Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медсестринское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Kosenko, V. M.
    The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training [Текст] = Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів / V. M. Kosenko // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 123-127


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: In this article is presented the significance and importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline by the future bachelor nurses. It is indicated that the increasing educational needs of the higher education seekers direct and guide the instructors of the higher educational establishments to use and introduce new forms and methods of study. It is emphasized that presentation of finished theoretical material by the instructor is the least efficient way to perceive and remember new information. The processes of remembering can be positively influenced through the attraction of the higher education seekers to active interaction. The positive point of the “lecturer-student” cooperation is a constant extending of the range of opinions, among which it is necessary to choose the most rational. Learning by doing is the best way for comprehension of the most complicated theoretical material. Application of the interactive technologies is analyzed with specific reference related to the conduct of a lecture session in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline. The article lists structural constituents, describes advantages and factors affecting the retention of auditory material in virtue of the interactive technologies. It is indicated that the instructor should use the time allotted for classes with maximum effect for the student, given the reduction in the number of class hours. The interactive lecture organically combines methodological, didactic and educational functions and creates the optimal conditions for the constant activation of the cognitive activity of the higher education seekers, allowing to realize the creative potential and provide each student with the opportunity to become the main subject of study, see and independently evaluate the diversity of opinions and approaches when solving important for further professional activities tasks. The realities of our time require the improvement of methodological and professional competence of the instructors of the higher educational establishments
У статті проаналізовано значення та важливість інтерактивної лекції в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» майбутніми медичними сестрами-бакалаврами. Вказано, що зростаючі освітні потреби здобувачів вищої освіти націлюють та орієнтують викладачів ЗВО на застосування та впровадження нових форм і методів навчання. Акцентується увага на твердженні, що подання готового теоретичного матеріалу викладачем – найменш ефективний спосіб сприйняття та запам’ятовування нової інформації. На процеси запам’ятовування можна позитивно вплинути, залучаючи здобувачів вищої освіти до активної взаємодії. Позитивним моментом співпраці «лектор-студенти» є те, що постійно розширюється коло думок, серед яких необхідно вибрати найбільш раціональні. Знання через дію – найкращий шлях до засвоєння найскладнішого теоретичного матеріалу. Застосування інтерактивних технологій аналізується на конкретному прикладі, пов’язаному з проведенням лекційного заняття в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи». У статті перераховано складові структури, описано переваги та фактори, які впливають на ефективність лекції на основі інтерактивних технологій. Вказано, що викладач має використати час, відведений на заняття, з максимальним ефектом для студента, враховуючи скорочення кількості аудиторних годин. Інтерактивна лекція органічно поєднує методичну, дидактичну та виховну функції та створює оптимальні умови для постійної активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, дозволяє розкрити творчий потенціал та надати можливість кожному студенту стати головним суб’єктом навчання, побачити та самостійно оцінити різноманітність думок та підходів при вирішенні важливих для подальшої фахової діяльності завдань. Реалії сьогодення потребують удосконалення методичної грамотності та професійної компетентності викладачів ЗВО
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Poiasnyk, I. M.
    Challenges and opportunities of medical education under conditions of coronavirus disease (COVID-19) pandemia [Text] / I. M. Poiasnyk, V. A. Gryb // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 3. - P89-95. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (организация и управление)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Анотація: У статті проаналізовано інтеграцію онлайн-навчання у вищих навчальних медичних закладах для забезпечення виконання основних компетенцій медичної підготовки та надання якісної освіти студентам-медикам під час пандемії COVID-19. Мета роботи – вивчити виклики та можливості, з якими стикаються медичні школи при впровадженні дистанційного навчання для викладання базових наук у відповідь на кризу, спричинену COVID-19. Висновки. Незважаючи на темпи цього переходу як офіційні, так і неформальні відгуки студентів вказували на те, що студенти мають надзвичайно високий рівень задоволеності та залученості до навчання в онлайн-режимі. Використання нових технологій (наприклад, штучного інтелекту для адаптивного навчання, віртуального моделювання та телемедицини) для освіти буде неодмінним компонентом трансформаційних змін та медичної освіти після закінчення пандемії COVID-19. Оскільки лікарі починають використовувати телемедицину (телефонні дзвінки, відеовідвідування та спілкування через онлайн-програми медичних записів) для спілкування зі своїми пацієнтами, студенти повинні бути включені у це навчальне середовище (і належним чином проінструктовані).
Дод.точки доступу:
Gryb, V. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Sustainable development principles in health promotion and nursing education [Текст] = Принципи сталого розвитку в пропаганді здорового способу життя та в освіті медичних сестер / E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 67-73


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PUBLIC HEALTH NURSING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: The Sustainable Development Goals (SDGs), otherwise known as the Global Goals, are a universal call to action to end poverty, protect the planet and ensure that all people enjoy peace and prosperity. These 17 Goals build on the successes of the Millennium Development Goals, while including new areas such as climate change, economic inequality, innovation, sustainable consumption, peace and justice, among other priorities. The goals are interconnected – often the key to success on one will involve tackling issues more commonly associated with another. The collaboration with I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) and the Faculty of Nursing MacEwan University students and teachers in the realization of the Sustainable Development goals proposes the possibilities to study and change the professional practice and nursing education. Co-creation involves strategy: nurses making a difference in the health of global communities. 25 students spent one week at TNMU, focusing on global/planetary health issues and SDGs. Participants include faculty members and Ukrainian students as well as International students from several countries (including Canada, Ghana, Nigeria, and India). Instruction focused on interactive learning and included flipped classroom format, seminars, team-based learning and field clinics coordinated by MacEwan faculty members in partnership with the TNMU members. Through interactive learning in an international setting, students developed a shared understanding of how people relate to each other and to their environments, compared Canadian and Ukrainian approaches to the Sustainable Development Goals, and created space for understanding different ways of knowing and how these enhance health and wellbeing. The face-to-face format of the trip was invaluable in enhancing emotional and informal learning as well as developing capacity as global citizens. The course provides an excellent foundation for students who wish to pursue graduate studies in global health either in Nursing or in Public Health
Цілі сталого розвитку, інакше відомі як «Глобальні цілі», є універсальним закликом до дій, спрямованих на подолання бідності, захист планети та забезпечення всіх людей насолоджуватися миром і процвітанням. Ці 17 цілей ґрунтуються на успіху Цілей розвитку тисячоліття, в той час як серед інших пріоритетів включаються нові сфери, такі, як зміна клімату, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир та справедливість. Цілі взаємопов’язані – часто ключ до успіху на одній стосується вирішення питань, частіше пов’язаних з іншим. Співпраця викладачів і студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (ТНМУ) та медсестринського факультету університету МакЮена у реалізації Цілей сталого розвитку пропонує можливості вивчити та змінити професійну практику й освіту медсестер. Співпраця передбачає наступну стратегію: медсестри, які можуть вплинути на здоров’я світової спільноти. 25 cтудентів провели один тиждень у ТНМУ, зосередившись на глобальних/планетарних пробле­мах сталого розвитку. Серед учасників були викладачі та студенти – представники України та декількох країн (включаючи Канаду, Гану, Нігерію та Індію). Робота була зосереджена на інтерактивному навчанні та включала перевернутий формат аудиторії, семінари, командне навчання та польові клініки, координовані членами медсестринського факультету університету МакЮена у партнерстві з викладачами ТНМУ. Завдяки інтерактивному навчанню в міжнародному середовищі студенти виробили спільне розуміння того, як люди ставляться один до одного й до свого оточення, порівняли канадський та український підходи до цілей сталого розвитку і створили простір для розуміння різних способів пізнання та як вони зміцнюють здоров’я й добробут. Формат поїздки віч-на-віч був неоціненним для підвищення емоційного та неформального навчання, а також для розвитку потенціалу особистості у світі. Курс є чудовою основою для студентів, які бажають продовжити навчання в університеті, вивчаючи основи глобального здоров’я або в галузі медсестринства, або в галузі охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Burgess-Pinto, E.
Yastremska, S. O.
Fedoniuk, L. Ya.
Shelast, Yv.
Martynyuk, L. P.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Андрейчин, С. М.
    Медсестринська освіта в Словацькій республіці [Текст] / С. М. Андрейчин, В. О. Качор // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 52-54

Рубрики: Образование медсестринское

Дод.точки доступу:
Качор, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Горай, М. А.
    Досвід викладання курсу "Сестринська практика в стоматології™ студентам ВНМУ ім. М.І. Пирогова [Текст] / М. А. Горай, Л. Ф. Курдиш // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 172-173


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Дод.точки доступу:
Курдиш, Л. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гудима, А. А.
    Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему [Текст] = Nursing in Ukraine in XXI century – view of a problem / А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено сучасне бачення розвитку медсестринства в Україні з позицій вимог, які диктує суспільство, щодо якості надання медичних послуг. Показано доцільність широкого впровадження симуляційного навчання в медицині як складової підготовки високоякісного медичного персоналу середньої ланки. Сучасна система освіти володіє низкою традиційно сформованих дидактичних методів і прийомів, однак у сучасних умовах цього недостатньо. Широке впровадження високотехнологічної медицини, у якій виникають нові принципи і правила діагностично-лікувального процесу, вимагає від фахівця значно ширшого спектра знань і вмінь, що стирає грані між традиційним розподілом праці в системі “медична сестра – фельдшер – лікар”. Висновок. У цих умовах слід пам’ятати, що робота в центрі симуляційного навчання вимагає від викладача додаткових знань і вмінь, постійної активної місії на занятті. Тому в ряді країн співвідношення педагогічного навантаження викладача у центрі симуляційного навчання до рутинного викладання становить 1:3
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Давидчук, М. А.
    Інсценування клінічних ситуацій у контексті активізації самостійної роботи студентів медичного коледжу [Текст] = Dramatization of clinical situations in the context of students’ indipendent work activation in medical college / М. А. Давидчук // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 54-56


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті розглянуто проблеми позитивної мотивації студентів у процесі самостійного опанування професійними компетентностями. Науковий аналіз та власний педагогічний досвід дозволив стверджувати, що одним із шляхів розв’язання виокремлених завдань є упровадження інтерактивних дидактичних методів. Особливу увагу автор звертає на сутність, види та форми самостійної роботи з огляду на специфіку навчання у медичному коледжі. Доведено, що залучення студентів до такого виду діяльності через інсценування клінічних ситуацій максимально наближує майбутніх медиків до реальних умов, забезпечує усвідомлене та якісне оволодіння необхідними уміннями й навичками
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Дедишина, Л.
    Розвиток медичної освіти на рівненщині [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт-практик. - 2015. - № 6. - С. 42-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Демянчук, М. Р.
    Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах [Текст] = Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧИЛИЩА -- SCHOOLS, NURSING (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы, тенденции)
Анотація: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи передбачає врахування засадничих ідей і вимог до організації освітнього процесу в медичних коледжах, що відображають сукупність дидактичних принципів. До основних дидактичних принципів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах, віднесено принципи науковості, послідовності та систематичності, доступності, зв’язку навчання з життям (теорії з практикою) та ін. З метою дотримання принципу науковості у професійній підготовці майбутніх фахівців медсестринства враховуються наукові дані різних сфер діяльності людини: медичної, педагогічної, психологічної та ін. Реалізація дидактичного принципу послідовності і систематичності базується на формуванні системних знань студентів про медичну сферу і професійну діяльність у ній молодших спеціалістів сестринської справи. Важливим у професійній підготовці студентів у медичних коледжах є принцип доступності. Майбутні молодші спеціалісти сестринської справи повинні зрозуміти і засвоїти необхідний і доступний науковий і навчальний контент, уникаючи інтелектуальних, моральних, фізичних перевантажень. Принцип зв’язку навчання з життям, з майбутньою професійною діяльністю базується на тому, що студенти повинні усвідомлювати важливість і необхідність вивчення всіх дисциплін у медичному коледжі, щоб стати компетентним фахівцем
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Демянчук, М. Р.
    Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах [Текст] = Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 102-105


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті аргументовано, що в сучасній професійній підготовці майбутніх фахівців сестринської справи різних кваліфікаційних рівнів нині використовується усталений поняттєво-термінологічний апарат, витоки якого мають глибокі історичні корені. На основі теоретичного аналізу наукових літературних джерел та поняттєво-термінологічного синтезу встановлено, що дефініція «медсестра» («nurse») походить від латинського «nutricius», що означає догляд за тими, хто страждає. На основі компаративного аналізу відображено порівняльно-історичний шлях становлення професії медичної сестри. За основу взято п’ятиетапну періодизацію становлення та розвитку медсестринства (за М. Шегедин). Конкретизовано, що в первісному періоді, який тривав з найдавніших часів до V ст. н. е., робота, яка відображала деякі функції сучасної медичної сестри, розглядалася як стихійний догляд, а не як професія; період середньовіччя відзначався функціонуванням спеціалізованих закладів з догляду за хворими; під час класичного періоду відбулося зародження сестринської справи та сестер милосердя; неокласичний період ознаменувався розробкою наукових концепцій організації системи підготовки медичних сестер; у сучасний період запроваджено ступеневу медсестринську освіту
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)