Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Дедишина Л. Якість, а не кількість/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2013,N № 11.-С.24-25
|
>2.
| Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.56-64
|
>3.
| Посилкіна О. В. Шляхи підвищення якості і результативності процесу управління іміджем закладу вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю/О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 4.-С.3-13
|
>4.
| Чого варта фармацевтична освіта // Фармацевт практик, 2009,N № 2.-С.10-13
|
>5.
| Белогурова В. А. Цели и задачи обучения преподавателей/В. А. Белогурова // Фармация, 2002,N № 5.-С.31-33
|
>6.
| Дмитрів А. М. Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації/А. М. Дмитрів, В. І. Струк // Art of Medicine, 2022,N N 4.-С.154-158
|
>7.
| Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету/О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2022. т.Т. 26,N № 3.-С.458-461
|
>8.
| Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе/И. Л. Андреева [и др.] // Фармация, 2010,N № 1.-С.53-56
|
>9.
| Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.21-24.
|
>10.
| Дедишина Л. Фармосвіта за кордоном/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2016,N № 1.-С.32-33
|
>11.
| Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/І. А. Зупанець [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.104-105
|
>12.
| Кривомаз Т. Фармацевтика в нормандском формате/Т. Кривомаз // Фармацевт практик, 2018,N № 12.-С.30-31
|
>13.
| Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.39-43
|
>14.
| Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/М. М. Васенда // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.14-16
|
>15.
| Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/Г. Я. Загричук [та ін.] // Медична освіта, 2004,N № 3/4.-С.43-45
|
>16.
| Тенденції професійної підготовки фахівців із фармації в Україні/І. М. Пельо [та ін.] // Медичні перспективи. -Д., 2020. т.Т. 25,N № 3.-С.4-8
|
>17.
| Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта, 2015,N № 2.-С.55-56
|
>18.
| Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.48-50
|
>19.
| Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.46-48
|
>20.
| Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
|
|
|