Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медицинское -- организ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-25 
1.

Минцер О. П. Истинные и ложные оценки качества подготовки врачей и провизоров/О. П. Минцер // Медичний всесвіт, 2004. т.Т. 4,N № 1.-С.156-164
2.

Перший досвід атестації випускників медичного внз за формою практично орієнтованого державного іспиту/Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта, 2003,N № 1.-С.14-17
3.

Вітенко І. С. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України-основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/І. С. Вітенко // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.59-62
4.

Москаленко В. Ф. Профілактика-як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров’я/В. Ф. Москаленко // Медична освіта, 2003,N № 3.-С.4-10
5.

Позааудиторне навчання лікарів-інтернів за фахом "психіатрія"/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2003,N № 3.-С.41-44
6.

До питання про стандартизацію оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі/Л. В. Фоміна, С. І. Гриценко, Ю. Й. Гумінський // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2005. т.Т. 9,N № 2.-С.307-308
7.

Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/Н. І. Багній // Медична освіта, 2006,N № 1.-С.34-36
8.

Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.56-57
9.

Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, Н. Є. Косован // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.77-78
10.

Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань ст студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевского/М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.43-45
11.

Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.45-47
12.

Егоров В. А. Подготовка кадров с медицинским и фармацевтическим образованием в Российской Федерации/В. А. Егоров, Д. Б. Олейников, М. С. Горохов // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 2.-С.56-60
13.

Тимошенко К. Т. Гигиеническая оценка образа жизни и состояния здоровья учеников 10-11-х классов, ориентированных на получение высшего медицинского образования/К. Т. Тимошенко // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2008,N № 4.-С.60-64
14.

Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.117-119
15.

Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/О. П. Мінцер // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.128-130
16.

Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.11-13
17.

Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.28-30.
18.

Новосьолова Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/Н. Ф. Новосьолова // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.53-55.
19.

Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/Л. Н. Рибіцька, Л. Б. Муц, Т. В. Бігуняк // Медична освіта, 2011,N № 3.-С.123-124
20.

Унгурян Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.81-83
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)