Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 988
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Колесник, Ю. М.
    Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу [Текст] / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 71-74

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Нерянов, Ю. М.
Компанієць, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Лісовий, В. М.
    Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи [Текст] / В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 120-123

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Капустник, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Колесник, Ю. М.
    Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством [Текст] / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 61-63

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Нерянов, Ю. М.
Компанієць, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 56-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Як стати студентом австрийського чи німецького медичного університету [Текст] // Участковый врач. - 2015. - № 5. - С. 42-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56

Рубрики: Образование медицинское

   Гигиена--обуч


   Экология--обуч


   Медицинские учебные заведения


Дод.точки доступу:
Пашко, К. О.
Кашуба, М. О.
Кондратюк, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чабан, О. С.
    Я мрію... [Текст] / О. С. Чабан // Участковый врач. - 2016. - № 8. - С. 34-35


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
НАУКА -- SCIENCE (тенденции)
Анотація: Я мрію, що ті діти, які займуться наукою, не будуть сором’язливо тикати конверти з грошима за рецензії та відгуки і не будуть ставити себе останніми в «братській могилі» — списку авторів статті, над якою лише вони сиділи ночами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Iformation on effectiveness of teaching materials in educational process at the department of microbiology, virology and immunology / Г. А. Лобань [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета дослідження – поліпшення опанування теми «Сальмонели. Мікробіологічна діагностика черевного тифу» в навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології. Матеріали та методи дослідження. Розробка кафедрою мікробіології, вірусології та імунології таблиці, в якій визначена кореляція між клінічним перебігом, особливостями патогенезу і видом клінічного матеріалу, та розробка схеми мікробіологічної діагностики черевного тифу і паратифів. Результати й обговорення.Студенти отримують навчально-методичну підтримку у вигляді зручної таблиці і схеми мікробіологічної діагностики черевного тифу та паратифів для якісного набуття теоретичних знань і практичних навичок. Висновки. Під час розгляду теми «Сальмонели. Мікробіологічна діагностика черевного тифу та паратифів» на практичному занятті викладачем може бути використана таблиця, яка ознайомить студентів із принципами мікробіологічної діагностики інфекційних захворювань, що залежать від патогенезу та клінічної картини захворювання. Таке викладання матеріалу на сучасному етапі буде сприяти опануванню цих тем на кафедрі інфекційних хвороб та орієнтує майбутніх лікарів в обранні адекватних методів мікробіологічної діагностики при постановці кінцевого клінічного діагнозу. Таким чином, студенти отримують ще одну навчально-методичну підтримку для якісного набуття теоретичних знань і практичних навичок
Дод.точки доступу:
Лобань, Г. А.
Ананьева, М. М.
Звягольська, І. М.
Боброва, Н. О.
Фаустова, М. О.
Полянська, В. П.
Басараб, Я. О.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Щодо інновацій в технологіях навчання студентів медиків [Текст] = On innovations in the technology of teaching medical students / С. В. Франчук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 214-218. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Мета роботи – з’ясувати ефективність застосування інтегративних технологій навчання в учбовому процесі кафедри внутрішньої медицини медичного факультету №2 Вінницького національного медичного університету. На протязі 2016-2017 навчального року студенти стоматологічного факультету були розділені на дві досліджувані групи: в 1-й групі (41а, 42а, 43а, 44б, 45б академічні групи, всього 72 студентів) використовували традиційні методи навчання; в 2-й групі (41б, 42б, 43б, 44а, 45а академічні групи, всього 68 студентів) застосовували інтегративні технології. Проведено оцінювання компетентності студентів з дисципліни в залежності від методів навчання згідно до розроблених критеріїв. Виявлено, що низькій (фрагментарний) та елементарний (репродуктивний) рівні компетенції переважали при навчанні традиційними методами (83% та 66% відповідно). Достатній (частково-пошуковий) та високий (дослідницький) ріні компетенції переважали при використанні інтегративних технологій (65% та 79% відповідно). Використання в навчальній діяльності розглянутих інтерактивних методів навчання сприяє активізації учбово-пізнавальної діяльності у студентів, творчого засвоєння теоретичного матеріалу з дисциплін, що вивчаються; вміння зіставлення, узагальнення та вирішення нетипових ситуаційних задач; призводить до зв’язку теоретичних знань з практикою, набуття професійних вмінь, навичок; широкого розкриття індивідуальних здібностей студентів, формування особистостей
The purpose of the work is to find out the effectiveness of the application of integrated teaching technologies in the educational process at the Department of Internal Medicine of the Medical Faculty № 2 of the Vinnytsia National Pirogov memorial Medical University and to analyze their impact on the quality of students’ knowledge. During the 2016-2017 academic year students of the Stomatology Faculty were divided into two investigated groups: in the 1 st group (41a, 42a, 43a, 44b, 45b academic groups, 72 students) traditional teaching methods were used; in the 2 nd group (41b, 42b, 43b, 44a, 45a academic groups, 68 students) integrated technologies were applied. Assessment of student’s competence in discipline has been carried out depending on the training methods according to the developed criteria. It was found the low (fragmentary) and elementary (reproductive) levels of the competencies prevailed with training by traditional methods (83% and 66% respectively). Sufficient (partly-search) and high (research) competencies prevailed with the use of the integrated technologies (65% and 79% respectively). Use in training activities considered interactive teaching methods contribute to formation of cognitive activity of students, creative assimilation of theoretical material of disciplines being studied; ability to compare, generalize and solve non-typical situational problems; leads to the connection of theoretical knowledge with practice, acquisition of professional skills; wide disclosure of individual abilities of students, formation of personalities
Дод.точки доступу:
Франчук, С. В.
Сакович, О. О.
Поліщук, Т. В.
Кириченко, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / Т. В. Сорокман [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 110-112


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Сорокман, Т. В.
Сокольник, С. В.
Швигар, Л. В.
Підвисоцька, Н. І.
Макарова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)