Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 988
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    60 років звершень та здобутків ДВНЗ "Тернопільский державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 4/5. - С. 60-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    8 октября 2009 года открылся первый в России The Vision Care Institute компании Johnson & Johnson LCC - профессиональный образовательный центр для врачей-офтальмологов и оптометристов [Текст] // Глаз (Контрактная коррекция и оптика). - 2009. - № 6. - С. 18-19

Рубрики: Образование медицинское

   Офтальмология


   Российская Федерация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Assessment of Practice of Pedigree Drawing and Application of Standardized Patient in Medical Faculty Students [Текст] / Neslihan Taskurt Hekim Gulgez [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 3. - С. 372-378


MeSH-головна:
НАСЛЕДСТВЕННОСТЬ -- HEREDITY (генетика, физиология)
ГЕНЕАЛОГИЯ -- PEDIGREE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
БОЛЬНЫЕ -- PATIENTS (классификация)
Анотація: Створення родоводу – необхідний та ефективний інструмент у медицині, посідає чільне місце в медичній освіті. Мета роботи – поділитися результатами оцінювання студентами третього курсу медичного факультету щодо практики створення родоводу стандартизованого пацієнта, яку застосовували під час навчання професійним навичкам у 2012–2017 рр. Матеріали та методи. 583 студенти медичного факультету Ondokuz Mayis University поставили відповідні запитання стандартизованому пацієнту та намалювали родове дерево. Після завершення завдання студентам запропонували заповнити форму оцінювання за п’ятибальною шкалою Лайкерта (Likert scale). Для оцінювання різниці балів використали критерій хі-квадрат. Результати. 566 студентів (97,08 %) оцінили позитивно те, що у практиці використовували відповідні інструменти й обладнання. Діяльність інструктора оцінили як належну 98,11 % учасників опитування. Майже 97,09 % респондентів повідомили, що часу на виконання завдання було достатньо. Студенти стверджували, що ці навички є необхідними та можуть використовуватися під час професійної діяльності, – 82,19 % та 78,35 % відповідно. Не виявили кореляції між оцінюванням пропозицій і застосуванням стандартизованого пацієнта. Однак помітили, що використання стандартизованих пацієнтів на практиці суттєво збільшує загальні бали в оцінюванні практики створення родинного дерева (p 0,032). Висновки. Результати показали: навчання візуалізації спадковості студенти оцінили позитивно, а використання стандартизованого пацієнта не мало жодних відмінностей в оцінюваннях студентів.
Дод.точки доступу:
Gulgez Neslihan Taskurt Hekim
Asli Metin Mahmutoglu
Sezgin Gunes
Ahmet Tevfik Sunter

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Baltov, М.
    Virtual autopsy (e-Autopsy) in the training of forensic students [Text] = Віртуальна аутопсія (e-Autopsy) у навчанні студентів-медиків / М. Baltov, I. Bivolarski, K. Sapunarova // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - P96-99. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ТРУП -- CADAVER
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Оn the Department of Pathology and Forensic Medicine at the Medical University of Plovdiv, virtual autopsy cases based on Clinicopathological Conferences have been developed with the purpose to compensate for the reduced number of direct sectional observations. Each case is presented in a training CD in two text formats (PDF and Word). These multivariate virtual autopsies are used during the training sessions in case of inability for direct sectional observation. Results. The survey of student's opinion at the Medical University of Plovdiv reveals their approval for pedagogical innovations, their criticism of some of the traditional methods of teaching, their rigor of teaching quality and their willingness to be actively involved in the training. Conclusions. Almost unanimous is the opinion of students about the importance of autopsy as an absolute must in their training. They believe that, although stressful, autopsy is a useful method in medical education and practice
На кафедрі патології та судової медицини Медичного університету м. Пловдив розроблено комплекс ілюстрації конкретних випадків аутопсії на основі клініко-патологічних конференцій з метою використання під час аудиторних занять у випадку неможливості прямого спостереження за секційним дослідженням трупа. Кожен випадок представлений у вигляді навчального компакт-диску у двох текстових форматах (PDF та Word). Результати. За результатами опитування студентів медичного університету м. Пловдив, відоме їх схвальне ставлення до педагогічних інновацій та критику деяких традиційних методів навчання, а також їх вимогливість до якості викладання та готовність до активної участі в тренінгу. Більшість студентів вважають автопсію надзвичайно важливою та абсолютно необхідною для засвоєння матеріалу із предмету судова медицина. На їх думку аутопсія є корисним методом у медичній освіті та практиці. Висновок. Навчання на випадках віртуального розтину не може повністю замінити присутність в кімнаті для розтину через виключення тактильності, нюху і слуху, що обмежує загальне сенсорне сприйняття студентів. Проте, електронний розтин може бути активно використаний у процесі навчання студента в якості додаткового методу при неможливості класичного розтину
Дод.точки доступу:
Bivolarski, I.
Sapunarova, K.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 126-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Текст] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 74-79


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: The article attempts to reflect the modern content of educational services in obtaining medical education in higher education institutions, which will reflect the nature of economic and social development of Ukraine and is designed to change primarily the paradigm of higher medical education. The definition of requirements for the future specialist, new standards based on the competence approach and sharing the philosophy of interdisciplinary integration are outlined
У cтатті зроблено спробу відображення сучасного змісту надання освітніх послуг при здобутті медичної освіти у ЗВO, який буде відображати характер економічного та соціального розвитку України і покликаний на зміну передовсім парадигми вищої медичної освіти. Oкреслено визначення вимог до майбутнього фахівця, нові стандарти, що базуються на компетентнісному підході і поділяють філософію міждисциплінарної інтеграції
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Buchanan, J.
    Prevention and screening - the role of continuing medical education and professional development of general practitioners [Text] / J. Buchanan = Профілактика та скринінг - роль безперервної медичної освіти і професійного розвитку сімейних лікарів / Дж. Бьюканен // Сімейна медицина. - 2016. - № 6. - P81-82. - Библиогр.: с. 82


MeSH-головна:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
МАССОВЫЙ СКРИНИНГ -- MASS SCREENING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Burtyak, N. G.
    The modern clinical aspects in obstetricians training [Текст] / N. G. Burtyak // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 215


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение, тенденции)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Cучacнi пiдxoди дo впpoвaдження cтaндapтiв вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя [] = Modern approaches to the introduction of higher education degrees for the speciality 226 Pharmacy, industrial pharmacy / І. В. Бушуєва [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 3. - С. 82-94. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (стандарты)
Анотація: Рoзвитoк cиcтеми ocвiти в Укpaїнi має oснoвним напрямoм впpoвaдження європейських cтaндapтiв, технoлoгій, нopмaтивiв та перспективнoгo бачення для зaбезпечення кoнкуpентocпpoмoжнocтi на pинку євpoпейcьких ocвiтнix пocлуг. Метою poбoти стало дocлiдження cучacниx пiдxoдiв дo питaнь cтaндapтизaцiї вищoї ocвiти в кoнтекcтi фopмувaння пpoфеciйниx кoмпетентнocтей мaйбутнix фapмaцевтiв для виявлення ocoбливocтей тa мoжливocтей зacтocувaння cиcтемнoгo пiдxoду дo cтвopення cтaндapту вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя другого (магістерського) рівня. Мaтеpiaлaми дocлiджень cтaли джеpелa лiтеpaтуpи, якi мicтять iнфopмaцiю щoдo cтвopення, зaтвеpдження тa впpoвaдження стандарту вищої освіти. У poбoтi булo викopиcтaнo метoди: cинтетичний, aнaлiтичний, iнфopмaцiйнoгo пoшуку, oпиcoвий, узaгaльнення. Фapмaцевтичнa гaлузь є coцiaльнo знaчимoю, a cпецiaльнicть 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя належить дo pегульoвaниx, тoму фaxiвець має вoлoдiти iнтегpoвaними знaннями тa вмiннями, poзв’язувaти cклaднi зaдaчi тa пpoблеми у cфеpi фapмaцiї i oxopoни здopoв’я aбo у пpoцеci нaвчaння, щo пеpедбaчaє пpoведення дocлiджень тa здiйcнення iннoвaцiй i xapaктеpизуєтьcя невизнaченicтю умoв тa вимoг. Cучacним пiдxoдoм тaкoж є викopиcтaння виcoкoефективних технологій у нaцioнaльнoму i мiжнapoднoму ocвiтньoму тa нaукoвoму пpocтopi, щo зaбезпечують пiдгoтoвку кoнкуpентocпpoмoжниx, виcoкoквaлiфiкoвaниx фapмaцевтичниx фaxiвцiв із мopaльними i дуxoвними цiннocтями, coцiaльнoю відпoвідальністю та гpoмaдcькoю cпpямoвaнicтю, здaтниx нaдaвaти якicну фapмaцевтичну дoпoмoгу нacеленню та мати навички «soft skills». Під час oпpaцювaння зaтвеpдженoгo Міністерством освіти і науки України стандарту вищої освіти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя та oнoвлених освітньо-професійних програм Фapмaцiя i Теxнoлoгiї пapфумеpнo-кocметичниx зacoбiв булo виoкpемленo пеpелiк кoмпетентнocтей тa пpoгpaмниx pезультaтiв нaвчaння для мaйбутньoгo фapмaцевтичнoгo фaxiвця з уpaxувaнням потреб ринку праці, пpoфеciйнo-opiєнтoвнoгo пiдxoду, cпиpaючиcь нa кoнцепцiю кoмпетентнocтей для сучасного фapмaцевтa та варіативні частини освітньо-професійних програм підготовки
The main direction of the development of the education system in Ukraine is the introduction of European standards, technologies, norms, and perspectives to ensure competitiveness in the market of European education services. The study aimed to highlight modern approaches to the standardization of higher education in the context of shaping professional competences of future pharmacists, to identify peculiarities and possibilities of applying a systemic approach to the development of a higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy of the second (master’s) level. The research materials consisted of references containing information on the development, approval, and implementation of higher education standard. The following methods were used in the study: synthetic, analytical, information search, descriptive, and generalization. The pharmaceutical industry is socially significant, and the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy, as well as all the specialties in the field of study 22 Health, are regulated. Therefore, professionals in this field should possess integrated knowledge and skills, be able to solve complex tasks and problems in the field of pharmacy and healthcare, both in practice and during the learning process. This involves conducting research, implementing innovations, and is characterized by uncertain conditions and requirements. A modern approach also involves the use of highly efficient technologies in the national and international educational and scientific environments, which ensure the preparation of competitive, highly qualified pharmaceutical professionals with moral and spiritual values, social responsibility, and community orientation. They are capable of providing quality pharmaceutical care to people and possess «soft skills». Upon the development of the approved higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy by the Ministry of Education and Science of Ukraine, the educational and professional programs Pharmacy and Perfume and Cosmetic Technologies were revised, and a list of competences as well as program learning outcomes for future pharmaceutical professionals was specified. These were aligned with the demands of the labor market and a professional-oriented approach, based on the concept of competences for a modern pharmacist and the variable components of educational and professional training programs
Дод.точки доступу:
Бушуєва, І. В.
Ткaченкo, Н. О.
Кpемзеp, О. А.
Oдинцoвa, В. М.
Чеpкoвcькa, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Distance technologies as a component of the educational process in higher medical education establishments (literature review) [Text] / Yu. V. Lomakina [et al.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2020. - Т. 19, № 3. - P191-201. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: У статті проаналізовано визначення поняття smart-освіти (е-навчання) і конкретизовано пріоритети дистанційного навчання в умовах сьогодення. Адже, незважаючи на всі складнощі, які є в цей час у нашому житті, головним завданням залишається інформувати суспільство про можливі шляхи саморозвитку та удосконалення. Представлено сучасні найновітніші технології для проведення масових відкритих онлайн-курсів, які входять до перспективних тенденцій розвитку дистанційної освіти. Наведена підтримка цифрових моделей освіти серед професорсько-викладацького складу світу вказує на глобалізацію дистанційного навчання на міжнародному ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Lomakina, Yu. V.
Bulyk, R. Ye.
Chernovska, N. V.
Muzyka, N. Ya.
Garvasiuk, O. V.
Rovinskyi, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)