Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 547
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Симуляционные технологии - инновационный метод подготовки специалистов [] / И. И. Пасечник [и др.] // Вестник интенсивной терапии. - 2014. - № 4. - С. 65-70


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы)
ФИЗИЧЕСКАЯ СТИМУЛЯЦИЯ -- PHYSICAL STIMULATION (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Пасечник, И. И.
Скобелев, Е. М.
Крылов, В. В.
Блохина, Н. В.
Мещеряков, А. А.
Рыбинцев, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Горбачев, С. В.
    Белл-Ланкастерская система обучения реанимационным навыкам в практике последипломного образования [] / С. В. Горбачев, В. И. Горбачев // Вестник интенсивной терапии. - 2015. - № 3. - С. 9-10


MeSH-головна:
РЕАНИМАЦИЯ -- RESUSCITATION (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Горбачев, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Всеукраїнська тренінг-програма для лікарів "Мистецтво лікування від профілактики до якості життя" [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 1/2. - С. 26-29


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Анотація: Організатор Тренінг-програми для лікарів «Мистецтво лікування: від профілактики до якості життя» − Всеукраїнська громадська організація «Асоціація превентивної та антиейджинг медицини» − була заснована у 2007 році. На даний момент Асоціація налічує близько 50 000 членів з усієї України. За останні чотири роки Асоціація провела понад 40 заходів по всій Україні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти [Текст] = Pedagogical approaches of teaching the municipal hy-giene in the system of postgraduate education / Т. М. Попова [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: Мета дослідження – висвітлення особливостей організації та проведення семінару-екскурсії на біостанції для санітарних лікарів. Матеріали та методи дослідження. Описані переваги використання семінару-екскурсії в процесі підвищення кваліфікації слухачів з комунальної гігієни. Об’єктом семінару-екскурсії для лікарів-гігієністів були очисні споруди каналізації (біостанції) м. Харкова. Результати й обговорення. Семінар-екскурсію проводять на біостанції м. Харкова, де санітарні лікарі послідовно спостерігають за роботою очисних споруд, починаючи з головної насосної станції (ГНС). За допомогою ліфтів екскурсанти спускаються у машинне відділення та відділення прийому стічних вод до відмітки –33 м (як 11-поверховий будинок) та знайомляться з роботою пульта дистанційного управління процесами на ГНС. На спорудах механічної та біологічної очистки стічних вод головний технолог підприємства розповідає про призначення та роботу споруд, викладач кафедри пояснює питання оцінки ефективності роботи споруд за відповідними показниками лабораторних досліджень, звертає увагу на можливі професійні шкідливості та засоби їх профілактики. Санітарні лікарі знайомляться з впровадженнями ефективних технологій підвищення експлуатаційного ресурсу інженерних мереж біостанції. Втілення наукових досягнень у роботу біостанції були відзначені Державною премією України в галузі науки і техніки у 2004 році. Співробітник міських очисних споруд та викладач кафедри в процесі екскурсії відповідають та обговорюють питання, що виникають у курсантів або свідомо додаються до обговорення. Після огляду всіх очисних споруд біостанції лікарі-гігієністи знайомляться з правилами відбору і дослідження проб стічних вод, осадів, активного мулу, результатами досліджень проб на різних етапах очистки. Висновки. Таким чином, семінар-екскурсія надає змогу лікарю-гігієністу ознайомитися на практиці з роботою як окремих споруд на всіх етапах очистки стічних вод, так і біостанції в цілому. Слухачі набувають знань з методів оцінки якості та складу стічних вод за результатами досліджень відомчих лабораторій біостанції, а також засвоюють практичні дії щодо дотримання санітарних та екологічних вимог нормативних документів стосовно відведення стічних вод після очистки у місцеві водні об’єкти
Дод.точки доступу:
Попова, Т. М.
Лоскутов, М. Ф.
Карабан, О. М.
Петренко, Т. Є.
Філіпченко, С. М.
Лобойко, Л. І.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

5.


    Сорока, О. Я.
    Ретроспективний підхід до викладання медичного права на післядипломному рівні у медичних вищих навчальних закладах [Текст] = The Retrospective Approach in Teaching Medical Law at Postgraduate Level in Medical Universities / О. Я. Сорока // Медичне право. - 2017. - N 1. - С. 67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
МОРАЛЬНЫЕ СУЖДЕНИЯ РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ -- RETROSPECTIVE MORAL JUDGMENT
Анотація: Аналізується ретроспективний метод викладання медичного права, який дає змогу поглянути на сьогодення крізь призму минулого і завдяки цьому засвоїти особливості становлення й розвитку державного регулювання медичної діяльності, умови його застосування. Без вивчення історії державотворення, осмислення і використання історичного досвіду теорії та практики державного регулювання медичною діяльністю, врахування позитивних тенденцій і з’ясування причин помилок неможливо побудувати нову ефективну модель державного управління системою охорони здоров’я в Україні. Розкрито роль історико-правових знань у формуванні фахівців сфери охорони здоров’я на післядипломному рівні освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Воронцов, О.
    Організація допологового ведення вагітних жінок за участю сімейного лікаря. Ви володієте диспансерним методом? [Текст] / О. Воронцов, Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 1. - С. 46-57


MeSH-головна:
ПЕРИНАТАЛЬНЫЙ ПЕРИОД, НАБЛЮДЕНИЕ -- PERINATAL CARE (кадры, организация и управление, тенденции)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ, КОНТРОЛЬ ЗА ВЕДЕНИЕМ -- FORMS AND RECORDS CONTROL (использование, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Виходячи із загального та достатньо абстрактного визначення диспансеризації як профілактичного методу медицини, зрозуміло, що її проведення належить до службових обов’язків усіх медичних працівників амбулаторної ланки системи охорони здоров’я. Залучення сімейних лікарів до амбулаторної акушерсько- гінекологічної допомоги, зокрема допологового ведення вагітних жінок, передбачено наказом МОЗ «Про організацію надання амбулаторної акушерсько-гінекологічної допомоги в Україні» № 417від 15.07.2011р.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Колесник, М. Ю.
    Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі [Текст] = Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education / М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Дод.точки доступу:
Качан, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина" [Текст] = Business (role) game as a modern form of seminars in the system of postgraduate training on «Physical therapy and sports medicine» / В. О. Малахов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 4. - С. 17-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена проблемам сучасних форм навчання в системі післядипломної освіти. Для розгляду обрано прийом семінарського заняття у формі ділової (рольової) гри. Обґрунтовано дидактичну й методичну мету ділової гри. Надано визначення поняття «ділової гри», її види, науково-методологічне підґрунтя, етапи її підготовки та проведення. Визначено характерні риси й особливості проведення ділової гри. Виділено переваги й вади цієї форми семінарського заняття. Подано особливості розподілу ролей між учасниками гри. Висвітлено досвід організації та проведення ділової гри для лікарів лікувальної фізкультури та спортивної медицини, які проходять навчання на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури
Дод.точки доступу:
Малахов, В. О.
Кошелєва, Г. М.
Голодько, К. А.
Ярошенко, Є. І.
Яременко, О. Д.
Устименко, Т. П.
Вітер, О. М.
Симонова, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я [Текст] = Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health / О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять
Дод.точки доступу:
Литвинова, О. Н.
Романюк, Л. М.
Теренда, Н. О.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Резнікова, Г.
    Лікар не атестувався. Чи переводити на посаду стажиста [Текст] / Г. Резнікова, О. Рачук // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 3. - С. 78-83


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
Дод.точки доступу:
Рачук, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Безперервна освіта як один з пріоритетних методів післядипломного навчання: перспективи і проблеми впровадження у сімейній медицині [Текст] / Л. В. Глушко [и др.] // Сімейна медицина. - 2017. - № 2. - С. 161-164. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
Анотація: Підкреслено пріоритетність безперервної освіти (БО) у професійному розвитку і сучасній підготовці сімейного лікаря. Зазначено актуальні питання БО як стратегічного та перспективного напрямку розвитку післядипломної освіти. Акцентовано увагу на вплив безперервної освіти на професійний розвиток лікаря з позицій Всесвітньої федерації медичної освіти. Окреслено розвиток післядипломної освіти згідно концепції розвитку вищої медичної освіти України та Національної доктрини. Висвітлено основні тенденції навчання в Європі та Україні, ключові напрямки розвитку, перспективи та проблеми професійної освіти для сімейних лікарів. Зазначено характерні ознаки безперервної освіти, основні засоби та шляхи реалізації в межах післядипломної освіти. Акцентовано увагу медичної спільноти на проблематику безперервної освіти в Україні. Проаналізовано існуючу систему підготовки сімейного лікаря на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти та етапи організаційного підходу до навчання сімейних лікарів Прикарпаття. Визначено шляхи подолання проблем і наближення безперервної освіти до світових стандартів. Зроблено висновки, що знання, одержані протягом безперервної післядипломної освіти та лікарської діяльності, а також підвищення мотивації до постійного оновлення і здобуття практичних навичок, одержаних з досвідом, стануть фундаментом успішної роботи сімейного лікаря та вирішальним чинником розвитку сімейної медицини у цілому. На шляху до вдосконалення системи післядипломної професійної освіти в Україні та кафедри терапії і сімейної медицини є ще багато невирішених питань, тому є обов'язковим постійний пошук нових прогресивних методів підвищення професійної кваліфікації сімейних лікарів із залученням найновіших методів навчання та передових технологій з урахуванням особливостей системи охорони здоров'я в державі загалом і на Прикарпатті зокрема в період її реформування
Дод.точки доступу:
Глушко, Л. В.
Симчин, Х. С.
Федоров, С. В.
Рудник, В. Т.
Козлова, І. В.
Гавриш, Т. Ю.
Позур, Н. З.
Маковецька, Т. І.
Симчич, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Льовкін, О. А.
    Форми симуляційного навчання лікарів-слухачів, лікарів-інтернів, середнього медичного персоналу та парамедиків [Текст] / О. А. Льовкін, Д. Ю. Рязанов, К. В. Серіков // Медицина неотложных состояний. - 2016. - N 5. - С. 94-97. - Бібліогр.: с. 97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
Дод.точки доступу:
Рязанов, Д. Ю.
Серіков, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Січкоріз, О. Є.
    Оптимізація надання освітніх послуг на післядипломному етапі навчання / О. Є. Січкоріз // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2016. - Том 22, N 4. - С. 52-57


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Бучакчийская, Н. М.
    История кафедры нервных болезней ГУ "Запорожская медицинская академия последипломного образования МЗ Украины" [Текст] / Н. М. Бучакчийская // Міжнародний неврологічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 156-157


Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGYЗапорожье
Анотація: Кафедра нервных болезней организована в г. Одессе в 1927 году. До 1955 года кафедру возглавлял профессор М.М. Нейдинг. С 1955 года, когда институт усовершенствования врачей был переведен в Запорожье, и по 1976 год заведовал кафедрой профессор М.Г. Гольдельман, научные разработки которого внесли вклад в развитие представлений о вегетативной нервной системе. С 1976 по 1988 год кафедрой заведовал профессор А.Д. Дробинский. Под его руководством основным научным направлением работы кафедры стало исследование сосудистых заболеваний головного мозга, в первую очередь — хронические прогрессирующие нарушения мозгового кровообращения, дисциркуляторная энцефалопатия. С 1988 по 2005 год, когда кафедрой заведовала профессор А.В. Клименко, добавилось еще одно научное направление — неврологические проявления вертеброгенной патологии и использование в их лечении мануальной терапии. С 2005 года кафедру возглавляет д.м.н., профессор Н.М. Бучакчийская
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Голованова, І.
    Готуємося до атестації, або як визначити ефективність роботи ЛПЗ [Текст] / І. Голованова, Н. Ляхова, Г. Оксак // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 3. - С. 84-94


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (законодательство и юриспруденция)
Дод.точки доступу:
Ляхова, Н.
Оксак, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Січкоріз, О. Є.
    Роль медичного права, як навчальної дисципліни, на факультеті післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького [Текст] = Role of medical law as a course of study at postgraduate education faculty of Danylo Haytsky Lviv National Madical University / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2016. - N 4. - С. 53-58


MeSH-головна:
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Сон та його порушення: проблема нейропсихіатрична чи загальносоматична? [Текст] / В. I. Пономарьов [и др.] // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2017. - N 1/2. - С. 38-43. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СНА РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS (патофизиология, терапия, этиология)
НЕЙРОПСИХИАТРИЯ -- NEUROPSYCHIATRY
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
МЕДИЦИНА СНА, СПЕЦИАЛЬНОСТЬ -- SLEEP MEDICINE SPECIALTY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Наведено результати аналізу даних сучасної літератури, про сон та його порушення. Описано сомнологічні розлади згідно з існуючими критеріями, а також етіологічні фактори тапатогенетичні механізми формування даних порушень. Наведено алгоритм лікування інсомній. Зроблено висновок про те, що наведені дані відображують складність питань порушень сну та важливість сомнології як для лікарів психоневрологічного профілю, так і для спеціалісті в загальної практики. Висловлено ствердження, щознання з питань сомнології є обовязковими при до- та післядипломної підготовки лікарів
Дод.точки доступу:
Пономарьов, В. І.
Вовк, В. І.
Черненко, М. Є.
Пономарьова, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Вороненко, Ю. В.
    Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи [Текст] = Post-graduate medical education – new horizons and perspectives / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Анотація: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Палагін, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Новітні аспекти післядипломної підготовки психіатрів у діяльності опорної кафедри [Текст] = Latest issues of postgraduate training of psychiatrists in supporting chair performance / В. М. Козідубова [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
Анотація: Наведено дані про освітні й інформаційні технології викладання психіатрії в умовах опорної та одно- профільних кафедр. Підкреслюється значення комп’ютерних технологій, навчальних фільмів для оптимізації формування знань під час післядипломної підготовки спеціалістів і в разі надання медичної допомоги пацієнтам. Подано інформацію про можливості заохочення слухачів до самостійної підготовки; наводяться дані про технології контролю знань для об’єктивізації кінцевих результатів. Розглядаються питання впровадження нових знань у практику охорони здоров’я на основі адаптованої клінічної настанови спектра аутизму в дорослих, зважаючи на показники діагностичної оцінки на моделі мультидисциплінарної роботи під час виявлення патології та надання комплексної допомоги пацієнтам. Надання викладачам профільних кафедр і слухачам на різних циклах підготовки інформації з актуальних питань діагностики та лікування маловивчених форм психічної патології допомагає в професійній підготовці спеціалістів-психіатрів
Дод.точки доступу:
Козідубова, В. М.
Долуда, С. М.
Гончаров, В. Є.
Баричева, Е. М.
Брагін, Р. Б.
Гурницький, О. В.
Світлична, О. В.
Шейніна, Т. Л.
Щербань, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів [Текст] = Seminar tour: a new form of professional training and advanced training of doctors / В. Г. Марченко [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: Стаття присвячена проблемам інноваційних форм організації навчання в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано дидактичну цінність семінарських занять. Надано визначення поняття «семінар», його мета, завдання, форми, науково-методологічне підгрунтя. Виокремлено характерні риси проведення семінарських занять у системі післядипломної освіти. З’ясовано особливості організації та проведення семінару-екскурсії для лікарів лікувальної фізкультури, лікувальної фізкультури та спортивної медицини й інших спеціальностей лікувального профілю, які навчаються на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури. Висвітлено досвід проведення семінарів-екскурсій як ефективної форми фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів. Як приклад семінару-екскурсії наведено досвід кафедри медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури з організації цього виду навчання на базі клінічного санаторію «Роща»
Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Малахов, В. О.
Касьянова, О. М.
Кошелєва, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)