Пошуковий запит: (<.>S=Образование медсестринское<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/V. M. Kosenko // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.123-127
|
>2.
| Poiasnyk I. M. Challenges and opportunities of medical education under conditions of coronavirus disease (COVID-19) pandemia/I. M. Poiasnyk, V. A. Gryb // Клінічна та експериментальна патологія. -Чернівці, 2021. т.Т. 20,N № 3.-С.89-95
|
>3.
| Sustainable development principles in health promotion and nursing education/E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.67-73
|
>4.
| Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/С. М. Андрейчин, В. О. Качор // Медична освіта, 2006,N № 1.-С.52-54
|
>5.
| Горай М. А. Досвід викладання курсу "Сестринська практика в стоматології™ студентам ВНМУ ім. М.І. Пирогова/М. А. Горай, Л. Ф. Курдиш // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.172-173
|
>6.
| Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.120-123
|
>7.
| Давидчук М. А. Інсценування клінічних ситуацій у контексті активізації самостійної роботи студентів медичного коледжу/М. А. Давидчук // Медсестринство. -Тернопіль, 2017,N N 4.-С.54-56
|
>8.
| Дедишина Л. Розвиток медичної освіти на рівненщині/Л. Дедишина // Фармацевт-практик, 2015,N № 6.-С.42-43
|
>9.
| Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/М. Р. Демянчук // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.19-23
|
>10.
| Демянчук М. Р. Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах/М. Р. Демянчук // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.102-105
|
>11.
| До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/А. А. Лепявко [та ін.] // Медична освіта, 2006,N № 2.-С.105-107
|
>12.
| Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/В. Й. Шатило, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.90-93
|
>13.
| Житомирський інститут медсестринства - 135 років!/В. З. Свиридюк [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2010,N № 4.-С.101-106
|
>14.
| Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.62-66
|
>15.
| Каспрук Л. И. Подготовка сестринского персонала в системе первичной медико-санитарной помощи в Оренбургской области/Л. И. Каспрук // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -М.:Медицина, 2010,N № 6.-С.31-34
|
>16.
| Костенко І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні/І. Ф. Костенко // Медична освіта, 2008,N № 4.-С.49-53
|
>17.
| Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/І. Ф. Костенко // Медична освіта, 2006,N № 3.-С.64-65
|
>18.
| Криницька І. Я. Особливості професійної підготовки медичних сестер на сучасному етапі/І. Я. Криницька, М. І. Марущак, І. М. Кліщ // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. -Тернопіль, 2017,N N 4.-С.84-87
|
>19.
| Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/О. І. Криськів, Л. С. Бабінець // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.47-49
|
>20.
| Левшанков А. И. Не пора ли совершенствовать профессиональное образование медсестер по анестезиологии и реаниматологии/А. И. Левшанков // Анестезиология и реаниматология, 2007,N № 3.-С.73-76
|
|
|