Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 988
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ярыгин, В. Н.
    Становление и развитие педиатрического образования в России и других странах [Текст] / В. Н. Ярыгин, Н. В. Полунина // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского : Журнал им. Сперанского. - 2006. - № 1. - С. 108-110

Рубрики: Медицинские институты

   Педиатрия--обуч


   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Полунина, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Яроцька, Т. В.
    Проблеми спеціальної підготовки медичних сестер у ВМНЗІ-ІІ рівня акредитації Дніпропетровської області [Текст] / Т. В. Яроцька, Л. В. Пойда // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 1. - С. 116-117


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Дод.точки доступу:
Пойда, Л. В.
«Паліативна допомога в Україні: складові та шляхи розвитку», науково-практична конференція

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Яремчук, Л. В.
    Використання методу рольової гри при проведенні практичних занять на клінічних кафедрах [Текст] / Л. В. Яремчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 257-258


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Яновська, А. О.
    Критичні етапи спостережень важких випадків аортальних аневризм на фоні значної коморбідності у загальної практиці (за власними тривалими клінічними спостереженнями та досвідом викладання державною та англійською мовами) [Текст] / А. О. Яновська, В. М. Рудіченко, Д. В. Рейзін // Сімейна медицина. - 2017. - № 3. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
АОРТЫ АНЕВРИЗМА -- AORTIC ANEURYSM
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Хворі з аортальною аневризмою можуть залишатися асимптомними протягом кількох років. Судинне ураження при цьому може маніфестувати як гострий розрив або розшарування, а це є фатальним, якщо воно вчасно не розпізнане та не ліковане. Через можливість первинного контакту такого хворого з медичною допомогою саме на первинному рівні існує необхідність лікарю загальної практики - сімейної медицини бути практично ознайомленим з проблемою для найбільш ефективної співпраці з фахівцями високоспеціалізованого етапу. Наведені спостереження найбільш тяжких випадків аортальних аневризм зі значною коморбідністю з авторського тривалого досвіду спостережень лікаря загальної практики територіально близьких хворих, коли розв'язувалося питання необхідності екстреного хірургічного втручання, покладено в основу розроблення практичних задач під час підготовки лікарів державною та англійською мовами.Хворі з аортальною аневризмою можуть залишатися асимптомними протягом кількох років. Судинне ураження при цьому може маніфестувати як гострий розрив або розшарування, а це є фатальним, якщо воно вчасно не розпізнане та не ліковане. Через можливість первинного контакту такого хворого з медичною допомогою саме на первинному рівні існує необхідність лікарю загальної практики - сімейної медицини бути практично ознайомленим з проблемою для найбільш ефективної співпраці з фахівцями високоспеціалізованого етапу. Наведені спостереження найбільш тяжких випадків аортальних аневризм зі значною коморбідністю з авторського тривалого досвіду спостережень лікаря загальної практики територіально близьких хворих, коли розв'язувалося питання необхідності екстреного хірургічного втручання, покладено в основу розроблення практичних задач під час підготовки лікарів державною та англійською мовами
Дод.точки доступу:
Рудіченко, В. М.
Рейзін, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Яковцова, І. І.
    Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії [Текст] = Use of master classes during cycles of thematic improvement at the department of pathological anatomy / І. І. Яковцева, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 122-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
Анотація: Заклади післядипломної медичної освіти в сучасній парадигмі медичної та освітянської реформи повинні додавати до традиційних схем навчання новітні технології викладання. Завданням закладів післядипломної медичної освіти є створення конкурентного освітнього продукту, який має суттєво поліпшити професійний рівень лікарів. Патологічна анатомія, як медична спеціальність, потребує не тільки глибоких теоретичних знань, а й досить специфічних практичних навичок. Тому усталені форми навчання (лекції, семінари, практичні заняття) значно поступаються за рівнем ефективності майстер-класам. Ця форма навчання поєднує в собі всі найкращі риси перерахованих типів занять, без зайвого витрачання часу і з максимальним рівнем візуалізації навчального процесу. Крім того, враховуючи певний кадровий голод у спеціальності «Патологічна анатомія», лікарі-­патологоанатоми не завжди мають змогу витратити достатньо часу на довготривалий цикл підвищення кваліфікації. Тоді як вони можуть обрати ті теми майстер-класів, в ознайомленні з якими мають потребу, що диктується виробничою необхідністю. Стаття передає досвід використання майстер-класів під час післядипломного навчання лікарів-патологоанатомів. У ній надано інформацію щодо нормативно-правової бази проведення таких занять, наведено схему проведення майстер-класу на прикладі конкретної теми. Автори розробили алгоритм проведення майстер-класів з урахуванням специфіки викладання патологічної анатомії в закладах післядипломної освіти. Дані зворотного зв’язку зі слухачами свідчать про вельми позитивне сприйняття цієї форми навчання. Це доводить, що майстер-клас – одна з найефективніших форм професійного навчання лікарів, яка має обов’язково застосовуватися закладами післядипломної освіти. Кафедра патологічної анатомії ХМАПО має намір постійно збільшувати арсенал тем майстер-класів, наповнювати їх сучасним контентом, а також впроваджувати інші ефективні та креатив­ні методики навчання
Дод.точки доступу:
Олійник, А. Є.
Долгая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Якимець, М. М.
    Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" [Текст] / М. М. Якимець // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 150-152


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 56-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Як стати студентом австрийського чи німецького медичного університету [Текст] // Участковый врач. - 2015. - № 5. - С. 42-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56

Рубрики: Образование медицинское

   Гигиена--обуч


   Экология--обуч


   Медицинские учебные заведения


Дод.точки доступу:
Пашко, К. О.
Кашуба, М. О.
Кондратюк, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Юкальчук, М. І.
    Основні завдання щодо реформування вищої школи у педагогічній спадщині М. І. Пирогова [Текст] / М. І. Юкальчук, К. Ф. Антощук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 276-283


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история, методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Антощук, К. Ф.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)