Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 547
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Ткач Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?)/Ю. І. Ткач // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.87-89
|
>2.
| Крутько В. С. Ювілей кафедри інфекційних хвороб Харківського інституту удосконалення лікарів/В. С. Крутько // Інфекційні хвороби. -Київ, 1998,N № 4.-С.65-67
|
>3.
| Кокоркин Д. Н. Эффективность первичной специализации в последипломном обучении детских оториноларингологов/Д. Н. Кокоркин // Журнал вушних, носових і горлових хвороб, 2013,N № 2.-С.88-90
|
>4.
| Эндоскопическая хирургия: история развития и перспективы обучения/Н. А. Чиж [и др.] // Клінічна хірургія. -Київ, 2016,N № 10.-С.75-78
|
>5.
| Качур О.Ю. Щодо підвищення кваліфікації лікарів загальної практики-сімейних лікарів з променевої медицини/О. Ю. Качур, Г. О. Слабкий // Сімейна медицина, 2014,N № 1.-С.131-133
|
>6.
| Щодо наявності права чи обов’язку адміністрації закладу охорони здоров’я інформувати лікарів з приводу необхідності проходження курсів підвищення (підтвердження) кваліфікації // Медичне право, 2018,N N 2.-С.58-59
|
>7.
| Щодо збереження середньої заробітної плати за час підвищення кваліфікації. (Витяг)/Міністерство соціальної політики України // Управління закладом охорони здоров’я. -К., 2017,N N 10.-С.85
|
>8.
| Никоненко О.С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта, 2013,N № 2.-С.89-91
|
>9.
| Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта, 2014,N № 2.-С.79-80
|
>10.
| Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.77-79
|
|
|