Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (42)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Большаков, А. М.
    10 лет медико-профилактическому факультету последипломного профессионального образования Московской медицинской академии им.И.М.Сеченова [Текст] / А. М. Большаков, Е. Н. Кутепов, Н. Н. Филатов // Гигиена и санитария. - 2004. - № 3. - С. 76-78

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Кутепов, Е. Н.
Филатов, Н. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    100 років і один день стійкості, досконалості та відданості [Текст] // Мистецтво лікування. - 2018. - № 7/8. - С. 2-8


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
Анотація: Святкування сотої річниці з дня заснування Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика унаочнило бездоганне дотримання нею девізу «Стабільність. Досконалість. Відданість – Virtus. Excellentia. Fidelitas». Дводенні урочистості були позначені досконалим смаком, тонким відчуттям стилю та глибокою відданістю закладу своїм вчителям і колегам, які стояли біля його витоків, – і це відзначили як високі закордонні й вітчизняні гості, так і слухачі Академії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Скрипник, І. М.
    25-й об’єднаний Європейський гастроентерологічний тиждень ( 28 жовтня — 1 листопада 2017 року, Барселона) [Текст] / І. М. Скрипник // Сучасна гастроентерологія. - 2017. - № 6. - С. 111-113


MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ИСПАНИЯ -- SPAIN
Анотація: У Барселоні (Іспанія) на базі виставкового центру Fira Gran Via з 28 жовтня до 1 листопада 2017 р. відбувся 25-й ювілейний об’єднаний Європейський гастроентерологічний тиждень (UEG Week). У його роботі взяли участь 12 814 науковців та лікарів зі 118 країн, зокрема з України
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лысенко, В. И.
    60-летний путь становления и развития кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования / В. И. Лысенко // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 5. - С. 8-12


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, кадры)
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (история, обучение)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (история, кадры)
Анотація: В этом году мы отмечаем 60-летие основания кафедры анестезиологии и интенсивной терапии Харьковской медицинской академии последипломного образования. Кафедра открыта одной из первых на просторах бывшего СССР. Начало становления кафедры анестезиологии и реанимационной службы в Харькове связано с именем выдающегося хирурга, ученого, Героя Украины, академика НАН и АМН Украины, профессора А.А. Шалимова. В 1959 году по предложению ректора Украинского института усовершенствования врачей (УИУВ) проф. И.И. Овсиенко под руководством проф. А.А. Шалимова на базе 2-й городской клинической больницы г. Харькова была организована кафедра торакальной хирургии и анестезиологии
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system [Text] = Оптимізація навчального процесу для удосконалення допомоги новонародженим із перинатальною патологією нервової системи / N. V. Likhacheva [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - P66-69. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: The aim of the work – presentation of author’s experience on improvement of educational process on cycles of professional improvement for Peadiatric Neurology physicians to improve neonatal perinatal pathology of the nervous system
he main body. Development of new cycles to improve the educational process of theoretical issues of Pediatric Neurology and present features of practical skills on the basis of Department at “University Clinic” – Municipal Perinatal Center. Over the past three decades modern perinatal neurology has evolved from a little-known, inceptive area of Pediatric Neurology into a highly informative, scientific field of medicine with opportunities for topical diagnosis of pathological process with evidence-based methods of treatment and rehabilitation of children with neurological pathology. Training and professional development of children’s neurologists at the Department of Neurology and Pediatric Neurology of Kharkiv Medical Academy of Postgraduate Education guarantees a high methodological level of presentation of lecture material, and the development of practical skills and the opportunity to participate in the diagnostic and treatment processes exactly in such “university clinic” as Kharkiv Municipal Perinatal Center, which is the key to successfully master and improve complex section of Pediatric Neurology, i.e. perinatal neurology
Conclusion. Preparation of experienced specialists in Pediatric Neurology is the key to skilled care of children born with perinatal pathology of the nervous system, which reduces morbidity and disability
Висновки. Навчання і підвищення кваліфікації лікарів дитячих неврологів на кафедрі неврології і дитячої неврології ХМАПО гарантують високий методичний рівень викладання лекційного матеріалу, а освоєння практичних навичок і можливість брати участь у діагностичному та лікувальному процесі саме в такій університетській клініці, як ХМПЦ, є запорукою успішного засвоєння і вдосконалення складного розділу дитячої неврології – перинатальної неврології. Підготовка досвідчених фахівців у галузі дитячої неврології – запорука кваліфікованої допомоги дітям, які народилися з перинатальною патологією нервової системи, що буде сприяти зниженню захворюваності та інвалідності
Дод.точки доступу:
Likhacheva, N. V.
Litovchenko, T. A.
Tondiіy, O. L.
Ekzarhova, A. I.
Sukhonosova, O. Y.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Survey of the effect of knowledge obtained by family doctors after the thematic improvement cycle "management of hiv-patients for family doctor" [Текст] / L. F. Matyukha [et al.] = Результати дослідження впливу знань, отриманих сімейними лікарями після проходження циклу тематичного удосконалення "ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейним лікарем" / Л. Ф. Матюха [та ін.] // Сімейна медицина. - 2016. - № 4. - С. 121-124. - Бібліогр.: с. 124


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Дод.точки доступу:
Matyukha, L. F.
Avramenko, T. P.
Batsiura, H. V.
Boyko, V. O.
Veselova, T. V.
Matviets, L. G.
Legkostup, L. M.
Gusak, N. E.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Анотація: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Sumets, O. M.
    The paradigm of the professional education program “Clinical Research Management” [Текст] / O. M. Sumets, О. P. Мykоlеnко, O. V. Kozyryeva // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 5-10


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ КАК ТЕМА -- CLINICAL TRIALS AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
Анотація: To substantiate the need to develop professional management knowledge essential to conduct clinical research in Ukraine, as well as develop the paradigm of the professional education program “Clinical Research Management”. Materials and methods. Scientific and statistical publications, as well as the results of a questionnaire survey designed to interview specialists working for medical and scientific institutions were used as research materials; the methods of systematization of theoretical and practical materials, content analysis, generalization of the survey results were applied. Results. The relevance of the professional education program “Clinical Research Management” has been substantiated based on scientific literature and recommendations of professional organizations for conducting clinical studies in healthcare. The questionnaire survey of specialists working for medical and scientific institutions has shown their participation in planning, organizing, and controlling the clinical studies. The results of the survey have demonstrated that a significant part of the specialists is involved directly in the clinical studies at different phases; it actualizes the need for professional knowledge on modern management. The study has revealed that all categories of specialists interviewed create the demand for an advanced training or additional education in the field of management. However, medical specialists and researchers are the most interested in gaining new knowledge. Based on the peculiarities of phases of clinical research the paper develops the main learning outcomes that convey the knowledge, skills, and competencies required to conduct clinical research and assure enhanced quality. Conclusions. Taking into account the urgent need for training the specialists who should be able to carry out clinical research in Ukraine the program for training professional clinical research managers has been offered. After completion, the specialist should be able to organize the clinical trials of new drugs, ensure effective allocation of limited resources, develop and implement the quality management system according to the requirements of current standards, carry out audits and manage risks to assure the appropriate quality of clinical research
Мета: обґрунтувати необхідність формування професійних знань з менеджменту у фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, а також надати ґрунтовний опис парадигми освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Матеріали та методи: наукові й статистичні публікації, а також результати анкетного опитування фахівців медичних і наукових закладів; методи: систематизація теоретичного і практичного матеріалу, контент-аналіз, узагальнення результатів опитування. Результати досліджень. Спираючись на наукову літературу та рекомендації щодо проведення клінічних досліджень, підготовлених професійними організаціями у сфері охорони здоров’я, обґрунтовано актуальність освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Здійснено анкетне опитування фахівців медичних і наукових закладів щодо їхньої участі в плануванні, організації та процесі контролю клінічних досліджень. Результати опитування продемонстрували, що значна частина фахівців залучається безпосередньо до проведення клінічних досліджень на різних фазах, що актуалізувало потребу в отриманні професійних знань з основ сучасного менеджменту. У ході дослідження встановлено, що попит на додаткову освіту з менеджменту чи підвищення кваліфікації створюють фахівці всіх опитаних категорій. Проте найбільш зацікавленими виявились лікарі-спеціалісти та науковці. Враховуючи особливості фаз клінічних досліджень, у роботі сформульовано основні результати навчання, які розкривають знання, уміння, навички та компетентності, необхідні тим фахівцям, які працюють у сфері клінічних досліджень. Висновки. Враховуючи існуючу потребу в підготовці сучасних фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, запропоновано парадигму програми підготовки професійних менеджерів клінічних досліджень, які мають організовувати проведення клінічної апробації нових лікарських засобів, забезпечувати ефективне використання наявних ресурсів, розробляти й упроваджувати систему управління якістю процесу клінічного дослідження згідно з вимогами чинних стандартів, здійснювати аудит якості та управління ризиками з метою формування належного рівня якості клінічних досліджень
Дод.точки доступу:
Mykоlеnко, О. P.
Kozyryeva, O. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    VI Міжнародний медичний форум: платформа для обміну досвідом та підвищення кваліфікації медиків [Текст] // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2015. - № 2. - С. 14-15 . - ISSN 1562-1146


MeSH-головна:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    XII Міжнародний медичний форум «Інновації в медицині — здоров’я нації» [Текст] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2021. - Т. 17, № 4. - С. 97-102


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: 25–27 травня відбулася головна медична подія 2021 року — Міжнародний медичний форум «Інновації в медицині — здоров’я нації»
Дод.точки доступу:
«Інновації в медицині — здоров’я нації» мінародний медичний форум

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    «АВС» курси з проведення наукових досліджень у галузі сімейної медицини. результати оцінки «а» курсу навчання молодих вчених в Україні [Текст] / П. Колесник [та ін.] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 4-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У ряді європейських країн, включаючи Україну, не проводять навчання методології наукового дослідження у галузі первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД). Тематика, методологія, напрямки наукових досліджень в сімейній медицині (CM) не зрозумілі в Україні. Деякі вітчизняні дослідження у CM є занадто спеціалізованими у напрямку вузьких дисциплін, ряд досліджень присвячено коморбідним патологіям, з’являються роботи організаційного плану у галузі ПМСД. Однак загальноєвропейська стратегія постановки і вирішення наукових проблем у галузі CM є не до кінця зрозумілою в Україні
Дод.точки доступу:
Колесник, П.
Харріс, М.
Матюха, Л.
Колесник, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Айзятулов, Р. Ф.
    Єдина методична система як основа якісної підготовки фахівців на факультеті післядипломної освіти [Текст] / Р. Ф. Айзятулов, Л. О. Гупало // Український журнал дерматології, венерології та косметології. - 2002. - № 2(5). - С. 83-84


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Гупало, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Солонько, М.
    Імплантологія XXI століття - ІТІ-центр у Гонконгу [Текст] / М. Солонько // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 1. - С. 89-94


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ГОНКОНГ -- HONG KONG
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Індивідуально-активна форма навчання хірургів в їх післядипломній освіті [Текст] / В. І. Десятерик [та ін.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Навчання лікарів на курсах не тільки має підвищувати їхній загальний рівень освіти за спеціальністю, а й надавати можливості самовдосконалення шляхом глибокого аналізу своєї практичної діяльності та впровадження у власну хірургічну практику сучасних методик та технологій лікування. Для реалізації цього напряму нами удосконалено відому методику проведення семінарських занять – «круглий стіл». Головними дійовими особами на окремих семінарських заняттях були найдосвідченіші лікарі. Кожен із них за бажанням вибирав тему заняття, яка максимально відповідала його спеціалізації та досвіду роботи. Матеріал був представлений у вигляді презентації та складався з наступних основних частин: вступ, теоретична та практична частини, висновки. Найціннішою була практична частина, в якій доповідач представляв власні результати діагностики та лікування тієї патології, що розглядалася. Обов'язковим у цій частині презентації був розділ «ускладнення та летальність». Доповідач аналізує впроваджені ним нові методики лікування, наводить приклади з власної практики, демонструє дані лабораторної, променевої, ендоскопічної діагностики, фото- та відеоматеріали. В обговоренні беруть участь усі лікарі. Викладач розставляє основні акценти та окреслює шляхи подальшого розвитку науки у тому чи іншому напрямі. Позитивно оцінили нововведення всі 144 слухачі, які взяли участь у цьому. При цьому 106 (75%) слухачів як позитив визначили роль викладача як модератора навчального процесу, а 119 (82,6%) вказали на підвищення мотиваційної складової. Факт отримання нових знань та їх практичну значущість відзначили 84 (58,3%) курсанти. Порівняльний аналіз «виживання» знань за традиційною та запропонованою методиками показав перевагу останньої: 87,4% позитивних відповідей на тестові завдання за запропонованою методикою навчання проти 71,3% за традиційною. Таким чином, використовуваний удосконалений метод «круглого столу» дозволив значно покращити рівень професійної підготовки лікарів та підвищити мотиваційну складову безперервного навчання
Дод.точки доступу:
Десятерик, В. І.
Котов, О. В.
Міхно, С. П.
Дунай, О. Г.
Шаповалюк, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Стасенко, Т.
    Інноваційні методи навчання на післядипломному етапі: лікареві - об’єктивна оцінка, пацієнтові - безпека! [Текст] / Т. Стасенко // Український медичний часопис. - 2017. - № 5. - С. 64-65


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65


MeSH-головна:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, снабжение и распределение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболєва, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

18.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Хвисюк, О. М.
    Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 77-78

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Жадан, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Яковцов, І. З.
    Інтегровані підходи до післядипломної підготовки сімейних лікарів із медицини катастроф та військової медицини [Текст] / І. З. Яковцов, В. Б. Давидов, О. О. Малиш // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2007. - № 3. - С. 18-19

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Военная медицина


   Медицина катастроф


Дод.точки доступу:
Давидов, В. Б.
Малиш, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)