers of science and technology of Ukraine, 7 Honored doctors of Ukraine, more than 1.500 dental students from Ukraine and other countries all over the world study here. On October 9, 2020, a solemn meeting was held to mark the 100th Anniversary of the Dental Faculty
Дод.точки доступу:
Канюра, О. А.
Біденко, Н. В.
Коваль, О. І.
Куц, П. В.
Мельник, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 4. - С. 70-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Анотація: У 2020 році виповнюється 100 років з моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету ім.О.О. Богомольця. 18 жовтня 1920 року міським Губвиконкомом було видано наказ, згідно з яким створений у 1919 році Одонтологічний інститут було приєднано до Інституту охорони здоров’я (нині – Національний медичний університет ім.О.О. Богомольця) як окремий його факультет. Першим деканом факультету було призначено К. Тарасова
Дод.точки доступу:
Стоматологічний факультет Національного медичного універитету ім. О. О. Богомольця \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Dzetsiukh, T. I.
    The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties [Текст] = Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 85-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: The newest method of simulation training in dentistry provides for the development of skills and practical applications of acquired theoretical knowledge by individual student performance of the tasks of determining the overall tactics, diagnosis and treatment of simulated patients in the simulated situation of an emergency condition. The situation of an emergency condition is simulated – this is a scenario in which a specific emergency state is imitated by a specific person (a simulator) or a dummy using additional technical means. The study of emergency conditions by students of the stomatological faculty needs to improve and introduce the newest methods of simulation training in dentistry
Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології
Дод.точки доступу:
Hasyuk, P. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Perebyinis, P. P.
    Practical training of higher education learners in specialty stomatology at Bukovinian State Medical University [Текст] = Практична підготовка здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» Буковинського Державного Медичного Університету / P. P. Perebyinis, N. B. Kuzniak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 71-75. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Анотація: Considerable changes have taken place in the health care system of Ukraine. These processes produce a great influence on higher medical education, and therefore, it is significantly transforming. Comprehensive mastering of a substantial amount of practical skills, continuous advance of professional training quality is one of the important tasks at higher medical educational institutions. Training of a dentist involves practical training of essential common medical manipulations as well as special skills in diagnostics, prevention, and treatment of dental diseases.Objective structured clinical exam (OSCE) is a leading one in training of higher education learners in the field of dentistry. The exam stimulates learning and concentrates student attention on acquiring clinical competence, increases the quality of educational experience of those taking the exam. It provides validity and reliability of assessment, qualitative feedback relations with current assessment of knowledge and skills of students. Objective — to analyze the educational-professional program «Stomatology» and directions of its implementation among higher education learners at the departments of stomatology. Materials and methods. Analysis of the educational-professional program «Stomatology», psychological-pedagogical and methodological literature, materials of educational- methodological conferences, methodological work of the departments. To achieve the aim, to specijy the content and peculiarities of implementation of up-to-date pedagogical methods in the educational process the following theoretical methods of the research are applied: analysis, synthesis, generalization, comparison, and systematization. Conclusions. Implementation of the educational program 221 «Stomatology» at Bukovinian State Medical University is based on current scientific achievements of stomatology and dentistry aid system. The program considers special distinctive features in the development of the regional health care system under conditions of labor market transformation. Education is focused on a qualified practical dentistry training of learners by means of integration of international innovation educational technologies. OSCE produces a positive effect on the educational process, since it stimulates learning. The attention of learners is concentrated on mastering clinical competence. Student knowledge is assessed under conditions as close as possible to clinical ones. It helps accurate assessment of their skills and abilities necessary in professional work
У системі охорони здоров 'я України відбулись значні зміни. Ці процеси мають великий вплив на вищу медичну освіту, і тому вона значно трансформується. Досконале опанування значним об'ємом практичних навичок, постійне підвищення якості професійної підготовки є одним із важливих завдань вищих медичних закладів освіти. Підготовка лікаря-стоматолога передбачає практичне відпрацювання необхідних для лікаря не тільки загальномедичних маніпуляцій, а й спеціальних навичок із діагностики, профілактики, лікування стоматологічних захворювань. Провідним у підготовці здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» є об’єктивний структурований клінічний іспит, який стимулює навчання і концентрує увагу студентів на набутті клінічних компетентностей, підвищує якість начального досвіду в осіб, що складають іспит, забезпечує валідність та надійність оцінювання, якісний зворотній зв 'язок при поточному оцінюванні знань та вмінь студентів. Мета дослідження - здійснити аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія» та напрямів її реалізації у здобувачів вищої освіти на кафедрах стоматологічного спрямування. Матеріал та методи. Аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія», психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація). Висновки. 1. Реалізація освітньої програми 221 «Стоматологія» у БДМУ ґрунтується на сучасних наукових досягненнях стоматології та системи стоматологічної допомоги. У програмі враховано специфіку розвитку системи охорони здоров’я регіону в умовах трансформації ринку праці. Навчання зорієнтоване на кваліфіковану практичну стоматологічну підготовку здобувачів шляхом інтеграції міжнародних інноваційних освітніх технологій. 2. Об’єктивний структурований клінічний іспит позитивно впливає на освітній процес, оскільки стимулює навчання: увага здобувачів вищої освіти зосереджена на набутті клінічних компетентностей. 3. Знання студентів оцінюються в умовах, максимально наближених до клінічних, які допомагають найбільш точно оцінити їхні вміння і навички, необхідні у професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Kuzniak, N. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іленко, Н. М.
    Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні дисципліни "Терапевтична стоматологія" на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] / Н. М. Іленко, Н. В. Котелевська, О. М. Бойченко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 42-43. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: Висвітлено актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час вивчення дисципліни «Терапевтична стоматологія» у вищих медичних навчальних закладах. Розглянуто позитивні можливості ІКТ у навчальному процесі вищої школи
Дод.точки доступу:
Котелевська, Н. В.
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ільницька, О. М.
    Дистанційна форма навчання на післядипломній освіті підготовки лікарів-інтернів-стоматологів: міф чи реальність [Текст] = Distance form of education on postgraduate education of training of internal dentists: myth or reality / О. М. Ільницька, А. Б. Костишин // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: На сьогодні прогресивним у розвитку нашого інформаційного суспільства сфери технологій виступає дистанційна освіта як нова освітня парадигма розвитку освітньо-інформаційного простору
At present, distance education as a new educational paradigm of development of educational and information space is progressive in the development of our information society in the field of technologies
Дод.точки доступу:
Костишин, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Авдєєв, О. В.
    Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії [Текст] / О. В. Авдєєв // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 18-21

Рубрики: Образование зубоврачебное

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Анкетування студентів стоматологічного факультету як засіб внутрішнього моніторингу навчального процесу на кафедрі / В. О. Кавин [та ін.] // Арх. клін. медицини. - 2017. - N 1. - С. 38-40


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Проаналізовано анкетування студентів другого курсу стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни "Оперативна хірургія і топографічна анатомія". Анкетування студентів було проведено з метою оцінки самостійної підготовки студентів до практичних занять, вияснення ставлення студентів до організації навчального процесу на кафедрі "Клінічна анатомія і оперативна хірургія" та відпрацювання ними практичних навиків. Діалог з студентами через їх анкетування надає змогу вияснити шляхи покращання викладання дисципліни "Оперативна хірургія і топографічна анатомія" за умов кредитно-трансферної системи освітнього процесу
Дод.точки доступу:
Кавин, В. О.
Попович, Ю. Л.
Федорак, В. М.
Білінський, І. І.
Романюк, С. П.
Семенів, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Антоненко, М. Ю.
    Сучасні технології вищої освіти. Кейс-метод у фаховій підготовці лікарів-інтернів-стоматологів [Текст] / М. Ю. Антоненко, О. А. Значкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 128-131


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Значкова, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Аржанов, Н. П.
    Дауге против Гофунга: борьба двух моделей стоматологического образования / Н. П. Аржанов // Стоматолог. - 2008. - № 9. - С. 58-62

Рубрики: История стоматологии

   Образование зубоврачебное


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Аржанов, Н. П.
    Столичный уровень [Текст] / Н. П. Аржанов // Стоматолог. - 2004. - № 7. - С. 55-60

Рубрики: Образование зубоврачебное

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бєліков, О. Б.
    Дистанційне навчання як принцип відкритого заняття [Текст] = Distance learning as a principle of open lesson / О. Б. Бєліков, Н. В. Ватаманюк, В. І. Струк // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 78-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: Серед технологій, що базуються на принципах відкритого навчання, великих обертів набирає дистанційне навчання. Ця технологія широко використовує комп᾽ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації для спілкування безпосередньо із студентом на відстані. Ідеєю цієї технології є взаємодія викладача і студента у віртуальному просторі: обидва вони знаходяться біля своїх комп᾽ютерів або гаджетів і спілкуються за допомогою мережі «Інтернет». Також у модернізації освіти виключну роль займає дистанційне навчання. В умовах, що виникли через пандемію, студенти і науково-педагогічні працівники повинні з розумінням ставитися до необхідності працювати у вимушених дистанційних умовах із більш практичним та усвідомленим підходом до подолання існуючих цифрових бар᾽єрів у системі освіти
Distance learning is gaining among technologies based on the principles of open learning. This technology widely uses computer curricula for various purposes and modern telecommunications to communicate directly with a student at a distance. The idea of ​​this technology is the interaction of a teacher and a student in a virtual space: both of them are at their computers or gadgets and communicate via the Internet. Distance learning also plays an exceptional role in the modernization of education. In the conditions that have arisen due to the pandemic, students and academic staff should be sensitive to the need to work in forced remote conditions with a more practical and conscious approach to overcoming the existing digital barriers in the education system
Дод.точки доступу:
Ватаманюк, Н. В.
Струк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Біденко, Н. В.
    Досвід організації об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів третього курсу стоматологічного факультету / Н. В. Біденко // Соврем. стоматология. - 2019. - N 3. - С. 106-107


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Представлено досвід і результати проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів третього курсу стоматологічного факультету, що включав у себе контроль практичних навичок студентів з різних розділів стоматології та загальномедичних навичок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Бабенко, А. Д.
    Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів [Текст] / А. Д. Бабенко // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 100-102


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Байдалка, І. Д.
    Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу [Текст] / І. Д. Байдалка // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 88-90


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Бженар, І. Л.
    Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" [Текст] / І. Л. Бженар // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 29-31

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Судебная медицина--обуч


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Богданова, Т. Л.
    Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам [Текст] = Use of mobile applications when teaching medical informatics for dentists-interns / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS (обучение)
МОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ -- MOBILE APPLICATIONS (использование, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Анотація: У статті розглянуто можливість використання мобільних додатків для удосконалення викладання медичної інформатики для інтернів-стоматологів. Показано, що традиційна програма для навчання інтернів реалізує два головних напрями: вивчення функціональних особливостей роботи офісних програм та ознайомлення з можливостями програм для статистичної обробки медичних даних. Зазвичай акцент робиться на вивченні статистичних програм, що є цікавим лише інтернам, які планують свою майбутню діяльність пов’язати з наукою. Водночас існує безліч мобільних додатків, які можуть бути корисними лікарю в його практичній діяльності. В даній роботі мобільні додатки пропонується поділити на дві групи: загально-змістовні та спеціальні. Серед найбільш корисних загально-змістовних додатків виділені такі: «3D внутрішні органи анатомія 1.9.8», «Medical Terminologies», «Epocrates», «МБК-10», «Read by QxMD» та «MedAssist». Водночас підкреслюється, що при викладанні медичної інформатики в інтернатурі слід враховувати спеціалізацію майбутніх лікарів, тому для лікарів-стоматологів найбільш корисними можуть бути, наприклад, такі, як: «Dental Patient Education», «Cone Beam CT», «Smile Designer Pro», «Dentist +» або «SimplyCeph». Надається аналіз можливостей кожного додатка. Перспективою подальших досліджень є виявлення педагогічної ефективності використання смарт-технологій для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів
The article explores the possibility of using mobile applications to improve the teaching of medical informatics to dentists-interns. The traditional internship program implements two main areas: explore the functional characteristics of office applications and exploring opportunities programs for statistical processing of medical data. Usually the emphasis is on the study of statistical programs that are of interest only to interns who plan their future activities in science. At the same time, there are many mobile applications that can be useful for the doctor. This paper proposed mobile applications divided into two groups: general and special content. Among the most useful general content applications are marked: “3D Internal Organs of Anatomy 1.9.8”, “Medical Terminologies”, “Epocrates”, “MBK-10”, “Read by QxMD” and “MedAssist”. At the same time, it is emphasized specialization of future doctors should be taken into account when teaching medical informatics in the internship. For this reason, for dentists, the most useful may be, for example, such as “Dental Patient Education”, “Cone Beam CT”, “Smile Designer Pro”, “Dentist +” or “SimplyCeph”. An analysis of the capabilities of each application is provided. The prospect of further research is to identify the pedagogical effectiveness of using smart technologies to shape the professional competence of dentists
Дод.точки доступу:
Пасько, М. І.
Авдусенко, M. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Бойків, А. Б.
    Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 15-17

Рубрики: Образование зубоврачебное

Дод.точки доступу:
Авдєєв, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Борисенко, А. В.
    Використання сучасних технологій вищої медичної освіти в організації занять субординаторів в рамках кредитно-трансферної системи [Текст] / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, А. Г. Дімітрова // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 110-113. - Бібліогр.: с. 113


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ПРЕДВАРИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREDENTAL
Дод.точки доступу:
Дікова, І. Г.
Дімітрова, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)