Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ярных, Т. Г.
    Преподавание технологии лекарств - опыт зарубежных стран [Текст] / Т. Г. Ярных, А. И. Тихонов // Провизор. - 2008. - № 12. - С. 20-23

Рубрики: Технология фармацевтическая

   Фармация--кадры--обуч


   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Тихонов, А. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Яковлєвв, Л. В.
    Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації [Текст] / Л. В. Яковлєвв, Н. В. Бездітко // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 4-7

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Экономика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Бездітко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 56-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Штробля, А. Л.
    Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" [Текст] / А. Л. Штробля // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 144-147


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шостак, Л.
    Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию [Текст] / Л. Шостак // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шолойко, Н. В.
    Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” [Текст] = The role of lecture in the educational process of discipline “Organization and economics of pharmacy” in the system of new goals of higher pharmaceutical education / Н. В. Шолойко // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шаповолов, В.
    Актуальность и необходимость дальнейшего развития судебного и фармацевтического права в системе современного фармацевтического образования для повышения качества подготовки провизора-менеджера [Текст] / В. Шаповолов, С. Гильтяй, В. Шаповалова // Ліки України. - 2004. - № 4. - С. 83-85

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Юриспруденция


   Фармацией управление


Дод.точки доступу:
Гильтяй, С.
Шаповалова, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Чого варта фармацевтична освіта // Фармацевт практик. - 2009. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения--тенденции

   Образование фармацевтическое


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Черних, В. П.
    Національна фармацевтична академія України: історія, сучасність, перспективи [Текст] / В. П. Черних // Медична освіта. - 2001. - № 2. - С. 64-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Черних, В. П.
    Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Текст] = Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, стандарты)
Анотація: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Дод.точки доступу:
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Черних, В. П.
    До проблеми розвитку клінічної фармації та підготовки клінічного провізора в Україні [Текст] / В. П. Черних // Клінічна фармація. - 2000. - Т. 4, № 1. - С. 5-7


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Чекман, І. С.
    Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам [Текст] / І. С. Чекман // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 92-93


MeSH-головна:
НАНОТЕХНОЛОГИЯ -- NANOTECHNOLOGY (обучение)
НАНОМЕДИЦИНА -- NANOMEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Чекман, І. С.
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця [Текст] / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 65-67.

Рубрики: Медицинские институты

   Образование фармацевтическое


   Фармакология клиническая--обуч


   Фармакология--обуч


Дод.точки доступу:
Горчакова, Н. О.
Небесна, Т. Ю.

Примірників всього: 1
ВС (1)
Вільні: ВС (1)

Знайти схожі

14.


   
    Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету [Текст] = Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department / О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадської
Higher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Дод.точки доступу:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Федяк, І.
    Провізор — професія соціальна [Текст] / І. Федяк // Фармацевт практик. - 2019. - № 9. - С. 34-36


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Про підготовку провізорів та проблеми сучасної фармацевтичної освіти розповідає Ірина Федяк, декан фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, канд. фарм. наук, доцент кафедри організації та економіки фармації і технології ліків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Федяк, І. О.
    Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 118-121


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

18.


   
    Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора [Текст] / І. А. Зупанець [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 104-105

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Фармакология клиническая


   Конференции


Дод.точки доступу:
Зупанець, І. А.
Сахарова, Т. С.
Безугла, Н. П.
Отрішко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації
Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.
Свинтозельський, О. О.
Саржевська, А. В.
Долінна, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Фіра, Л. С.
    Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця / Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда // Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 43-44

Рубрики: Фитотерапия

   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Лихацький, П. Г.
Шанайда, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)