Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое, повышение квалификации<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Piminov O. F., Shulga L. I., Yakushchenko V. A., Lukienko O. V., Nartov P. V.
Назва : Electronic textbooks as a means of improving postgraduate training of healthcare professionals
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 2. - С. 3-9 (Шифр СУ53/2017/3/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
Анотація: To determine the scientific and methodological approaches to elaboration of electronic textbooks. Materials and methods. The methods of analysis and generalization were used in the study. Results. The study gave a possibility to assess domestic regulatory support for elaboration and implementation of electronic textbooks, define their types, basic characteristics and basic principles of development. The authorial definition of an “electronic textbook” and an algorithm to create electronic textbooks are presented. Conclusions. The algorithm for electronic textbook elaboration created in the study has been used to develop an electronic textbook of the second type “Pharmaceutical and biomedical aspects of medicines” for postgraduate training of healthcare professionalsМета: окреслення науково-методичних підходів до створення електронного підручника. Матеріали та методи. У роботі були використані методи аналізу та узагальнення. Результати дослідження. Вивчено вітчизняне нормативне забезпечення створення та упро- вадження електронних підручників із визначенням їх типів, базових характеристик та основних принципів розробки. Наведено авторське визначення поняття «електронний підручник» та алго- ритм його створення. Висновки. Опрацьовано алгоритм створення електронного підручника, на основі якого розро- блено електронний підручник другого типу для системи післядипломної освіти фахівців охорони здоров’я «Фармацевтичні та медико-біологічні аспекти ліків»
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Logoyda L. S., Zarivna N. O.
Назва : Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students
Паралельн. назви :Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 131-136 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Анотація: The article adduces the ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in teaching pharmaceutical analysis in the context of studying the discipline of Pharmaceutical Chemistry; analyzes the main issues that can affect the performance of the teaching of foreign students. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on Pharmaceutical Chemistry, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development and pharmaceutical analysis. The purpose of pharmaceutical analysis is to: learn general methods of analysis of substances of medicinal substances and to determine their qualities in appearance, solubility and reaction of the environment in accordance with the requirements of the State Pharmacopoeia (SPhU); to study and explain the physical and physico-chemical methods of analysis of organic medicinal products; to be able to carry out reactions of identification of substances of medicinal substances by cations and anions in accordance with the requirements of SPhU; to use chemical methods for the identification of medicinal products of organic structure by analytical-functional groups; to determine the physical constants of organic substances for the identification and purification of medicinal products; to use the definition of refractive index and specific rotation of solutions of drugs for their identification and purity; to practice the general requirements of the SPhU for the testing of the maximum content of impurities; to be able to quantify the content of medicinal substances in the substance by different methods; to be able to conduct qualitative and quantitative rapid-analysis of active substances in extemporal dosage forms. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline of Pharmaceutical Chemistry, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the courseУ статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія». Проаналізовано основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів з фармацевтичної хімії, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки та фармацевтичного аналізу. Ціллю фармацевтичного аналізу є: засвоїти загальні методи аналізу субстанцій лікарських речовин та підтвердження їх доброякісності за зовнішнім виглядом, розчинністю та реакцією середовища згідно з вимогами ДФУ; вивчити і пояснювати фізичні та фізико-хімічні методи аналізу органічних лікарських засобів; вміти проводити реакції ідентифікації субстанцій лікарських речовин за катіонним і аніонним складом згідно з вимогами ДФУ; використовувати хімічні методи для ідентифікації лікарських засобів органічної структури за аналітико-функціональними групами; визначати фізичні константи органічних речовин для ідентифікації та встановлення чистоти лікарських засобів; використовувати визначення показника заломлення і питомого обертання розчинів лікарських засобів для їх ідентифікації і встановлення чистоти; практикувати загальні вимоги ДФУ щодо випробувань на граничний вміст домішок; вміти проводити кількісне визначення вмісту лікарських речовин у субстанції різними методами; вміти проводити якісний та кількісний експрес-аналіз діючих речовин в екстемпоральних лікарських засобах. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія» дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані в їхній практичній діяльності. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ветютнева Н. О., Пилипчук Л. Б., Паршина Н. І.
Назва : Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2006. - № 1. - С. 33-37 (Шифр ФУ3/2006/1)
Предметні рубрики: Лекарственного обеспечения системы
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пімінов О. Ф., Великий Д. Л., Гарна С. В., Глущенко А. В.
Назва : Актуальні питання післядипломної фармацевтичної освіти
Місце публікування : Провизор. - 2010. - № 11. - С. 2-4 (Шифр 22633/2010/11)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толстанов О. К., Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Назва : Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білай І. М., Дарій В. І., Крапівной О. А.
Назва : Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 23-25 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Фармакокинетика-- обуч
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ветютнева Н. О., Гриценко О. М., Тодорова В. І., Пилипчук Л. Б., Марусенко И. О., Баланда П. П., Мощич О. П., Паршина Н. І.
Назва : Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 29-31 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Фармакогнозия-- обуч
Фармация-- обуч
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Конференции
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пиминов А. Ф.
Назва : Внедрение дистанционного обучения в систему последипломного образования специалистов фармации
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 17. - С. 29-31 (Шифр 22633/2008/17)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галій Л. В., Шульга Л. І., Якущенко В. А., Нартов П. В., Бур’ян К. О., Багам С. О.
Назва : Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення
Паралельн. назви :Implementing the distance learning in the system of postgraduate education: problem issues of modernity
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 3. - С. 14-20 (Шифр ПУ56/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Анотація: Проаналізовано деякі аспекти розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні, підкреслена виправданість освіти крізь все життя, наголошено на актуальності впровадження дистанційних форм навчання в систему підвищення кваліфікації провізорів та лікарів. Розглянуто концепцію розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні в світі Постанови Кабінету Міністрів України № 302 від 28.03.2018 р. «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я». Висвітлено деякі особливості та складнощі впровадження дистанційної форми навчання в нашій країні та запропоновані можливості їх подолання шляхом адаптації принципів та методів дистанційних форм освіти до національних особливостей нашої держави. Докладно описані етапи попередньої підготовки кафедри — навчання викладачів, забезпечення технічними засобами, створення методичного забезпечення тощо. Викладено головне досягнення колективу кафедри — практичний досвід зі створення дистанційного курсу «Фармацевтична технологія» для Спеціалізації (Інтернатури) зі спеціальності «Загальна фармація», окреслені основні проблеми та визначені особливості роботи під час його підготовки. За результатами роботи розроблено: алгоритм створення дистанційного курсу, відокремлені основні складнощі та особливості, які виникали під час його створення; висвітлено актуальність вирішення таких важливих питань, як захист інтелектуальної власності, необхідність адаптування свідомості викладачів до сучасних форм навчання, потреба у підготовці принципово нового навчального матеріалу у вигляді контентуThe article analyzes some aspects of the development of postgraduate education of pharmacy specialists and medicine in Ukraine, emphasized the feasibility of lifelong education, notes the relevance of introducing distance learning into the system of advanced training of pharmacists and doctors. The concept of the development of postgraduate education of pharmacy and medicine specialists in Ukraine in the light of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 302 of March 28, 2018 “On Approval of the Regulation on the System of Continuing Professional Development of Healthcare Professionals” was considered. Some of the difficulties and features of the introduction of distance learning in our country are highlighted and the possibilities of overcoming them by adapting the principles and methods of distance learning to the national characteristics of our state are proposed. The stages of the preliminary preparation of the department for the introduction of distance education are described in detail — the training of teacher’s staff, the preparation of the material base, the creation of methodological support, et all. The article reveals the main achievement of the department staff — practical experience in creating a distance course “Pharmaceutical Technology” for Specialization (Internships) in the specialty “General Pharmacy”, outlines the main problems and highlights the features that have arisen during its preparation. According to the results, the algorithm for creating a distance course is highlighted, the main difficulties that arose during its creation are highlighted, the relevance of solving such important issues as: intellectual property protection, the need to adapt teachers’ consciousness to modern forms of education, the need to prepare fundamentally new educational material kind of content
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз Т. Л., Ковальская Г. Н., Рыжова О. А.
Назва : Деловые игры в процессе повышения квалификации провизоров-организаторов
Місце публікування : Фармация. - 2008. - № 1. - С. 47-49 (Шифр ФР15/2008/1)
Предметні рубрики: Аптеки-- кадры
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Запалити світильники знань
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2014. - № 4/5. - С. 24-25 (Шифр ФУ17/2014/4/5)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Медведєв В. Є., Мечев Д. С., Бабій Я. С., Краснов В. В.
Назва : Зауваження стосовно типового положення про безперервний професійний розвиток педагогічних та науково- педагогічних працівників вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, закладів післядипломної освіти та медичних університетів України
Місце публікування : Променева діагностика, променева терапія. - 2013. - № 1/2. - С. 71-72 (Шифр ПУ15/2013/1/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мнушко З. М., Парфьонова І. І., Пестун І. В., Драганова О. М., Червяков І. М.
Назва : Значення післядипломної підготовки лікарів з питань фармацевтичного забезпечення населення
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 3/4. - С. 10-16 (Шифр ПУ56/2021/3/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Анотація: Оскільки використання лікарських засобів (ЛЗ) при наданні медичних послуг є важливою складовою, доцільним є постійне оновлення знань лікарів та відстежування нормативно-правових і ринкових змін у сфері фармацевтичного забезпечення населення. Метою даної роботи є виокремлення освітніх і практичних питань фармацевтичної сфери, знання яких сприяють належному управлінню забезпеченням закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) лікарськими засобами, мотивованому вибору, призначенню, раціональній терапії хворих — пацієнтів лікаря. Наведена узагальнююча інформація про надання актуальних знань лікарям на циклах тематичного удосконалення з менеджменту та економіки в охороні здоров’я з низки питань, серед яких: правове та маркетингове регулювання забезпечення ЗОЗ та населення лікарськими засобами; державне регулювання цін на ЛЗ; визначення потреби в ЛЗ та закупівля за бюджетні кошти; нормативно-правові вимоги до оформлення рецептів; особливості використання, зберігання й обліку в стаціонарних та амбулаторних умовах наркотичних, психотропних ЛЗ і прекурсорів та ін. З урахуванням того, що на розвиток фармацевтичного сектора охорони здоров’я впливає ринковий механізм, цілком доцільним є ознайомлення з маркетинговим управлінням його суб’єктів. Показано, що знання основних питань лікарського забезпечення закладів охорони здоров’я та населення сприяє якісному виконанню професійних обов’язків організаторами та лікарями-спеціалістами на засадах нормативно-правового регулювання, раціонального призначення ЛЗ, дотримання існуючих обмежень та нормативів, а також формує принципи професійної взаємодії й етичної комунікації між спеціалістами сфери охорони здоров’я
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Инновации в медицине — здоровье нации
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 8 (Шифр ФУ17/2013/5)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саттарова О. Е.
Назва : Информационные технологии как средство совершенствования качества подготовки и повышения квалификации провизоров
Місце публікування : Фармация. - 2009. - № 7. - С. 44-47 (Шифр ФР15/2009/7)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудриков К. А., Максимкина Е. А.
Назва : Модель профессионального саморазвития специалиста в рамках непрерывного послевузовского образования
Місце публікування : Фармация: Науч.-практ.журн./ Моск. мед. акад. им. И.М.Сеченова, Рос. центр фармацевт. и мед.-техн. информации . - М.: Изд. дом "Русский врач", 2014. - № 5 (Шифр ФР15/2014/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слабий М. В., Заліська О. М., Парновський Б. Л.
Назва : Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 45-48 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Экономика фармацевтическая
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слабий М. В., Заліська О. М., Парновський Б. Л.
Назва : Обгрунтування системи безперервного навчання, інтегрованої з традиційними та новими формами післядипломної підготовки провізорів в Україні
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 4. - С. 34-36 (Шифр ФУ3/2008/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Поліщук М. О., Малецька З. В., Варнавська Л. Г., Стецюк Р. А.
Назва : Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 30-33 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сметаніна К.
Назва : Післядипломна освіта: а як на Волині?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 24-25 (Шифр ФУ17/2016/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Анотація: У Волинській області співробітники кафедри організації і економіки фармації, технології ліків та фармакоекономіки факультету післядипломної освіти ЛНМУ ім. Данила Галицького щороку проводять виїзні передатестаційні цикли та цикли стажування для спеціалістів із «Загальної фармації» та «Організації і управління фармацією
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)