Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 988
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    60 років звершень та здобутків ДВНЗ "Тернопільский державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 4/5. - С. 60-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    8 октября 2009 года открылся первый в России The Vision Care Institute компании Johnson & Johnson LCC - профессиональный образовательный центр для врачей-офтальмологов и оптометристов [Текст] // Глаз (Контрактная коррекция и оптика). - 2009. - № 6. - С. 18-19

Рубрики: Образование медицинское

   Офтальмология


   Российская Федерация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Logoyda, L. S.
    Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Текст] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
Анотація: The article adduces the ways to solve the main problems faced by faculty stuff and students regarding academic plagiarism in higher pharmaceutical education. The development of information technologies, globalization processes in education, facilitating access to a large massive of data, research and publications updated the need for formulation and observance of moral and ethical principles regarding the use of information in the academic sphere
У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі та студенти щодо академічного плагіату у вищій фармацевтичній освіті. Розвиток інформаційних технологій, глобалізаційні процеси в освіті, полегшення доступу до значного масиву даних, науково-дослідницьких робіт і публікацій актуалізували необхідність формулювання і дотримання морально-етичних принципів щодо порядку використання інформації в академічній сфері
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Assessment of Practice of Pedigree Drawing and Application of Standardized Patient in Medical Faculty Students [Текст] / Neslihan Taskurt Hekim Gulgez [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 3. - С. 372-378


MeSH-головна:
НАСЛЕДСТВЕННОСТЬ -- HEREDITY (генетика, физиология)
ГЕНЕАЛОГИЯ -- PEDIGREE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
БОЛЬНЫЕ -- PATIENTS (классификация)
Анотація: Створення родоводу – необхідний та ефективний інструмент у медицині, посідає чільне місце в медичній освіті. Мета роботи – поділитися результатами оцінювання студентами третього курсу медичного факультету щодо практики створення родоводу стандартизованого пацієнта, яку застосовували під час навчання професійним навичкам у 2012–2017 рр. Матеріали та методи. 583 студенти медичного факультету Ondokuz Mayis University поставили відповідні запитання стандартизованому пацієнту та намалювали родове дерево. Після завершення завдання студентам запропонували заповнити форму оцінювання за п’ятибальною шкалою Лайкерта (Likert scale). Для оцінювання різниці балів використали критерій хі-квадрат. Результати. 566 студентів (97,08 %) оцінили позитивно те, що у практиці використовували відповідні інструменти й обладнання. Діяльність інструктора оцінили як належну 98,11 % учасників опитування. Майже 97,09 % респондентів повідомили, що часу на виконання завдання було достатньо. Студенти стверджували, що ці навички є необхідними та можуть використовуватися під час професійної діяльності, – 82,19 % та 78,35 % відповідно. Не виявили кореляції між оцінюванням пропозицій і застосуванням стандартизованого пацієнта. Однак помітили, що використання стандартизованих пацієнтів на практиці суттєво збільшує загальні бали в оцінюванні практики створення родинного дерева (p 0,032). Висновки. Результати показали: навчання візуалізації спадковості студенти оцінили позитивно, а використання стандартизованого пацієнта не мало жодних відмінностей в оцінюваннях студентів.
Дод.точки доступу:
Gulgez Neslihan Taskurt Hekim
Asli Metin Mahmutoglu
Sezgin Gunes
Ahmet Tevfik Sunter

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Khlunovska, L. Yu.
    Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application [Text] = Оцінювання знань студентів під час дистанційного навчання з використанням додатку google forms / L. Yu. Khlunovska // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P96-100. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
додатки -- здобуття освіти -- опитування студентів -- цифрові технології
Анотація: The objective of the article – to analyze the effectiveness of assessing the 4th year students’ knowledge during distance learning using the Google Forms application. Material and methods. Foreign students of Bukovinian State Medical University of the 4th year of education by «Medicine» specialty study «Pediatrics» discipline which includes 12 topics. Here is an example of an option for evaluating students’ knowledge acquired during a practical session on topic No 9 «Functional and organic diseases of the gastrointestinal tract in children». For the purpose of assessment, students were asked to solve the Google Form. During the use of this form (2020-2022 years of education), 257 responses were received from students of the 4th year by «Medicine» specialty of the Medical Faculty No 3. The possibility of using Google Forms for objective assessment of students’ knowledge during distance learning was analyzed
Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms. Матеріал і методи. Іноземні студенти Буковинського державного медичного університету 4 курсу спеціальності «Медицина» вивчають дисципліну «Педіатрія», яка включає 12 тем. Наводимо приклад варіанту оцінювання знань студентів, отриманих під час практичного заняття з теми No 9 «Функціональні та органічні захворювання шлунково-кишкового тракту в дітей». З метою оцінювання знань студентам було запропоновано заповнити відповідну Google Form. За час використання цієї форми (2020-2022 роки навчання) отримано 257 відповідей від студентів 4 курсу спеціальності «Медицина» медичного факультету No 3. Була проаналізована можливість використання Google Forms для об’єктивного оцінювання студентів під час дистанційного навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 126-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this article
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Zayikina, T. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Текст] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним студентам та шляхи їх подолання / T. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Titova // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 61-63


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: The aim of the work – to analyze the current challenges during teaching of clinical disciplines to English-speaking foreign students and offer the ways to solve them. The main body. It was demonstrated that crucial challenges for the acquisition of medical education by English-speaking foreigners are language barrier, insufficient use of new pedagogical techniques and innovative technologies of distance learning by teachers, a low level of practical skills proficiency. We consider effective ways to overcome these problems by the introduction of a language test for foreign students, by financial encouragement of the teachers with proved high level of language training, creation of the university clinics, and involvement of international online platforms in the studying of basic and clinical disciplines at medical universities. Conclusions. Implementation of the approaches mentioned above will contribute to improving of higher medical education, the formation of a positive image of Ukrainian universities all over the world and definitely allows raising revenues
Мета роботи – проаналізувати існуючі труднощі при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та розробити можливі шляхи їх вирішення. Основна частина. У статті продемонстровано, що головними проблемами при здобутті медичної освіти англомовними іноземцями на сьогоднішній день залишаються мовний бар’єр, недостатнє володіння викладачами сучасними педагогічними методиками, інноваційними технологіями дистанційного навчання, доволі низький рівень володіння практичними навичками при спілкуванні та проведенні діагностичних процедур хворим. Дієвими шляхами подолання цих проблем ми вважаємо якнайшвидше впровадження єдиного мовного іспиту для студентів-іноземців, фінансове заохочення викладачів з високим рівнем мовної підготовки, розвиток університетських клінік, залучення міжнародних онлайн-платформ з викладання базових та клінічних дисциплін у медичних вишах. Висновки. Імплементація вищезазначених підходів сприятиме підвищенню якості вищої медичної освіти, формуванню позитивного іміджу вітчизняних вишів в очах іноземних абітурієнтів та, безумовно, збільшенню фінансових надходжень
Дод.точки доступу:
Ryndina, N. G.
Titova, G. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Cучacнi пiдxoди дo впpoвaдження cтaндapтiв вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя [] = Modern approaches to the introduction of higher education degrees for the speciality 226 Pharmacy, industrial pharmacy / І. В. Бушуєва [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 3. - С. 82-94. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (стандарты)
Анотація: Рoзвитoк cиcтеми ocвiти в Укpaїнi має oснoвним напрямoм впpoвaдження європейських cтaндapтiв, технoлoгій, нopмaтивiв та перспективнoгo бачення для зaбезпечення кoнкуpентocпpoмoжнocтi на pинку євpoпейcьких ocвiтнix пocлуг. Метою poбoти стало дocлiдження cучacниx пiдxoдiв дo питaнь cтaндapтизaцiї вищoї ocвiти в кoнтекcтi фopмувaння пpoфеciйниx кoмпетентнocтей мaйбутнix фapмaцевтiв для виявлення ocoбливocтей тa мoжливocтей зacтocувaння cиcтемнoгo пiдxoду дo cтвopення cтaндapту вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя другого (магістерського) рівня. Мaтеpiaлaми дocлiджень cтaли джеpелa лiтеpaтуpи, якi мicтять iнфopмaцiю щoдo cтвopення, зaтвеpдження тa впpoвaдження стандарту вищої освіти. У poбoтi булo викopиcтaнo метoди: cинтетичний, aнaлiтичний, iнфopмaцiйнoгo пoшуку, oпиcoвий, узaгaльнення. Фapмaцевтичнa гaлузь є coцiaльнo знaчимoю, a cпецiaльнicть 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя належить дo pегульoвaниx, тoму фaxiвець має вoлoдiти iнтегpoвaними знaннями тa вмiннями, poзв’язувaти cклaднi зaдaчi тa пpoблеми у cфеpi фapмaцiї i oxopoни здopoв’я aбo у пpoцеci нaвчaння, щo пеpедбaчaє пpoведення дocлiджень тa здiйcнення iннoвaцiй i xapaктеpизуєтьcя невизнaченicтю умoв тa вимoг. Cучacним пiдxoдoм тaкoж є викopиcтaння виcoкoефективних технологій у нaцioнaльнoму i мiжнapoднoму ocвiтньoму тa нaукoвoму пpocтopi, щo зaбезпечують пiдгoтoвку кoнкуpентocпpoмoжниx, виcoкoквaлiфiкoвaниx фapмaцевтичниx фaxiвцiв із мopaльними i дуxoвними цiннocтями, coцiaльнoю відпoвідальністю та гpoмaдcькoю cпpямoвaнicтю, здaтниx нaдaвaти якicну фapмaцевтичну дoпoмoгу нacеленню та мати навички «soft skills». Під час oпpaцювaння зaтвеpдженoгo Міністерством освіти і науки України стандарту вищої освіти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя та oнoвлених освітньо-професійних програм Фapмaцiя i Теxнoлoгiї пapфумеpнo-кocметичниx зacoбiв булo виoкpемленo пеpелiк кoмпетентнocтей тa пpoгpaмниx pезультaтiв нaвчaння для мaйбутньoгo фapмaцевтичнoгo фaxiвця з уpaxувaнням потреб ринку праці, пpoфеciйнo-opiєнтoвнoгo пiдxoду, cпиpaючиcь нa кoнцепцiю кoмпетентнocтей для сучасного фapмaцевтa та варіативні частини освітньо-професійних програм підготовки
The main direction of the development of the education system in Ukraine is the introduction of European standards, technologies, norms, and perspectives to ensure competitiveness in the market of European education services. The study aimed to highlight modern approaches to the standardization of higher education in the context of shaping professional competences of future pharmacists, to identify peculiarities and possibilities of applying a systemic approach to the development of a higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy of the second (master’s) level. The research materials consisted of references containing information on the development, approval, and implementation of higher education standard. The following methods were used in the study: synthetic, analytical, information search, descriptive, and generalization. The pharmaceutical industry is socially significant, and the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy, as well as all the specialties in the field of study 22 Health, are regulated. Therefore, professionals in this field should possess integrated knowledge and skills, be able to solve complex tasks and problems in the field of pharmacy and healthcare, both in practice and during the learning process. This involves conducting research, implementing innovations, and is characterized by uncertain conditions and requirements. A modern approach also involves the use of highly efficient technologies in the national and international educational and scientific environments, which ensure the preparation of competitive, highly qualified pharmaceutical professionals with moral and spiritual values, social responsibility, and community orientation. They are capable of providing quality pharmaceutical care to people and possess «soft skills». Upon the development of the approved higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy by the Ministry of Education and Science of Ukraine, the educational and professional programs Pharmacy and Perfume and Cosmetic Technologies were revised, and a list of competences as well as program learning outcomes for future pharmaceutical professionals was specified. These were aligned with the demands of the labor market and a professional-oriented approach, based on the concept of competences for a modern pharmacist and the variable components of educational and professional training programs
Дод.точки доступу:
Бушуєва, І. В.
Ткaченкo, Н. О.
Кpемзеp, О. А.
Oдинцoвa, В. М.
Чеpкoвcькa, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Lukash, Y. M.
    Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors [Текст] = Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Y. M. Lukash // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 140-147


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: The aim of the work – to investigate the results of the diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors. The main body. The criteria and indices, which are used to validate the results, are outlined. Defining the criteria and indices of the formation of professional and communicative competence of future doctors made it possible to differentiate three levels of its formation: high, average and low. The control (CG – 232 students) and experimental (EG – 224 students) groups of students were selected for the participating in the diagnostic work. Conclusions. The results of the study indicated the insufficient level of professional and communicative competence of future doctors. Therefore, it is worth focusing on the improvement of such indices of the formation of the professional and communicative competence of the future doctors which promote the effectiveness of the professional and communicative process of interaction
Мета роботи – дослідити результати діагностики рівня формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Основна частина. Наведено критерії та показники, які використовуються для підтвердження результатів. Визначення критеріїв і показників формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів дозволило диференціювати три рівні її формування: високий, середній і низький. Для участі в діагностичній роботі були обрані контрольні групи (КГ – 232 студенти) та експериментальні (ЕГ – 224 студенти) групи студентів. Висновки. Результати дослідження показали недостатній рівень професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Тому варто зосередити зусилля на вдосконаленні таких показників формування професійної та комунікативної компетентності майбутніх лікарів, які сприяють підвищенню ефективності професійного й комунікативного процесу взаємодії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)