Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Девять десятилетий государственного последипломного медицинского образования в Харькове [Текст] / А. Н. Хвисюк [и др.] // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2013. - T. 19, № 4. - С. 93-95


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
Дод.точки доступу:
Хвисюк, А. Н.
Марченко, В. Г.
Бильченко, А. В.
Кривобок, В. И.
Карпенко, В. Г.
Рогожин, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мокия-Сербина, С. А.
    Применение основных положений доказательной медицины при подготовке специалистов по клинической лабораторной диагностике [Текст] / С. А. Мокия-Сербина, Т. И. Ельчанинова, С. Г. Ситало // Лабораторна діагностика. - 2013. - № 4. - С. 39-42


MeSH-головна:
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED MEDICINE (обучение)

ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Ельчанинова, Т. И.
Ситало, С. Г.


Знайти схожі

3.


   
    Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України [Текст] / О. К. Толстанов [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 9-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Толстанов, О. К.
Осійчук, М. С.
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Морозов, Т. И.
    Подготовка по фтизиатрии врачей общей лечебной практики [Текст] / Т. И. Морозов, Л. Е. Паролина, Н. Е. Казимирова // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2006. - № 6. - С. 3-5

Рубрики: Фтизиатрия--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Паролина, Л. Е.
Казимирова, Н. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Внесок Україно-Швейцарської Програми у систему безперервної медичної освіти в Україні [] / Ю. В. Вороненко, Н. Г. Гойда, В. В. Краснов // Здоровье женщины. - 2015. - № 7. - С. 14-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
УКРАИНА -- UKRAINE
ШВЕЙЦАРИЯ -- SWITZERLAND
Дод.точки доступу:
Гойда, Н. Г.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Приймак, А. А.
    Современные подходы к профессиональной подготовке врачей по фтизиатрии [Текст] / А. А. Приймак, А. С. Свистунова // Пульмонология. - 2004. - № 3. - С. 12-16

Рубрики: Фтизиатрия--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Свистунова, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65


MeSH-головна:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, снабжение и распределение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вороненко, Ю. В.
    Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 79-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Профессиональная подготовка врачей-психиатров в странах Восточно-Европейского региона Всемирной психиатрической ассоциации: проблемы и решения [Текст] = Training of psychiatrists in the Eastern European region of the World Psychiatric Association: problems and solutions / П. В. Морозов [и др.] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ АССОЦИАЦИИ -- MENTAL HEALTH ASSOCIATIONS (организация и управление)
ЕВРОПА ВОСТОЧНАЯ -- EUROPE, EASTERN
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Дод.точки доступу:
Морозов, П. В.
Волошин, П. В.
Марута, Н. А.
Незнанов, Н. Г.
Петрова, Н. Н.
Алтынбеков, С. А.
Хотиняну, М. А.
Галако, Т. И.
Скугаревский, О. А.
Согоян, А.
Мелик-Пашаян, А.
Исмаилов, Н. В.
Чкония, Э.
Алимов, У. Х.
Ходжаева, Н. И.
Ашуров, З. Ш.
Евсегнеев, Р. А.
Кожина, А. М.
Коростий, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вороненко, Ю. В.
    Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн [Текст] / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 25-26


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Латишев, Є. Є.
Михальчук, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Ковальчук, Л. Я.
    Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні [Текст] / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 27-33


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Никоненко, О. С.
    Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті [Текст] / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 52-53


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, статистика)
Дод.точки доступу:
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Боенко, С. К.
    Наш опыт организации научной деятельности кафедры оториноларингологии факультета последипломного образования [Текст] / С. К. Боенко, В. В. Кизим, Д. С. Боенко // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2007. - № 1. - С. 32-34

Рубрики: Оториноларингология

   Научные исследования


   Образование медицинское, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Кизим, В. В.
Боенко, Д. С.


Знайти схожі

14.


    Симчич, Х. С.
    Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти [Текст] = Lifelong professional doctor’s development as the key direction of postgraduate education / Х. С. Симчич, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Анотація: Визначено законодавчу базу безперервного професійного розвитку як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, що постійно оновлюється. Акцентовано підходи до безперервного професійного розвитку Всесвітньої федерації медичної освіти та Європейського союзу медичних фахівців. Подано існуючу систему навчання лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Визначено ключові напрямки розвитку, співпраці, етапи організаційного навчання та проблеми безперервного професійного розвитку лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та імплементації світових стандартів. Висновки. Безперервний професійний розвиток повинен бути “наріжним каменем” післядипломної освіти, як засіб акумуляції професійних знань і вмінь для гармонійного розвитку конкурентоспроможного, цілеспрямованого і здатного до постійного самовдосконалення лікаря. Це має бути також і пріоритетом діяльності закладів охорони здоров’я та мотивацією до самовдосконалення фахівця. Кафедра здійснює традиційні форми організації післядипломної освіти лікарів, бере активну участь в інноваційних підходах навчально-освітньої діяльності лікарів терапевтичного профілю. Застосування нових організаційних форм навчання сприяє мотивації до активного безперервного професійного розвитку. Взаємодія освітніх медичних закладів у рамках безперервного професійного розвитку лікаря є міцним фундаментом діяльності системи охорони здоров’я в цілому
Дод.точки доступу:
Федоров, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки [Текст] = Adaptive training of healthcare institutions managers as a prerequisite for the formation of competency-based approach to professional training / А. М. Михальчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
АДМИНИСТРАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- HEALTH FACILITY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
Анотація: Проведено розгляд основних наукових термінів, що характеризують поняття адаптивного навчання. Головним чинником результативності освіти, компетентності людини, динамічного ставлення і розвитку особистості згідно з її потребами та запитами суспільства є здатність самостійно пристосовуватися до змін в освіті у ході засвоєння знань і вмінь. Адже основними процесами в адаптивному навчанні є самоаналіз, самооцінювання, саморозвиток, самореалізація, самоадаптація. У процесі підготовки керівника закладу охорони здоров’я на основі реалізації адаптивного навчання професійно доцільною є фахово-педагогічна взаємодія між фахівцем та науково-педагогічним працівником, що дозволяє забезпечити керівника закладу охорони здоров’я багатогранними професійними знаннями, комплексно-кваліфікаційними вміннями, здатностями їх застосовувати в різних робочих ситуаціях. Висновки. Застосування адаптивного навчання керівників закладів охорони здоров’я, спрямоване на вирішення значущих навчальних задач із застосуванням професійно-орієнтованого індивідуального підходу до навчання, сприятиме розвитку особистісних якостей, необхідних для продуктивної роботи стосовно запровадження реформ, вирішення назрілих галузевих проблем, прогнозування очікуваних результатів, а також взаємодії з медичним колективом та пацієнтами
Дод.точки доступу:
Михальчук, А. М.
Горачук, В. В.
Краснов, В. В.
Толстанов, О. К.
Нестерець, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Шурупова, Р. В.
    Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.) [Текст] / Р. В. Шурупова // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22

Рубрики: Социология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Образования технология


   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    К вопросу о месте радиологии в системе непрерывного образования [Текст] / В. П. Харченко [и др.] // Вопросы онкологии. - 2009. - Том 55, № 4. - С. 486-491

Рубрики: Радиология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Харченко, В. П.
Рожкова, Н. И.
Каприн, А. Д.
Костылев, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
617.9
П 33


.

    Кланца, О. П.
    Н.И. Пирогов - основатель системы последипломного медицинского образования [Текст] / О. П. Кланца // Науковий конгрес "IV Міжнародні Пироговські читання", присвячений 200-річчю з дня народження М.І. Пирогова : пироговські лекції : матеріали, 2-5 черв. 2010 р. / МОЗ України, АМН України, Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, Асоціація хірургів України. - Вінниця, 2010. - С. 45-48
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
Дод.точки доступу:
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
МОЗ України
АМН України
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
Асоціація хірургів України


Знайти схожі

19.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Кокоркин, Д. Н.
    Эффективность первичной специализации в последипломном обучении детских оториноларингологов [Текст] / Д. Н. Кокоркин // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2013. - № 2. - С. 88-90


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)