Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (59)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское законченное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чабан О. С., Хаустова О. О., Трачук Л. Є.
Назва : Шляхи підвищення ефективності навчання студентів зa спеціальністю "Медична психологія"
Паралельн. назви :Ways to improve the effectiveness of teaching medical students majoring in Medical psychology
Місце публікування : Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 1. - С. 3-8 (Шифр МУ67/2016/11/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Подано шляхи підвищення ефективності навчання студентів вищіх медичних навчальних закладів зa спеціальністю "Медична психологія". Найбільш прогресивним напрямком визнано застосування інтерактивних методик: проблемно−орієнтованого навчання, методу групової роботи і розбору інтегрованих клінічних випадків тощо. На основі аналізу історій хвороб пацієнтів та психодіагностичних висновків із психоневрологічного відділення клінічної лікарні відібрано найбільш показові випадки і складено ситуаційні клінічні задачі
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нахаєва Я. М., Гуменна І. Р., Шацький В. В.
Назва : Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема
Паралельн. назви :Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 92-96 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Анотація: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівцяThe structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник В. В., Грузєва Т. С., Широбоков В. П.
Назва : Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування
Місце публікування : Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52 (Шифр ЛУ4/2015/6)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Назва : Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Украина
Конференции
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудий Ю. Й., Чурпій І. К., Марчук О. В., Руда І. В., Атаманчук Л. Є.
Назва : Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти
Паралельн. назви :Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165 (Шифр АУ50/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES
Анотація: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікуванняMethodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полушин Ю. С., Глущенко В. А., Зарипова З. А., Лопатин З. В.
Назва : Старые и новые проблемы подготовки анестезиологов-реаниматологов
Місце публікування : Анестезиология и реаниматология. - 2015. - № 2. - С. 59-62 (Шифр АР11/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітенко І. С., Мельник І. В., Штанько С. В.
Назва : Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Учебники
Учебные пособия
Конференции
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзюбановський І. Я., Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т.
Назва : Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 70-72 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Хирурги-- обуч
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демиховская Е. В.
Назва : Проблема интеграции медицинских наук в системе послевузовского образования
Місце публікування : Эпидемиология и инфекционные болезни. - Москва, 2001. - № 4. - С. 55-57 (Шифр 72161/2001/4)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слабкий Г. О., Миронюк І. С., Шафранський В. В.
Назва : Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами
Паралельн. назви :On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Анотація: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" : Постанова Кабінету Міністрів України № 334 від 28 березня 2018 року
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 6. - С. 91-93 (Шифр ЗУ18/2018/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артьоменко В. В., Носенко В. М.
Назва : Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Паралельн. назви :The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодоріко Л. Д., Підвербецька О. В., Підвербецький О. Я., Сем’янів І. О., Єременчук І. В., Сливка В. І.
Назва : Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ
Паралельн. назви :Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms
Місце публікування : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106 (Шифр ТУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Анотація: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’яПроцес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузіThe implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care systemThe process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колкин Я. Г., Хацко В. В., Дудин А. М., кий А. Г., Межаков С. В., Кузьменко А. Е., Песчанский Р. Е.
Назва : Педагогические идеи и взгляды Н. И. Пирогова и развитие высшего медицинского образования в Украине
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 2. - С. 167-169 (Шифр ВУ80/2006/10/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Астап’єва О. М.
Назва : Нові вимоги до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання
Місце публікування : Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2020. - Т. 28, № 3. - С. 287-293 (Шифр УУ70/2020/28/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Анотація: Україна вступила на шлях розвитку ринкової економіки, що передбачає високий рівень творчої діяльності, освіти, інтелектуальної власності. Згідно з сучасними вимогами розвитку вищої освіти, глобалізації та інтеграції в сучасний світовий освітній простір у Харківському національному медичному університеті впроваджуються освітні програми в межах відповідних спеціальностей. Одним з основних принципів є формування компетентностей у студентів як їхніх результатів навчанняСучасні тенденції розвитку вищої школи – глобалізація шляхом уніфікації освітніх програм для студентів з метою поширення інтернаціоналізації вищої освіти, надання їй мобільності, а також інтеграція української вищої школи до загальноєвропейського навчального простору
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бас А. А.
Назва : Необходимость и пути повышения межпредметной интеграции стоматологических дисциплин
Місце публікування : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2006. - № 4. - С. 87-88 (Шифр ВУ15/2006/4)
Предметні рубрики: Международное сотрудничество
Образование медицинское законченное
Стоматология
Украина
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипчук В. П., Трухманова С. Л.
Назва : Нащадкам про незабутнє. (Історичні витоки заснування 100-річного ювіляра - ВНМУ ім. М. І. Пирогова)
Паралельн. назви :Descendants about unforgettable. (Historical origins of the founding of the 100th anniversary of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya)
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 354-362 (Шифр ВУ80/2020/24/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Географіч. рубрики: Винницкая область
Анотація: У статті розглянуто проблему становлення вищої медичної освіти на Вінниччині (Поділлі), проаналізовано історичні витоки розвитку медичного знання та перших організаційних форм охорони здоров ’я населення регіону, наголошено на створенні ефективної моделі системи охорони здоров ’я у ХХ столітті, підкреслено важливу роль Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в підготовці кадрів для системи охорони здоров’я на Поділлі й, зокрема, на ВінниччиніThe article considers the problem of higher medical education in Vinnytsya (Podillya), analyzes the historical origins of medical knowledge and the first organizational forms of health care in the region, emphasizes the creation of an effective model of health care in the twentieth century, emphasizes the important role of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, in training for the health care system in Podillya and, in particular, in Vinnytsya region
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов О. Є., Головаха М. Л.
Назва : Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 93 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Программы, ориентированные на достижение специальных целей
Ортопедия-- обуч
Травматология-- обуч
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович В. І., Дудій П. Ф., Кошель І. В., Кондрацька А. С.
Назва : Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The potential of the “school of evidence-based medicine” platform for professional development of otolaryngologists
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 127-131 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі модернізації сучасної системи вищої медичної освіти та інтеграції її у світовий простір. Впровадження системи безперервного професійного розвитку для лікарів поставило нові вимоги до педагогічних технологій та формату навчання, особливо в умовах пандемії COVID-19. Перспективними в цьому плані є медичні освітні платформи, наприклад, «Школа доказової медицини» - інформаційний онлайн ресурс, завдяки якому відбувається взаємодія між носіями та споживачами медичної освіти. Платформа містить різноманітні способи безпосередньої та дистанційної взаємодії, а також передбачає контроль отриманих знань у вигляді електронного тестування. Мета дослідження: проаналізувати можливості платформи «Школа доказової медицини» для отримання професійних компетентностей лікарями отоларингологами з питань діагностики. Для засвоєння професійних компетентностей з питань діагностики на платформі «Школа доказової медицини» для лікарів отоларингологів підготовлено, прочитано та записано цикл лекцій та клінічних розглядів. На конференцію зареєструвалось 4502 лікарів. Відбулось 9476 сесій, тобто в середньому один лікар повертався на сайт для перегляду конференції три рази протягом двох днів. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок, що новими методами безперервного професійного розвитку цікавляться переважно лікарі молодого віку. Практично всі слухачі, 98,33 %, знаходились в Україні. Переважна більшість лікарів, 72,3 %, для перегляду конференції використовують мобільні телефони. Розроблена і запропонована методика може бути використана для покращення професійних компетентностей лікарів оториноларингологів The paper is devoted to the urgent need for the modernization of the system of higher medical education and its integration into the World educational space. The introduction of the system of continuing professional development for medical specialists has put new demands on teaching technologies and training format, especially in the context of the COVID-19 pandemic. Mastering the learning material depends on the effectiveness of interaction between the participants in the teaching and learning process. Its ultimate objective is to obtain the competencies that ensure specialists’ professional development in their further independent practice. The result depends on teaching technology; needless to say, however, the choice of teaching technology depends on the field of education. This is especially true for medical education, where teaching involves both theory and practice. Therefore, medical education platforms are promising; for example, “School of Evidence-Based Medicine” that is an online information resource due to which providers and recipients of medical education can interact. The platform offers various methods of direct and online interaction including live streaming conferences, broadcasting recorded video lectures, articles, chatbots, as well as provides for the control of the knowledge acquired (e-tests).A series of lectures and case reports were prepared, recorded, and delivered to otorhinolaryngologists for the purpose of their acquisition of professional competencies in diagnostics. To familiarize otolaryngologists with the possibilities of imaging diagnostic methods in visualizing diseases of the nose and paranasal sinuses, the authors prepared a series of short informative lectures. The lectures devoted to the diagnosis of asthma, or aspirin triad and paranasal sinus mycosis were prepared and delivered by two lecturers (an otolaryngologist and a radiologist), that ensured the acquisition of competencies in all the methods for diagnosing this pathology. After presenting theoretical material, single case reports were offered to physicians for the purpose of mastering and improving the competencies. On October 16-17, 2020, an online event “EPOS CONGRESS 2020 Focus: Rhinosinusitis” was held on the “School of Evidence-Based Medicine” platform in accordance with COVID-19 quarantine restrictions. After listening to the congress reports and using the materials to which our paper is devoted, otolaryngologists had the opportunity to be tested and obtain the certificate, thereby earning 30 Continuing Professional Development points in 2020
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нуштаев И. А.
Назва : К 90-летию высшего медицинского образования в Саратове. Первый профессор-гигиенист В.А.Арнольдов
Місце публікування : Гигиена и санитария. - Москва, 1999. - № 6. - С. 72-74 (Шифр ГР6/1999/6)
MeSH-головна: ГИГИЕНА -- HYGIENE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)