Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (89)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафонов Е. И.
Назва : 100 процентов врач или новые высоты в стоматологии!
Місце публікування : Новое в стоматологии. - 2004. - № 4. - С. 4-8 (Шифр НР25/2004/4)
Предметні рубрики: Стоматологи
Образование зубоврачебное
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Канюра О. А., Біденко Н. В., Коваль О. І., Куц П. В., Мельник А. О.
Назва : 100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця
Паралельн. назви :100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University
Місце публікування : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 82-89 (Шифр КУ44/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Анотація: У 2020 р. виповнюється 100 років від моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Тому було видано наказ, згідно з яким одонтологічний інститут, створений у 1919 р. в Києві, приєднався до Інституту охорони здоров’я як окремий його факультет. Протягом свого існування факультет двічі (у 1931 і 1945 рр.) реорганізовувався в окремий стоматологічний інститут. У 1955 р. він остаточно трансформувався у стоматологічний факультет Київського медичного інституту імені академіка О. О. Богомольця. Сьогодні на факультеті працюють понад 150 викладачів на профільних кафедрах, з яких 16 докторів наук, 1 член-кореспондент НАМН України, 4 заслужені діячі науки і техніки України, 7 заслужених лікарів України, вчаться понад 1500 студентів-стоматологів з України та інших країн світу. 9 жовтня 2020 р. відбулися урочисті збори з нагоди 100-річчя стоматологічного факультетуThe year 2020 marks the 100th anniversary of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University. In 1920, an order was issued, according to which the odontological institute, created in 1919 in Kyiv, was joined to the Institute of Public Health as its separate faculty. Throughout its existence, the faculty was reorganized twice (in 1931 and 1945) into a separate dental institute. In 1955, it was finally transformed into the dental faculty of the Kyiv Medical Institute named after academician O. Bohomolets. Today, the faculty employs more than 150 teachers in specialized departments, of which 16 are Doctors of Sciences, 1 Corresponding Member of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, 4 Honored workers of science and technology of Ukraine, 7 Honored doctors of Ukraine, more than 1.500 dental students from Ukraine and other countries all over the world study here. On October 9, 2020, a solemn meeting was held to mark the 100th Anniversary of the Dental Faculty
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця
Місце публікування : Сучасна стоматологія. - Київ, 2020. - № 4. - С. 70-71 (Шифр СУ67/2020/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У 2020 році виповнюється 100 років з моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету ім.О.О. Богомольця. 18 жовтня 1920 року міським Губвиконкомом було видано наказ, згідно з яким створений у 1919 році Одонтологічний інститут було приєднано до Інституту охорони здоров’я (нині – Національний медичний університет ім.О.О. Богомольця) як окремий його факультет. Першим деканом факультету було призначено К. Тарасова
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Perebyinis P. P., Kuzniak N. B.
Назва : Practical training of higher education learners in specialty stomatology at Bukovinian State Medical University
Паралельн. назви :Практична підготовка здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» Буковинського Державного Медичного Університету
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 71-75 (Шифр КУ27/2023/22/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
Анотація: Considerable changes have taken place in the health care system of Ukraine. These processes produce a great influence on higher medical education, and therefore, it is significantly transforming. Comprehensive mastering of a substantial amount of practical skills, continuous advance of professional training quality is one of the important tasks at higher medical educational institutions. Training of a dentist involves practical training of essential common medical manipulations as well as special skills in diagnostics, prevention, and treatment of dental diseases.Objective structured clinical exam (OSCE) is a leading one in training of higher education learners in the field of dentistry. The exam stimulates learning and concentrates student attention on acquiring clinical competence, increases the quality of educational experience of those taking the exam. It provides validity and reliability of assessment, qualitative feedback relations with current assessment of knowledge and skills of students. Objective — to analyze the educational-professional program «Stomatology» and directions of its implementation among higher education learners at the departments of stomatology. Materials and methods. Analysis of the educational-professional program «Stomatology», psychological-pedagogical and methodological literature, materials of educational- methodological conferences, methodological work of the departments. To achieve the aim, to specijy the content and peculiarities of implementation of up-to-date pedagogical methods in the educational process the following theoretical methods of the research are applied: analysis, synthesis, generalization, comparison, and systematization. Conclusions. Implementation of the educational program 221 «Stomatology» at Bukovinian State Medical University is based on current scientific achievements of stomatology and dentistry aid system. The program considers special distinctive features in the development of the regional health care system under conditions of labor market transformation. Education is focused on a qualified practical dentistry training of learners by means of integration of international innovation educational technologies. OSCE produces a positive effect on the educational process, since it stimulates learning. The attention of learners is concentrated on mastering clinical competence. Student knowledge is assessed under conditions as close as possible to clinical ones. It helps accurate assessment of their skills and abilities necessary in professional work У системі охорони здоров 'я України відбулись значні зміни. Ці процеси мають великий вплив на вищу медичну освіту, і тому вона значно трансформується. Досконале опанування значним об'ємом практичних навичок, постійне підвищення якості професійної підготовки є одним із важливих завдань вищих медичних закладів освіти. Підготовка лікаря-стоматолога передбачає практичне відпрацювання необхідних для лікаря не тільки загальномедичних маніпуляцій, а й спеціальних навичок із діагностики, профілактики, лікування стоматологічних захворювань. Провідним у підготовці здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» є об’єктивний структурований клінічний іспит, який стимулює навчання і концентрує увагу студентів на набутті клінічних компетентностей, підвищує якість начального досвіду в осіб, що складають іспит, забезпечує валідність та надійність оцінювання, якісний зворотній зв 'язок при поточному оцінюванні знань та вмінь студентів. Мета дослідження - здійснити аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія» та напрямів її реалізації у здобувачів вищої освіти на кафедрах стоматологічного спрямування. Матеріал та методи. Аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія», психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація). Висновки. 1. Реалізація освітньої програми 221 «Стоматологія» у БДМУ ґрунтується на сучасних наукових досягненнях стоматології та системи стоматологічної допомоги. У програмі враховано специфіку розвитку системи охорони здоров’я регіону в умовах трансформації ринку праці. Навчання зорієнтоване на кваліфіковану практичну стоматологічну підготовку здобувачів шляхом інтеграції міжнародних інноваційних освітніх технологій. 2. Об’єктивний структурований клінічний іспит позитивно впливає на освітній процес, оскільки стимулює навчання: увага здобувачів вищої освіти зосереджена на набутті клінічних компетентностей. 3. Знання студентів оцінюються в умовах, максимально наближених до клінічних, які допомагають найбільш точно оцінити їхні вміння і навички, необхідні у професійній діяльності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dzetsiukh T. I., Hasyuk P. A.
Назва : The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties
Паралельн. назви :Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: The newest method of simulation training in dentistry provides for the development of skills and practical applications of acquired theoretical knowledge by individual student performance of the tasks of determining the overall tactics, diagnosis and treatment of simulated patients in the simulated situation of an emergency condition. The situation of an emergency condition is simulated – this is a scenario in which a specific emergency state is imitated by a specific person (a simulator) or a dummy using additional technical means. The study of emergency conditions by students of the stomatological faculty needs to improve and introduce the newest methods of simulation training in dentistryНовітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kulbashna Ya. A., Zakharova V.O.
Назва : The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process
Паралельн. назви :Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 62-67 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the articleМета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іленко Н. М., Котелевська Н. В., Бойченко О. М.
Назва : Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні дисципліни "Терапевтична стоматологія" на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2017. - № 3. - С. 42-43 (Шифр УУ33/2017/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: Висвітлено актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час вивчення дисципліни «Терапевтична стоматологія» у вищих медичних навчальних закладах. Розглянуто позитивні можливості ІКТ у навчальному процесі вищої школи
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавин В. О., Попович Ю. Л., Федорак В. М., Білінський І. І., Романюк С. П., Семенів І. П.
Назва : Анкетування студентів стоматологічного факультету як засіб внутрішнього моніторингу навчального процесу на кафедрі
Місце публікування : Арх. клін. медицини. - Івано-Франківськ, 2017. - N 1. - С. 38-40 (Шифр АУ26/2017/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Проаналізовано анкетування студентів другого курсу стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни "Оперативна хірургія і топографічна анатомія". Анкетування студентів було проведено з метою оцінки самостійної підготовки студентів до практичних занять, вияснення ставлення студентів до організації навчального процесу на кафедрі "Клінічна анатомія і оперативна хірургія" та відпрацювання ними практичних навиків. Діалог з студентами через їх анкетування надає змогу вияснити шляхи покращання викладання дисципліни "Оперативна хірургія і топографічна анатомія" за умов кредитно-трансферної системи освітнього процесу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попело Ю. В.
Назва : Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 3/4. - С. 27-32 (Шифр ПУ56/2021/3/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Висвітлено важливість міждисциплінарного підходу під час вивчення дитячої хірургічної стоматології. Уведення Стандарту вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія», галузь знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти дало нам згоду переглянути й удосконалити низку положень стосовно вивчення дитячої хірургічної стоматології. Насамперед оновлена освітньо-професійна програма 221 «Стоматологія» окреслює перелік компетентностей і результатів навчання з дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія» та чітко визначає пререквізити, на яких базується вивчення дитячої хірургічної стоматології. Вивчаючи дитячу хірургічну стоматологію, а саме питання, пов’язані з запальними процесами щелепно-лицевої ділянки, слід акцентувати увагу на етіології і патоґенезі цієї патології безпосередньо у віковому аспекті. Водночас важливо наголошувати на необхідності профілактичних стоматологічних заходів, вчасного терапевтичного втручання, особливо в період прорізування постійних зубів і невідкладного радикального лікування для запобігання ускладненням. Окрім того, важливою складовою для цієї тематики є питання, пов’язані з віковими особливостями формування органів і систем дитини, схильності до гіперергічних реакцій та генералізації запального процесу, фактором мінімального протизапального потенціалу, що в поєднанні зумовлюють швидке поширення інфекції в щелепно-лицевій ділянці
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бженар І.Л.
Назва : Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 29-31 (Шифр МУ7/2012/4)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное
Судебная медицина-- обуч
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лупальцов В. І., Лях О. В., Ягнюк А. І.
Назва : Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 87-89 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное
Хирургия-- обуч
Образования технология-- методы
Конференции
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захарова В. О.
Назва : Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології
Паралельн. назви :Using video materials as a means of future dentists’ foreign language competence formation
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 84-88 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ВИДЕОКОНФЕРЕНЦИЙ ОРГАНИЗАЦИЯ -- VIDEOCONFERENCING
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
Анотація: У контексті реформування медичної освіти, зокрема у галузі стоматології, великого значення набуває необхідність формування іншомовної компетентності, яка сприятиме ефективному здійсненню лікарської і наукової діяльності. У статті розглядаються переваги використання відеоматеріалів як одного із засобів формування іншомовної компетентності майбутніх стоматологів на практичних заняттях з іноземної мови у медичних закладах вищої освіти. Зважаючи на факт, що відеоматеріали є основним джерелом автентичної іноземної мови, відповідно, їх використання на заняттях значно покращить процес формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. Визначено етапи презентації відеоматеріалів на практичному занятті, а саме: «підготовчий етап», «етап перегляду», «робота з відеоматеріалом» та «використання відеоматеріалу в комунікативній ситуації». Також у статті зазначені необхідні умови для покращення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології шляхом використання відеоматеріалів. Обґрунтовано доцільність використання вправ та завдань на кожному етапі презентації відеоматеріалу
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богданова Т. Л., Пасько М. І., Авдусенко M. В.
Назва : Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам
Паралельн. назви :Use of mobile applications when teaching medical informatics for dentists-interns
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 113-118 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
МОБИЛЬНЫЕ ПРИЛОЖЕНИЯ -- MOBILE APPLICATIONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: У статті розглянуто можливість використання мобільних додатків для удосконалення викладання медичної інформатики для інтернів-стоматологів. Показано, що традиційна програма для навчання інтернів реалізує два головних напрями: вивчення функціональних особливостей роботи офісних програм та ознайомлення з можливостями програм для статистичної обробки медичних даних. Зазвичай акцент робиться на вивченні статистичних програм, що є цікавим лише інтернам, які планують свою майбутню діяльність пов’язати з наукою. Водночас існує безліч мобільних додатків, які можуть бути корисними лікарю в його практичній діяльності. В даній роботі мобільні додатки пропонується поділити на дві групи: загально-змістовні та спеціальні. Серед найбільш корисних загально-змістовних додатків виділені такі: «3D внутрішні органи анатомія 1.9.8», «Medical Terminologies», «Epocrates», «МБК-10», «Read by QxMD» та «MedAssist». Водночас підкреслюється, що при викладанні медичної інформатики в інтернатурі слід враховувати спеціалізацію майбутніх лікарів, тому для лікарів-стоматологів найбільш корисними можуть бути, наприклад, такі, як: «Dental Patient Education», «Cone Beam CT», «Smile Designer Pro», «Dentist +» або «SimplyCeph». Надається аналіз можливостей кожного додатка. Перспективою подальших досліджень є виявлення педагогічної ефективності використання смарт-технологій для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологівThe article explores the possibility of using mobile applications to improve the teaching of medical informatics to dentists-interns. The traditional internship program implements two main areas: explore the functional characteristics of office applications and exploring opportunities programs for statistical processing of medical data. Usually the emphasis is on the study of statistical programs that are of interest only to interns who plan their future activities in science. At the same time, there are many mobile applications that can be useful for the doctor. This paper proposed mobile applications divided into two groups: general and special content. Among the most useful general content applications are marked: “3D Internal Organs of Anatomy 1.9.8”, “Medical Terminologies”, “Epocrates”, “MBK-10”, “Read by QxMD” and “MedAssist”. At the same time, it is emphasized specialization of future doctors should be taken into account when teaching medical informatics in the internship. For this reason, for dentists, the most useful may be, for example, such as “Dental Patient Education”, “Cone Beam CT”, “Smile Designer Pro”, “Dentist +” or “SimplyCeph”. An analysis of the capabilities of each application is provided. The prospect of further research is to identify the pedagogical effectiveness of using smart technologies to shape the professional competence of dentists
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук М. В.
Назва : Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів
Місце публікування : Современная стоматология. - Киев, 2016. - № 4. - С. 114-116 (Шифр СУ4/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 116
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борисенко А. В., Дікова І. Г., Дімітрова А. Г.
Назва : Використання сучасних технологій вищої медичної освіти в організації занять субординаторів в рамках кредитно-трансферної системи
Місце публікування : Современная стоматология. - Киев, 2016. - № 4. - С. 110-113 (Шифр СУ4/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 113
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ПРЕДВАРИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREDENTAL
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Махлинець Н. П.
Назва : Вимоги до формування практичних навичок у студентів стоматологічного факультету за умов навчання за кредитно-модульною системою
Місце публікування : Український стоматологічний альманах: Наук.-практ. реценз. журн./ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2015. - № 5. - С. 79-82 (Шифр УУ33/2015/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Манащук Н. В.
Назва : Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 85-86 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романова Ю. Г., Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Назва : Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабенко А. Д.
Назва : Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 100-102 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ваколюк Л. М.
Назва : Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 19-21 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)