Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование медсестринское<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-65 
1.


    Poiasnyk, I. M.
    Challenges and opportunities of medical education under conditions of coronavirus disease (COVID-19) pandemia [Text] / I. M. Poiasnyk, V. A. Gryb // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 3. - P89-95. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (организация и управление)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Анотація: У статті проаналізовано інтеграцію онлайн-навчання у вищих навчальних медичних закладах для забезпечення виконання основних компетенцій медичної підготовки та надання якісної освіти студентам-медикам під час пандемії COVID-19. Мета роботи – вивчити виклики та можливості, з якими стикаються медичні школи при впровадженні дистанційного навчання для викладання базових наук у відповідь на кризу, спричинену COVID-19. Висновки. Незважаючи на темпи цього переходу як офіційні, так і неформальні відгуки студентів вказували на те, що студенти мають надзвичайно високий рівень задоволеності та залученості до навчання в онлайн-режимі. Використання нових технологій (наприклад, штучного інтелекту для адаптивного навчання, віртуального моделювання та телемедицини) для освіти буде неодмінним компонентом трансформаційних змін та медичної освіти після закінчення пандемії COVID-19. Оскільки лікарі починають використовувати телемедицину (телефонні дзвінки, відеовідвідування та спілкування через онлайн-програми медичних записів) для спілкування зі своїми пацієнтами, студенти повинні бути включені у це навчальне середовище (і належним чином проінструктовані).
Дод.точки доступу:
Gryb, V. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Летняк, Н. Я.
    Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» [Текст] = Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry” / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, обучение)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: У стaтті описано oсoбливoсті виклaдaння дисципліни «Біологічна хімія» в умoвaх кaрaнтину. В умовах пандемії COVID-19 дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві. Сучaсні реaлії життя, які вимaгaють ширoкoгo викoристaння дистaнційнoгo нaвчaння у ВНЗ Укрaїни, мають свoї перевaги тa недоліки. Поширення пандемії COVID-19 і необхідність дотримання всіх карантинних заходів задля збереження здоров’я та життя всіх учасників освітнього процесу поставили нові виклики перед здобувачами вищої освіти, подолати які необхідно спільними зусиллями всіх зацікавлених сторін, і з підвищення мотиваційного фактора у здобутті нових знань. В умовах карантинних обмежень застосування дистанційних технологій дозволяє проводити освітній процес на достатньо високому рівні. Найбільш придатними для потреб дистанційного навчання є платформи Microsoft Teams. Бaгaтoрічний дoсвід викoристaння нoвітніх іннoвaційних технoлoгій у Тернoпільськoму нaціoнaльнoму медичнoму університеті імені І. Я. Гoрбaчевськoгo МОЗ України сприяв ефективній oргaнізaції дистaнційнoгo нaвчaння нa кaфедрі медичної біохімії. При викoнaнні зaвдaнь студенти кoристувaлися мaтеріaлaми СДO Moodle ТНМУ, щo дoзвoлилo їм oтримaти якісні та глибoкі знaння
The article describes the peculiarities of teaching the discipline “Biological chemistry ” in the quarantine time. In the context of the COVID-19 pandemic, distance learning is one of the world leading trends in education. This technology implements the principle of continuing education and is able to meet the evergrowing demand for knowledge in the information society. Modern realities of life, which require the widespread use of distance learning in Ukrainian universities, have their advantages and disadvantages. The spread of the COVID-19 pandemic and the need to comply with all quarantine measures to preserve the health and lives of all participants in the educational process, posed new challenges to higher education, which must be overcome by joint efforts of all stakeholders and to increase motivation in acquiring new knowledge. In the conditions of quarantine restrictions application of remote technologies allows to carry out educational process at rather high level. Microsoft Teams platform are the most suitable for distance learning needs. Many years of experience in the use of the latest innovative technologies at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University contributed to the effective organization of distance learning. When completing the tasks, students used the materials of SDO Moodle TNMU, which allowed them to gain quality knowledge
Дод.точки доступу:
Кузьмак, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Kosenko, V. M.
    The importance of the interactive lecture in the study of “methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training [Текст] = Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів / V. M. Kosenko // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 123-127


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: In this article is presented the significance and importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline by the future bachelor nurses. It is indicated that the increasing educational needs of the higher education seekers direct and guide the instructors of the higher educational establishments to use and introduce new forms and methods of study. It is emphasized that presentation of finished theoretical material by the instructor is the least efficient way to perceive and remember new information. The processes of remembering can be positively influenced through the attraction of the higher education seekers to active interaction. The positive point of the “lecturer-student” cooperation is a constant extending of the range of opinions, among which it is necessary to choose the most rational. Learning by doing is the best way for comprehension of the most complicated theoretical material. Application of the interactive technologies is analyzed with specific reference related to the conduct of a lecture session in the study of “Methodology of Research Work” academic discipline. The article lists structural constituents, describes advantages and factors affecting the retention of auditory material in virtue of the interactive technologies. It is indicated that the instructor should use the time allotted for classes with maximum effect for the student, given the reduction in the number of class hours. The interactive lecture organically combines methodological, didactic and educational functions and creates the optimal conditions for the constant activation of the cognitive activity of the higher education seekers, allowing to realize the creative potential and provide each student with the opportunity to become the main subject of study, see and independently evaluate the diversity of opinions and approaches when solving important for further professional activities tasks. The realities of our time require the improvement of methodological and professional competence of the instructors of the higher educational establishments
У статті проаналізовано значення та важливість інтерактивної лекції в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» майбутніми медичними сестрами-бакалаврами. Вказано, що зростаючі освітні потреби здобувачів вищої освіти націлюють та орієнтують викладачів ЗВО на застосування та впровадження нових форм і методів навчання. Акцентується увага на твердженні, що подання готового теоретичного матеріалу викладачем – найменш ефективний спосіб сприйняття та запам’ятовування нової інформації. На процеси запам’ятовування можна позитивно вплинути, залучаючи здобувачів вищої освіти до активної взаємодії. Позитивним моментом співпраці «лектор-студенти» є те, що постійно розширюється коло думок, серед яких необхідно вибрати найбільш раціональні. Знання через дію – найкращий шлях до засвоєння найскладнішого теоретичного матеріалу. Застосування інтерактивних технологій аналізується на конкретному прикладі, пов’язаному з проведенням лекційного заняття в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи». У статті перераховано складові структури, описано переваги та фактори, які впливають на ефективність лекції на основі інтерактивних технологій. Вказано, що викладач має використати час, відведений на заняття, з максимальним ефектом для студента, враховуючи скорочення кількості аудиторних годин. Інтерактивна лекція органічно поєднує методичну, дидактичну та виховну функції та створює оптимальні умови для постійної активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, дозволяє розкрити творчий потенціал та надати можливість кожному студенту стати головним суб’єктом навчання, побачити та самостійно оцінити різноманітність думок та підходів при вирішенні важливих для подальшої фахової діяльності завдань. Реалії сьогодення потребують удосконалення методичної грамотності та професійної компетентності викладачів ЗВО
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Текст] = Аnalysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 97-101


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- NURSING CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF
Анотація: Пандемія COVID-19 є найбільшим викликом нашого часу. Оскільки коронавірус продовжує поширюватися більш ніж у 200 країнах, у яких діагностовано понад мільйон випадків захворювання, яке забирає, на жаль, істотну кількість життів, швидкість відновлення в кожній країні залежатиме від здатності реагувати шляхом обмеження передачі інфекції, забезпечення безпеки вразливих груп населення та підтримки функціональної системи охорони здоровʼя. На жаль, більшість країн незадовільно обладнана засобами для реагування на пандемію такого масштабу. Частково це можна пояснити нестачею та обмеженістю дій молодшого медичного персоналу
The COVID-19 pandemic is the biggest challenge of our time. As the coronavirus continues to spread in more than 200 countries with more than a million cases of the disease, which unfortunately kills a significant number of lives, the speed of recovery in each country will depend on the ability to respond by limiting infection, health. Unfortunately, most countries are poorly equipped to respond to a pandemic of this magnitude. This can be partly explained by the lack and limitations of junior medical staff
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Демянчук, М. Р.
    Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах [Текст] = Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 102-105


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті аргументовано, що в сучасній професійній підготовці майбутніх фахівців сестринської справи різних кваліфікаційних рівнів нині використовується усталений поняттєво-термінологічний апарат, витоки якого мають глибокі історичні корені. На основі теоретичного аналізу наукових літературних джерел та поняттєво-термінологічного синтезу встановлено, що дефініція «медсестра» («nurse») походить від латинського «nutricius», що означає догляд за тими, хто страждає. На основі компаративного аналізу відображено порівняльно-історичний шлях становлення професії медичної сестри. За основу взято п’ятиетапну періодизацію становлення та розвитку медсестринства (за М. Шегедин). Конкретизовано, що в первісному періоді, який тривав з найдавніших часів до V ст. н. е., робота, яка відображала деякі функції сучасної медичної сестри, розглядалася як стихійний догляд, а не як професія; період середньовіччя відзначався функціонуванням спеціалізованих закладів з догляду за хворими; під час класичного періоду відбулося зародження сестринської справи та сестер милосердя; неокласичний період ознаменувався розробкою наукових концепцій організації системи підготовки медичних сестер; у сучасний період запроваджено ступеневу медсестринську освіту
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Період карантинних заходів, запроваджених в Україні з березня 2020 р. у зв’язку із поширенням COVID-19, паралізував повноцінне життя країни. З’явилися неочікувані виклики, що спричинили трансформацію як у системі охорони здоров’я, так і в медичній освіті. Потреба у підготовці майбутніх лікарів та медичних сестер ніколи не була такою нагальною, як зараз, у контексті глобальної надзвичайної ситуації. У такій ситуації вимушено повинні змінитися методи та форми навчання, стандартна взаємодія учасників освітнього процесу, зміст навчальних циклів і роль суб’єктів вищої освіти – студентів
The full life of Ukrainian citizens has been paralyzing with the implementation of quarantine measures due to the COVID-19 pandemic period since March 2020. Unexpected challenges have emerged that have led to a transformation in both the health care system and medical education. The need to train future doctors and nurses has never been more urgent than it is now in the context of a global emergency. In this situation the methods, ways and forms of learning, the interaction of participants in the educational process, the content of educational cycles and the role of higher education players – students should be changed
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Демянчук, М. Р.
    Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах [Текст] = Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧИЛИЩА -- SCHOOLS, NURSING (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы, тенденции)
Анотація: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи передбачає врахування засадничих ідей і вимог до організації освітнього процесу в медичних коледжах, що відображають сукупність дидактичних принципів. До основних дидактичних принципів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах, віднесено принципи науковості, послідовності та систематичності, доступності, зв’язку навчання з життям (теорії з практикою) та ін. З метою дотримання принципу науковості у професійній підготовці майбутніх фахівців медсестринства враховуються наукові дані різних сфер діяльності людини: медичної, педагогічної, психологічної та ін. Реалізація дидактичного принципу послідовності і систематичності базується на формуванні системних знань студентів про медичну сферу і професійну діяльність у ній молодших спеціалістів сестринської справи. Важливим у професійній підготовці студентів у медичних коледжах є принцип доступності. Майбутні молодші спеціалісти сестринської справи повинні зрозуміти і засвоїти необхідний і доступний науковий і навчальний контент, уникаючи інтелектуальних, моральних, фізичних перевантажень. Принцип зв’язку навчання з життям, з майбутньою професійною діяльністю базується на тому, що студенти повинні усвідомлювати важливість і необхідність вивчення всіх дисциплін у медичному коледжі, щоб стати компетентним фахівцем
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Савицька, Н. І.
    Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти [Текст] = Formation of legal competence of nursery leaders at the stage of postgraduate education / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 107-113


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: У статті розглянуто і досліджено сучасні тенденції розвитку правової освіти громадян, становлення правових інсти­туцій, утвердження верховенства права в усіх сферах буття і функціонування суспільства. Виокремлено актуальні питання юридичного забезпечення прав громадян у галузі охорони здоров’я і питання якості юридичної бази організації та здійснення медичної діяльності в Україні. Проаналізовано особистий досвід та представлено результати впровадження у навчальному комунальному закладі «Криворізьке училище підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних спеціалістів» ДОР у 2016–2017 та 2017–2018 навчальних роках короткотермінового циклу тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» для керівників медсестринських служб закладів охорони здоров’я Дніпропетровської області. Проведено оцінку рівня правових знань керівників медсестринства. Наведено результати комп’ютерного вхідного (базового) тестового контролю та підсумкового тестування, які свідчать, що рівень отриманих слухачами знань під час навчання значно перевищує рівень їх базових знань. Представлені нами матеріали показали, що проведення циклу тематичного удосконалення з медичного права, як сучасної навчаль­ної дисципліни, є особливо актуальним та необхідним, сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів на етапі післядипломного навчання керівників медсестринства. Навчання на циклі тематичного удосконалення (ТУ) «Медичне право» дозволяє слухачам набути необхідного обсягу правових знань та сформувати навички і вміння вирішення складних управлінських задач щодо правовідносин між медичними працівниками і пацієнтами
Дод.точки доступу:
Мочульська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Sustainable development principles in health promotion and nursing education [Текст] = Принципи сталого розвитку в пропаганді здорового способу життя та в освіті медичних сестер / E. Burgess-Pinto [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 67-73


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PUBLIC HEALTH NURSING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: The Sustainable Development Goals (SDGs), otherwise known as the Global Goals, are a universal call to action to end poverty, protect the planet and ensure that all people enjoy peace and prosperity. These 17 Goals build on the successes of the Millennium Development Goals, while including new areas such as climate change, economic inequality, innovation, sustainable consumption, peace and justice, among other priorities. The goals are interconnected – often the key to success on one will involve tackling issues more commonly associated with another. The collaboration with I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) and the Faculty of Nursing MacEwan University students and teachers in the realization of the Sustainable Development goals proposes the possibilities to study and change the professional practice and nursing education. Co-creation involves strategy: nurses making a difference in the health of global communities. 25 students spent one week at TNMU, focusing on global/planetary health issues and SDGs. Participants include faculty members and Ukrainian students as well as International students from several countries (including Canada, Ghana, Nigeria, and India). Instruction focused on interactive learning and included flipped classroom format, seminars, team-based learning and field clinics coordinated by MacEwan faculty members in partnership with the TNMU members. Through interactive learning in an international setting, students developed a shared understanding of how people relate to each other and to their environments, compared Canadian and Ukrainian approaches to the Sustainable Development Goals, and created space for understanding different ways of knowing and how these enhance health and wellbeing. The face-to-face format of the trip was invaluable in enhancing emotional and informal learning as well as developing capacity as global citizens. The course provides an excellent foundation for students who wish to pursue graduate studies in global health either in Nursing or in Public Health
Цілі сталого розвитку, інакше відомі як «Глобальні цілі», є універсальним закликом до дій, спрямованих на подолання бідності, захист планети та забезпечення всіх людей насолоджуватися миром і процвітанням. Ці 17 цілей ґрунтуються на успіху Цілей розвитку тисячоліття, в той час як серед інших пріоритетів включаються нові сфери, такі, як зміна клімату, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир та справедливість. Цілі взаємопов’язані – часто ключ до успіху на одній стосується вирішення питань, частіше пов’язаних з іншим. Співпраця викладачів і студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (ТНМУ) та медсестринського факультету університету МакЮена у реалізації Цілей сталого розвитку пропонує можливості вивчити та змінити професійну практику й освіту медсестер. Співпраця передбачає наступну стратегію: медсестри, які можуть вплинути на здоров’я світової спільноти. 25 cтудентів провели один тиждень у ТНМУ, зосередившись на глобальних/планетарних пробле­мах сталого розвитку. Серед учасників були викладачі та студенти – представники України та декількох країн (включаючи Канаду, Гану, Нігерію та Індію). Робота була зосереджена на інтерактивному навчанні та включала перевернутий формат аудиторії, семінари, командне навчання та польові клініки, координовані членами медсестринського факультету університету МакЮена у партнерстві з викладачами ТНМУ. Завдяки інтерактивному навчанню в міжнародному середовищі студенти виробили спільне розуміння того, як люди ставляться один до одного й до свого оточення, порівняли канадський та український підходи до цілей сталого розвитку і створили простір для розуміння різних способів пізнання та як вони зміцнюють здоров’я й добробут. Формат поїздки віч-на-віч був неоціненним для підвищення емоційного та неформального навчання, а також для розвитку потенціалу особистості у світі. Курс є чудовою основою для студентів, які бажають продовжити навчання в університеті, вивчаючи основи глобального здоров’я або в галузі медсестринства, або в галузі охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Burgess-Pinto, E.
Yastremska, S. O.
Fedoniuk, L. Ya.
Shelast, Yv.
Martynyuk, L. P.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Текст] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 96-101


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Уперше в Україні з’явилась інституція, що дбатиме про розвиток медсестринства [Текст] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 6. - С. 71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (организация и управление, тенденции)
Анотація: Трансформувати і розвивати напрямок медсестринства буде Державна установа «Центр розвитку медсестринства МОЗ України»
Центр розвитку медсестринства, який створили влітку 2019 року, цілеспрямовано займатиметься побудовою нової моделі медсестринства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Мельничук, І. М.
    Підготовка майбутніх медичних сестер до здоров’язбережувальної діяльності з важковиховуваними підлітками [Текст] = Future nurses’ training for health saving work with troubled adolescents / І. М. Мельничук, В. Ю. Морванюк // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 20-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Анотація: У статті висвітлено питання запровадження інноваційних методів у роботу медичних сестер для організації оптимальної взаємодії з важковиховуваними підлітками з метою продуктивного впливу на них у напрямі підготовки до здоров’язбережувальної діяльності
Дод.точки доступу:
Морванюк, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Литвинова, А. Е.
    Формування компетентності медичних сестер у питаннях знеболювання [Текст] = Formation of the competence of nurses in anesthesia issues / А. Е. Литвинова // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 37-39


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИЯ -- ANESTHESIA
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Освіта медичних сестер в Україні нині є дуже актуальним питанням. Саме від рівня освіченості й компетентності в різних питаннях молодшого медичного персоналу залежить кінцевий результат лікування. Формування компетентності медичних сестер залежить від створення неперервної сестринської освіти, рівня матеріально-технічної бази навчального закладу, якості навчальних програм клінічних дисциплін, практичної роботи медичних сестер, самовдосконалення медичних працівників
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гудима, А. А.
    Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему [Текст] = Nursing in Ukraine in XXI century – view of a problem / А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: У статті висвітлено сучасне бачення розвитку медсестринства в Україні з позицій вимог, які диктує суспільство, щодо якості надання медичних послуг. Показано доцільність широкого впровадження симуляційного навчання в медицині як складової підготовки високоякісного медичного персоналу середньої ланки. Сучасна система освіти володіє низкою традиційно сформованих дидактичних методів і прийомів, однак у сучасних умовах цього недостатньо. Широке впровадження високотехнологічної медицини, у якій виникають нові принципи і правила діагностично-лікувального процесу, вимагає від фахівця значно ширшого спектра знань і вмінь, що стирає грані між традиційним розподілом праці в системі “медична сестра – фельдшер – лікар”. Висновок. У цих умовах слід пам’ятати, що робота в центрі симуляційного навчання вимагає від викладача додаткових знань і вмінь, постійної активної місії на занятті. Тому в ряді країн співвідношення педагогічного навантаження викладача у центрі симуляційного навчання до рутинного викладання становить 1:3
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Славопас, В. А.
    Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер [Текст] = Analysis of domestic and foreign experience in training of nurses / В. А. Славопас // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Анотація: Мета дослідження – проаналізувати відмінності у підготовці та практичній діяльності медичних сестер в Україні та за кордоном, запропонувати шляхи покращення якості підготовки медичних сестер. Матеріали та методи дослідження. Об’єктом дослідження є підготовка майбутніх медичних сестер в Україні та за кордоном. У дослідженні використані методики теоретичного аналізу. Результати й обговорення. В Україні функції медичної сестри обмежені виконанням призначень лікаря. У лікувально-профілактичних закладах країн Європи та в США медичні сестри працюють за принципами медсестринського процесу, який передбачає їх самостійність. Рівень теоретичної та практичної підготовки майбутніх медичних сестер за кордоном значно вищий, оскільки вони наділені ширшими повноваженнями та виконують складні маніпуляції. Тому виникає необхідність покращити якість підготовки та посилити роль медичних сестер в Україні, відповідно до міжнародних стандартів. Висновок. Сучасна модель підготовки передбачає, що медична сестра – це фахівець з професійною освітою, має право на самостійне виконання своїх функцій та здійснює медсестринський процес, тому в нашій державі повинні бути змінені основні підходи до підготовки та практичної діяльності медичних сестер відповідно до міжнародних стандартів
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

16.


   
    Медицинские симуляторы и манекены как элемент обучения студентов практическим навыкам в педиатрии [Текст] / О. Е. Чернышева [и др.] // Травма. - 2017. - Том 18, N 1. - С. 103-105. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Чернышева, О. Е.
Герасименко, В. В.
Климовицкий, Ф. В.
Полесова, Т. Р.
Самойленко, И. Г.
Балычевцева, И. В.
Хапченкова, Д. С.
Кривошеева, В. В.
Павлов, Е. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Попович, Н. В.
    Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту [Текст] = Implementation of algorithmization in nurses’ education / Н. В. Попович // Медсестринство. - 2017. - N 4. - С. 19-21


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: У статті проаналізовано поняття «алгоритм» і «алгоритмізація навчання», доцільність застосування даної педагогічної технології при підготовці медичної сестри
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Ястремська, С. О.
    Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання [Текст] = Cconceptual principles of professional training for future masters in nursing by means of distance education in higher medical educational institutions / С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 62-65


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Криницька, І. Я.
    Особливості професійної підготовки медичних сестер на сучасному етапі [Текст] = The features of nurses’professional training at the present stage / І. Я. Криницька, М. І. Марущак, І. М. Кліщ // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 84-87


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Мета: висвітлити роль медичних сестер у сучасній системі охорони здоров’я та обґрунтувати шляхи поліпшення їх професійної підготовки. Матеріали і методи. У дослідженні використа­но бібліосемантичний та аналітичний методи. Результати. У статті викладено сучасні дані щодо професійних та етичних якостей медичної сестри, реформи медсестринства на сучасному етапі та нових компетенцій в роботі середнього медичного персоналу. Висновки. Без докорінного перегляду всієї програми підготовки та перепідготовки фахівців сестринської справи, без впровадження нових технологій організації сестринської допомоги, матеріальної та правової підтримки медичних сестер подальше вдосконалення системи охорони здоров’я просто не можливі
Дод.точки доступу:
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Олеськова, Г. Г.
    Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи [Текст] = Academic education of nursing personnel in Germany: current realities and prospects / Г. Г. Олеськова // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 42-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ГЕРМАНИЯ -- GERMANY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-65 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)