Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Дедишина, Л.
    Якість, а не кількість [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2013. - № 11. - С. 24-25


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 56-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Посилкіна, О. В.
    Шляхи підвищення якості і результативності процесу управління іміджем закладу вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю [Текст] / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 4. - С. 3-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, стандарты)
Анотація: Мета: розробка методичних підходів до упровадження сучасних процесних технологій для удосконалення процесу управління іміджем закладів вищої освіти (ЗВО) фармацевтичного (медичного) профілю на ринку освітніх послуг, що сприятиме підвищенню прозорості й результативності цього процесу. Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження проведено аналіз закордонної і вітчизняної наукової літератури та чинної нормативно-правової бази України. Методами дослідження є абстрактно-логічний і монографічний; методи контрольного опитування та системного аналізу. Результати дослідження. Запропоновано визначення сутності іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Обґрунтовано актуальність ефективного управління іміджем освітніх установ. Із метою оптимізації і підвищення якості управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю запропоновано упровадження процесного підходу згідно з вимогами міжнародних стандартів якості ISO. Побудовано відповідну процесну модель з урахуванням вимог європейських освітніх стандартів ENQA, ESG. На підставі розробленої анкети із залученням 238 респондентів визначено перелік вагомих якісних характеристик іміджу ЗВО медичного (фармацевтичного) профілю. Визначено, що найбільшу вагомість, з погляду формування позитивного іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю, мають такі складові: відомість і визнаність ЗВО в Україні і за кордоном; затребуваність випускників на ринку праці та якість їх працевлаштування; історія, традиції і корпоративна культура ЗВО. Проаналізовано найбільш розповсюджені методи просування іміджу українськими ЗВО в мережі Інтернет, які доцільні для використання у маркетинговій діяльності ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Висновки. Упровадження запропонованих науково-методичних підходів щодо удосконалення процесу управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю сприятиме: ефективній реалізації стратегії ЗВО; зміцненню його іміджу, що дозволить здійснювати більш вагомий вплив на цільову аудиторію та підвищувати лояльність зацікавлених осіб; зміцнювати ЗВО власний конкурентний потенціал на ринку освітніх послуг і забезпечувати стійкі переваги у порівнянні з іншими навчальними закладами тощо
Дод.точки доступу:
Лісна, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Чого варта фармацевтична освіта // Фармацевт практик. - 2009. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения--тенденции

   Образование фармацевтическое


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Белогурова, В. А.
    Цели и задачи обучения преподавателей [Текст] / В. А. Белогурова // Фармация. - 2002. - № 5. - С. 31-33


MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дмитрів, А. М.
    Хмарні технології та особливості їх використання в освітньому процесі підготовки магістрів фармації [Текст] = Cloud technologies and features of their use in the educational process of training masters of pharmacy / А. М. Дмитрів, В. І. Струк. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 154-158. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (использование, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ХИМИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- CHEMICAL ENGINEERING (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Хмарні технології є важливим напрямком розвитку сучасних інформаційних технологій. Вони надають користувачам мережі Інтернет доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання його програмного забезпечення у режимі онлайн. У статті описано досвід використання хмарних технологій при змішаному та дистанційному навчанні в Івано-Франківському національному медичному університеті при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету. Висвітлено роль хмарних технологій у сучасному періоді навчання. Показано, що використання хмарних технологій у навчальному процесі сприяє покращенню сприйняття студентами навчального матеріалу з дисциплін, більше заохочує їх до виконання самостійної роботи, дає змогу краще зорієнтуватися при виконанні практичної частини занять, сприяє професійному і творчому зростанню студентів, покращує міжособистісне спілкування викладача та студента, а для викладачів спрощує процес викладання та заохочення студентів до навчання. Перевагами використання хмарних технологій є можливість оптимізації процесу доступу до теоретичного та практичного матеріалу з дисциплін. Можливість створення інтерактивних журналів, зошитів, де можна розміщувати відео, формули для розрахунку, посилання на YouTube; можливість переглядати відеофільми з дослідами шкідливих та вибухонебезпечних хімічних реакцій, демонструвати складні моделі у різних проекціях, наблизити навчальний процес до практичної діяльності. Використання хмарних технологій при викладанні хімічних дисциплін дає змогу інтенсифікувати навчальний процес, прискорити передачу знань та досвіду, а також підвищити якість навчання та освіти. Без хмарних технологій неможливо уявити освітній процес в умовах змішаного або дистанційного навчання
Cloud technologies are an important area of development of modern information technologies. They provide Internet users with access to the computer resources of the server and the use of its software online. The article describes the experience of using cloud technologies in mixed and distance learning at the Ivano-Frankivsk National Medical University when studying chemical disciplines by students of the Faculty of Pharmacy. The role of cloud technologies in the modern period of education is highlighted. It is shown that the use of cloud technologies in the educational process contributes to the improvement of students perception of educational material from disciplines, encourages them to do individual work, makes it possible to better orient themselves when performing the practical part of classes, contributes to the professional and creative growth of students, improves interpersonal communication between the teacher and the student, and for teachers it simplifies the process of teaching and encouraging students to study
Дод.точки доступу:
Струк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету [Текст] = Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department / О. Ю. Тозюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадської
Higher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Дод.точки доступу:
Тозюк, О. Ю.
Кривов’яз, О. В.
Гуцол, В. В.
Коваль, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Грицан, Л. Д.
    Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" [Текст] / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24.

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия физическая


Дод.точки доступу:
Кабачний, В. І.
Томаровська, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дедишина, Л.
    Фармосвіта за кордоном [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора [Текст] / І. А. Зупанець [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 104-105

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Фармакология клиническая


   Конференции


Дод.точки доступу:
Зупанець, І. А.
Сахарова, Т. С.
Безугла, Н. П.
Отрішко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Кривомаз, Т.
    Фармацевтика в нормандском формате [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (история, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
Анотація: Нормандия ассоциируется прежде всего с кальвадосом и высадкой морского десанта союзников во время Второй мировой войны. Кроме того, в украинских новостях можно услышать выражение «нормандская четверка» или «нормандский формат», которым обозначают дипломатическую группу представителей Германии, России, Украины и Франции по вопросам выполнения Минских соглашений. К этому списку ассоциаций следует добавить тот факт, что Нормандия является одним из ведущих центров фармацевтики и медицины во Франции, в частности в образовательной сфере
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації
Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.
Свинтозельський, О. О.
Саржевська, А. В.
Долінна, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Васенда, М. М.
    Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога [Текст] / М. М. Васенда // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 14-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті [Текст] / Г. Я. Загричук [та ін.] // Медична освіта. - 2004. - № 3/4. - С. 43-45

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Образование, система оценок


Дод.точки доступу:
Загричук, Г. Я.
Криховець, О. В.
Гупай, О. І.
Бодров, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Тенденції професійної підготовки фахівців із фармації в Україні [Текст] / І. М. Пельо [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, тенденции)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (тенденции)
(тенденции)
(обучение)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Цивілізаційні процеси, що швидкоплинно розвиваються і змінюють аспекти буття світу, держав, окремих людей і людства загалом, актуалізують необхідність розв’язання низки проблем, серед яких найбільш вираженою є охорона та збереження здоров’я в особистісному, національному й глобальному вимірах. У цьому контексті увагу привертає ключовий чинник її розв’язання – підвищення якості професійної підготовки фахівців для сфери охорони здоров’я, зокрема фармацевтичної галузі
Дод.точки доступу:
Пельо, І. М.
Рева, Т. Д.
Ніженковська, І. В.
Козак, Н. Д.
Коновалова, Л. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу [Текст] / В. П. Черних [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 55-56


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Черних, В. П.
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Огарь, С. В.
    Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні [Текст] / С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 48-50

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Клиническая практика студентов


Дод.точки доступу:
Барковська, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 46-48

Рубрики: Образование фармацевтическое

Дод.точки доступу:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Е. І. Личковський [та ін.] // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 64-66


MeSH-головна:
БИОФИЗИКА -- BIOPHYSICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Личковський, Е. І.
Вісьтак, М. В.
Маланчук, О. М.
Фафула, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)