Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 547
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Симуляционные технологии - инновационный метод подготовки специалистов/И. И. Пасечник [и др.] // Вестник интенсивной терапии, 2014,N № 4.-С.65-70
|
>2.
| Горбачев С. В. Белл-Ланкастерская система обучения реанимационным навыкам в практике последипломного образования/С. В. Горбачев, В. И. Горбачев // Вестник интенсивной терапии, 2015,N № 3.-С.9-10
|
>3.
| Всеукраїнська тренінг-програма для лікарів "Мистецтво лікування від профілактики до якості життя" // Мистецтво лікування, 2017,N № 1/2.-С.26-29
|
>4.
| Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/Т. М. Попова [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.103-107
|
>5.
| Сорока О. Я. Ретроспективний підхід до викладання медичного права на післядипломному рівні у медичних вищих навчальних закладах/О. Я. Сорока // Медичне право, 2017,N N 1.-С.67-72
|
>6.
| Воронцов О. Організація допологового ведення вагітних жінок за участю сімейного лікаря. Ви володієте диспансерним методом?/О. Воронцов, Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри, 2017,N № 1.-С.46-57
|
>7.
| Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.110-113
|
>8.
| Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"/В. О. Малахов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 4.-С.17-22
|
>9.
| Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.53-55
|
>10.
| Резнікова Г. Лікар не атестувався. Чи переводити на посаду стажиста/Г. Резнікова, О. Рачук // Управління закладом охорони здоров’я. -К., 2017,N N 3.-С.78-83
|
|
|