Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское -- организ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.28-30.
|
>2.
| Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.11-13
|
>3.
| Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/Н. І. Багній // Медична освіта, 2006,N № 1.-С.34-36
|
>4.
| Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.56-57
|
>5.
| Вітенко І. С. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України-основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/І. С. Вітенко // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.59-62
|
>6.
| Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.45-47
|
>7.
| До питання про стандартизацію оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі/Л. В. Фоміна, С. І. Гриценко, Ю. Й. Гумінський // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2005. т.Т. 9,N № 2.-С.307-308
|
>8.
| Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.99-101
|
>9.
| Егоров В. А. Подготовка кадров с медицинским и фармацевтическим образованием в Российской Федерации/В. А. Егоров, Д. Б. Олейников, М. С. Горохов // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 2.-С.56-60
|
>10.
| Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань ст студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевского/М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.43-45
|
>11.
| Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.117-119
|
>12.
| Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.128-130
|
>13.
| Минцер О. П. Истинные и ложные оценки качества подготовки врачей и провизоров/О. П. Минцер // Медичний всесвіт, 2004. т.Т. 4,N № 1.-С.156-164
|
>14.
| Москаленко В. Ф. Профілактика-як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров’я/В. Ф. Москаленко // Медична освіта, 2003,N № 3.-С.4-10
|
>15.
| Мосула Л.М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/Л. М. Мосула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.61-63
|
>16.
| Новосьолова Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/Н. Ф. Новосьолова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.53-55.
|
>17.
| Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/Л. Н. Рибіцька, Л. Б. Муц, Т. В. Бігуняк // Медична освіта, 2011,N № 3.-С.123-124
|
>18.
| Организация подготовки студентов 4-го курса по фтизиатрии в Донецком национальном медицинском университете имени Максима Горького/С. М. Лепшина [та ін.] // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція, 2012,N № 2.-С.72-79
|
>19.
| Перший досвід атестації випускників медичного внз за формою практично орієнтованого державного іспиту/Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта, 2003,N № 1.-С.14-17
|
>20.
| Позааудиторне навчання лікарів-інтернів за фахом "психіатрія"/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2003,N № 3.-С.41-44
|
|
|