Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Магон, Е.
    Третий после бога: что значит быть фармацевтом в Италии? [Текст] / Е. Магон // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 48-50


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ИТАЛИЯ -- ITALY
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, тенденции)
Анотація: Выбор профессии — одно из самых важных решений в жизни. Одни со временем меняют свою профессию, другие выбирают ее на всю жизнь. Сегодня мы беседуем с человеком, для которого даже переезд в другую страну не стал веской причиной для смены вида деятельности. Знакомьтесь — Елена Магон
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Технології дистанційного навчання на післядипломному етапі професійного розвитку фахівців фармації [Текст] / М. О. Авраменко [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2021. - Том 14, N 2. - С. 239-244


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Фармацевтична освіта має гнучко, динамічно та адекватно реагувати на суспільні трансформації шляхом продукування нових освітніх послуг, технологій навчання та організації освітнього процесу. У відповідь на запит часу післядипломна професійна освіта прагне відповідати потребам сьогодення: сформувалася нова концепція підвищення ефективності освіти та професійного рівня фахівців – навчання впродовж життя, яке неможливе без використання інформаційно-комунікаційних технологій. Мета роботи – показати особливості організації освітнього процесу фармацевтичних фахівців на післядипломному етапі в Запорізькому державному медичному університеті (ЗДМУ) та окреслити його проблемні питання з визначенням можливих шляхів удосконалення в контексті безперервного професійного розвитку (БПР). Матеріали та методи. Матеріал для дослідження – досвід організації навчання провізорів-інтернів, слухачів циклів підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти ЗДМУ за останні 10 років, звітна й інша облікова документація, нормативно-правові акти щодо вищої фармацевтичної освіти різних управлінських рівнів. Використали методи аналізу, синтезу, групування, дедукції, логіки й узагальнення. Результати. Післядипломний етап БПР фармацевтичних фахівців спрямований на вдосконалення професійних компетентностей і дає змогу фахівцеві підтримувати або покращувати стандарти професійної діяльності відповідно до потреб сфери охорони здоров’я. Підготовка фармацевтичних фахівців на факультеті післядипломної освіти відбувається в очно-дистанційному форматі з використанням технологій дистанційного навчання у спеціалізованому вебсередовищі, що створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій (базовим є пакет Microsoft Office 365 програми Teams, Skype for business тощо). Такий формат навчання стимулює здобувачів освіти до розкриття свого потенціалу, підвищення рівня самоорганізації та самоменеджменту, поглиблює професійні компетентності шляхом удосконалення комунікаційної складової. Керівництво ЗДМУ на засадах соціальної відповідальності постійно працює над підвищенням якості освітніх послуг, зокрема на післядипломному етапі. Висновки. За результатами критичного аналізу досвіду організації навчання провізорів-інтернів, слухачів циклів підвищення кваліфікації на ФПО ЗДМУ за останні 10 років, звітної та нормативно-правової документації визначили особливості організації освітнього процесу фармацевтичних фахівців на післядипломному етапі, окреслили його проблемні питання та з’ясували шляхи їх вирішення в контексті БПР.
Дод.точки доступу:
Авраменко, М. О.
Ткаченко, Н. О.
Рябоконь, Ю. Ю.
Бігдан, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації [Текст] / О. Ф. Пімінов [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 19-27


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров'я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров'я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета роботи - узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки: сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров'я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі "Освіта протягом життя", що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій
Дод.точки доступу:
Пімінов, О. Ф.
Великий, Д. Л.
Огарь, С. В.
Шульга, Л. І.
Лукієнко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Заремба, Н. І.
    Ставлення до процесу самолікування здобувачів вищої медичної освіти на до- та післядипломному етапі (згідно з результатами соціологічного дослідження) [Текст] = Attitude to the process of self-medication of applicants of higher medical education at pre- and postgraduate stage (according to results of the sociological survey) / Н. І. Заремба, А. Б. Зіменковський // Фармацевтичний часопис. - 2018. - N 3. - С. 94-99


MeSH-головна:
САМОЛЕЧЕНИЕ -- SELF MEDICATION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ПОЛИФАРМАЦИЯ -- POLYPHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
Анотація: Отримані та проаналізовані результати виконаного соціологічного дослідження засвідчують, що більшість анкетованих (91,50±1,39) % ствердили, що займались самолікуванням. За даними їх самооцінки, з-поміж них у 64,5 % не відбулося досягнення терапевтичного ефекту ліків. Більшість респондентів (64,00±2,40) % визнали, що зазвичай приймають більше одного лікарського засобу одночасно. Перед прийманням ліків інструкцію до медичного застосування лікарського засобу вивчає більшість респондентів. Отримані результати, на нашу думку, повинні стати основою у комплексній моделі програми попередження негативних наслідків самолікування, особливо серед молоді
Дод.точки доступу:
Зіменковський, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 19-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (тенденции)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О.П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії [Текст] = The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Потапова [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 16-20


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину
Дод.точки доступу:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.
Подплетня, О. А.
Логвиненко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування [Текст] / І. М. Білай [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 30-33.

Рубрики: Интернатура и резидентура

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Білай, І. М.
Дарій, В. І.
Рижов, О. А.
Райкова, Т. С.
Бушуєва, І. В.
Демченко, В. О.
Зарічнп, Т. П.
Білоус, М. В.
Кандибей, Н. В.
Пругло, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти [Текст] / І. М. Білай, В. І. Дарій, О. А. Рижов // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 52-54

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

   Аптеки--кадры


Дод.точки доступу:
Білай, І. М.
Дарій, В. І.
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Про вдосконалення атестації провізорів та фармацевтів. Витяг [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 818 від 12.12.2006 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2020. - N 7. - С. 20


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бреднева, Н. Д.
    Последипломное фармацевтическое образование в России [Текст] / Н. Д. Бреднева, Т. А. Угрюмова, А. С. Путинцева // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2013. - № 4. - С. 48-50. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, кадры)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Угрюмова, Т. А.
Путинцева, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Сафиуллин, Р. С.
    Последипломное образование по специальности «Управление и экономика фармации» [Текст] / Р. С. Сафиуллин, Н. Н. Муслимова, Г. Х. Гарифуллина // Фармация. - 2008. - № 5. - С. 55-56

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

   Фармация--обуч


Дод.точки доступу:
Муслимова, Н. Н.
Гарифуллина, Г. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Последипломная подготовка специалистов фармации по организационно-экономическому направлению [Текст] // Провизор. - 2010. - № 12. - С. 15-17

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

   Фармацевты--обуч


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шпур, Н.
    Передатестація для провізорів: досвід Івано-Франківщини [Текст] / Н. Шпур // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 42-43


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (законодательство и юриспруденция, кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Сметаніна, К.
    Післядипломна освіта: а як на Волині? [Текст] / К. Сметаніна // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление)
Анотація: У Волинській області співробітники кафедри організації і економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького щороку проводять виїзні передатестаційні цикли та цикли стажування для спеціалістів із «Загальної фармації» та «Організації і управління фармацією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році [Текст] / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 30-33


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы)
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Соколова, Л. В.
Мельник, І. В.
Поліщук, М. О.
Малецька, З. В.
Варнавська, Л. Г.
Стецюк, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання, інтегрованої з традиційними та новими формами післядипломної підготовки провізорів в Україні [Текст] / М.В. Слабий, О.М. Заліська, Б.Л. Парновський // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 4. - С. 34-36

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Заліська, О. М.
Парновський, Б. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 45-48

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

   Экономика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Заліська, О. М.
Парновський, Б. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Пудриков, К. А.
    Модель профессионального саморазвития специалиста в рамках непрерывного послевузовского образования [Текст] / К. А. Пудриков, Е. А. Максимкина // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2014. - № 5. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Максимкина, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Саттарова, О. Е.
    Информационные технологии как средство совершенствования качества подготовки и повышения квалификации провизоров [Текст] / О. Е. Саттарова // Фармация. - 2009. - № 7. - С. 44-47

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Инновации в медицине — здоровье нации [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 8


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)