Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярных Т. Г., Тихонов А. И.
Назва : Преподавание технологии лекарств - опыт зарубежных стран
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 12. - С. 20-23 (Шифр 22633/2008/12)
Предметні рубрики: Технология фармацевтическая
Фармация-- кадры-- обуч
Образование фармацевтическое
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковлєвв Л. В., Бездітко Н. В.
Назва : Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації
Місце публікування : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 4-7 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Экономика фармацевтическая
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Назва : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Паралельн. назви :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штробля А. Л.
Назва : Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 144-147 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шостак Л.
Назва : Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41 (Шифр ФУ17/2018/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шолойко Н. В.
Назва : Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”
Паралельн. назви :The role of lecture in the educational process of discipline “Organization and economics of pharmacy” in the system of new goals of higher pharmaceutical education
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповолов В., Гильтяй С., Шаповалова В.
Назва : Актуальность и необходимость дальнейшего развития судебного и фармацевтического права в системе современного фармацевтического образования для повышения качества подготовки провизора-менеджера
Місце публікування : Ліки України. - 2004. - № 4. - С. 83-85 (Шифр ЛУ4/2004/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Юриспруденция
Фармацией управление
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Чого варта фармацевтична освіта
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2009. - № 2. - С. 10-13 (Шифр ФУ17/2009/2)
Предметні рубрики: Фармацевтические учебные заведения-- тенденции
Образование фармацевтическое
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П.
Назва : Національна фармацевтична академія України: історія, сучасність, перспективи
Місце публікування : Медична освіта. - Т., 2001. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2001/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П., Котвіцька А. А., Огарь С. В.
Назва : Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”
Паралельн. назви :Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація. До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П.
Назва : До проблеми розвитку клінічної фармації та підготовки клінічного провізора в Україні
Місце публікування : Клінічна фармація. - 2000. - Т. 4, № 1. - С. 5-7 (Шифр КУ4/2000/4/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чекман І. С.
Назва : Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 92-93 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-головна: НАНОТЕХНОЛОГИЯ -- NANOTECHNOLOGY
НАНОМЕДИЦИНА -- NANOMEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чекман І. С., Горчакова Н. О., Небесна Т. Ю.
Назва : Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 65-67. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Медицинские институты
Образование фармацевтическое
Фармакология клиническая-- обуч
Фармакология-- обуч
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тозюк О. Ю., Кривов’яз О. В., Гуцол В. В., Коваль В. М.
Назва : Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету
Паралельн. назви :Shaping and implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 458-461 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Вища освіта, зокрема і в галузі 22 “Охорона здоров’я”, зазнає інтенсивного динамічного розвитку та переформатування. Значною мірою це пов’язано з пошуком нових дієвих освітніх методик, цифровізацією усіх галузей, впливом пандемії, спричиненої коронавірусною хворобою COVID-19, та іншими факторами. У дослідженні узагальнено досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на засадах студентоцентрованого підходу та індивідуалізації освіти. Метою роботи було охарактеризувати теоретичні аспекти організації та шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету спеціальності 226 “Фармація, промислова фармація” освітньо-професійної програми “Фармація, промислова фармація” у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Положення чинних нормативних документів, що регламентують освітній процес в Україні і вищезазначеному закладі вищої освіти та сприяють його інтеграції у європейський простір, взяті за основу при плануванні та організації роботи зі здобувачами фармацевтичного факультету. Найперше було структуровано та переглянуто згідно сучасних вимог супровідні документи кожної дисципліни. Силабуси як основне джерело інформації для здобувача про освітні компоненти максимально адаптовані для розуміння та доступності. Усі документи розміщено у відкритому доступі на сайтах кафедр. Значна увага приділяється формуванню фахових компетентностей, які забезпечують результати навчання, передбачені робочою програмою. При цьому індивідуалізація освіти реалізується шляхом розвитку особистих здібностей кожного здобувача за рахунок вибіркових компонент освітньої програми та позааудиторної роботи, зокрема наукової та громадськоїHigher education, particularly in Branch 22 “Health Care”, is currently in the state of intense dynamic development and reformatting. This is mainly caused by the search for new efficient educational techniques, digitalization of all spheres of life, the influence of coronavirus COVID-19 pandemics and other factors. The article generalizes the experience of working with the acquires of higher education on the basis of student-centric approach and education personalization. The purpose of the paper was to describe the theoretical aspects and way of implementing the individual educational trajectory of the acquirers of higher education of the pharmaceutical department, specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the educational-professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” at the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya. The planning and organization of the work with the acquirers of higher education were based on the provisions of the current legislation, which regulate the educational process in Ukraine as well as in the above mentioned institution of higher education and facilitate the integration in the European educational space. Firstly, the accompanying documentation of every course was structured and reviewed in accordance with current requirements. Syllabuses, being the acquirer’s main source of information about the educational components, are adapted as much as possible to be understandable and accessible. All documents are posted in the public domain on the web pages of the departments. Considerable attention is paid to the formation of professional competences, which ensure the study results, outlined in the course curriculum. At the same time, personalization of education is implemented through the development of personal skills and interests of an acquirer at elective components of the educational program as well as during extracurricular scientific and civic activities.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андреева И. Л., Пивоваров А. Н., Уткина Т. Е., Гаврилин М. В., Гацан В. В., Зайцев В. П., Терехов А. Ю., Сенченко С. П., Шестаков Т. Н., Шульженко В. И., Олешко Г. И., Егоров В. А.
Назва : Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе
Місце публікування : Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56 (Шифр ФР15/2010/1)
Предметні рубрики: Фармацевтические учебные заведения
Образование фармацевтическое
Студенты фармацевтических учебных заведений
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федяк І.
Назва : Провізор — професія соціальна
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2019. - № 9. - С. 34-36 (Шифр ФУ17/2019/9)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Анотація: Про підготовку провізорів та проблеми сучасної фармацевтичної освіти розповідає Ірина Федяк, декан фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, канд. фарм. наук, доцент кафедри організації та економіки фармації і технології ліків
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федяк І. О.
Назва : Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 118-121 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зупанець І. А., Сахарова Т. С., Безугла Н. П., Отрішко І. А.
Назва : Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 104-105 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Фармакология клиническая
Конференции
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крайдашенко О. В., Свинтозельський О. О., Саржевська А. В., Долінна М. О.
Назва : Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації
Паралельн. назви :Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 39-43 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фіра Л. С., Лихацький П. Г., Шанайда М. І.
Назва : Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 43-44 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Фитотерапия
Образование фармацевтическое
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)