Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медсестринское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Костенко, І. Ф.
    Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні [Текст] / І. Ф. Костенко // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 64-65

Рубрики: Образование медсестринское

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Канівець, С. В.
    Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою [Текст] = Ways of teaching optimization of discipline “Medical emergency” for junior specialists with medical education / С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
Анотація: У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу училища з оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою. Визначені основні компоненти освітнього процесу та заходи з їх удосконалення, що були здійснені у закладі з метою оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога”. Об’єднання циклів підвищення кваліфікації у групи залежно від вірогідності виникнення потреби у наданні екстреної медичної допомоги на робочому місці дозволило диференційовано підійти до розподілу обсягу навчальних годин, що відводяться на вивчення дисципліни. Пріоритетність практичного навчання у сучасній професійній підготовці фахівців визначила збільшення частки практичних занять. Відпрацьована 5-етапна форма навчання з цієї дисципліни, заходи з формування висококваліфікованого викладацького складу та створення відповідної матеріально-технічної бази дозволили підвищити якість післядипломного навчання з дисципліни
Дод.точки доступу:
Денисик, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Савицька, Н. І.
    Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти [Текст] = Formation of legal competence of nursery leaders at the stage of postgraduate education / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 107-113


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті розглянуто і досліджено сучасні тенденції розвитку правової освіти громадян, становлення правових інсти­туцій, утвердження верховенства права в усіх сферах буття і функціонування суспільства. Виокремлено актуальні питання юридичного забезпечення прав громадян у галузі охорони здоров’я і питання якості юридичної бази організації та здійснення медичної діяльності в Україні. Проаналізовано особистий досвід та представлено результати впровадження у навчальному комунальному закладі «Криворізьке училище підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів» ДОР у 2016–2017 та 2017–2018 навчальних роках короткотермінового циклу тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» для керівників медсестринських служб закладів охорони здоров’я Дніпропетровської області. Проведено оцінку рівня правових знань керівників медсестринства. Наведено результати комп’ютерного вхідного (базового) тестового контролю та підсумкового тестування, які свідчать, що рівень отриманих слухачами знань під час навчання значно перевищує рівень їх базових знань. Представлені нами матеріали показали, що проведення циклу тематичного удосконалення з медичного права, як сучасної навчаль­ної дисципліни, є особливо актуальним та необхідним, сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів на етапі післядипломного навчання керівників медсестринства. Навчання на циклі тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» дозволяє слухачам набути необхідного обсягу правових знань та сформувати навички і вміння вирішення складних управлінських задач щодо правовідносин між медичними працівниками і пацієнтами
Дод.точки доступу:
Мочульська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Литвинова, А. Е.
    Формування компетентності медичних сестер у питаннях знеболювання [Текст] = Formation of the competence of nurses in anesthesia issues / А. Е. Литвинова // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 37-39


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИЯ -- ANESTHESIA
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Освіта медичних сестер в Україні нині є дуже актуальним питанням. Саме від рівня освіченості й компетентності в різних питаннях молодшого медичного персоналу залежить кінцевий результат лікування. Формування компетентності медичних сестер залежить від створення неперервної сестринської освіти, рівня матеріально-технічної бази навчального закладу, якості навчальних програм клінічних дисциплін, практичної роботи медичних сестер, самовдосконалення медичних працівників
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Попович, Н. В.
    Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту [Текст] = Implementation of algorithmization in nurses’ education / Н. В. Попович // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 19-21


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: У статті проаналізовано поняття «алгоритм» і «алгоритмізація навчання», доцільність застосування даної педагогічної технології при підготовці медичної сестри
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Уперше в Україні з’явилась інституція, що дбатиме про розвиток медсестринства [Текст] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 6. - С. 71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (организация и управление, тенденции)
Анотація: Трансформувати і розвивати напрямок медсестринства буде Державна установа «Центр розвитку медсестринства МОЗ України»
Центр розвитку медсестринства, який створили влітку 2019 року, цілеспрямовано займатиметься побудовою нової моделі медсестринства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Демянчук, М. Р.
    Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах [Текст] = Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 102-105


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті аргументовано, що в сучасній професійній підготовці майбутніх фахівців сестринської справи різних кваліфікаційних рівнів нині використовується усталений поняттєво-термінологічний апарат, витоки якого мають глибокі історичні корені. На основі теоретичного аналізу наукових літературних джерел та поняттєво-термінологічного синтезу встановлено, що дефініція «медсестра» («nurse») походить від латинського «nutricius», що означає догляд за тими, хто страждає. На основі компаративного аналізу відображено порівняльно-історичний шлях становлення професії медичної сестри. За основу взято п’ятиетапну періодизацію становлення та розвитку медсестринства (за М. Шегедин). Конкретизовано, що в первісному періоді, який тривав з найдавніших часів до V ст. н. е., робота, яка відображала деякі функції сучасної медичної сестри, розглядалася як стихійний догляд, а не як професія; період середньовіччя відзначався функціонуванням спеціалізованих закладів з догляду за хворими; під час класичного періоду відбулося зародження сестринської справи та сестер милосердя; неокласичний період ознаменувався розробкою наукових концепцій організації системи підготовки медичних сестер; у сучасний період запроваджено ступеневу медсестринську освіту
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД [Текст] / М. В. Тарчинець [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 41-42

Рубрики: Образование медсестринское

   Образование, система оценок


Дод.точки доступу:
Тарчинець, М. В.
Воронцов, М. В.
Ставничий, Д. Р.
Висоцька, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Локай, Б. А.
    Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] / Б. А. Локай // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 74-75

Рубрики: Медицинские кадры--обуч

   Образование медсестринское


   Лаборатории кадры--обуч


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Петрова, Н. Г.
    Современные проблемы подготовки кадров сестринского персонала [Текст] / Н. Г. Петрова, С. Г. Погосян, Н. И. Соболева // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 38-41. - Библиогр.: с. 41 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
Дод.точки доступу:
Погосян, С. Г.
Соболева, Н. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)