Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бушуєва І. В., Ткaченкo Н. О., Кpемзеp О. А., Oдинцoвa В. М., Чеpкoвcькa Л. Г.
Назва : Cучacнi пiдxoди дo впpoвaдження cтaндapтiв вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя
Паралельн. назви :Modern approaches to the introduction of higher education degrees for the speciality 226 Pharmacy, industrial pharmacy
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 3. - С. 82-94 (Шифр ФУ3/2023/78/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Анотація: Рoзвитoк cиcтеми ocвiти в Укpaїнi має oснoвним напрямoм впpoвaдження європейських cтaндapтiв, технoлoгій, нopмaтивiв та перспективнoгo бачення для зaбезпечення кoнкуpентocпpoмoжнocтi на pинку євpoпейcьких ocвiтнix пocлуг. Метою poбoти стало дocлiдження cучacниx пiдxoдiв дo питaнь cтaндapтизaцiї вищoї ocвiти в кoнтекcтi фopмувaння пpoфеciйниx кoмпетентнocтей мaйбутнix фapмaцевтiв для виявлення ocoбливocтей тa мoжливocтей зacтocувaння cиcтемнoгo пiдxoду дo cтвopення cтaндapту вищoї ocвiти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя другого (магістерського) рівня. Мaтеpiaлaми дocлiджень cтaли джеpелa лiтеpaтуpи, якi мicтять iнфopмaцiю щoдo cтвopення, зaтвеpдження тa впpoвaдження стандарту вищої освіти. У poбoтi булo викopиcтaнo метoди: cинтетичний, aнaлiтичний, iнфopмaцiйнoгo пoшуку, oпиcoвий, узaгaльнення. Фapмaцевтичнa гaлузь є coцiaльнo знaчимoю, a cпецiaльнicть 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя належить дo pегульoвaниx, тoму фaxiвець має вoлoдiти iнтегpoвaними знaннями тa вмiннями, poзв’язувaти cклaднi зaдaчi тa пpoблеми у cфеpi фapмaцiї i oxopoни здopoв’я aбo у пpoцеci нaвчaння, щo пеpедбaчaє пpoведення дocлiджень тa здiйcнення iннoвaцiй i xapaктеpизуєтьcя невизнaченicтю умoв тa вимoг. Cучacним пiдxoдoм тaкoж є викopиcтaння виcoкoефективних технологій у нaцioнaльнoму i мiжнapoднoму ocвiтньoму тa нaукoвoму пpocтopi, щo зaбезпечують пiдгoтoвку кoнкуpентocпpoмoжниx, виcoкoквaлiфiкoвaниx фapмaцевтичниx фaxiвцiв із мopaльними i дуxoвними цiннocтями, coцiaльнoю відпoвідальністю та гpoмaдcькoю cпpямoвaнicтю, здaтниx нaдaвaти якicну фapмaцевтичну дoпoмoгу нacеленню та мати навички «soft skills». Під час oпpaцювaння зaтвеpдженoгo Міністерством освіти і науки України стандарту вищої освіти для cпецiaльнocтi 226 Фapмaцiя, пpoмиcлoвa фapмaцiя та oнoвлених освітньо-професійних програм Фapмaцiя i Теxнoлoгiї пapфумеpнo-кocметичниx зacoбiв булo виoкpемленo пеpелiк кoмпетентнocтей тa пpoгpaмниx pезультaтiв нaвчaння для мaйбутньoгo фapмaцевтичнoгo фaxiвця з уpaxувaнням потреб ринку праці, пpoфеciйнo-opiєнтoвнoгo пiдxoду, cпиpaючиcь нa кoнцепцiю кoмпетентнocтей для сучасного фapмaцевтa та варіативні частини освітньо-професійних програм підготовкиThe main direction of the development of the education system in Ukraine is the introduction of European standards, technologies, norms, and perspectives to ensure competitiveness in the market of European education services. The study aimed to highlight modern approaches to the standardization of higher education in the context of shaping professional competences of future pharmacists, to identify peculiarities and possibilities of applying a systemic approach to the development of a higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy of the second (master’s) level. The research materials consisted of references containing information on the development, approval, and implementation of higher education standard. The following methods were used in the study: synthetic, analytical, information search, descriptive, and generalization. The pharmaceutical industry is socially significant, and the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy, as well as all the specialties in the field of study 22 Health, are regulated. Therefore, professionals in this field should possess integrated knowledge and skills, be able to solve complex tasks and problems in the field of pharmacy and healthcare, both in practice and during the learning process. This involves conducting research, implementing innovations, and is characterized by uncertain conditions and requirements. A modern approach also involves the use of highly efficient technologies in the national and international educational and scientific environments, which ensure the preparation of competitive, highly qualified pharmaceutical professionals with moral and spiritual values, social responsibility, and community orientation. They are capable of providing quality pharmaceutical care to people and possess «soft skills». Upon the development of the approved higher education standard for the specialty of 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy by the Ministry of Education and Science of Ukraine, the educational and professional programs Pharmacy and Perfume and Cosmetic Technologies were revised, and a list of competences as well as program learning outcomes for future pharmaceutical professionals was specified. These were aligned with the demands of the labor market and a professional-oriented approach, based on the concept of competences for a modern pharmacist and the variable components of educational and professional training programs
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко Н. О., Громовик Б. П.
Назва : Концептуальний аналіз соціальної відповідальності особистості та її інтегрування у фармацевтичну практику
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 342-348 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
Анотація: Сучасний розвиток соціальної політики фармацевтичних організацій України, орієнтованої на потреби суспільства, характеризується відставанням практичної реалізації належної соціальної відповідальності (СВ) від підвищеного інтересу фармацевтичних науковців до різних її аспектів. Недостатньо опрацьованими залишаються питання СВ особистості, її ролі, місця в системі соціально-відповідальної поведінки фармацевтичних організацій і професійній діяльності фармацевтичних фахівців. Мета роботи – концептуальний аналіз СВ особистості з інтегруванням у фармацію та обґрунтування стратегічних напрямів формування СВ як професійної компетенції фармацевтичних фахівців у системі неперервної фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. У ході роботи використано методи інформаційного пошуку, порівняння, систематизації, аналізу, синтезу та моделювання. Матеріалами для досліджень слугували публікації фундаментальних і прикладних досліджень вітчизняних і закордонних науковців із питань СВ, міжнародні стандарти. Результати. Особистість у процесі діяльності виступає і суб’єктом, і об’єктом відповідальності, оскільки СВ є умовою взаємодії індивіда та соціуму. СВ фармацевтичних фахівців (ФФ) спрямована на первинні та вторинні соціальні групи, суспільство та індивідуума, а також на самого себе. При цьому в останньому випадку важливою є «Я-концепція», тобто цілісне уявлення індивіда про себе та готовність особистості діяти певним чином у певних ситуаціях, а також можливі соціальні ролі ФФ. Процес формування СВ ФФ – складна багаторівнева система, що безперервно виховує, розвиває, удосконалює навик СВ протягом усього професійного життя. Висновки. На підставі теоретичного узагальнення даних наукової літератури здійснили концептуальний аналіз фундаментального рівня СВ з інтегруванням у теоретичну площину фармацевтичної практики, а також обґрунтували власне визначення СВ ФФ. Шляхом моделювання визначили, що формування СВ ФФ відбувається упродовж усього професійного його життя. Джерелами розвитку СВ є держава, суб’єкти фармацевтичного підприємництва, суб’єкти фармацевтичної освіти і науки, громадські організації фармацевтичного спрямування, сам ФФ, що зумовлює багатовекторність і розмаїття засобів формування його СВ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Присяжнюк П.
Назва : Дати не просто знання, а знання якісні
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 30-32 (Шифр ФУ17/2017/11)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
МЕДИЦИНА ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ -- COMMUNITY MEDICINE
Анотація: Про особливості підготовки провізорів у Чернівцях розповідає Петро Присяжнюк, канд. хім. наук, доцент кафедри медичної та фармацевтичної хімії, декан фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галій Л. В., Серопян Т. М.
Назва : Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету)
Паралельн. назви :Implementation of distance learning in pharmaceutical education (on example of National university of pharmacy)
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 112-117 (Шифр ФУ13/2017/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Узагальнення вимог нормативно-правових документів МОН України та визначення методологічних засад впровадження дистанційного навчання у фармацевтичну освіту. Матеріали і методи. Системний метод, порівняльний та нормативно-правовий аналіз, метод педагогічного експерименту. Результати й обговорення. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) узагальнено етапи та конкретні заходи щодо виконання вимог нормативно-правових документів МОН України з впровадження дистанційного навчання. Описано організаційне, науково-методичне, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення університету. На підставі запропонованих авторами методологічних засад дистанційного навчання розроблено графік навчального процесу та здійснено координацію педагогічного експерименту, у якому взяли участь 63 здобувачі вищої освіти та 17 кафедр університету. Висновки. Запропоновані та опрацьовані під час педагогічного експерименту методологічні засади дистанційного навчання забезпечують прозорість та постійний контроль як за освітньою діяльністю здобувачів вищої освіти, так і за її супроводженням з боку тьюторів. Досвід впровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті (м. Харків) може бути використаний іншими вузами, які забезпечують підготовку спеціалістів фармації
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 10 років кафедрі клінічної фармації, фармакотерапії та УЕФ Запорізького державного медичного університету
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 364 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анісімов В.
Назва : Освіта надає людині гідність
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 30-32 (Шифр ФУ17/2018/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Про особливості підготовки провізорів розповідає Володимир Анісімов, канд. біол. наук, доцент, декан фармацевтичного факультету Одеського національного медичного університету
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алексєєва І. М.
Назва : Компетентності: категоріальний апарат вищої фармацевтичної освіти
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - N 1. - С. 112-115 (Шифр АУ40/2017/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Незважаючи на всю інституціональну значущість у законодавстві про вищу освіту правової категорії «кваліфікація» як результат офіційного оцінювання та визнання освіти, слід також відзначити, що її артикуляція в Законі України «Про вищу освіту» не є кінцевою/вичерпною, а відсильною. Мета роботи – вивчення змісту цієї категорії, а також (для її повного, глибокого розуміння) з’ясування додаткових тлумачень поняття компетентності, яким у загальному вигляді позначено зміст кваліфікації (ст. 1, п. 1, п/п 12) [1]. Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження використовували такі основні методи як бібліографічний, лінгвістичний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Зокрема, проаналізовано стан нормативно-правового визначення поняття «компетентності» сучасного фахівця та її роль у вищій освіті й обґрунтовано, що взагалі дефініція «компетентність» – це інтегрована готовність/здатність фахівця до цілісної діяльності з вирішення практичних завдань відповідного кваліфікаційного рівня (у роботі, освіті або особистісному розвитку). Результати. Під час дослідження додатково доведено важливість з’ясування сутності та змісту компетентності як критерію якості освіти для підготовки майбутніх медичних і фармацевтичних працівників. Підкреслено, що загальні енциклопедичні джерела та національні нормативно-правові акти й міжнародні офіційні документи містять трактування дефініцій «компетенція/компетентність/компетентності/компетентний» у двох площинах, а саме: професійній, як коло повноважень (прав та обов’язків) юридичних і фізичних осіб, та академічній/освітній, як наявність знань, досвіду в будь-якій галузі, обізнаності з чим-небудь. Це свідчить про інтегральний характер цього критерію якості освіти, котрий характеризує співвідношення між кваліфікаційним рівнем, що здобутий відповідно до стандартів вищої освіти, та конкурентоспроможністю. Висновки. Під час дослідження доведено, що компетентність (компетентності) є центральним елементом дефініції «кваліфікація», що визначає її зміст: формальні критерії (знання, вміння, практичні навички, способи мислення, професійні, світоглядні та громадянські якості, морально-етичні цінності), котрі покладені в основу оцінювання рівня підготовленості, ступеня придатності випускника вищого навчального закладу (зокрема медичного або фармацевтичного) до певного виду роботи за спеціальністю або подальшого навчання чи особистісного розвитку
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волощук Н. І., Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран І. В.
Назва : Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші
Паралельн. назви :Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прилипко Н. А., Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Назва : Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету
Паралельн. назви :Organizational and methodical approaches of teaching english-speaking foreign students at the pharmaceutical faculty of Odesa national medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 75-77 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: У статті розглянуто актуальні питання викладання дисципліни “Етика та деонтологія у фармації” іноземцям, які навчаються на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету англійською мовою. Проаналізовано організаційно-методичні особливості викладання англомовним студентам, визначено значення рольових ігор у структурі заняття
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Назва : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Паралельн. назви :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206 (Шифр АУ40/2017/10/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я, лікарських, провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною освітою у закладах охорони здоров’я : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 385 від 28.10.2002 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2017. - N 3. - С. 14-22 (Шифр ЗУ18/2017/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
МЕДИЦИНСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ, КАДРЫ И СЛУЖБЫ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE FACILITIES, MANPOWER, AND SERVICES (NON MESH)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посохова К. А., Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Назва : Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології
Паралельн. назви :Presentation of information about the adverse reactions of medicines during teaching pharmacology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 112-114 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ПОБОЧНЫЕ ЭФФЕКТЫ И НЕБЛАГОПРИЯТНЫЕ РЕАКЦИИ, СВЯЗАННЫЕ С ЛЕКАРСТВАМИ -- DRUG-RELATED SIDE EFFECTS AND ADVERSE REACTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Анотація: Мета роботи – обґрунтування важливості актуалізації інформації щодо частоти і спектра побічних реакцій лікарських засобів при викладанні фармакології. Основна частина. Для глибшого усвідомлення важливості регулярного моніторингу побічних реакцій/відсутності ефективності лікарських засобів як складової державної політики у сфері фармаконагляду під час вивчення фармакології студентів слід ознайомлювати зі спектром та частотою цих реакцій у конкретному регіоні, що сприятиме унаочненню теоретичного матеріалу та формуванню у майбутніх фахівців переконання про необхідність цієї діяльності для здійснення ефективної та безпечної фармакотерапії. Висновок. Усвідомлення студентами медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів важливості здійснення фармаконагляду зростає при ілюстрації теоретичних знань інформацією про спектр побічних реакцій лікарських засобів, які реєструються у закладах охорони здоров’я даного регіону
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зеленюк В. Г., Горошко О. М., Ткачук О. Ю.
Назва : Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів
Паралельн. назви :The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 22-25 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривомаз Т.
Назва : Фармацевтика в нормандском формате
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 30-31 (Шифр ФУ17/2018/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
Анотація: Нормандия ассоциируется прежде всего с кальвадосом и высадкой морского десанта союзников во время Второй мировой войны. Кроме того, в украинских новостях можно услышать выражение «нормандская четверка» или «нормандский формат», которым обозначают дипломатическую группу представителей Германии, России, Украины и Франции по вопросам выполнения Минских соглашений. К этому списку ассоциаций следует добавить тот факт, что Нормандия является одним из ведущих центров фармацевтики и медицины во Франции, в частности в образовательной сфере
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Місюрьова С. В., Доброва В. Є., Свід Н. О., Отрішко І. А., Сахарова Т. С.
Назва : Забезпечення якості біохімічних досліджень за допомогою валідаційних процедур у лабораторії клінічної діагностики Клініко-діагностичного центру Національного фармацевтичного університету на прикладі методик визначення рівнів загального та прямого білірубіну у біологічних рідинах
Місце публікування : Клініч. фармація. - Х., 2018. - Том 22, № 3. - С. 52-57 (Шифр КУ4/2018/22/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES

КРОВИ ХИМИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ -- BLOOD CHEMICAL ANALYSIS
БИЛИРУБИН -- BILIRUBIN
Анотація: Основними принципами створення системи якості у сучасній лабораторній діагностиці є наступні: стандартизація лабораторних процесів через розробку стандартних операційних процедур; загальне управління якістю клінічних лабораторних досліджень на основі розробки та виконання вимог міжнародних стандартів; контроль за якістю всіх етапів лабораторного процесу через впровадження процедури валідації. Мета роботи - дослідження аспектів забезпечення якості у лабораторії клінічної діагностики Клініко-діагностичного центру НФаУ шляхом проведення валідаційних процедур з оцінки придатності біохімічних методик. Об'єктами дослідження стали стандартизовані біохімічні методики визначення рівнів загального та прямого білірубіну у зразках біологічних рідин. У якості контрольної сироватки був обраний "Хімічний контроль. Набір реагентів. Рівень 1" виробництва High Technology, Inc. (США) з відомою концентрацією аналітів. Вимірювання проводилися на автоматичному біохімічному аналізаторі Express Plus фірми Bayer (Німеччина). При обробці результатів досліджень були використані показники описової статистики та проведено ряд статистичних оцінок. Процедура валідації методик складається з кількох етапів. Спочатку був складений валідаційний сценарій: встановлені особливості методик визначення загального та прямого білірубіну в біологічних рідинах; проаналізовані параметри, які потрібно оцінювати. Потім були розроблені протоколи для оцінки придатності даних методик та визначені валідаційні характеристики. Оцінка внутрішньолабораторної збіжності та відтворюваності методик визначення концентрації загального та прямого білірубіну фотометричним методом при роботі на біохімічному аналізаторі Еxpress Рlus, яка була проведена двома операторами-лаборантами однакової кваліфікації, вказує на відсутність грубих помилок у роботі аналізатора та статистично важливих відмінностей при проведенні вимірювань. Оцінка правильності методик, проведених за допомогою контрольної сироватки, довела, що систематична похибка не значима (по заданому критерію прийнятності). Отже, дані методики, які були атестовані, забезпечують правильність вимірів у межах лабораторії. Розширена невизначеність, яка була розрахована як метрологічна оцінка придатності, показала, що одержані значення рівнів загального та прямого білірубіну можна вважати точними та достовірними. Висновки: валідація методик визначення загального та прямого білірубіну в крові людини фотометричним методом довела, що дані методики мають робочі характеристики, які відповідають регламентованим, задовольняють встановленим критеріям, а вимірювані за їх допомогою параметри відповідають належним
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : До 80-річчя з дня народження Лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки, Заслуженого діяча науки і техніки України, заслуженого винахідника СРСР, академіка Української АН, доктора фармацевтичних наук, заслуженого професора НФаУ Тихонова Олександра Івановича
Місце публікування : Вісн. фармації. - Х., 2018. - № 3. - С. 3-4 (Шифр ВУ18/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
НАУКА -- SCIENCE
Анотація: 1 вересня 2018 р. виповнюється 80 років з дня народження Лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки, Заслуженого діяча науки і техніки України, заслуженого винахідника СРСР, академіка Української АН, доктора фармацевтичних наук, заслуженого професора Національного фармацевтичного університету Тихонова Олександра Івановича
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Logoyda L. S., Zarivna N. O., Korobko D. B.
Назва : Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students
Паралельн. назви :Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 129-133 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)