Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 547
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Потапов, Ю. О.
    Ефективність дистанційної форми навчання на післядипломному рівні освіти під час військового стану в Україні [Текст] = Distance learning effectiveness at the post-graduate level of education during martial law in Ukraine / Ю. О. Потапов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормовані):
лікарі-інтерни
Анотація: Введення військового стану в Україні стало причиною зміни форми навчання з очної на дистанційну та визначило нові виклики та можливості для закладів вищої освіти. З метою оцінки ефективності дистанційного навчання було проведене анкетування 295 лікарів, які проходили навчання у Донецькому національному медичному університеті (ДНМУ). Актуальним стало забезпечення майбутніх спеціалістів методичними вказівками, адаптованими до дистанційної форми навчання; електронними підручниками та навчальними посібниками, що дозволяють максимально використовувати графічну, звукову та відеоінформацію. Серед недоліків дистанційного форми, насамперед, були відмічені технічні обмеження. Крім того, не в усіх здобувачів освіти був достатнім рівень комп`ютерної освіти. Але існували і психологічні аспекти, які пов’язані з відсутністю живого спілкування викладача з лікарем, що дуже важливо для практичної діяльності. Серед позитивних моментів дистанційного навчання слід відзначити, що якість такої форми не поступається якості очної, сприяє розвитку самоорганізації здобувачів освіти; дає можливість отримати освіту у зручний час, незалежно від місця проживання, стану здоров’я чи соціального статусу; є ефективним впровадження відеоматеріалів в освітній процес. Перехід на дистанційну форму навчання значно збільшив кількість відвідування занять за рахунок онлайн-участі та переглядів записів лекцій і практичних занять, а також доступу до електронних матеріалів після їх проведення без обмежень у часі. Таким чином, GoogleClassroom є зручною платформою для навчання, за допомогою якої систему післядипломної освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною та персоналізованою. Було запропоновано додаткове використання відеозв’язку, месенджерів, електронної пошти. Незважаючи на те, що дистанційна форма навчання має низку переваг, її ефективність залишається питанням досить дискусійним. Перспективним вважаємо широке використання можливостей хмарних сервісів, електронних підручників і комп’ютерних навчальних програм
The introduction of martial law in Ukraine caused a change in the form of education from full-time studies to distance learning and determined new challenges and opportunities for higher education institutions. In order to assess the effectiveness of distance learning there was conducted a survey of 295 doctors who were trained at Donetsk National Medical University (DNMU). It has become relevant to provide future specialists with methodical guidelines adapted for distance learning; e-textbooks and training aids allowing to use graphic, sound and video information as much as possible. First of all, technical limitations were noted among the disadvantages of distance learning. In addition, not all education seekers had a sufficient level of computer education. But there were also psychological aspects associated with the lack of live communication between a teacher and a doctor that is very important for practical activities. Among the positive points of distance learning, it should be noted that the quality of this form is not inferior to the quality of full-time studies as it contributes to the development of self-organization of students; it provides an opportunity to get an education at a convenient time regardless of place of residence, state of health or social status; it’s an effective introduction of video materials into the educational process. The transition to distance learning significantly increased the number of class attendance due to online participation and viewing of lectures and practical sessions, as well as access to electronic materials after their conducting without time limits. Thus, GoogleClassroom is a convenient platform for learning with the help of which the postgraduate education system can be made flexible, interactive and personalized as much as possible. Additional use of video communication, messengers, e-mail was suggested. Despite the fact that distance learning has a number of advantages, its effectiveness remains a rather debatable issue. We consider the wide use of the possibilities of cloud services, e-textbooks and computer training programs to be promising
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Оцінка ефективності формування та удосконалення компетентності проведення реанімаційних заходів вагітним і породіллям у системі безперервного професійного розвитку медичних працівників із використанням симуляційних технологій [Текст] = Evaluation of the effectiveness of the formation and improvement of the competence of carrying out resuscitation measures for pregnant women and women in labor in the system of continuous professional development of medical practitioners using simulation / Н. В. Титаренко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС -- LABOR, OBSTETRIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Кл.слова (ненормовані):
симуляційні технології
Анотація: МОЗ України впровадило систему безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Одним із можливих заходів БПР, що забезпечує безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей медичних працівників, є симуляційний тренінг. Мета нашої роботи оцінити ефективність використанням симуляційних технологій як інструменту БПР для формування та удосконалення компетентності медичних працівників у проведенні базових і розширених реанімаційних заходів вагітним і породіллям. Протягом 2019-2021 році було проведено 28 симуляційних тренінгів із теми “Базова та розширена підтримка життя вагітних та породілей” для медичних працівників м. Вінниці та Вінницької області, в яких взяли участь 239 медичних працівників середнім віком від 20 до 63 років (у середньому – 43,1±8,6 років) і медичним стажем від 1 до 43 років (в середньому 19,04±10,89 років). Склад учасників тренінгів: акушери-гінекологи (38,9%), анестезіологи (17,6%), акушерки (20,1%), анестезисти (13,4%), медичні сестри (10%). Для оцінки теоретичних знань учасників тренінгу ми використовували тестовий контроль: первинна оцінка знань (пре-тест), котра порівнювалася з результатами кінцевого тестування (пост-тест). Крім цього, по завершенні тренінгу було проведено анонімне анкетування щодо самооцінки отриманих навичок і ставлення курсантів до проведеного симуляційного тренінгу. Статистичну обробку отриманих даних проводили за допомогою статистичного пакету статистичної обробки інформації SPSS 21 (©SPSS Inc.). Результати нашого дослідження показують, що навчання з використанням симуляційних технологій сприяє збільшенню рівня теоретичних знань в 1,7 рази (в середньому – з 5,76±2,67 до 9,62±1,63 балів; р<0,001), формуванню та удосконаленню компетентності проведення реанімаційних заходів та алгоритмів надання медичної допомоги при зупинці кровообігу. Порівняльний аналіз результатів самооцінки техніки виконання базових прийомів серцево-легеневої реанімації до і після тренінгу показує покращення навичок із збільшенням середньої оцінки за відновлення прохідності дихальних шляхів у 2 рази, проведення ШВЛ мішком Амбу – на 27,7%, непрямого масажу серця – на 32,9%, дозування та введення епінефрину – на 24,7%, дозування та введення аміодарону – на 37,2%, оцінка ритму та проведення дефібриляції – у 2 рази (р<0,001). Оцінка ставлення медичних працівників до симуляційного навчання загалом продемонструвала задоволеність курсантів проведеним тренінгом, симуляційними сценаріями, навчальними презентаціями, кваліфікацією та відношенням тренерів. На думку 95,5% респондентів цілі та завдання тренінгу були повністю досягнуті та вони зможуть ефективно використати здобуті навички в своїй практичній діяльності. Таким чином, метод симуляційного навчання є ефективним інструментом БПР
The Ministry of Health of Ukraine has implemented a system of continuous professional development (CPD) for doctors. One of the possible measures of CPD, which ensures a continuous process of training and improvement of professional competences of medical workers, is simulation training. The purpose of our work is to evaluate the effectiveness of the use of simulation technologies as a CPD tool for the formation and improvement of the competence of medical workers in carrying out basic and advanced resuscitation measures for pregnant women and women in labor. During 2019-2021, 28 simulation trainings on the topic “Basic and advanced life support of pregnant women and women in labor” were held for medical workers of the city of Vinnytsia and Vinnytsia region, which were attended by 246 medical workers at an age from 20 to 63 years (the mean age – 43.1±8.6 years) and medical experience from 1 to 43 years (the mean medical experience – 19.04±10.89 years). Among the training participants, 38.9% were obstetrician-gynecologists, 17.6% anesthesiologists, 20.1% midwives, 13.4% nurse anesthetists, and 10% nurses. To evaluate the theoretical knowledge of the training participants, we used test control: the initial assessment of knowledge (pre-test), which was compared with the results of the final test (post- test). In addition, at the end of the training, an anonymous questionnaire was conducted regarding the self-assessment of the acquired skills and the attitude of the trainees to the conducted simulation training. Statistical processing of the obtained data was carried out using the SPSS 21 statistical information processing package (©SPSS Inc.). The results of our research show that training using simulation technologies contributes to a 1.7 increase (on average – from 5.76±2.67 to 9.62±1.63 points; p<0.001) in the level of theoretical knowledge by the formation and improving the competence of carrying out resuscitation measures and algorithms for providing medical assistance in case of circulatory arrest. A comparative analysis of the results of the self-assessment of the basic techniques of cardiopulmonary resuscitation before and after the training shows an improvement in skills with a 2 times increase in the average score for the restoration of airway patency, ventilation with an Ambu bag – by 27.7%, indirect heart massage – by 32,9%, dosing and administration of epinephrine – by 24.7%, dosing and administration of amiodarone – by 37.2%, rhythm assessment and defibrillation – 2 times (p<0.001). The assessment of the attitude of medical workers to simulation training in general demonstrated the satisfaction of the trainees with the training, simulation scenarios, educational presentations, qualifications and attitude of the trainers. According to 95.5% of respondents, the goals and objectives of the training were fully achieved and they will be able to effectively use the acquired skills in their practical activities. Thus, the method of simulation training is an effective tool of CPD
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.
Кукуруза, І. Л.
Костюченко, А. В.
Засаднюк, О. П.
Вознюк, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Необхідність засвоєння алгоритму «MARCH» здобувачами медичної післядипломної освіти [Текст] = The need for assessment of the "MARCH" algorithm by applicants of medical postgraduate education / Н. В. Василюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 190-196. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ГОЛОВЫ ТРАВМЫ ПРОНИКАЮЩИЕ -- HEAD INJURIES, PENETRATING (осложнения, патофизиология, терапия, этиология)
ГЕМОРРАГИИ -- HEMORRHAGE (патофизиология, терапия, этиология)
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: 24 лютого 2022 року на восьмому році інтервенції російською федерацією незалежної суверенної держави України розпочалася широкомасштабна збройна атака агресора на територію нашої Батьківщини. За даними Управління Верховного комісара ООН з прав людини, загальна кількість жертв серед мирного населення в Україні станом на 13 серпня 2023 року становить 26 384 особи, серед яких 9 444 загиблих і 16 940 поранених. Управління вважає, що фактичні цифри значно вищі й потребують уточнень. На сьогодні кожен українець потенційно є жертвою російської армії, незалежно від місця перебування: на фронті чи в глибокому тилу
Згідно зі статистичними даними, 90% поранених гине на полі бою або в епіцентрі бойової атаки на етапі долікарської допомоги. Однак, у випадку своєчасного застосування навиків самоподопомоги, взаємодопомоги та допомоги бійця-рятувальника рівень смертей можна зменшити на 15-18%. З 1996 року у військовій медицині стандартом допомоги постраждалим на полі бою є алгоритм «MARCH», задокументований в оригінальному Керівництві принципів тактичної бойової допомоги пораненим. Вивчення даного алгоритму, особливо, де відбуваються бойові дії, повинно проводитися масово та охоплювати як медичну аудиторію, так і цивільне населення. З метою формування практичних навиків у випадку бойової травми чи екстремальної ситуації, на кафедрі оториноларингології з курсом хірургії голови та шиї Івано-Франківського національного медичного університету навчальну програму для лікарів-інтернів за спеціальністю «Отоларингологія» доповнено темами, які стосуються бойової травми. Для формування у лікарів-інтернів навиків догоспітальної допомоги пораненим ми застосовували алгоритм «MARCH». Оволодіння навиками алгоритму, в першу чергу, навчає лікарів-інтернів надавати допомогу пораненим в бою чи потерпілим внаслідок надзвичайних ситуацій, а також формує в майбутніх лікарів відповідальне ставлення до виконання певних завдань та уміння чітко виконувати поставлену задачу
On 24th of February 2022, in the eighth year of the Russian Federation's intervention in the independent sovereign state of Ukraine, a large-scale armed attack by an aggressor on the territory of our Motherland began. According to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights, the total number of victims among the civilian population in Ukraine on 13 of August 2023 is 26,384, including 9,444 dead and 16,940 wounded. But, The UNHR Office believes that the actual figures are much higher and require clarification. Today, every Ukrainian is potentially a victim of the Russian army, regardless of where they are, at the front or deep in the rear. According to statistics, 90% of the wounded die on the battlefield or in the epicenter of a combat attack at the stage of first aid. However, in case of timely application of self-help skills, mutual aid and assistance of a rescue fighter, the death rate can be reduced by 15-18%. Since 1996, the MARCH algorithm, documented in the original Manual of Principles for Tactical Combat Casualty Care, has been the standard for battlefield casualty care in military medicine. As a way to form practical skills in such events as a combat injury or an extreme situation, at the department of otorhinolaryngology with a course of head and neck surgery of the Ivano-Frankivsk National Medical University, the training program for interns in the specialty "Otolaryngology" has been supplemented with topics related to combat trauma. The "MARCH" algorithm is used in the practical classes to form the skills of pre-hospital care in case of a combat injury or an extreme situation. Mastering the skills of the algorithm, first of all, teaches intern-doctors to provide assistance to the wounded in battle or victims of emergency situations, as well as forms in future doctors an appropriate attitude towards the performance of certain tasks and the ability to clearly perform the assigned task. The "MARCH" algorithm regulates the order of assistance and is clearly structured with regard to the main vital functions of the body. The "MARCH" algorithm includes a series of sequential steps: Massive bleeding stopping, Airway Management, Respiration, Circulation, Hypothermia and Head injury. Each step of the "MARCH" algorithm is closely intertwined with basic manipulations and surgical interventions that every otolaryngologist should be able to perform. The chance of surviving a combat or civilian injury depends on personal or bystander first aid skills. The "MARCH" algorithm is an indispensable and universal tool that regulates the step-by-step provision of pre-hospital care not only in wartime, but in peacetime. For example, according to statistical data of the subsystem "Traffic accidents" of the Information and Telecommunication System of the Information Portal of the National Police of Ukraine, 62% of people injured in road accidents die at the scene of the accident. The study of this protocol, especially in an environment where hostilities take place, should be carried out in masse and cover both the medical audience and the civilian population, as it will form the public literacy of the population in case of an emergency situation that threatens human life. Therefore, careful assimilation of this algorithm by intern-doctors will not only form the correct behavioral response in the event of an emergency, but will also increase the professional level of future otolaryngologists
Дод.точки доступу:
Василюк, Н. В.
Кошель, І. В.
Оріщак, Д. Т.
Герич, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Білоусова, Н. А.
    Підготовка фахівців з оцінки медичних технологій: досвід зарубіжних країн / Н. А. Білоусова, О. В. Гетало, О. С. Яковлева // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 1. - С. 63-73


MeSH-головна:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Згідно з основними цінностями міжнародних організацій оцінки медичних технологій щодо розвитку наукового потенціалу та підготовки фахівців цієї галузі, в умовах впровадження оцінки медичних технологій в Україні науковий інтерес становить професійна підготовка користувачів та розробників оцінки медичних технологій. У зв’язку з цим актуалізується необхідність вивчення зарубіжного досвіду і найкращих практик щодо використання різних навчальних програм, запровадження форм, методів і технологій. Особливу увагу авторка приділяє питанню підготовки цих фахівців у системі післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Гетало, О. В.
Яковлева, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - С. 72-77. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: У 2020–2021 роках в умовах пандемії COVID-19 система післядипломної медичної освіти пі­шла на вимушені заходи щодо збереження життя та здоров’я суб’єктів навчання та викладацького складу у вигляді тимчасового переходу на дистанційну освіту. Під час проходження лікарями-інтернами різних спеціальностей модуля «Невідкладні стани» було проведено анонімне тестування 342 молодих колег із подальшими певними висновками. Дистанційний андрагогічний процес є прийнятним і корисним лише як складова дуальної форми вищої медичної освіти. Віддалена форма навчання у великих аудиторіях має багато недоліків, тому заняття доцільно вести у малих групах. Такий вид навчання потребує ретельного вивчення, оптимізації й адаптації до сучасних умов
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Седінкін, В. А.
Романюта, І. А.
Кріштафор, Д. А.
Павлиш, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів. Витяг [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 446 від 22.02.2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 6. - С. 31-32


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Про особливості проведення циклів спеціалізації за деякими лікарськими спеціальностями в умовах воєнного стану [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 539 від 29.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 4. - С. 72


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Про особливості атестації працівників сфери охорони здоров’я та продовження терміну дії сертифікатів спеціаліста, посвідчень про кваліфікаційну категорію в період дії воєнного стану [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 426 від 07.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 3. - С. 24


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    П’ятнадцятирічний досвід навчання інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Співробітники кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ФПО ДДМУ протягом 15 років займаються підготовкою лікарів-інтернів різних спеціальностей до ЛІІ «Крок-3», що являє собою складний динамічний процес, який вимагає ретельного дослідження та корекції. Окремо дистанційна форма навчання може використовуватися як тимчасовий захід за умов неможливості проведення очного навчання з наступним переходом до традиційної форми. Методологія навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» повинна бути гнучкою залежно від динамічних змін соціально-психологічного статусу молодих колег
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Станін, Д. М.
Кріштафор, Д. А.
Багуніна, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: Було проаналізовано понад 150 анонімних анкет лікарів-інтернів та слухачів курсів підвищення лікарської кваліфікації (КПК) за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» з метою визначення психологічної ресурсності особистості суб’єктів післядипломного навчання. Респонденти показали загальний середній рівень психологічної ресурсності особистості, але показники майже досягали його верхньої межі. Показник «віра в добро» у лікарів-інтернів займав найнижчу позицію, а у слухачів КПК подалі зменшувався. Під час самостійної лікарської діяльності дещо підвищується рівень показників «відповідальність», «самореалізація в професії» та «допомога іншим». Дослідження психологічної ресурсності лікарів-анестезіологів як інтегральної характеристики особистості та широкого кола її психологічних детермінант є актуальним напрямком сучасної медичної психології, що має стати підґрунтям для створення практичних програм психологічного супроводу професійного навчання та професійної лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Пилипенко, О. В.
Пилипенко, А. Г.
Попов, М. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гаврилюк, А. М.
    Клінічна імунологія та алергологія як важливий компонент безперервної медичної освіти лікарів [Текст] = Clinical immunology and allergology as an important component of continuous medical education of doctors / А. М. Гаврилюк, С. О. Зубченко, В. В. Чопяк // Львівський медичний часопис. - 2022. - Т. 28, № 3/4. - С. 56-71. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, организация и управление)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление)
Анотація: Наука клінічна імунологія та алергологія постійно розвивається. Щороку відкриваються нові можливості у сферах імуно-, алергодіагностики та імунотерапії. Викладання цих дисциплін вже понад 25 років запроваджено в українських вищих медичних зак-ладах. Однак щороку кількість кредитів на ці дисципліни, на жаль, зменшується. Мета. Провести аналіз сучасних досягнень в царині імунології та алергології та акцентувати увагу на необхідності і можливостях їх практичного використання викладачами кафедр клінічної імунології та алергології медичних університетів. Матеріал і методи. Для написання статті використані описові та методологічні методи дослідження: проаналізовано низку наукових джерел, де описані найновіші досягнення в практичній імунології та алергології і їх втілення у клінічну та діагностичну роботу; детально опрацьовано зміст навчальних програм і планів викладання клінічної імунології та алергології у вищих навчальних закладах України на прикладі роботи кафедри клінічної імунології та алергології ЛНМУ імені Данила Галицького, низки європейських навчальних закладів, які проводять підготовку спеціалістів за фахом "Медицина". Результати і обговорення. Аналіз теоретичних даних свідчить, що у повсякденній практичній діяльності лікарями клінічними імунологами, алергологами та спеціалістами суміжних дисциплін все частіше використовуються розробки новітніх молекулярно-біологічних і гібридомних технологій, що дає можливість персоніфікованих підходів до діагностики хвороб і таргетної терапії. Однак, практикуючому лікарю залишається дедалі менше часу на глибоке вивчення та детальний розбір механізмів, теорій і технологій сучасної імунології та алергології. Висновки. Вирішення цієї проблеми можливе через інтеграцію зазначених новітніх досягнень у навчальний процес на етапах студентської та післядипломної освіти
The science of clinical immunology and allergology is constantly developing. Every year, new opportunities open up in the fields of immuno-, allergy diagnostics, and immunotherapy. The teaching of these disciplines has been introduced in Ukrainian higher medical institutions for more than 25 years. However, the number of credits for these disciplines is, unfortunately, decreasing every year. Aim. The research aims at analyzing modern achievements in the field of immunology and allergology as well as emphasizing the necessity and possibilities of their practical use by teachers at the departments of clinical immunology and allergology at medical universities. Materials and Methods. Descriptive and methodological research techniques were used to write the article: several scientific sources were analyzed, which describe the latest achievements in practical immunology and allergology and their implementation in clinical and diagnostic work; the contents of educational programs and plans for teaching clinical immunology and allergology in higher educational institutions of Ukraine were processed in detail, using the example of the Department of Clinical Immunology and Allergology of the Danylo Halytsky National Medical University, several European educational institutions that train specialists in the "Medicine" specialty. Results and Discussion. The analysis of theoretical data shows that doctors, clinical immunologists, allergists, and specialists of related disciplines increasingly use the developments of the latest molecular-biological and hybridoma technologies in daily practical activities, which enables personalized approaches to the diagnosis of diseases and targeted therapy. However, practicing doctors have progressively less time for deep study and detailed analysis of the mechanisms, theories, and technologies of modern immunology and allergology. Conclusions. Solving this issue is possible through the integration of the mentioned latest achievements into the educational process at the stages of undergraduate and postgraduate education
Дод.точки доступу:
Зубченко, С. О.
Чопяк, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Муризіна, О. Ю.
    Дидактичні принципи технології повного засвоєння й міждисциплінарної інтеграції при підготовці до ліцензованого іспиту «Крок 3» / О. Ю. Муризіна // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Технологія критеріально-орієнтованого навчання базується на таких принципах: усі учні/студенти здатні успішно навчатися — тільки різними методами й неоднаковими темпами; досягнутий успіх у навчанні породжує новий успіх. Мета дослідження: поліпшити ефективність управління якістю вищої фундаментальної медичної післядипломної освіти на етапі інтернатури через використання тестових технологій академічного компетентнісного і критеріально-орієнтованого таргетного навчання. Методи. Сучасне інтерактивне навчання з поглибленим тестуванням та інтегрованим міждисциплінарним фаховим узагальненням клінічно орієнтованих закономірностей відповідно до концепції програми ліцензованого іспиту в лікарів-інтернів усіх спеціальностей. Результати. Освітнє середовище медичного вишу є складною освітньою педагогічною системою, у якій реалізується сучасне навчання з формуванням і розвитком комплексу необхідних професійних компетентностей, які ґрунтуються на системі університетського фундаментального знання. Формування потужної системи взаємопов’язаних міждисциплінарних медичних знань, лікарських навичок і на їх основі — системних фахових компетенцій на початковому етапі післядипломного навчання реалізується під час академічного тренінгу методом активного проблемно-ситуаційного аналізу і синтезу із вирішенням конкретних інтегративних завдань — клінічних ситуацій, цілеспрямовано структурованих у тематичному міждисциплінарному кейсі, у якому поєднані осі структури іспиту: змістовний, профільний, різні аспекти діяльності лікаря. Це визначало міждисциплінарні зв’язки відповідно до змістовних розділів, забезпечувало міждисциплінарну інтеграцію: горизонтальну (інтеграція змісту модулю між різними спеціальностями) та вертикальну (на різних рівнях складності в межах однієї дисципліни). Внутрішнє мотивування через конкретний зміст навчального предмету посилює вольове прагнення лікарів до самостійної пізнавальної діяльності і професійної самоорганізації, допомагає опановувати нові прийоми пізнання та операційної розумової діяльності із збільшенням рівня і міцності самостійно засвоєних знань та їх практичного закріплення у навчальному процесі. Ураховуючи неоднакові здібності кожної людини до навчання, застосування педагогічних прийомів забезпечує усвідомлене залучення в активну навчальну діяльність кожного лікаря-інтерна. Система різнорівневих завдань і опитування відповідно до ієрархії розумових процесів допомагає долати навчальну неуспішність і труднощі, запобігаючи «уникненню» навчання, забезпечує реальне формування й засвоєння конкретного лікарського вміння при адекватному прийнятті результатів і перспективи власної діяльності. Забезпечення індивідуальної фахової навчальної успішності саме через зміст предмету й самостійну діяльність сприяє ефективному опануванню навчальної програми кожним інтерном, зміцненню його дієвих знань, способів операційного мислення щодо вирішення професійних завдань і розвитку системних фахових компетенцій. Висновки. Гарантоване надання кожному лікарю-інтерну освітнього результату очного циклу академічного навчання (модуля як дидактичного навчального комплексу) відбувається на основі застосування системи інтерактивного компетентнісного критеріально-орієнтованого комбінованого таргетного навчання, яке передбачає повне засвоєння інваріантного змісту кожним лікарем-інтерном через ступеневе цілеспрямоване алгоритмічне ускладнення розв’язуваних завдань на основі спроєктованого фахового міждисциплінарного інтегративного узагальнення, відповідно до концепції програми ліцензованого іспиту
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 107-111


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Стаття присвячена формуванню переліку та змісту вибіркових дисциплін (варіативної частини навчального плану), які гарантуються Законом України «Про вищу освіту». Це має відповідати принципам навчання, орієнтованого на особистість (person-centered teaching), під час якого студент бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторії
У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з функціональної діагностики. Перш за все, на вибір тематики елективних циклів, які були запропоновані студентам для вивчення, впливало матеріально-технічне, тобто наявність відповідної діагностичної апаратури, та кадрове забезпечення кафедри. Але щоб якісно забезпечити потреби майбутніх лікарів у здобутті фахових компетентностей, ми провели анонімне анкетування студентів шостого курсу. Опитування проводили після завершення вивчення основної дисципліни «Функціональна діагностика у внутрішній медицині». Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала перелік методів функціональної діагностики, опанування яких є можливим на нашій кафедрі, та ряд запитань. Зокрема, нас цікавили: майбутня спеціалізація студента-випускника, його пріоритет у вивченні запропонованих вибіркових дисциплін та пропозиції щодо методології та періоду їх вивчення
Враховуючи відповіді проведеного опитування, студентам п’ятого року навчання було запропоновано три вибіркових дисципліни: «ЕКГ в невідкладній кардіології», «Клінічна електроенцефалографія» та «Методи дослідження слухової функції», які вони можуть опанувати під час наступного навчального року. Результат вибору дисциплін виявився цілком логічним та прогнозованим. Отже, для формування якісного розширення або доповнення фахових профільних компетентностей, високої якості викладання вибіркової дисципліни, окрім кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обов’язковим є урахування результатів опитування здобувачів вищої освіти та, за потреби, стейкхолдерів, у тому числі й зовнішніх.
The article is dedicated to the formation of the list and content of elective disciplines (variable part of the curriculum) guaranteed by the Law of Ukraine “On Higher Education’’. This is in line with the person-centered teaching principles during which students are actively involved in the formation of their educational trajectory
The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in functional diagnostics. First of all, the choice of elective cycles topics that were offered to students for study was influenced by availability of appropriate diagnostic equipment for examinations and professionalism of specialists. But, in order to qualitatively meet the needs of future doctors in obtaining professional competencies we carried out anonymous poll of the sixth year students. The questionnaire was filled out upon completion of the study of the legislation discipline “Functional Diagnostics in Internal Medicine”. This questionnaire was developed by the teachers of the department. It included list functional diagnostics methods, the mastery of which is possible at our department and some questions. In particular, we were interested in future specialization of final years’ students, their priority in the study of the proposed selective disciplines and proposals for the methodology and the periods of its study
Considering the responses of the poll of, for students of the fifth year of study, three elective disciplines were proposed: “ECG in Emergency Cardiology”, “Clinical Electroencephalography” and “Methods of Auditory Function Study” which they can master during the next academic year. The result of the choice of disciplines turned out to be quite logical and predictable. So, in order to form a qualitative expansion or supplement of professional profile competencies, for high quality teaching of elective discipline in addition to providing of equipment and specialists, it is mandatory to take into account the results of the poll of the students and, if necessary, other stakeholders, including external ones
Дод.точки доступу:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Курс за вибором "Актуальні проблеми цереброваскулярної патології" - особливості впровадження в умовах дистанційного навчання [Текст] = The elective course “Current problems of cerebrovascular pathology” – the peculiarities of implementation in distance education / С. І. Шкробот [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 133-137


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: У статті висвітлено особливості впровадження в освітній процес елективного курсу «Актуальні питання цереброваскулярної патології» в умовах дистанційного навчання. В 2020–2021 навчальному році вперше студентам випускного курсу Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України було запропоновано поглибити свої знання з неврології. Метою курсу за вибором було вдосконалення знань студентів про основні симптоми і синдроми ураження нервової системи при судинній патології головного мозку. Ключовим завданням елективного курсу було поглибити теоретичні знання з актуальної проблеми сучасної медицини та закласти основи для формування клінічного мислення. Проте пандемія COVID-19 внесла суттєві корективи в освітній процес. Навчання проводилося дистанційно на основі платформи Microsoft Teams. З метою забезпечення актуальності курсу викладачі підготували теоретичний матеріал із використанням найсучасніших даних та підсумків клінічних досліджень, опублікованих у провідних наукових виданнях. Особливу увагу приділено сучасним вимогам Національної служби здоровʼя України щодо тактики ведення пацієнтів з інсультом. До кожної із 10 тем викладачами кафедри підібрані відеофрагменти, які мали на меті значно розширити уявлення студентів про кожну нозологію. На кожному занятті для закріплення матеріалу ми використовували розбір клінічних ситуацій як із власного досвіду, так і запозичених з літературних джерел
This article reveals the peculiarities of the implementation of the elective course “Actual issues of cerebrovascular pathology” into the educational process in distance learning conditions. It was the first time, in the 2020–2021 academic year when the graduate students of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University were proposed to improve their knowledge of the neurology subject. The main aim of this elective course was to deepen students’ knowledge of the main nervous system symptoms and syndromes due to vascular pathology of the brain. The key task of the elective course was to improve the theoretical knowledge about the current problem of modern medicine and to pave the way for further clinical thinking. However, the COVID-19 pandemic has made significant adjustments to the educational process. The educational course was conducted remotely on the Microsoft Teams platform. Lecturers have prepared theoretical material using the latest data and results of clinical trials published in advanced scientific journals to ensure the relevance of this course. Particular attention is paid to the management of stroke patients due to the current requirements of The National Health Service of Ukraine. In order to expand and improve students’ understanding of each nosology, teachers have selected video fragments for each of the 10 topics. During each class we applied clinical cases from our own experience as well as from the literature sources
Дод.точки доступу:
Шкробот, С. І.
Салій, З. В.
Салій, М. І.
Дуве, Х. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Дігтяр, В. А.
    Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти [Текст] = Formation of practical skills pediatric students in medical institutions of higher education / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 112-116


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Лікар-спеціаліст, закінчуючи вищий навчальний заклад, повинен мати високу конкурентоспроможність. Науково-дослідна робота (НДР) студентів є однією з форм підвищення рівня освіти у вищих медичних навчальних закладах. НДР студентів – це основна складова частина професійної підготовки майбутнього лікаря, що передбачає навчання студентів методик та методології наукового дослідження. Самостійна робота студентів поділяється на навчально-дослідницьку, яка включається в навчальний процес з дисципліни і проводиться в робочий час, і науково-дослідницьку, яка виконується у позанавчальний час. Найефективніше НДР реалізується в студентських наукових гуртках. Форми організації роботи гуртківців – це дебати, практикум, індивідуальна робота в клініці тощо. Особлива увага приділяється відпрацюванню практичних навичок студентами в кімнаті практичних навичок на кафедрі. Під керівництвом викладача або інтернів, старшокурсників є можливість студентів молодших курсів оволодіти виконанням основних практичних навичок, що не завжди доступно під час практичного заняття. Велику ефективність показала організація хірургічної школи на кафедрі, де одночасно мали можливість працювати інтерни, старшокурсники та студенти молодших курсів під керівництвом викладачів. Новою формою проведення студентського наукового гуртка є майстер-класи. За власним бажанням студенти виконують власні НДР під керівництвом викладача, результати яких доповідаються на секції «Хірургія» академії та інших конференціях, конгресах тощо. Багаторічний досвід кафедри свідчить про те, що студенти-гуртківці краще оволодівають теоретичними знаннями, практичними навичками та професійними вміннями, ніж ті, що не беруть участі у студентських наукових гуртках
A specialist doctor graduating from a higher education institution must be highly competitive. Research work (RW) of students is one of the forms of raising the level of education in higher medical educational institutions. Student research is the main part of the professional training of the future doctor, which involves teaching students the methods and methodology of research. Independent work of students is divided into educational and research, which is included in the educational process of the discipline and is carried out during working hours, and research, which is performed in extracurricular activities. The most effective RW is implemented in student research society. Forms of organizing the work of group members are debates, workshops, individual work in the clinic, etc. Particular attention is paid to the development of practical skills by students in the room of practical skills at the department. Under the guidance of a teacher, or interns, undergraduates have the opportunity for junior students to master the implementation of basic practical skills, which is not always available during practical training. The organization of the surgical school at the department showed great efficiency, where at the same time interns, seniors and junior students had the opportunity to work under the guidance of teachers. A new form student scientific society is master classes. At their own request, students perform their RW under the guidance of the teacher, the results of which are reported at the section “Surgery” of the academy and other conferences, congresses, etc. The long-term experience of the department shows that students-students master theoretical knowledge, practical skills and professional skills better than those who do not participate in student scientific society
Дод.точки доступу:
Садовенко, О. Г.
Камінська, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Нецюк, О. Г.
    Здобуття практичних навичок і теоретичних знань з ендоскопії в умовах пандемії COVID-19: світовий досвід [Текст] = Acquisition of practical skills and theoretical knowledge of “Endoscopy” in a pandemic COVID-19: world experience / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 122-127


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЭНДОСКОПИЯ -- ENDOSCOPY (обучение)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Пандемія COVID-19, яка розпочалася у 2019 році, вплинула на всі галузі медицини України і світу в цілому, ендоскопія в цьому плані постраждала чи не найбільше через підвищену настороженість пацієнтів у зв’язку з інвазивністю обстеження. І, хоча кількість оглядів та операцій зменшилася, життя триває, люди хворіють, а навчання триває в дистанційному режимі. Звичайно, студент, лікар-інтерн більше користі отримають спілкуючись безпосередньо з пацієнтом, дивлячись не тільки за ходом виконання обстеження чи операції по монітору, але й за роботою рук лікаря. Свою негативну роль зіграв в цьому плані 2-й етап медичної реформи, який, не зважаючи на цілий ряд рішень Верховної Ради та уряду, позбавив викладачів медичних університетів, які оперували, консультували, надавали екстрену медичну допомогу займатися лікарською практикою. Зрозуміло, що в таких умовах підготувати повноцінного фахівця не є можливим. Невеликий досвід, який нараховує трохи більше року, показує, що дистанційна форма навчання поряд із іншими факторами значно ускладнили сприйняття саме практичної частини заняття на клінічних кафедрах. Ці, нові реальності сьогодення, змушують шукати шляхи для подолання цієї проблеми, щоб випускати з ВУЗів все таки лікарів-практиків, а не теоретиків, які жодного разу не були в операційній і не пальпували пацієнта
The COVID-19 pandemic, which began in 2019, affected all branches of medicine in Ukraine and the world as a whole, endoscopy in this regard suffered almost the most due to increased vigilance of patients due to the invasiveness of the examination. And, although the number of examinations and operations has decreased, life goes on, people get sick, and distance learning continues. Of course, the student, the intern will benefit more by communicating directly with the patient, looking not only at the progress of the examination or operation on the monitor, but also at the work of the doctor's hands. The second stage of medical reform played a negative role in this regard, which, despite a number of decisions of the Verkhovna Rada and the government, deprived teachers of medical universities who operated, consulted, and provided emergency medical care to practice medicine. It is clear that in such conditions it is not possible to prepare a full-fledged specialist. A little experience, which is a little more than a year, shows that distance learning, along with other factors, significantly complicated the perception of the practical part of the lesson at clinical departments. These new realities of today are forcing us to look for ways to overcome this problem in order to release from universities doctors-practitioners, not theorists, who have never been to the operating room and have not palpated the patient
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 1/2021 [Текст] // Ліки України. - 2021. - № 1. - С. 53-54


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Про затвердження Положення про організацію освітнього процесу у закладах охорони здоров’я за участю науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, що здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти у сфері охорони здоров’я [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 1337 від 28.12.2020 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 4. - С. 100-101


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Ільницька, О. М.
    Дистанційна форма навчання на післядипломній освіті підготовки лікарів-інтернів-стоматологів: міф чи реальність [Текст] = Distance form of education on postgraduate education of training of internal dentists: myth or reality / О. М. Ільницька, А. Б. Костишин // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: На сьогодні прогресивним у розвитку нашого інформаційного суспільства сфери технологій виступає дистанційна освіта як нова освітня парадигма розвитку освітньо-інформаційного простору
At present, distance education as a new educational paradigm of development of educational and information space is progressive in the development of our information society in the field of technologies
Дод.точки доступу:
Костишин, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів [Текст] = Forms to improve the quality of postgraduate training of ophthalmologists / С. О. Риков [та ін.] // Архів офтальмології України. - 2021. - Т. 9, № 2. - С. 45-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, организация и управление, тенденции)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Основним напрямком вдосконалення процесу підвищення кваліфікації лікарів на етапі післядипломної освіти є поступове впровадження сучасних форм навчання. Інтернатура — перший крок до самостійної роботи лікаря, тому важливо саме з цього етапу направляти зусилля молодого фахівця до самовдосконалення. Традиційні методи навчання лікарів-інтернів у першу чергу спрямовані на отримання і поглиблення знань шляхом передачі інформації з подальшим втіленням у конкретних професійних діях з визнаними алгоритмами. Проте така методика навчання не сприяє розвитку самостійної пі­знавальної діяльності молодих колег, хоча саме на цьому постулаті базується концепція дистанційного навчання як нової форми післядипломної освіти. У статті характеризується сучасна система підготовки інтернів-офтальмологів. Обґрунтовується використання в навчальному процесі дистанційної форми навчання, клінічних розборів хворих, етапного тестового контролю, ситуаційних задач. Висловлюється побажання з поліпшення організації проведення інтернатури з офтальмології
The main direction of improving the process of professional development of doctors at the stage of postgraduate training is the gradual introduction of modern forms of education. Internship is the first step to independent work of a doctor, so it is important from this stage to direct the efforts of a young specialist to self-improvement. Traditional methods of training interns are primarily aimed at obtaining and deepening knowledge through the transfer of information with subsequent implementation in specific professional activities with recognized algorithms. However, this method of teaching does not contribute to the development of independent cognitive activity of young colleagues, although it is on this postulate the concept of distance learning is based as a new form of postgraduate education. The article characterizes the modern system of training of interns-ophthalmologists. The use of distance learning, clinical analysis of patients’ data, stage test control, situational tasks in the educational process is substantiated. Wishes are expressed to improve the organization of the internship in ophthalmology
Дод.точки доступу:
Риков, С. О.
Туманова, О. В.
Петренко, О. В.
Косуба, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)