Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское, преддипломное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слабкий Г. О., Миронюк І. С., Шафранський В. В.
Назва : Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами
Паралельн. назви :On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Анотація: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зіменковський Б. С., Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Назва : Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 66-67 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщук В. Г., Венгрович О. З., Григорук Г. В., Капечук В. В.
Назва : Шляхи удосконалення підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні, роль університетської клініки
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2015. - № 2. - С. 176-178 (Шифр СУ21/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковський Ю. Б., Хламанова Л. І.
Назва : Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 125-128 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пілецький А.М., Гиріна О.М., Гаврисюк І.В., Плахотнік С. В. , Кольцова Т. В. , Рудніченко В. М.
Назва : Київська міська клінічна лікарня № 8 як база підготовки зі спеціальності "Загально практика-сімейно медицина" на додипломному етапі державною та англійською мовами
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2014. - № 3. - С. 28-34 (Шифр СУ21/2014/3)
MeSH-головна: БОЛЬНИЦЫ ГОРОДСКИЕ -- HOSPITALS, URBAN
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник В. В., Грузєва Т. С., Широбоков В. П.
Назва : Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування
Місце публікування : Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52 (Шифр ЛУ4/2015/6)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О. , Мігенько Б. О.
Назва : Формування компетентнісної моделі спеціаліста - важлива умова якісної підготовки сімейного лікаря на додипломному рівні
Паралельн. назви :Formation of specialist’s competency model is an important condition for quality in family doctors undergraduate education
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 28-31 (Шифр СУ21/2022/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Анотація: Компетентнісно-орієнтоване навчання стає основним напрямком розвитку вищої освіти в Україні, що вимагає впровадження нових методик викладання. Основна цінність проектної технології навчання полягає в орієнтуванні студентів на створення інтелектуального або матеріального продукту, а не на просте вивчення певної теми. Це форма організації занять, яка спрямована розвиток комунікативних навичок, вміння працювати у різноманітних групах. Мета дослідження: розкрити сутність і методологію впровадження у навчальний процес на кафедрі терапії та сімейної медицини медичного факультету методу проектів при викладанні дисципліни «загальна практика–сімейна медицина» на додипломному рівні. Матеріали та методи. Апробовано метод проектної діяльності студентів у «Клініці, дружній до молоді» у практичній підготовці студентів. Основою застосування проектної технології була наявність проблеми медичних і соціальних факторів, які впливають на здоров’я підлітка, що вимагає інтегрованих знань і дослідницького пошуку її вирішення. Студентами було створено та реалізовано проекти медико-соціальної профілактики серед підлітків. Результати. У результаті роботи над проектом студентами було віднайдене конкретнее вирішення поставленої проблеми та придатний до впровадження конкретний результат. Такий підхід створює умови для творчого розвитку та самореалізації студентів, формування всіх необхідних фахових і загальних життєвих компетенцій. Висновки. Проектна технологія є основною технологію формування ключових професійних та загальнокультурних компетентностей учнів, допомагає студентам опанувати базові знання, здобути комунікативні та соціальні навички, розвинути аналітичне мислення, дослідницькі уміння, творчі здібностіCompetency-oriented training is becoming the main direction of higher education development in Ukraine, which requires implementation of new teaching methods. The main value of project based learning technology lies in directing students to the creation of an intellectual or material product as a result of learning, and not to the simple study of a certain topic. This is a form of organizing classes aimed at developing of communication skills and the ability to work in diverse groups. The objective: to reveal the essence and methodology of the implementation into the educational process of the project method in teaching the discipline “General practice-family medicine” at undergraduate level at the department of therapy and family medicine of the medical faculty. Materials and methods. The method of project activity of students was tested as a part of students practice in the “Youth Friendly Clinic”. The basis for the project technology implementation was the presence of the complex medical and social factors that influence teenagers health, which requires integrated knowledge and a research for its solution. Students created and implemented medical and social prevention projects among teenagers. Results. As a result of working on the project, the students found a specific problem solution and specific result suitable for implementation. This approach creates conditions for creative development and self-realization of students, formation of all necessary professional and general life competencies. Conclusions. Project technology is the main technology for the formation of key professional and general cultural competences of students, helps students master basic knowledge, acquire communicative and social skills, develops analytical thinking, research skills, and creative abilities
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудніченко В. М., Яновська А. О.
Назва : Хвороба Рандю-Вебера-Ослера (спадкова геморагічна телеангіектазія) в загальній лікарській практиці: літературні дані, застосування інформаційно-комунікативних засобів телемедицини у викладанні державною та англійською мовами та власні клінічні спостереження
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2015. - № 1. - С. 34-39 (Шифр СУ21/2015/1)
MeSH-головна: ТЕЛЕАНГИЭКТАЗИЯ НАСЛЕДСТВЕННАЯ ГЕМОРРАГИЧЕСКАЯ -- TELANGIECTASIA, HEREDITARY HEMORRHAGIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук О. Л.
Назва : Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 55-59 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свиридова Н. К., Вернер О. М., Сулік Р. В., Кусткова Г. С.
Назва : Особливості навчання в інтернатурі з неврології в сучасних умовах
Місце публікування : Ліки України. - 2015. - № 1. - С. 28-30 (Шифр ЛУ4/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)