Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    10 років кафедрі клінічної фармації, фармакотерапії та УЕФ Запорізького державного медичного університету // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 364


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Кабакова, Т. И.
    70 лет высшему фармацевтическому образованию в Пятигорске [Текст] / Т. И. Кабакова // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2013. - № 3. - С. 4-8


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Logoyda, L. S.
    Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Текст] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
Анотація: The article adduces the ways to solve the main problems faced by faculty stuff and students regarding academic plagiarism in higher pharmaceutical education. The development of information technologies, globalization processes in education, facilitating access to a large massive of data, research and publications updated the need for formulation and observance of moral and ethical principles regarding the use of information in the academic sphere
У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі та студенти щодо академічного плагіату у вищій фармацевтичній освіті. Розвиток інформаційних технологій, глобалізаційні процеси в освіті, полегшення доступу до значного масиву даних, науково-дослідницьких робіт і публікацій актуалізували необхідність формулювання і дотримання морально-етичних принципів щодо порядку використання інформації в академічній сфері
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Cучacнi пiдxoди дo впpoвaдження cтaндapтiв вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя [] = Modern approaches to the introduction of higher education degrees for the speciality 226 Pharmacy, industrial pharmacy / І. В. Бушуєва [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 3. - С. 82-94. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (стандарты)
Анотація: Рoзвитoк cиcтеми ocвiти в Укpaїнi має oснoвним напрямoм впpoвaдження європейських cтaндapтiв, технoлoгій, нopмaтивiв та перспективнoгo бачення для зaбезпечення кoнкуpентocпpoмoжнocтi на pинку євpoпейcьких ocвiтнix пocлуг. Метою poбoти стало дocлiдження cучacниx пiдxoдiв дo питaнь cтaндapтизaцiї вищoї ocвiти в кoнтекcтi фopмувaння пpoфеciйниx кoмпетентнocтей мaйбутнix фapмaцевтiв для виявлення ocoбливocтей тa мoжливocтей зacтocувaння cиcтемнoгo пiдxoду дo cтвopення cтaндapту вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя другого (магістерського) рівня. Мaтеpiaлaми дocлiджень cтaли джеpелa лiтеpaтуpи, якi мicтять iнфopмaцiю щoдo cтвopення, зaтвеpдження тa впpoвaдження стандарту вищої освіти. У poбoтi булo викopиcтaнo метoди: cинтетичний, aнaлiтичний, iнфopмaцiйнoгo пoшуку, oпиcoвий, узaгaльнення. Фapмaцевтичнa гaлузь є coцiaльнo знaчимoю, a cпецiaльнicть 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя належить дo pегульoвaниx, тoму фaxiвець має вoлoдiти iнтегpoвaними знaннями тa вмiннями, poзв’язувaти cклaднi зaдaчi тa пpoблеми у cфеpi фapмaцiї i oxopoни здopoв’я aбo у пpoцеci нaвчaння, щo пеpедбaчaє пpoведення дocлiджень тa здiйcнення iннoвaцiй i xapaктеpизуєтьcя невизнaченicтю умoв тa вимoг. Cучacним пiдxoдoм тaкoж є викopиcтaння виcoкoефективних технологій у нaцioнaльнoму i мiжнapoднoму ocвiтньoму тa нaукoвoму пpocтopi, щo зaбезпечують пiдгoтoвку кoнкуpентocпpoмoжниx, виcoкoквaлiфiкoвaниx фapмaцевтичниx фaxiвцiв із мopaльними i дуxoвними цiннocтями, coцiaльнoю відпoвідальністю та гpoмaдcькoю cпpямoвaнicтю, здaтниx нaдaвaти якicну фapмaцевтичну дoпoмoгу нacеленню та мати навички «soft skills». Під час oпpaцювaння зaтвеpдженoгo Міністерством освіти і науки України стандарту вищої освіти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя та oнoвлених освітньо-професійних програм Фapмaцiя i Теxнoлoгiї пapфумеpнo-кocметичниx зacoбiв булo виoкpемленo пеpелiк кoмпетентнocтей тa пpoгpaмниx pезультaтiв нaвчaння для мaйбутньoгo фapмaцевтичнoгo фaxiвця з уpaxувaнням потреб ринку праці, пpoфеciйнo-opiєнтoвнoгo пiдxoду, cпиpaючиcь нa кoнцепцiю кoмпетентнocтей для сучасного фapмaцевтa та варіативні частини освітньо-професійних програм підготовки
The main direction of the development of the education system in Ukraine is the introduction of European standards, technologies, norms, and perspectives to ensure competitiveness in the market of European education services. The study aimed to highlight modern approaches to the standardization of higher education in the context of shaping professional competences of future pharmacists, to identify peculiarities and possibilities of applying a systemic approach to the development of a higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy of the second (master’s) level. The research materials consisted of references containing information on the development, approval, and implementation of higher education standard. The following methods were used in the study: synthetic, analytical, information search, descriptive, and generalization. The pharmaceutical industry is socially significant, and the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy, as well as all the specialties in the field of study 22 Health, are regulated. Therefore, professionals in this field should possess integrated knowledge and skills, be able to solve complex tasks and problems in the field of pharmacy and healthcare, both in practice and during the learning process. This involves conducting research, implementing innovations, and is characterized by uncertain conditions and requirements. A modern approach also involves the use of highly efficient technologies in the national and international educational and scientific environments, which ensure the preparation of competitive, highly qualified pharmaceutical professionals with moral and spiritual values, social responsibility, and community orientation. They are capable of providing quality pharmaceutical care to people and possess «soft skills». Upon the development of the approved higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy by the Ministry of Education and Science of Ukraine, the educational and professional programs Pharmacy and Perfume and Cosmetic Technologies were revised, and a list of competences as well as program learning outcomes for future pharmaceutical professionals was specified. These were aligned with the demands of the labor market and a professional-oriented approach, based on the concept of competences for a modern pharmacist and the variable components of educational and professional training programs
Дод.точки доступу:
Бушуєва, І. В.
Ткaченкo, Н. О.
Кpемзеp, О. А.
Oдинцoвa, В. М.
Чеpкoвcькa, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy" [Текст] = Особливості підготовки іноземних студентів з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті / G. Yu. Starchenko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 212-216. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: The pharmaceutical industry is rapidly developing and implementing new innovative approaches and legal regulation of the drugs quality management system, which includes a set of process methods and resources that are necessary for quality management. Therefore, the mastery by students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is an important issue of their professional training which will help them to master the methodology of quality management, normative-legislative and organizational-economic aspects of quality control of medicinal products at pharmaceutical enterprises. The elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" is closely connected to some other disciplines, such as “Pharmacy and Industrial Technology of Drugs”, and “Technology of Cosmetic Drugs”. Training takes place according to the credit-module system in accordance with the basic requirements of the Bologna Convention
The main tasks of the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" are: providing the students with general knowledge about the quality indicators of medicines depending on the stage of their life cycle by fulfilling the requirements of good pharmaceutical practices and developing documentation in accordance with their requirements; formation of practical skills related to the rules and requirements for the creation, manufacture, research, distribution, sale, and storage of medicines in accordance with the requirements of good pharmaceutical practices operating in the European Union; improvement of the level of general and scientific development of students, formation of their outlook and perspective as modern qualified specialists in the field of pharmacy. The aim of the research is to study the peculiarities of the training of foreign students of the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" in the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy". The subject of study of the discipline "Quality Systems in Pharmacy" is the methodology of pharmaceutical development, the components of the quality assurance system of medicines, including the requirements of the Guidelines of good practices in pharmacy for each stage of the life cycle of a medicinal product. The discipline is usually chosen by the well formed specialists. Teaching the elective discipline "Quality Systems in Pharmacy" at the specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" of IFNMU is necessary for students to thoroughly master the quality management system of medicines, it contributes to the optimization of the educational process and the improvement of the new principle of problem-oriented education of students and its control. This discipline orients students to the importance of the following issues: ensuring the quality of medicines at all stages of their life cycle; regulatory activities in the field of quality control of medicines; implementation of medicines; optimization and monitoring of pharmaceutical quality systems processes. This discipline forms the important competencies, knowledge, skills, abilities, and aspirations of students for self-development, while their teacher also develops and improves in the professional field together with students. Taking into account the trend of the European development of the pharmaceutical industry, the quality management system of medicines also should be harmonized with European standards
Вивчення студентами спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» є важливим напрямком фахової підготовки кваліфікованого спеціаліста, який освоїть методологію управління якістю, нормативно-законодавчих та організаційно-економічних аспектів контролю якості лікарських засобів на фармацевтичних підприємствах. Вибіркова дисципліна «Системи якості у фармації» є продовженням ряду дисциплін, а саме: аптечної та промислової технології ліків, технології косметичних лікарських засобів та інших. Навчання відбувається за кредитно-модульною системою згідно до основних вимог Болонської конвенці
Основними завданнями вивчення вибіркової дисципліни “Системи якості у фармації” є: формування у здобувачів вищої освіти загальних знань щодо показників якості лікарських засобів відповідно до етапу їх життєвого циклу шляхом виконання вимог належних фармацевтичних практик та розробки документації у відповідності до їх вимог; формування практичних навичок, що стосуються правил і вимог створення, виготовлення, дослідження, дистрибуції, реалізації, зберігання лікарських засобів; підвищення рівня загального та наукового розвитку у здобувачів вищої освіти. Метою роботи є дослідження особливостей підготовки іноземних студентів на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського національного медичного університету з вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації». Викладання вибіркової дисципліни «Системи якості у фармації» на фармацевтичному факультеті ІФНМУ необхідне для досконалого вивчення студентами системи управління якістю лікарських засобів, сприяє оптимізації навчального процесу та удосконаленню нового принципу проблемно орієнтованого навчання студентів та його контролю. Дисципліна орієнтує студентів на важливість питань забезпечення якості лікарських засобів на всіх етапах життєвого циклу, регуляторної діяльності у сфері контролю за якістю, реалізації лікарських засобів, моніторингу процесів фармацевтичних систем якості.
Дод.точки доступу:
Starchenko, G. Yu.
Struk, О. А.
Kostashchuk, T. Z.
Sas, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Согоконь, С.
    Internet - курс для фармацевтов [Текст] / С. Согоконь // Провизор. - 2001. - № 24. - С. 22-24


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Согоконь, С.
    Internet - курс для фармацевтов [Текст] / С. Согоконь, Л. Согоконь // Провизор. - 2001. - № 19. - С. 14-18


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Согоконь, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Kireev, I. V.
    Methodological approaches to teaching the course “The First Responder” in the National University of Pharmacy [Текст] / I. V. Kireev, N. V. Zhabotynska, O. O. Ryabova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 11-16


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (методы)
ПОЛИЦЕЙСКИЕ -- POLICE (обучение)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЙ ПЕРСОНАЛ -- EMERGENCY MEDICAL TECHNICIANS
Анотація: It is of particular relevance in Ukraine to train the police to provide the first aid before an ambulance crew arrives. The police are the first to arrive at the scene of the incident, and according to statistics, the first premedical aid provided within the first 4 minutes increases the chances of survivors by 30 %
Aim. To share the experience of organizing the course “The First Responder” for officers of the National Police at the premises of the National University of Pharmacy (NUPh) and discuss the prospects for teaching this course to other categories of people who are obliged to provide the first premedical aid. Materials and methods. To execute the Order of the Ministry of Health of Ukraine No. 346 dated 03.29.2017, training of 40 officers of the National Police of Kharkiv and the Kharkiv Region according to the program of the course “The First Responder” was organized in the NUPh. Five groups of 8 people each were formed. The course is designed for 48 hours for 1 week. Results. 92.5 % of police officers successfully completed the course with an average test control result of 90.3 % and 78-91 % when passing practical skills. Conclusions. The high-quality organization of training on the course “The First Responder” and material and technical support allow the personnel of the National Police of Ukraine to master one of the professional competencies – the skill of providing the first premedical aid in extreme situations. It is extremely important and relevant for reducing the pre-hospital mortality rate before the ambulance crew arrives
Дод.точки доступу:
Zhabotynska, N. V.
Ryabova, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Logoyda, L. S.
    Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] = Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 129-133


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.
Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharmaceutical department graduates [Текст] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: An important component of training a specialist in any specialty is the formation of systematic knowledge of health and safety, life protection, the legal basis of relations between employer and employee in the implementation of his rights about healthy and safe working conditions. Nowadays, there has been a sweeping trend to a significant decreasing the auditorium hours of occupational safety, that prompted us to analyze the problematic issues and the creation of prospects for improving teaching of this discipline
It is established that in today’s conditions the training of the future specialist with the appropriate awareness of safety situations is one of the most important areas of his professional education. For creating a systematic students’ understanding and consciousness, it’s necessary teaching discipline “Occupational Health and Safety”on the high scientific and technical level, with sufficient quantity of auditorium hours, applying various forms, means, techniques and innovative methods of e-learning activities with an accent on dual education. Special attention should be paid to inspection nand boosting in knowledge of regulatory and legislative acts, because of ignorance or violation of the law does not exempt a person from the responsibility
Важливою складовою підготовки фахівця будь-якої спеціальності є формування системних знань щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правових основ відносин між роботодавцем та працівником у реалізації його права на здорові та безпечні умови праці. Останнім часом чітко прослідковується тенденція до значного скорочення аудиторних годин викладання дисциплін з охорони праці, що спонукало нас до аналізу проблемних питань і формування перспектив викладання даної дисципліни
Встановлено, що в умовах сьогодення підготовка майбутнього фахівця з відповідним усвідомленням ситуацій щодо безпеки є одним із найважливіших напрямів його професійної підготовки. Для формування у студентів системного розуміння необхідно викладати дисципліну «Охорона праці в галузі» на високому науково-технічному рівні, з достатнім обсягом аудиторних годин незалежно від напрямків спеціальностей, застосовуючи різні форми, засоби та інноваційні методи навчальної діяльності з акцен­том на дуальній освіті. Окрему увагу варто приділяти вивченню та аналізу нормативно-правових актів, оскільки незнання чи порушення закону не звільняє особу від відповідальності
Дод.точки доступу:
Pokotylo, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Pharmacy study plans in Visegrad group countries and Ukraine: a comparative analysiss [Текст] = Навчальні плани з фармації у країнах Вишеградської четвірки та в Україні: порівняльний аналіз / O. Devinyak [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 1. - С. 13-21. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES (тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Careful design of study plan is a key element of any successful educational program. Till 2018 Ministry of Health of Ukraine regulated the structure of Pharmacy study plans through the adoption of unified Ministerial study plan. Now the responsibility of educational programs and corresponding study plans design in Ukraine is fully transferred to universities. The purpose of this study is to compare the structure and content of pharmacy study plans in Visegrad Group countries with the most recent unified Pharmacy study plan in Ukraine. Methods. The official documents of Warsaw Medical University, Jagiellonian University in Krakow, Charles University, University of Veterinary and Pharmaceutical Sciences Brno, Comenius University, University of Veterinary Medicine and Pharmacy in Kosice, Semmelweis University and University of Debrecen were studied and data on required courses and corresponding ECTS credits extracted and compared with Ukrainian study plan. Results. Ukrainian unified study plan in Pharmacy pays much more attention to Humanity, Social and Economics section (9 ECTS credits plus 6 ECTS credits of Foreign Language), Computer and IT skills (8 ECTS credits), Hygiene and Ecology (3 ECTS credits), Life Safety, Labor Safety and Bioethics (6 ECTS credits in total), Extreme Medicine and Military Training (6 ECTS credits in total), Toxicological and Forensic Chemistry (4 ECTS credits), Organization and Economics of Pharmacy, Pharmaceutical Management and Marketing (12 ECTS credits in total) as compared to foreign universities. While natural science courses receive less ECTS credits in Ukraine, and some courses in rapidly evolving sciences like Molecular Biology, Immunology or Clinical Biochemistry are significantly underrepresented. Conclusions. The Pharmacy study plans of Visegrad Group universities show greater similarity with each other and tend to differ from the Ukrainian Ministerial study plan. The necessary steps to harmonize Pharmacy study plans of Ukrainian universities with V4 countries include the introduction of Molecular Biology, Immunology, Clinical Biochemistry courses, and strengthening the basic medical and chemical science courses like Human Anatomy and Physiology, Organic Chemistry, Analytical Chemistry, Pharmacology, Medicinal and Pharmaceutical Chemistry
Ґрунтовний підхід до складання навчальних планів є ключовим елементом будь-якої успішної освітньої програми. До 2018 року Міністерство охорони здоров’я України регулювало структуру навчальних планів з фармації шляхом прийняття єдиного примірного навчального плану на рівні Міністерства. На теперішній час відповідальність за розробку освітніх програм та відповідних навчальних планів в Україні повністю передано університетам. Метою цього дослідження є порівняння структури та змісту навчальних планів з фармації в країнах Вишеградської групи із останнім типовим навчальним планом з фармації в Україні. Методи. Для аналізу використовували офіційні документи Варшавського медичного університету, Ягеллонського університету в Кракові, Карлового університету, Університету ветеринарних та фармацевтичних наук Брно, Університету Коменського, Університету ветеринарної медицини та фармації в Кошице, Університету Земмельвейса та Дебреценського університету, з яких отримано необхідні дані про навчальні дисципліни та відповідні кредити ECTS. Проведено порівняння структури іноземних та українського примірного навчального плану. Результати. Український примірний навчальний план з фармації значно більше уваги приділяє дисциплінам гуманітарного та соціально-економічного блоку (9 кредитів ECTS плюс 6 кредитів ECTS іноземної мови), навичкам роботи з комп’ютером та ІТ (8 кредитів ECTS), гігієні та екології (3 кредити ECTS), безпеці життєдіяльності, охороні праці та біоетиці (загалом 6 кредитів ECTS), екстремальній медицині та військовій підготовці (загалом 6 кредитів ECTS), токсикологічній та судовій хімії (4 кредити ECTS), організації та економіці фармації, фармацевтичному менеджменту та маркетингу (загалом 12 кредитів ECTS) порівняно із закордонними університетами. У той час як природничі дисципліни отримують менше кредитів ECTS в Україні, а окремі дисципліни, які представляють сучасні динамічні науки: молекулярна біологія, імунологія чи клінічна біохімія, – примірним навчальним планом не передбачені. Висновки. Навчальні плани з фармації в університетах Вишеградської четвірки демонструють більшу схожість між собою і дещо відрізняються від українського примірного навчального плану, схваленого Міністерством охорони здоров’я у 2016. Необхідні кроки для гармонізації навчальних планів українських університетів з країнами Вишеградської четвірки включають запровадження курсів молекулярної біології, імунології, клінічної біохімії та посилення базових курсів медичних та хімічних наук, таких як анатомія та фізіологія людини, органічна хімія, аналітична хімія, фармакологія, фармацевтична хімія та хімія лікарських засобів
Дод.точки доступу:
Devinyak, O.
Stan, I.
Syatynya, V.
Deyak, Ya.
Lytvyn, O.
Kachur, I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дацишина, Л.
    Qvo vadis, фармацевтична освіто? [Текст] / Л. Дацишина // Фармацевт практик. - 2010. - № 2. - С. 20-23

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения--тенденции

   Образование фармацевтическое


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Аржанов, Н. П.
    «Америка, Америка - чудесная страна!» [Текст] / Н. П. Аржанов // Провизор. - 2008. - № 8. - С. 59-61

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Соединенные Штаты Америки


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    «Америка, Америка - чудесная страна!» [Текст] // Провизор. - 2008. - № 4. - С. 56-59

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Соединенные Штаты Америки


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта [Текст] = “Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist / О. М. Филипюк [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: У статті проаналізовано продуктивність роботи професійно-зорієнтованого благодійного заходу «АПТЕКА ЩАСТЯ» для формування професійної компетентності студентів спеціальності «Фармація». Розробили методологію та принцип роботи «АПТЕКИ ЩАСТЯ» як професійно-зорієнтованої структури. Задекларували асортимент та анотації до «чудодійних» ліків. Залучили студентство до формування асортименту, пакування «чарівних пігулок», а пізніше і до їх реалізації. Вартість «цікавинок» не обмежувалася, всі кошти за реалізовані препарати збирали у спеціальні скриньки та були передані з благодійною метою. «АПТЕКА ЩАСТЯ» – благодійний захід професійно-зорієнтованого спрямування. Має на меті сформувати стійкі моральні якості майбутнього фармацевтичного працівника: людяність, доброту, милосердя, відповідальність, порядність та доброчинність. Тому повномасштабне залучення студентів до проведення подібних виховних заходів формує соціально активні та творчі особистості, які поєднують у собі високі моральні й етичні принципи та професійну компетентність
The article analyzes the performance of the professional-oriented charity event “PHARMACY OF HAPPINESS” for the formation of the professional competence of students with the specialty “Pharmacy”. The methodology and principle of the “PHARMACY OF HAPPINESS” was developed as a professionally-oriented structure. The assortment and annotations for “miraculous” drugs were announced. Students were attracted to the formation of assortment, packaging of “magic pills” and later to their realization. The cost of “interesting things” was not limited, all the funds for the realized drugs were collected in special boxes and were donated for charitable purposes. “PHARMACY OF HAPPINESS” is a charity event of a professional orientation. With the goal of forming the steady moral qualities of the future pharmaceutical worker: humanity, kindness, mercy, responsibility, decency and charity. Therefore, full-scale involvement of students in conducting such educational activities forms socially active and creative individuals, who combine high moral and ethical principles and professional competence
Дод.точки доступу:
Филипюк, О. М.
Нестерук, Т. М.
Штрімайтіс, О. В.
Сабадишин, Р. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Алєксєєва, І. М.
    Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Вороненка, Ю. В.
    Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення [Текст] / Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 86-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Ідеальний працівник для лікарні й аптеки — клінічний провізор! [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 9. - С. 32-34


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ СЛУЖБА БОЛЬНИЦЫ -- PHARMACY SERVICE, HOSPITAL (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Інноваційні технології у фармацевтичній освіті [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 4. - С. 28-30


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Грицик, А. Р.
    Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Текст] = Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»
Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часу
The quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"
We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Дод.точки доступу:
Струк, О. А.
Коляджин, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)