Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Дедишина Л. Якість, а не кількість/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2013,N № 11.-С.24-25
2.

Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.56-64
3.

Посилкіна О. В. Шляхи підвищення якості і результативності процесу управління іміджем закладу вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю/О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 4.-С.3-13
4.

Чого варта фармацевтична освіта // Фармацевт практик, 2009,N № 2.-С.10-13
5.

Белогурова В. А. Цели и задачи обучения преподавателей/В. А. Белогурова // Фармация, 2002,N № 5.-С.31-33
6.

Дмитрів А. М. Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації/А. М. Дмитрів, В. І. Струк // Art of Medicine, 2022,N N 4.-С.154-158
7.

Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету/О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2022. т.Т. 26,N № 3.-С.458-461
8.

Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе/И. Л. Андреева [и др.] // Фармация, 2010,N № 1.-С.53-56
9.

Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.21-24.
10.

Дедишина Л. Фармосвіта за кордоном/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2016,N № 1.-С.32-33
11.

Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/І. А. Зупанець [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.104-105
12.

Кривомаз Т. Фармацевтика в нормандском формате/Т. Кривомаз // Фармацевт практик, 2018,N № 12.-С.30-31
13.

Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.39-43
14.

Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/М. М. Васенда // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.14-16
15.

Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/Г. Я. Загричук [та ін.] // Медична освіта, 2004,N № 3/4.-С.43-45
16.

Тенденції професійної підготовки фахівців із фармації в Україні/І. М. Пельо [та ін.] // Медичні перспективи. -Д., 2020. т.Т. 25,N № 3.-С.4-8
17.

Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта, 2015,N № 2.-С.55-56
18.

Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.48-50
19.

Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.46-48
20.

Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)