Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Потапов, Ю. О.
    Ефективність дистанційної форми навчання на післядипломному рівні освіти під час військового стану в Україні [Текст] = Distance learning effectiveness at the post-graduate level of education during martial law in Ukraine / Ю. О. Потапов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормовані):
лікарі-інтерни
Анотація: Введення військового стану в Україні стало причиною зміни форми навчання з очної на дистанційну та визначило нові виклики та можливості для закладів вищої освіти. З метою оцінки ефективності дистанційного навчання було проведене анкетування 295 лікарів, які проходили навчання у Донецькому національному медичному університеті (ДНМУ). Актуальним стало забезпечення майбутніх спеціалістів методичними вказівками, адаптованими до дистанційної форми навчання; електронними підручниками та навчальними посібниками, що дозволяють максимально використовувати графічну, звукову та відеоінформацію. Серед недоліків дистанційного форми, насамперед, були відмічені технічні обмеження. Крім того, не в усіх здобувачів освіти був достатнім рівень комп`ютерної освіти. Але існували і психологічні аспекти, які пов’язані з відсутністю живого спілкування викладача з лікарем, що дуже важливо для практичної діяльності. Серед позитивних моментів дистанційного навчання слід відзначити, що якість такої форми не поступається якості очної, сприяє розвитку самоорганізації здобувачів освіти; дає можливість отримати освіту у зручний час, незалежно від місця проживання, стану здоров’я чи соціального статусу; є ефективним впровадження відеоматеріалів в освітній процес. Перехід на дистанційну форму навчання значно збільшив кількість відвідування занять за рахунок онлайн-участі та переглядів записів лекцій і практичних занять, а також доступу до електронних матеріалів після їх проведення без обмежень у часі. Таким чином, GoogleClassroom є зручною платформою для навчання, за допомогою якої систему післядипломної освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною та персоналізованою. Було запропоновано додаткове використання відеозв’язку, месенджерів, електронної пошти. Незважаючи на те, що дистанційна форма навчання має низку переваг, її ефективність залишається питанням досить дискусійним. Перспективним вважаємо широке використання можливостей хмарних сервісів, електронних підручників і комп’ютерних навчальних програм
The introduction of martial law in Ukraine caused a change in the form of education from full-time studies to distance learning and determined new challenges and opportunities for higher education institutions. In order to assess the effectiveness of distance learning there was conducted a survey of 295 doctors who were trained at Donetsk National Medical University (DNMU). It has become relevant to provide future specialists with methodical guidelines adapted for distance learning; e-textbooks and training aids allowing to use graphic, sound and video information as much as possible. First of all, technical limitations were noted among the disadvantages of distance learning. In addition, not all education seekers had a sufficient level of computer education. But there were also psychological aspects associated with the lack of live communication between a teacher and a doctor that is very important for practical activities. Among the positive points of distance learning, it should be noted that the quality of this form is not inferior to the quality of full-time studies as it contributes to the development of self-organization of students; it provides an opportunity to get an education at a convenient time regardless of place of residence, state of health or social status; it’s an effective introduction of video materials into the educational process. The transition to distance learning significantly increased the number of class attendance due to online participation and viewing of lectures and practical sessions, as well as access to electronic materials after their conducting without time limits. Thus, GoogleClassroom is a convenient platform for learning with the help of which the postgraduate education system can be made flexible, interactive and personalized as much as possible. Additional use of video communication, messengers, e-mail was suggested. Despite the fact that distance learning has a number of advantages, its effectiveness remains a rather debatable issue. We consider the wide use of the possibilities of cloud services, e-textbooks and computer training programs to be promising
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Оцінка ефективності формування та удосконалення компетентності проведення реанімаційних заходів вагітним і породіллям у системі безперервного професійного розвитку медичних працівників із використанням симуляційних технологій [Текст] = Evaluation of the effectiveness of the formation and improvement of the competence of carrying out resuscitation measures for pregnant women and women in labor in the system of continuous professional development of medical practitioners using simulation / Н. В. Титаренко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС -- LABOR, OBSTETRIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Кл.слова (ненормовані):
симуляційні технології
Анотація: МОЗ України впровадило систему безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Одним із можливих заходів БПР, що забезпечує безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей медичних працівників, є симуляційний тренінг. Мета нашої роботи оцінити ефективність використанням симуляційних технологій як інструменту БПР для формування та удосконалення компетентності медичних працівників у проведенні базових і розширених реанімаційних заходів вагітним і породіллям. Протягом 2019-2021 році було проведено 28 симуляційних тренінгів із теми “Базова та розширена підтримка життя вагітних та породілей” для медичних працівників м. Вінниці та Вінницької області, в яких взяли участь 239 медичних працівників середнім віком від 20 до 63 років (у середньому – 43,1±8,6 років) і медичним стажем від 1 до 43 років (в середньому 19,04±10,89 років). Склад учасників тренінгів: акушери-гінекологи (38,9%), анестезіологи (17,6%), акушерки (20,1%), анестезисти (13,4%), медичні сестри (10%). Для оцінки теоретичних знань учасників тренінгу ми використовували тестовий контроль: первинна оцінка знань (пре-тест), котра порівнювалася з результатами кінцевого тестування (пост-тест). Крім цього, по завершенні тренінгу було проведено анонімне анкетування щодо самооцінки отриманих навичок і ставлення курсантів до проведеного симуляційного тренінгу. Статистичну обробку отриманих даних проводили за допомогою статистичного пакету статистичної обробки інформації SPSS 21 (©SPSS Inc.). Результати нашого дослідження показують, що навчання з використанням симуляційних технологій сприяє збільшенню рівня теоретичних знань в 1,7 рази (в середньому – з 5,76±2,67 до 9,62±1,63 балів; р<0,001), формуванню та удосконаленню компетентності проведення реанімаційних заходів та алгоритмів надання медичної допомоги при зупинці кровообігу. Порівняльний аналіз результатів самооцінки техніки виконання базових прийомів серцево-легеневої реанімації до і після тренінгу показує покращення навичок із збільшенням середньої оцінки за відновлення прохідності дихальних шляхів у 2 рази, проведення ШВЛ мішком Амбу – на 27,7%, непрямого масажу серця – на 32,9%, дозування та введення епінефрину – на 24,7%, дозування та введення аміодарону – на 37,2%, оцінка ритму та проведення дефібриляції – у 2 рази (р<0,001). Оцінка ставлення медичних працівників до симуляційного навчання загалом продемонструвала задоволеність курсантів проведеним тренінгом, симуляційними сценаріями, навчальними презентаціями, кваліфікацією та відношенням тренерів. На думку 95,5% респондентів цілі та завдання тренінгу були повністю досягнуті та вони зможуть ефективно використати здобуті навички в своїй практичній діяльності. Таким чином, метод симуляційного навчання є ефективним інструментом БПР
The Ministry of Health of Ukraine has implemented a system of continuous professional development (CPD) for doctors. One of the possible measures of CPD, which ensures a continuous process of training and improvement of professional competences of medical workers, is simulation training. The purpose of our work is to evaluate the effectiveness of the use of simulation technologies as a CPD tool for the formation and improvement of the competence of medical workers in carrying out basic and advanced resuscitation measures for pregnant women and women in labor. During 2019-2021, 28 simulation trainings on the topic “Basic and advanced life support of pregnant women and women in labor” were held for medical workers of the city of Vinnytsia and Vinnytsia region, which were attended by 246 medical workers at an age from 20 to 63 years (the mean age – 43.1±8.6 years) and medical experience from 1 to 43 years (the mean medical experience – 19.04±10.89 years). Among the training participants, 38.9% were obstetrician-gynecologists, 17.6% anesthesiologists, 20.1% midwives, 13.4% nurse anesthetists, and 10% nurses. To evaluate the theoretical knowledge of the training participants, we used test control: the initial assessment of knowledge (pre-test), which was compared with the results of the final test (post- test). In addition, at the end of the training, an anonymous questionnaire was conducted regarding the self-assessment of the acquired skills and the attitude of the trainees to the conducted simulation training. Statistical processing of the obtained data was carried out using the SPSS 21 statistical information processing package (©SPSS Inc.). The results of our research show that training using simulation technologies contributes to a 1.7 increase (on average – from 5.76±2.67 to 9.62±1.63 points; p<0.001) in the level of theoretical knowledge by the formation and improving the competence of carrying out resuscitation measures and algorithms for providing medical assistance in case of circulatory arrest. A comparative analysis of the results of the self-assessment of the basic techniques of cardiopulmonary resuscitation before and after the training shows an improvement in skills with a 2 times increase in the average score for the restoration of airway patency, ventilation with an Ambu bag – by 27.7%, indirect heart massage – by 32,9%, dosing and administration of epinephrine – by 24.7%, dosing and administration of amiodarone – by 37.2%, rhythm assessment and defibrillation – 2 times (p<0.001). The assessment of the attitude of medical workers to simulation training in general demonstrated the satisfaction of the trainees with the training, simulation scenarios, educational presentations, qualifications and attitude of the trainers. According to 95.5% of respondents, the goals and objectives of the training were fully achieved and they will be able to effectively use the acquired skills in their practical activities. Thus, the method of simulation training is an effective tool of CPD
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.
Кукуруза, І. Л.
Костюченко, А. В.
Засаднюк, О. П.
Вознюк, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Необхідність засвоєння алгоритму «MARCH» здобувачами медичної післядипломної освіти [Текст] = The need for assessment of the "MARCH" algorithm by applicants of medical postgraduate education / Н. В. Василюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 190-196. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ГОЛОВЫ ТРАВМЫ ПРОНИКАЮЩИЕ -- HEAD INJURIES, PENETRATING (осложнения, патофизиология, терапия, этиология)
ГЕМОРРАГИИ -- HEMORRHAGE (патофизиология, терапия, этиология)
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: 24 лютого 2022 року на восьмому році інтервенції російською федерацією незалежної суверенної держави України розпочалася широкомасштабна збройна атака агресора на територію нашої Батьківщини. За даними Управління Верховного комісара ООН з прав людини, загальна кількість жертв серед мирного населення в Україні станом на 13 серпня 2023 року становить 26 384 особи, серед яких 9 444 загиблих і 16 940 поранених. Управління вважає, що фактичні цифри значно вищі й потребують уточнень. На сьогодні кожен українець потенційно є жертвою російської армії, незалежно від місця перебування: на фронті чи в глибокому тилу
Згідно зі статистичними даними, 90% поранених гине на полі бою або в епіцентрі бойової атаки на етапі долікарської допомоги. Однак, у випадку своєчасного застосування навиків самоподопомоги, взаємодопомоги та допомоги бійця-рятувальника рівень смертей можна зменшити на 15-18%. З 1996 року у військовій медицині стандартом допомоги постраждалим на полі бою є алгоритм «MARCH», задокументований в оригінальному Керівництві принципів тактичної бойової допомоги пораненим. Вивчення даного алгоритму, особливо, де відбуваються бойові дії, повинно проводитися масово та охоплювати як медичну аудиторію, так і цивільне населення. З метою формування практичних навиків у випадку бойової травми чи екстремальної ситуації, на кафедрі оториноларингології з курсом хірургії голови та шиї Івано-Франківського національного медичного університету навчальну програму для лікарів-інтернів за спеціальністю «Отоларингологія» доповнено темами, які стосуються бойової травми. Для формування у лікарів-інтернів навиків догоспітальної допомоги пораненим ми застосовували алгоритм «MARCH». Оволодіння навиками алгоритму, в першу чергу, навчає лікарів-інтернів надавати допомогу пораненим в бою чи потерпілим внаслідок надзвичайних ситуацій, а також формує в майбутніх лікарів відповідальне ставлення до виконання певних завдань та уміння чітко виконувати поставлену задачу
On 24th of February 2022, in the eighth year of the Russian Federation's intervention in the independent sovereign state of Ukraine, a large-scale armed attack by an aggressor on the territory of our Motherland began. According to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights, the total number of victims among the civilian population in Ukraine on 13 of August 2023 is 26,384, including 9,444 dead and 16,940 wounded. But, The UNHR Office believes that the actual figures are much higher and require clarification. Today, every Ukrainian is potentially a victim of the Russian army, regardless of where they are, at the front or deep in the rear. According to statistics, 90% of the wounded die on the battlefield or in the epicenter of a combat attack at the stage of first aid. However, in case of timely application of self-help skills, mutual aid and assistance of a rescue fighter, the death rate can be reduced by 15-18%. Since 1996, the MARCH algorithm, documented in the original Manual of Principles for Tactical Combat Casualty Care, has been the standard for battlefield casualty care in military medicine. As a way to form practical skills in such events as a combat injury or an extreme situation, at the department of otorhinolaryngology with a course of head and neck surgery of the Ivano-Frankivsk National Medical University, the training program for interns in the specialty "Otolaryngology" has been supplemented with topics related to combat trauma. The "MARCH" algorithm is used in the practical classes to form the skills of pre-hospital care in case of a combat injury or an extreme situation. Mastering the skills of the algorithm, first of all, teaches intern-doctors to provide assistance to the wounded in battle or victims of emergency situations, as well as forms in future doctors an appropriate attitude towards the performance of certain tasks and the ability to clearly perform the assigned task. The "MARCH" algorithm regulates the order of assistance and is clearly structured with regard to the main vital functions of the body. The "MARCH" algorithm includes a series of sequential steps: Massive bleeding stopping, Airway Management, Respiration, Circulation, Hypothermia and Head injury. Each step of the "MARCH" algorithm is closely intertwined with basic manipulations and surgical interventions that every otolaryngologist should be able to perform. The chance of surviving a combat or civilian injury depends on personal or bystander first aid skills. The "MARCH" algorithm is an indispensable and universal tool that regulates the step-by-step provision of pre-hospital care not only in wartime, but in peacetime. For example, according to statistical data of the subsystem "Traffic accidents" of the Information and Telecommunication System of the Information Portal of the National Police of Ukraine, 62% of people injured in road accidents die at the scene of the accident. The study of this protocol, especially in an environment where hostilities take place, should be carried out in masse and cover both the medical audience and the civilian population, as it will form the public literacy of the population in case of an emergency situation that threatens human life. Therefore, careful assimilation of this algorithm by intern-doctors will not only form the correct behavioral response in the event of an emergency, but will also increase the professional level of future otolaryngologists
Дод.точки доступу:
Василюк, Н. В.
Кошель, І. В.
Оріщак, Д. Т.
Герич, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Білоусова, Н. А.
    Підготовка фахівців з оцінки медичних технологій: досвід зарубіжних країн / Н. А. Білоусова, О. В. Гетало, О. С. Яковлева // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 1. - С. 63-73


MeSH-головна:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Згідно з основними цінностями міжнародних організацій оцінки медичних технологій щодо розвитку наукового потенціалу та підготовки фахівців цієї галузі, в умовах впровадження оцінки медичних технологій в Україні науковий інтерес становить професійна підготовка користувачів та розробників оцінки медичних технологій. У зв’язку з цим актуалізується необхідність вивчення зарубіжного досвіду і найкращих практик щодо використання різних навчальних програм, запровадження форм, методів і технологій. Особливу увагу авторка приділяє питанню підготовки цих фахівців у системі післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Гетало, О. В.
Яковлева, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - С. 72-77. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: У 2020–2021 роках в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пі­шла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров’я суб’єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля «Невідкладні стани» було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації й адаптації до сучасних умов
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Седінкін, В. А.
Романюта, І. А.
Кріштафор, Д. А.
Павлиш, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів. Витяг [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 446 від 22.02.2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 6. - С. 31-32


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Про особливості проведення циклів спеціалізації за деякими лікарськими спеціальностями в умовах воєнного стану [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 539 від 29.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 4. - С. 72


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Про особливості атестації працівників сфери охорони здоров’я та продовження терміну дії сертифікатів спеціаліста, посвідчень про кваліфікаційну категорію в період дії воєнного стану [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 426 від 07.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 3. - С. 24


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    П’ятнадцятирічний досвід навчання інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Співробітники кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО ДДМУ протягом 15 років займаються підготовкою лікарів-інтернів різних спеціальностей до ЛІІ «Крок-3», що являє собою складний динамічний процес, який вимагає ретельного дослідження та корекції. Окремо дистанційна форма навчання може використовуватися як тимчасовий захід за умов неможливості проведення очного навчання з наступним переходом до традиційної форми. Методологія навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» повинна бути гнучкою залежно від динамічних змін соціально-психологічного статусу молодих колег
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Станін, Д. М.
Кріштафор, Д. А.
Багуніна, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Було проаналізовано понад 150 анонімних анкет лікарів-інтернів та слухачів курсів підвищення лікарської кваліфікації (КПК) за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» з метою визначення психологічної ресурсності особистості суб’єктів післядипломного навчання. Респонденти показали загальний середній рівень психологічної ресурсності особистості, але показники майже досягали його верхньої межі. Показник «віра в добро» у лікарів-інтернів займав найнижчу позицію, а у слухачів КПК подалі зменшувався. Під час самостійної лікарської діяльності дещо підвищується рівень показників «відповідальність», «самореалізація в професії» та «допомога іншим». Дослідження психологічної ресурсності лікарів-анестезіологів як інтегральної характеристики особистості та широкого кола її психологічних детермінант є актуальним напрямком сучасної медичної психології, що має стати підґрунтям для створення практичних програм психологічного супроводу професійного навчання та професійної лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Пилипенко, О. В.
Пилипенко, А. Г.
Попов, М. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)