Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


   
    Electronic textbooks as a means of improving postgraduate training of healthcare professionals [Текст] / O. F. Piminov [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 2. - С. 3-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (организация и управление, стандарты)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
Анотація: To determine the scientific and methodological approaches to elaboration of electronic textbooks. Materials and methods. The methods of analysis and generalization were used in the study. Results. The study gave a possibility to assess domestic regulatory support for elaboration and implementation of electronic textbooks, define their types, basic characteristics and basic principles of development. The authorial definition of an “electronic textbook” and an algorithm to create electronic textbooks are presented. Conclusions. The algorithm for electronic textbook elaboration created in the study has been used to develop an electronic textbook of the second type “Pharmaceutical and biomedical aspects of medicines” for postgraduate training of healthcare professionals
Мета: окреслення науково-методичних підходів до створення електронного підручника. Матеріали та методи. У роботі були використані методи аналізу та узагальнення. Результати дослідження. Вивчено вітчизняне нормативне забезпечення створення та упро- вадження електронних підручників із визначенням їх типів, базових характеристик та основних принципів розробки. Наведено авторське визначення поняття «електронний підручник» та алго- ритм його створення. Висновки. Опрацьовано алгоритм створення електронного підручника, на основі якого розро- блено електронний підручник другого типу для системи післядипломної освіти фахівців охорони здоров’я «Фармацевтичні та медико-біологічні аспекти ліків»
Дод.точки доступу:
Piminov, O. F.
Shulga, L. I.
Yakushchenko, V. A.
Lukienko, O. V.
Nartov, P. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students [Текст] = Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 131-136


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Анотація: The article adduces the ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in teaching pharmaceutical analysis in the context of studying the discipline of Pharmaceutical Chemistry; analyzes the main issues that can affect the performance of the teaching of foreign students. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on Pharmaceutical Chemistry, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development and pharmaceutical analysis. The purpose of pharmaceutical analysis is to: learn general methods of analysis of substances of medicinal substances and to determine their qualities in appearance, solubility and reaction of the environment in accordance with the requirements of the State Pharmacopoeia (SPhU); to study and explain the physical and physico-chemical methods of analysis of organic medicinal products; to be able to carry out reactions of identification of substances of medicinal substances by cations and anions in accordance with the requirements of SPhU; to use chemical methods for the identification of medicinal products of organic structure by analytical-functional groups; to determine the physical constants of organic substances for the identification and purification of medicinal products; to use the definition of refractive index and specific rotation of solutions of drugs for their identification and purity; to practice the general requirements of the SPhU for the testing of the maximum content of impurities; to be able to quantify the content of medicinal substances in the substance by different methods; to be able to conduct qualitative and quantitative rapid-analysis of active substances in extemporal dosage forms. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline of Pharmaceutical Chemistry, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія». Проаналізовано основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів з фармацевтичної хімії, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки та фармацевтичного аналізу. Ціллю фармацевтичного аналізу є: засвоїти загальні методи аналізу субстанцій лікарських речовин та підтвердження їх доброякісності за зовнішнім виглядом, розчинністю та реакцією середовища згідно з вимогами ДФУ; вивчити і пояснювати фізичні та фізико-хімічні методи аналізу органічних лікарських засобів; вміти проводити реакції ідентифікації субстанцій лікарських речовин за катіонним і аніонним складом згідно з вимогами ДФУ; використовувати хімічні методи для ідентифікації лікарських засобів органічної структури за аналітико-функціональними групами; визначати фізичні константи органічних речовин для ідентифікації та встановлення чистоти лікарських засобів; використовувати визначення показника заломлення і питомого обертання розчинів лікарських засобів для їх ідентифікації і встановлення чистоти; практикувати загальні вимоги ДФУ щодо випробувань на граничний вміст домішок; вміти проводити кількісне визначення вмісту лікарських речовин у субстанції різними методами; вміти проводити якісний та кількісний експрес-аналіз діючих речовин в екстемпоральних лікарських засобах. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія» дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані в їхній практичній діяльності. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ветютнева, Н. О.
    Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб [Текст] / Н. О. Ветютнева, Л. Б. Пилипчук, Н. І. Паршина // Фармацевтичний журнал. - 2006. - № 1. - С. 33-37

Рубрики: Лекарственного обеспечения системы

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Пилипчук, Л. Б.
Паршина, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Актуальні питання післядипломної фармацевтичної освіти [Текст] / О. Ф. Пімінов [та ін.] // Провизор. - 2010. - № 11. - С. 2-4

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Пімінов, О. Ф.
Великий, Д. Л.
Гарна, С. В.
Глущенко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України [Текст] / О. К. Толстанов [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 9-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Толстанов, О. К.
Осійчук, М. С.
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти / І. М. Білай, В. І. Дарій, О. А. Крапівной // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 23-25

Рубрики: Фармакокинетика--обуч

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Білай, І. М.
Дарій, В. І.
Крапівной, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація" [Текст] / Н. О. Ветютнева [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 29-31

Рубрики: Фармакогнозия--обуч

   Фармация--обуч


   Образование фармацевтическое, повышение квалификации


   Конференции


Дод.точки доступу:
Ветютнева, Н. О.
Гриценко, О. М.
Тодорова, В. І.
Пилипчук, Л. Б.
Марусенко, И. О.
Баланда, П. П.
Мощич, О. П.
Паршина, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Пиминов, А. Ф.
    Внедрение дистанционного обучения в систему последипломного образования специалистов фармации [Текст] / А. Ф. Пиминов // Провизор. - 2008. - № 17. - С. 29-31

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення [Текст] = Implementing the distance learning in the system of postgraduate education: problem issues of modernity / Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 3. - С. 14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы)
Анотація: Проаналізовано деякі аспекти розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні, підкреслена виправданість освіти крізь все життя, наголошено на актуальності впровадження дистанційних форм навчання в систему підвищення кваліфікації провізорів та лікарів. Розглянуто концепцію розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні в світі Постанови Кабінету Міністрів України № 302 від 28.03.2018 р. «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я». Висвітлено деякі особливості та складнощі впровадження дистанційної форми навчання в нашій країні та запропоновані можливості їх подолання шляхом адаптації принципів та методів дистанційних форм освіти до національних особливостей нашої держави. Докладно описані етапи попередньої підготовки кафедри — навчання викладачів, забезпечення технічними засобами, створення методичного забезпечення тощо. Викладено головне досягнення колективу кафедри — практичний досвід зі створення дистанційного курсу «Фармацевтична технологія» для Спеціалізації (Інтернатури) зі спеціальності «Загальна фармація», окреслені основні проблеми та визначені особливості роботи під час його підготовки. За результатами роботи розроблено: алгоритм створення дистанційного курсу, відокремлені основні складнощі та особливості, які виникали під час його створення; висвітлено актуальність вирішення таких важливих питань, як захист інтелектуальної власності, необхідність адаптування свідомості викладачів до сучасних форм навчання, потреба у підготовці принципово нового навчального матеріалу у вигляді контенту
The article analyzes some aspects of the development of postgraduate education of pharmacy specialists and medicine in Ukraine, emphasized the feasibility of lifelong education, notes the relevance of introducing distance learning into the system of advanced training of pharmacists and doctors. The concept of the development of postgraduate education of pharmacy and medicine specialists in Ukraine in the light of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 302 of March 28, 2018 “On Approval of the Regulation on the System of Continuing Professional Development of Healthcare Professionals” was considered. Some of the difficulties and features of the introduction of distance learning in our country are highlighted and the possibilities of overcoming them by adapting the principles and methods of distance learning to the national characteristics of our state are proposed. The stages of the preliminary preparation of the department for the introduction of distance education are described in detail — the training of teacher’s staff, the preparation of the material base, the creation of methodological support, et all. The article reveals the main achievement of the department staff — practical experience in creating a distance course “Pharmaceutical Technology” for Specialization (Internships) in the specialty “General Pharmacy”, outlines the main problems and highlights the features that have arisen during its preparation. According to the results, the algorithm for creating a distance course is highlighted, the main difficulties that arose during its creation are highlighted, the relevance of solving such important issues as: intellectual property protection, the need to adapt teachers’ consciousness to modern forms of education, the need to prepare fundamentally new educational material kind of content
Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.
Шульга, Л. І.
Якущенко, В. А.
Нартов, П. В.
Бур’ян, К. О.
Багам, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мороз, Т. Л.
    Деловые игры в процессе повышения квалификации провизоров-организаторов [Текст] / Т. Л. Мороз, Г. Н. Ковальская, О. А. Рыжова // Фармация. - 2008. - № 1. - С. 47-49

Рубрики: Аптеки--кадры

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Ковальская, Г. Н.
Рыжова, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Дедишина, Л.
    Запалити світильники знань [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2014. - № 4/5. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, кадры, организация и управление, этика)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (история, кадры, методы, обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Зауваження стосовно типового положення про безперервний професійний розвиток педагогічних та науково- педагогічних працівників вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, закладів післядипломної освіти та медичних університетів України [Текст] / В. Є. Медведєв [та ін.] // Променева діагностика, променева терапія. - 2013. - № 1/2. - С. 71-72


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение)
Дод.точки доступу:
Медведєв, В. Є.
Мечев, Д. С.
Бабій, Я. С.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Значення післядипломної підготовки лікарів з питань фармацевтичного забезпечення населення / З. М. Мнушко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 10-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
Анотація: Оскільки використання лікарських засобів (ЛЗ) при наданні медичних послуг є важливою складовою, доцільним є постійне оновлення знань лікарів та відстежування нормативно-правових і ринкових змін у сфері фармацевтичного забезпечення населення. Метою даної роботи є виокремлення освітніх і практичних питань фармацевтичної сфери, знання яких сприяють належному управлінню забезпеченням закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) лікарськими засобами, мотивованому вибору, призначенню, раціональній терапії хворих — пацієнтів лікаря. Наведена узагальнююча інформація про надання актуальних знань лікарям на циклах тематичного удосконалення з менеджменту та економіки в охороні здоров’я з низки питань, серед яких: правове та маркетингове регулювання забезпечення ЗОЗ та населення лікарськими засобами; державне регулювання цін на ЛЗ; визначення потреби в ЛЗ та закупівля за бюджетні кошти; нормативно-правові вимоги до оформлення рецептів; особливості використання, зберігання й обліку в стаціонарних та амбулаторних умовах наркотичних, психотропних ЛЗ і прекурсорів та ін. З урахуванням того, що на розвиток фармацевтичного сектора охорони здоров’я впливає ринковий механізм, цілком доцільним є ознайомлення з маркетинговим управлінням його суб’єктів. Показано, що знання основних питань лікарського забезпечення закладів охорони здоров’я та населення сприяє якісному виконанню професійних обов’язків організаторами та лікарями-спеціалістами на засадах нормативно-правового регулювання, раціонального призначення ЛЗ, дотримання існуючих обмежень та нормативів, а також формує принципи професійної взаємодії й етичної комунікації між спеціалістами сфери охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.
Парфьонова, І. І.
Пестун, І. В.
Драганова, О. М.
Червяков, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Инновации в медицине — здоровье нации [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 8


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Саттарова, О. Е.
    Информационные технологии как средство совершенствования качества подготовки и повышения квалификации провизоров [Текст] / О. Е. Саттарова // Фармация. - 2009. - № 7. - С. 44-47

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Пудриков, К. А.
    Модель профессионального саморазвития специалиста в рамках непрерывного послевузовского образования [Текст] / К. А. Пудриков, Е. А. Максимкина // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2014. - № 5. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Максимкина, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 45-48

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

   Экономика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Заліська, О. М.
Парновський, Б. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання, інтегрованої з традиційними та новими формами післядипломної підготовки провізорів в Україні [Текст] / М.В. Слабий, О.М. Заліська, Б.Л. Парновський // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 4. - С. 34-36

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Заліська, О. М.
Парновський, Б. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році [Текст] / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 30-33


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы)
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Соколова, Л. В.
Мельник, І. В.
Поліщук, М. О.
Малецька, З. В.
Варнавська, Л. Г.
Стецюк, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Сметаніна, К.
    Післядипломна освіта: а як на Волині? [Текст] / К. Сметаніна // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 24-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление)
Анотація: У Волинській області співробітники кафедри організації і економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького щороку проводять виїзні передатестаційні цикли та цикли стажування для спеціалістів із «Загальної фармації» та «Організації і управління фармацією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)