Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское законченное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Чабан, О. С.
    Шляхи підвищення ефективності навчання студентів зa спеціальністю "Медична психологія" [Текст] = Ways to improve the effectiveness of teaching medical students majoring in Medical psychology / О. С. Чабан, О. О. Хаустова, Л. Є. Трачук // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Дод.точки доступу:
Хаустова, О. О.
Трачук, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання [Текст] / М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Украина


   Конференции


Дод.точки доступу:
Банчук, М. В.
Волосовець, О. П.
Фещенко, І. І.
Бойчук, Т. М.
Булах, І. Є.
Чернишенко, Т. І.
Старча, Т. М.
Вітенко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти [Текст] = Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions / Ю. Й. Рудий [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES (обучение, тенденции)
Анотація: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікування
Methodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Дод.точки доступу:
Рудий, Ю. Й.
Чурпій, І. К.
Марчук, О. В.
Руда, І. В.
Атаманчук, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Старые и новые проблемы подготовки анестезиологов-реаниматологов [Текст] / Ю. С. Полушин [и др.] // Анестезиология и реаниматология. - 2015. - № 2. - С. 59-62


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Полушин, Ю. С.
Глущенко, В. А.
Зарипова, З. А.
Лопатин, З. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Слабкий, Г. О.
    Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами [Текст] = On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (методы, обучение)
Анотація: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин
Дод.точки доступу:
Миронюк, І. С.
Шафранський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії [Текст] / І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, Г. Т. Пустовойт // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 70-72

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Хирурги--обуч


Дод.точки доступу:
Дзюбановський, І. Я.
Луговий, О. Б.
Пустовойт, Г. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 334 від 28 березня 2018 року // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 6. - С. 91-93


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Пилипчук, В. П.
    Нащадкам про незабутнє. (Історичні витоки заснування 100-річного ювіляра - ВНМУ ім. М. І. Пирогова) [Текст] = Descendants about unforgettable. (Historical origins of the founding of the 100th anniversary of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya) / В. П. Пилипчук, С. Л. Трухманова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 354-362. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTSВинницкая область
Анотація: У статті розглянуто проблему становлення вищої медичної освіти на Вінниччині (Поділлі), проаналізовано історичні витоки розвитку медичного знання та перших організаційних форм охорони здоров ’я населення регіону, наголошено на створенні ефективної моделі системи охорони здоров ’я у ХХ столітті, підкреслено важливу роль Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в підготовці кадрів для системи охорони здоров’я на Поділлі й, зокрема, на Вінниччині
The article considers the problem of higher medical education in Vinnytsya (Podillya), analyzes the historical origins of medical knowledge and the first organizational forms of health care in the region, emphasizes the creation of an effective model of health care in the twentieth century, emphasizes the important role of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, in training for the health care system in Podillya and, in particular, in Vinnytsya region
Дод.точки доступу:
Трухманова, С. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ [Текст] = Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’я
Процес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузі
The implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care system
The process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Дод.точки доступу:
Тодоріко, Л. Д.
Підвербецька, О. В.
Підвербецький, О. Я.
Сем’янів, І. О.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільні: НА (1)

Знайти схожі

10.


   
    Педагогические идеи и взгляды Н. И. Пирогова и развитие высшего медицинского образования в Украине [Текст] / Я. Г. Колкин [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 2. - С. 167-169


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, методы)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Колкин, Я. Г.
Хацко, В. В.
Дудин, А. М.
кий, А. Г.
Межаков, С. В.
Кузьменко, А. Е.
Песчанский, Р. Е.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Нуштаев, И. А.
    К 90-летию высшего медицинского образования в Саратове. Первый профессор-гигиенист В.А.Арнольдов [Текст] / И. А. Нуштаев // Гигиена и санитария. - 1999. - № 6. - С. 72-74


MeSH-головна:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история)
Дод.точки доступу:
Арнольдов, Владимир Андреевич (1861-1941) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Нахаєва, Я. М.
    Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема [Текст] = Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 92-96


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Анотація: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівця
The structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Дод.точки доступу:
Гуменна, І. Р.
Шацький, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів [Текст] = The potential of the “school of evidence-based medicine” platform for professional development of otolaryngologists / В. І. Попович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі модернізації сучасної системи вищої медичної освіти та інтеграції її у світовий простір. Впровадження системи безперервного професійного розвитку для лікарів поставило нові вимоги до педагогічних технологій та формату навчання, особливо в умовах пандемії COVID-19. Перспективними в цьому плані є медичні освітні платформи, наприклад, «Школа доказової медицини» - інформаційний онлайн ресурс, завдяки якому відбувається взаємодія між носіями та споживачами медичної освіти. Платформа містить різноманітні способи безпосередньої та дистанційної взаємодії, а також передбачає контроль отриманих знань у вигляді електронного тестування. Мета дослідження: проаналізувати можливості платформи «Школа доказової медицини» для отримання професійних компетентностей лікарями отоларингологами з питань діагностики. Для засвоєння професійних компетентностей з питань діагностики на платформі «Школа доказової медицини» для лікарів отоларингологів підготовлено, прочитано та записано цикл лекцій та клінічних розглядів. На конференцію зареєструвалось 4502 лікарів. Відбулось 9476 сесій, тобто в середньому один лікар повертався на сайт для перегляду конференції три рази протягом двох днів. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок, що новими методами безперервного професійного розвитку цікавляться переважно лікарі молодого віку. Практично всі слухачі, 98,33 %, знаходились в Україні. Переважна більшість лікарів, 72,3 %, для перегляду конференції використовують мобільні телефони. Розроблена і запропонована методика може бути використана для покращення професійних компетентностей лікарів оториноларингологів
The paper is devoted to the urgent need for the modernization of the system of higher medical education and its integration into the World educational space. The introduction of the system of continuing professional development for medical specialists has put new demands on teaching technologies and training format, especially in the context of the COVID-19 pandemic. Mastering the learning material depends on the effectiveness of interaction between the participants in the teaching and learning process. Its ultimate objective is to obtain the competencies that ensure specialists’ professional development in their further independent practice. The result depends on teaching technology; needless to say, however, the choice of teaching technology depends on the field of education. This is especially true for medical education, where teaching involves both theory and practice. Therefore, medical education platforms are promising; for example, “School of Evidence-Based Medicine” that is an online information resource due to which providers and recipients of medical education can interact. The platform offers various methods of direct and online interaction including live streaming conferences, broadcasting recorded video lectures, articles, chatbots, as well as provides for the control of the knowledge acquired (e-tests).
A series of lectures and case reports were prepared, recorded, and delivered to otorhinolaryngologists for the purpose of their acquisition of professional competencies in diagnostics. To familiarize otolaryngologists with the possibilities of imaging diagnostic methods in visualizing diseases of the nose and paranasal sinuses, the authors prepared a series of short informative lectures. The lectures devoted to the diagnosis of asthma, or aspirin triad and paranasal sinus mycosis were prepared and delivered by two lecturers (an otolaryngologist and a radiologist), that ensured the acquisition of competencies in all the methods for diagnosing this pathology. After presenting theoretical material, single case reports were offered to physicians for the purpose of mastering and improving the competencies. On October 16-17, 2020, an online event “EPOS CONGRESS 2020 Focus: Rhinosinusitis” was held on the “School of Evidence-Based Medicine” platform in accordance with COVID-19 quarantine restrictions. After listening to the congress reports and using the materials to which our paper is devoted, otolaryngologists had the opportunity to be tested and obtain the certificate, thereby earning 30 Continuing Professional Development points in 2020
Дод.точки доступу:
Попович, В. І.
Дудій, П. Ф.
Кошель, І. В.
Кондрацька, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Мельник, В. В.
    Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування [Текст] / В. В. Мельник, Т. С. Грузєва, В. П. Широбоков // Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Дод.точки доступу:
Грузєва, Т. С.
Широбоков, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Лоскутов, О. Є.
    Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів [Текст] / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 93

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Программы, ориентированные на достижение специальных целей


   Ортопедия--обуч


   Травматология--обуч


Дод.точки доступу:
Головаха, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Куса, О. М.
    Актуальні аспекти формування в студентів медичних закладів вищої освіти ціннісного ставлення до власного здоров’я [Текст] / О. М. Куса. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 115-120. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции)
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Коцюбинська, Ю. З.
    Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій [Текст] = Current issues of forensic medicine in the conditions of military actions / Ю. З. Коцюбинська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 129-133. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (использование, тенденции)
Анотація: Судова медицина - це наука, яка використовує медичні та загально біологічні знання для вирішення питань, що виникають в практиці правоохоронних органів. Тому коло питань, які вивчають судові медики, є досить широким. Це і вчення про смерть та трупні зміни (судово-медична танатологія), вчення про ушкодження (судово-медична травматологія), судово-медична експертиза живих осіб з приводу тілесних ушкоджень, статевих злочинів тощо, судово-медична експертиза речових доказів, ідентифікація особи, судово-медична експертиза у випадках лікарських помилок та правопорушень та багато інших. Факт військових дій на території України вимагає при підготовці студентів-медиків та лікарів-інтернів за фахом «судово-медична експертиза» особливу увагу приділяти питанням, з якими може зустрітися медик як у зоні бойових дій, так і в тилових закладах охорони здоров’я. Адже в умовах військового стану на передовій у боротьбі з військовою агресією виступають не тільки військовослужбовці, а й медичні працівники. Тому важливо приділяти велику увагу підготовці медичних кадрів на високому рівні, незважаючи на труднощі, з якими стикаються заклади медичної освіти в умовах військового стану. Саме тому, у цій статті висвітлені ключові моменти та проблемні питання, на які першочергово необхідно звертати увагу при навчанні студентів та лікарів-інтернів на кафедрі судової медицини та медичного права. Також запропоновані алгоритми вирішення проблемних практичних завдань, що виникають перед судово-медичним експертом в умовах військового стану для забезпечення високої професійності та достовірності виконуваних судово-медичних експертиз
Forensic medicine is a science that uses medical and general biological knowledge to solve issues that arise in the practice of law enforcement agencies. Therefore, the range of issues studied by forensic doctors is quite wide. This includes the study of death and cadaveric changes (forensic thanatology), the study of injuries (forensic traumatology), forensic medical examination of living persons regarding bodily injuries, sexual crimes, etc., forensic medical examination of material evidence, identification of a person, forensic medical examination in cases of medical errors and offenses and many others. The fact of military operations on the territory of Ukraine requires that in the training of medical students and interns in the field of «forensic medical examination», special attention should be paid to the issues that a doctor may encounter both in the combat zone and in rear health care facilities. After all, in the conditions of martial law, not only military personnel, but also medical workers are on the front line in the fight against military aggression. Therefore, it is important to pay great attention to the training of medical personnel at a high level, regardless of the difficulties faced by medical education institutions under martial law. That is why this article highlights the key points and problematic issues that must be paid attention in the course of training students and interns at the Department of Forensic Medicine and Medical Law. Algorithms for solving problematic practical tasks that arise before the forensic medical expert in the conditions of martial law are also proposed to ensure high professionalism and reliability of the performed forensic medical examinations. Thus, focusing the attention of forensic medics on the main principles and algorithms, highlighting and discussing problematic issues related to the actions of forensic medics in wartime, namely those issues related to the order of dissection of corpses, their identification and description of bodily injuries have the priority place and are able to significantly facilitate the work of forensic medical experts in such a difficult time. After all, every forensic medic who competently performs his work before conducting active military operations must be familiar with a clear algorithm of actions, which does not contradict the main provisions of Resolution No. 205 dated 03.05.2022 "On approval of the procedure for ensuring the collection of bodies (remains) of fallen military personnel of the state- of the aggressor (the Russian Federation), as well as illegal armed formations, in particular from the temporarily occupied territories in certain areas of the Donetsk and Luhansk regions", which was approved by the Cabinet of Ministers of Ukraine with the beginning of a full-scale military invasion of the territory of Ukraine by the aggressor state. This resolution regulates the actions of military administrations, the territorial defense forces of the Armed Forces, the National Guard, the National Police, the State Emergency Service, representatives of the relevant expert (medical) services, interested bodies and public organizations (associations), which are aimed at ensuring collection in the territories of military operations (armed confrontation) unburied bodies (remains) of fallen servicemen of the aggressor state (Russian Federation), as well as illegal armed formations, in particular from temporarily occupied territories in certain areas of Donetsk and Luhansk regions (hereinafter - bodies), in order to prevent the deterioration of the sanitary and epidemic situations, the occurrence of dangerous infectious diseases on the territory of Ukraine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Досвід створення та викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] = The experience of creating and teaching the elective course «Current issues of medical embryology» for the training of second-level higher education applicants with the specialty 222 «Medicine» at Ternopil national medical university named after I. YA. Horbachevskiy / З. М. Небесна [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY (обучение, организация и управление, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, статистика, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Анотація: У статті представлено досвід створення і впровадження в навчальний процес вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології», яка викладається на кафедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Вибіркова дисципліна розроблена для здобувачів другого рівня вищої освіти, кваліфікації «Магістр медицини. Лікар», галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина». Робоча програма та силабус цієї дисципліни розроблені відповідно до Стандарту вищої освіти і робочого навчального плану підготовки магістрів медицини другого року навчання. В структурі дисципліни передбачено 3 кредити (90 годин): 20 годин практичних занять та 70 годин самостійної роботи. Вид контролю – залік. Викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти системних знань і розуміння концептуальних основ і принципів ембріогенезу людини, які можуть бути використані для діагностики, лікування та профілактики вад розвитку, що залишаються головною причиною дитячої смертності та каліцтва
The article presents the experience of creation and introduction into the educational process the selective discipline «Current issues of medical embryology», which is taught at the Department of Histology and Embryology of TNMU named after I. Gorbachevskii. The selective discipline is designed for applicants of the second level of higher education, qualifi cation «Doctor», fi eld of knowledge 22 «Health care», specialty 222 «Medicine». The working program and syllabus of this discipline are developed in accordance with the standards of higher education and the working curriculum of the training of masters of medicine in the second year of study. The structure of the discipline includes 3 credits (90 hours): 20 hours of practical classes and 70 hours of independent work. Type of control – credit. The teaching of the elective discipline «Current issues of medical embryology» is aimed at forming higher education students’ systemic knowledge and understanding of the conceptual foundations and principles of human embryogenesis, which can be used for diagnosis, treatment and prevention of developmental defects, which remain the main cause of child mortality and disability
Дод.точки доступу:
Небесна, З. М.
Гетманюк, І. Б.
Андріїшин, О. П.
Грималюк, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів [Текст] / І. Я. Дзюбановський [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 27-29

Рубрики: Медицина доказательная

   Образование медицинское законченное


   Хирурги


Дод.точки доступу:
Дзюбановський, І. Я.
Бенедикт, В. В.
Пустовойт, Г. Т.
Герасимець, Ю. М.
П’ятночка, В. І.
Свистун, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Демиховская, Е. В.
    Проблема интеграции медицинских наук в системе послевузовского образования [Текст] / Е. В. Демиховская // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2001. - № 4. - С. 55-57


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)