Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское законченное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


   
    10-річний досвід організації навчання лікарів терапевтичного профілю в інтернатурі [Текст] / О. І. Дядик [та ін.] // Медична освіта. - 2003. - № 3. - С. 38-41

Рубрики: Образование медицинское законченное

Дод.точки доступу:
Дядик, О. І.
Багрій, А. Е.
Гнилицька, В. Б.
Хоменко, М. В.
Христуленко, А. Л.
Здиховська, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Biben, A. V.
    Aesthetic training is an important factor of a future doctors’ professional formation [Текст] / A. V. Biben. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 114-119. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, тенденции, этика)
МОРАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ РАЗВИТИЕ -- MORAL DEVELOPMENT
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
Анотація: Nowadays, a stream of various information, including hybrid information, is aimed at young people. That is why students are most focused on the virtual environment, and the sensuality of the individual goes back to the periphery of their spiritual life. Such a reality requires the use of complex efforts directed at returning a person to their essence.
There are various ways of humanization and enrichment of future specialists' potential, but aesthetic training is the main one. Society pays attention in the critical periods of its development on aesthetic training. It acts as a final element in the higher education system, giving completeness and saturating the whole structure with the main content. The process of studying in a higher education institution is the moment in a young person's life when they should understand and realize their life meaning following their moral and aesthetic ideals
Сьогодні на молодь спрямований потік різноманітної інформації, зокрема й гібридної. Саме тому студенти найбільш сконцентровані на віртуальному середовищі, а чуттєвість особистості витісняється на периферію її духовного життя. Така реальність вимагає залучення комплексних зусиль, спрямованих на повернення людини до своєї сутності. Актуальність нашого дослідження зумовлена потребою розвитку в молоді смаку як естетичної категорії та формування критеріїв, які б дозволили їй відрізнити істину від спотвореної реальності, добро від зла
Тому метою статті є підтвердження необхідності здійснення естетичного виховання у навчанні майбутніх фахівців, адже воно зміцнює в студентів активну національно-громадянську позицію. Естетичне виховання закладає самосвідомість людини, віднайдення життєвих орієнтирів, впливає на відносини з навколишнім світом. У естетичному вихованні полягає суть гуманізації особистості, її соціалізації. Воно є необхідною основою й передумовою реалізації індивідуальних здібностей людини у процесі реального буття
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics" [Текст] = Особливості та акценти викладання судової медицини для здобувачів ОПП«Педіатрія» / Y. Z. Kotsyubynska [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 200-203. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (диагностика)
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ СВОДНАЯ -- MEDICAL RECORD LINKAGE (стандарты)
Анотація: This article addresses current issues in teaching the academic discipline "Forensic Medicine and Medical Law" to students of the professional educational program (PEP) "Pediatrics." With a focus on violence against children, the authors emphasize the necessity of educating pediatric students on forensic principles and practical skills. The article highlights the harmonization with international standards, the importance of awareness among students, and the critical role forensic medicine plays in pediatric training. Forensic medicine, as a discipline encompassing diverse medical fields, plays a crucial role in pediatrics. This article explores the integration of forensic principles into the PEP "Pediatrics," emphasizing the increasing societal issue of violence against children. The importance of training pediatric students to recognize and respond to such incidents while maintaining a solid evidence base is paramount. The authors emphasize that teaching forensic medicine to pediatric students should prioritize the following directions: Expert Involvement in Forensic Medical Examinations: Focuses on the significance of forensic medical examinations related to medical errors and offenses. Article 69 of the Criminal Procedure Code allows pediatricians to act as experts, emphasizing equivalence in rights and responsibilities with forensic medical experts. Physician Participation in Urgent Investigative Actions: Emphasizes the importance of practical skills, such as examining a corpse at the scene. Article 238 of the Criminal Procedure Code permits pediatricians to participate in urgent investigative actions. This includes instructing students on organizational and legal aspects, as well as theoretical and practical principles of examining a corpse at the scene. Accurate Documentation of Physical Injuries: Stresses the essential skill of accurately describing physical injuries on a child's body. Acknowledges the role of pediatricians in initial injury documentation, considering the potential involvement in criminal investigations. Accuracy and Completeness of Medical Documentation: Underscores the critical nature of accurate and complete medical documentation, serving as evidence in criminal proceedings. The article discusses potential legal consequences for physicians due to improper maintenance. Recording Sexual Offenses Against Children: Introduces an elective course focusing on preventing sexual offenses against children and domestic violence. Aims to form theoretical and practical competencies in students, adhering to the "Istanbul Protocol" and emphasizing the role of pediatricians in recognizing and responding to sexual violence against children. Therefore, educating pediatric students on how to act in such cases, how to work with patients without compromising the evidence base, and simultaneously providing timely medical assistance becomes paramount. This ensures the preparation of a highly qualified specialist in pediatrics whose competencies align with their professional qualification characteristics
У статті розглядаються актуальні питання викладання навчальної дисципліни «Судова медицина та медичне право» здобувачам освітньо-професійної програми (ОПП) «Педіатрія». Одним із викликів сьогодення є таке соціально негативне явище, як насилля проти дітей у сім’ї, що все більше набирає обертів і потребує зосередженої уваги з боку педіатрів та сімейних лікарів, адже вони можуть бути першими хто запідозрить це явище. Автори статті відзначають, що навчання судовій медицині студентам-педіатрам має такі пріоритетні напрями: вивчення процесуально-правових засад судової медицини, особливо судово-медичних експертиз, пов’язаних із лікарськими помилками та правопорушеннями; оволодіння практичними навичками проведення огляду трупа на місці події; фіксації тілесних ушкоджень на тілі дитини та ведення медичної документації; навчання алгоритму дій у разі виявлення ознак насильства над дитиною. Тому навчання студенів-педіатрів, як діяти у даних випадках, як працювати з пацієнтами, щоб не знищити доказову базу і, водночас, надати вчасну медичну допомогу, стає пріоритетним. Це забезпечить підготовку висококваліфікованого фахівця у галузі педіатрії, компетенції якого відповідають його ОКХ. Висновок. З огляду на вище викладене, варто відзначити, що: Гармонізація вітчизняного законодавства із нормативними актами та стандартами Європейського Союзу у рамках інтеграції України в ЄС створює пріоритетні напрями у викладанні дисципліни «Судова медицина та медичне право». Недостатня обізнаність студентів-педіатрів і легковажне ставлення до наслідків непрофесійних дій чи бездіяльності у майбутній професійній діяльності, є причиною недостатності мотивації до вивчення дисципліни «Судова медицина та медичне право». авчання судовій медицині є важливою частиною підготовки педіатрів. Надаючи студентам знання та навички, необхідні для розпізнавання та реагування на випадки насильства над дітьми, ми можемо допомогти захистити дітей і забезпечити їм отримання необхідної допомоги
Дод.точки доступу:
Kotsyubynska, Y. Z.
Kozan, N. M.
Voloshynovych, V. M.
Chadiuk, V. O.
Liampel, V. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Main trends in the development of odern medical education [Текст] = Основні тенденції розвитку сучасної медичної освіти / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 149-155. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Under modern conditions, the world is developing globally. Analyzing the main directions, it is worth noting that in the economy, this notion is expressed by the transition of most peoples and cultures to market relations; in politics – to democracy; in the system of social communications – to tolerance; in the field of the general organization of the life process – to the model of an open society and sustainable human development. Education and science are no exception. They prepare people for independent living and form their perspective on the civilizational future of humanity. This article examines the main trends of modern education, in particular, medical education, which include priority development in the strategy of newest state-building; ensuring its quality; anthropocentrism, development and equal access to quality education as an open holistic system, its informatization; modernization of content and educational technologies; innovative development of education as a response to the challenges of innovative progress; organic connection with science and culture; complementation of diverse knowledge modern education system; formation of scientific and inclusive education; its practical orientation. The countries that have succeeded are those where education has been established as a priority area of life. A relevant area of the world-class education level is its functioning and development as a democratic system. The next area is the social role of education in social cohesion development. In this case, working with internally displaced persons and students is a particular challenge. The difficulty in the political and socio-economic situation in Ukraine requires an immediate solution to this problem to unite our society as quickly and effectively as possible, namely through the development of educational communities. Social cohesion is complex but important to study. Therefore, it is necessary to understand its elements: mutual assistance, trust, otherness acceptance, justice perception, and civic engagement. The level of social cohesion in Ukrainian society is low and, according to some reports, tends to decline. This decline is a consequence of growing social inequality, low levels of public trust in government and other institutions, massive social disintegration, and depreciation of social solidarity and work values.The interests in increasing social cohesion require the implementation of a set of scientific, practical, and institutional measures. The development of social cohesion in the educational environment is a priority for Ukraine and the EU. It is necessary to overcome obstacles and take certain steps to implement this priority area of social and educational policy. Education in any country is a national product developed considering national traditions, lifestyle features, and national character. Therefore, a reasonable combination of traditions and innovations opens the door to the future and ensures the development of a person as a citizen of a country and a human being capable of living in the European and global space. These trends appear as the main guidelines for the improvement of education today
У сучасних умовах світ розвивається глобально. Аналізуючи основні напрямки, слід відзначити, що в економіці – ­це перехід більшості народів і культур до ринкових відносин; у політиці – до демократії; в системі соціальних комунікацій – до толерантності; у сфері загальної організації життєвого процесу – до моделі відкритого суспільства та сталого людського розвитку. Не є виключенням освіта й наука. Саме вони забезпечують підготовку людини до самостійного життя, формують її перспективні уявлення щодо цивілізаційного майбутнього людства. Дана стаття розглядає основні тенденції сучасної освіти, зокрема, медичної: пріоритетний розвиток в стратегії новітнього державотворення; забезпечення її якості; людиноцентризм, розвиток та рівний доступ до якісної освіти, як відкритої цілісної системи, її інформатизація; модернізація змісту і навчальних технологій; органічний зв’язок з наукою і культурою; інноваційний розвиток освіти як відповідь на виклики інноваційного типу прогресу; взаємодоповнення різнопланових знань у системі сучасного навчання; становлення наукової та інклюзивної освіти; її практична спрямованість. Успіху досягли ті країни, де наука утверджувалась як пріоритетна сфера життєдіяльності. Важливим напрямком світового рівня в освіті є її функціонування та розвиток як демократичної системи. Наступним напрямком є соціальна роль навчання в розвитку суспільної згуртованості. При цьому особливою проблемою є робота з внутрішньо переміщеними особами, студентством. Складна політична та соціально-економічна ситуація в Україні вимагає негайного вирішення цієї проблеми для якомога швидшого та ефективного об’єднання нашого суспільства, зокрема, через розвиток освітніх спільнот
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Ilnytska, O. M.
Shturmak, V. M.
Verbovska, R. I.
Divnych, T. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Mammadov, V.
    Medical Science, Research and Higher Education in Azerbaijan from Bioethical Developments Perspective [Text] = Медична наука, дослідження та вища освіта в Азербайджані крізь призму розвитку біоетики / V. Mammadov, Κ. Munir, L. Jafarova // Медичне право. - 2016. - № 2. - P18-43


MeSH-головна:
БИОЭТИКА -- BIOETHICS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
АЗЕРБАЙДЖАН -- AZERBAIJAN
Дод.точки доступу:
Munir, Κ.
Jafarova, L.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Інтернатура: підсумки та перспективи [Текст] / Є. В. Коханевич, Й. Я. Геревич, С. В. Дудка // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 1. - С. 123-125


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Коханевич, Є. В.
Геревич, Й. Я.
Дудка, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Анотація: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Дод.точки доступу:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Артьоменко, В. В.
    Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів [Текст] = The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Дод.точки доступу:
Носенко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Астап’єва, О. М.
    Нові вимоги до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання [Текст] / О. М. Астап’єва // Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2020. - Т. 28, № 3. - С. 287-293. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Анотація: Україна вступила на шлях розвитку ринкової економіки, що передбачає високий рівень творчої діяльності, освіти, інтелектуальної власності. Згідно з сучасними вимогами розвитку вищої освіти, глобалізації та інтеграції в сучасний світовий освітній простір у Харківському національному медичному університеті впроваджуються освітні програми в межах відповідних спеціальностей. Одним з основних принципів є формування компетентностей у студентів як їхніх результатів навчання
Сучасні тенденції розвитку вищої школи – глобалізація шляхом уніфікації освітніх програм для студентів з метою поширення інтернаціоналізації вищої освіти, надання їй мобільності, а також інтеграція української вищої школи до загальноєвропейського навчального простору
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Бас, А. А.
    Необходимость и пути повышения межпредметной интеграции стоматологических дисциплин [Текст] / А. А. Бас // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 87-88

Рубрики: Международное сотрудничество

   Образование медицинское законченное


   Стоматология


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Вітенко, І. С.
    Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Учебники


   Учебные пособия


   Конференции


Дод.точки доступу:
Мельник, І. В.
Штанько, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» [Текст] = Use of case method in teaching the discipline "Children infectious diseases" / Г. Б. Матейко [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 160-163. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕТСКИЕ ИНФЕКЦИИ -- CHILDHOOD INFECTIONS
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
КОМБИНИРОВАННОЕ ЛЕЧЕБНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- COMBINED MODALITY THERAPY (методы, тенденции)
Анотація: Кейс-метод є інтерактивним методом навчань, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності, сприяє розвитку клінічного мислення в студентів, дозволяє проводити аналіз і діагностику проблеми та вміло її вирішувати. В статті описано розроблений структурований кейс-метод для використання на практичних заняттях при вивченні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» для студентів 6-ого курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В представленому кейсі викладено клінічну ситуацію з конкретними даними пацієнта для оцінки знань і вмінь студентів. При вирішенні таких кейс-задач на практичних заняттях студенти поглиблюють та розширюють знання про причини розвитку тих чи інших захворювань у дітей. Вдосконалюють здатність оцінки і аналізу ситуаційних критеріїв, вміння складати алгоритм діагностики і дифдіагностики і обирати тактику лікування. Такий метод навчання дозволяє студентам на основі власного досвіду формулювати висновки, застосовувати на практиці одержані знання, мати власний погляд на проблему, представлену в кейсі, а також активно формувати комунікативні та творчі здібності
The case method is an interactive training tool that allows bringing the learning process closer to real practical activity, promotes the development of clinical thinking in students, it allows them to analyze and diagnose a problem and solve it effectively. The designed structured case study is described in the article. It is used for practical classes on the discipline "Children infectious diseases" for the 6th-year students of the medical faculty of the Ivano-Frankivsk National Medical University. A clinical situation with specific patient data is demonstrated in the case study for assessing students' knowledge and skills. When solving such cases in practical classes, students deepen and expand their knowledge about the causes of various diseases in children. They improve the ability to assess and analyze situational criteria. Students also improve their ability to compile a diagnostic and differential diagnosis algorithm and choose treatment tactics. This learning method allows students to formulate conclusions based on their own experience, apply the acquired knowledge in practice, have their own perspective on the problem presented in the case study, and also actively form communicative and creative skills
Дод.точки доступу:
Матейко, Г. Б.
Матвісів, М. В.
Пилюк, І. І.
Горбаль, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Волосовець, О. П.
    Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації [Текст] / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко // Медична освіта. - 2004. - № 1. - С. 5-8

Рубрики: Образование медицинское законченное

Дод.точки доступу:
Вітенко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Воронцов, О. О.
    Досвід минулого у формуванні комунікативних навичок майбутнього лікаря: "Знаючи минуле, лікар повинен передбачити майбутнє" [Текст] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2019. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Анотація: Статтю присвячено висвітленню власного досвіду формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги, профілактики та реабілітації за рахунок формування й використання актуальних контен- тів афоризмів великих філософів і лікарів давніх часів. Актуальність та масштабність проблем реформування медичної галузі та розвитку медичної освіти зберігається протягом багатьох років. Новітні високотехнологічні й коштовні методики навчання доповнюються класичними методиками викладання із належним фаховим рівнем науково-педагогічних колективів. Професійна успішність має в своїй основі окрім знань, умінь та клінічних навичок ще й комунікативні навички, які висвітлюють ставлення майбутнього лікаря до обраної професії. Не варто вишукувати нових слів, аби доводити роль комунікативних навичок. Спеціально підібрані висловлювання найбільш авторитетного фахівця - старогрецького лікаря Гіппократа, які було вичерпно сформульовано ще у IV столітті до нашої ери, вражають своєю переконливістю. Рекомендуємо використовувати актуальні контенти афоризмів великих лікарів і філософів як додатковий педагогічний прийом оптимізації підготовки студентів до виконання ними практичної роботи у клініці
The article is dedicated to the experience of forming and strengthening the motivation of future specialists in the field of primary health care, prevention and rehabilitation through the formation and using of topical content of aphorisms of the great philosophers and doctors of ancient times.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти [Текст] / Є. М. Стародуб, О. М. Масик, О. Є. Самогальська // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 64-66

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Медицина доказательная


Дод.точки доступу:
Стародуб, Є. М.
Масик, О. М.
Самогальська, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Гуменна, І. Р.
    Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] = Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 87-91


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Анотація: У статті висвітлено особливості застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів медичних закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові поняття «міждисциплінарність», «комунікативна компетенція». Розглянуто міждисциплінарну комунікацію, що забезпечує міждисциплінарний підхід до освіти, наукову базу та систему освіти як комплекс фундаментальних та таксономічних дисциплін. Визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції майбутніх лікарів; досліджено особливості академічної комунікативної підготовки майбутніх лікарів. Встановлено, що формування комунікативних компетенцій майбутніх лікарів, які б лягли в основу соціальної толерантності, є актуальним і сьогодні
The paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of students’academic communicative competence in the medical institutions of higher education. The scientific terms “interdisciplinary”, “сommunicative competence” are analyzed. Interdisciplinary communication, providing an interdisciplinary approach to education, the scientific base and system of education as a complex of fundamental and taxonomic disciplines are considered. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to the formation of future doctors’ academic communicative competence have been defined. The features of communicative training of future doctors are investigated. It has been determined that the formation of future doctors’communicative competencies, which would have formed the basis of social tolerance, is relevant to present day
Дод.точки доступу:
Нахаєва, Я. М.
Шацький, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Демиховская, Е. В.
    Проблема интеграции медицинских наук в системе послевузовского образования [Текст] / Е. В. Демиховская // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2001. - № 4. - С. 55-57


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів [Текст] / І. Я. Дзюбановський [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 27-29

Рубрики: Медицина доказательная

   Образование медицинское законченное


   Хирурги


Дод.точки доступу:
Дзюбановський, І. Я.
Бенедикт, В. В.
Пустовойт, Г. Т.
Герасимець, Ю. М.
П’ятночка, В. І.
Свистун, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Досвід створення та викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] = The experience of creating and teaching the elective course «Current issues of medical embryology» for the training of second-level higher education applicants with the specialty 222 «Medicine» at Ternopil national medical university named after I. YA. Horbachevskiy / З. М. Небесна [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY (обучение, организация и управление, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, статистика, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Анотація: У статті представлено досвід створення і впровадження в навчальний процес вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології», яка викладається на кафедрі гістoлoгії тa ембріoлoгії Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Вибіркова дисципліна розроблена для здобувачів другого рівня вищої освіти, кваліфікації «Магістр медицини. Лікар», галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина». Робоча програма та силабус цієї дисципліни розроблені відповідно до Стандарту вищої освіти і робочого навчального плану підготовки магістрів медицини другого року навчання. В структурі дисципліни передбачено 3 кредити (90 годин): 20 годин практичних занять та 70 годин самостійної роботи. Вид контролю – залік. Викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти системних знань і розуміння концептуальних основ і принципів ембріогенезу людини, які можуть бути використані для діагностики, лікування та профілактики вад розвитку, що залишаються головною причиною дитячої смертності та каліцтва
The article presents the experience of creation and introduction into the educational process the selective discipline «Current issues of medical embryology», which is taught at the Department of Histology and Embryology of TNMU named after I. Gorbachevskii. The selective discipline is designed for applicants of the second level of higher education, qualifi cation «Doctor», fi eld of knowledge 22 «Health care», specialty 222 «Medicine». The working program and syllabus of this discipline are developed in accordance with the standards of higher education and the working curriculum of the training of masters of medicine in the second year of study. The structure of the discipline includes 3 credits (90 hours): 20 hours of practical classes and 70 hours of independent work. Type of control – credit. The teaching of the elective discipline «Current issues of medical embryology» is aimed at forming higher education students’ systemic knowledge and understanding of the conceptual foundations and principles of human embryogenesis, which can be used for diagnosis, treatment and prevention of developmental defects, which remain the main cause of child mortality and disability
Дод.точки доступу:
Небесна, З. М.
Гетманюк, І. Б.
Андріїшин, О. П.
Грималюк, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)