Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (71)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулейман М. М.
Назва : Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу
Паралельн. назви :Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс-метод
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Г. Б., Красільнікова О. А., Филимоненко В. П.
Назва : Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петров В. И., Решетько О. В., Луцевич К. А., Фролов М. Ю.
Назва : Клиническая фармакология: тенденция глобального развития и выбор российской модели
Місце публікування : Клиническая фармакология и терапия. - 2011. - № 5. - С. 25-31 (Шифр КР29/2011/5)
Предметні рубрики: Фармакология клиническая-- обуч
Образование фармацевтическое
Фармацевты
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зятковська О. Я.
Назва : Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика’’
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 121-123 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черних В. П., Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Назва : Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко Н. О., Громовик Б. П.
Назва : Концептуальний аналіз соціальної відповідальності особистості та її інтегрування у фармацевтичну практику
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 342-348 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
Анотація: Сучасний розвиток соціальної політики фармацевтичних організацій України, орієнтованої на потреби суспільства, характеризується відставанням практичної реалізації належної соціальної відповідальності (СВ) від підвищеного інтересу фармацевтичних науковців до різних її аспектів. Недостатньо опрацьованими залишаються питання СВ особистості, її ролі, місця в системі соціально-відповідальної поведінки фармацевтичних організацій і професійній діяльності фармацевтичних фахівців. Мета роботи – концептуальний аналіз СВ особистості з інтегруванням у фармацію та обґрунтування стратегічних напрямів формування СВ як професійної компетенції фармацевтичних фахівців у системі неперервної фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. У ході роботи використано методи інформаційного пошуку, порівняння, систематизації, аналізу, синтезу та моделювання. Матеріалами для досліджень слугували публікації фундаментальних і прикладних досліджень вітчизняних і закордонних науковців із питань СВ, міжнародні стандарти. Результати. Особистість у процесі діяльності виступає і суб’єктом, і об’єктом відповідальності, оскільки СВ є умовою взаємодії індивіда та соціуму. СВ фармацевтичних фахівців (ФФ) спрямована на первинні та вторинні соціальні групи, суспільство та індивідуума, а також на самого себе. При цьому в останньому випадку важливою є «Я-концепція», тобто цілісне уявлення індивіда про себе та готовність особистості діяти певним чином у певних ситуаціях, а також можливі соціальні ролі ФФ. Процес формування СВ ФФ – складна багаторівнева система, що безперервно виховує, розвиває, удосконалює навик СВ протягом усього професійного життя. Висновки. На підставі теоретичного узагальнення даних наукової літератури здійснили концептуальний аналіз фундаментального рівня СВ з інтегруванням у теоретичну площину фармацевтичної практики, а також обґрунтували власне визначення СВ ФФ. Шляхом моделювання визначили, що формування СВ ФФ відбувається упродовж усього професійного його життя. Джерелами розвитку СВ є держава, суб’єкти фармацевтичного підприємництва, суб’єкти фармацевтичної освіти і науки, громадські організації фармацевтичного спрямування, сам ФФ, що зумовлює багатовекторність і розмаїття засобів формування його СВ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 10 років кафедрі клінічної фармації, фармакотерапії та УЕФ Запорізького державного медичного університету
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 364 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Присяжнюк П.
Назва : Дати не просто знання, а знання якісні
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 30-32 (Шифр ФУ17/2017/11)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
МЕДИЦИНА ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ -- COMMUNITY MEDICINE
Анотація: Про особливості підготовки провізорів у Чернівцях розповідає Петро Присяжнюк, канд. хім. наук, доцент кафедри медичної та фармацевтичної хімії, декан фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження переліків закладів охорони здоров’я, лікарських, провізорських посад та посад молодших спеціалістів з фармацевтичною освітою у закладах охорони здоров’я : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 385 від 28.10.2002 р.
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2017. - N 3. - С. 14-22 (Шифр ЗУ18/2017/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
МЕДИЦИНСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ, КАДРЫ И СЛУЖБЫ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE FACILITIES, MANPOWER, AND SERVICES (NON MESH)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алексєєва І. М.
Назва : Компетентності: категоріальний апарат вищої фармацевтичної освіти
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - N 1. - С. 112-115 (Шифр АУ40/2017/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Незважаючи на всю інституціональну значущість у законодавстві про вищу освіту правової категорії «кваліфікація» як результат офіційного оцінювання та визнання освіти, слід також відзначити, що її артикуляція в Законі України «Про вищу освіту» не є кінцевою/вичерпною, а відсильною. Мета роботи – вивчення змісту цієї категорії, а також (для її повного, глибокого розуміння) з’ясування додаткових тлумачень поняття компетентності, яким у загальному вигляді позначено зміст кваліфікації (ст. 1, п. 1, п/п 12) [1]. Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження використовували такі основні методи як бібліографічний, лінгвістичний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Зокрема, проаналізовано стан нормативно-правового визначення поняття «компетентності» сучасного фахівця та її роль у вищій освіті й обґрунтовано, що взагалі дефініція «компетентність» – це інтегрована готовність/здатність фахівця до цілісної діяльності з вирішення практичних завдань відповідного кваліфікаційного рівня (у роботі, освіті або особистісному розвитку). Результати. Під час дослідження додатково доведено важливість з’ясування сутності та змісту компетентності як критерію якості освіти для підготовки майбутніх медичних і фармацевтичних працівників. Підкреслено, що загальні енциклопедичні джерела та національні нормативно-правові акти й міжнародні офіційні документи містять трактування дефініцій «компетенція/компетентність/компетентності/компетентний» у двох площинах, а саме: професійній, як коло повноважень (прав та обов’язків) юридичних і фізичних осіб, та академічній/освітній, як наявність знань, досвіду в будь-якій галузі, обізнаності з чим-небудь. Це свідчить про інтегральний характер цього критерію якості освіти, котрий характеризує співвідношення між кваліфікаційним рівнем, що здобутий відповідно до стандартів вищої освіти, та конкурентоспроможністю. Висновки. Під час дослідження доведено, що компетентність (компетентності) є центральним елементом дефініції «кваліфікація», що визначає її зміст: формальні критерії (знання, вміння, практичні навички, способи мислення, професійні, світоглядні та громадянські якості, морально-етичні цінності), котрі покладені в основу оцінювання рівня підготовленості, ступеня придатності випускника вищого навчального закладу (зокрема медичного або фармацевтичного) до певного виду роботи за спеціальністю або подальшого навчання чи особистісного розвитку
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєва І. М.
Назва : Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206 (Шифр АУ40/2017/10/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Назва : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Паралельн. назви :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галій Л. В., Серопян Т. М.
Назва : Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету)
Паралельн. назви :Implementation of distance learning in pharmaceutical education (on example of National university of pharmacy)
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 112-117 (Шифр ФУ13/2017/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Узагальнення вимог нормативно-правових документів МОН України та визначення методологічних засад впровадження дистанційного навчання у фармацевтичну освіту. Матеріали і методи. Системний метод, порівняльний та нормативно-правовий аналіз, метод педагогічного експерименту. Результати й обговорення. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) узагальнено етапи та конкретні заходи щодо виконання вимог нормативно-правових документів МОН України з впровадження дистанційного навчання. Описано організаційне, науково-методичне, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення університету. На підставі запропонованих авторами методологічних засад дистанційного навчання розроблено графік навчального процесу та здійснено координацію педагогічного експерименту, у якому взяли участь 63 здобувачі вищої освіти та 17 кафедр університету. Висновки. Запропоновані та опрацьовані під час педагогічного експерименту методологічні засади дистанційного навчання забезпечують прозорість та постійний контроль як за освітньою діяльністю здобувачів вищої освіти, так і за її супроводженням з боку тьюторів. Досвід впровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті (м. Харків) може бути використаний іншими вузами, які забезпечують підготовку спеціалістів фармації
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зеленюк В. Г., Горошко О. М., Ткачук О. Ю.
Назва : Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів
Паралельн. назви :The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 22-25 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривомаз Т.
Назва : Фармацевтика в нормандском формате
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 12. - С. 30-31 (Шифр ФУ17/2018/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
Анотація: Нормандия ассоциируется прежде всего с кальвадосом и высадкой морского десанта союзников во время Второй мировой войны. Кроме того, в украинских новостях можно услышать выражение «нормандская четверка» или «нормандский формат», которым обозначают дипломатическую группу представителей Германии, России, Украины и Франции по вопросам выполнения Минских соглашений. К этому списку ассоциаций следует добавить тот факт, что Нормандия является одним из ведущих центров фармацевтики и медицины во Франции, в частности в образовательной сфере
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громовик Б., Горілик А.
Назва : Студентські олімпіади: цілі та роль у підготовці провізорів
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 30-32 (Шифр ФУ17/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Відповідно до нормативних документів МОН України студентська олімпіада — це змагання студентів у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок, а також у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Студентські олімпіади проводяться з різних дисциплін. Однією з найбільш масштабних є студентська олімпіада з фармації, позаяк вона не монопредметна, а полідисциплінарна
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : До 80-річчя з дня народження Лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки, Заслуженого діяча науки і техніки України, заслуженого винахідника СРСР, академіка Української АН, доктора фармацевтичних наук, заслуженого професора НФаУ Тихонова Олександра Івановича
Місце публікування : Вісн. фармації. - Х., 2018. - № 3. - С. 3-4 (Шифр ВУ18/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
НАУКА -- SCIENCE
Анотація: 1 вересня 2018 р. виповнюється 80 років з дня народження Лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки, Заслуженого діяча науки і техніки України, заслуженого винахідника СРСР, академіка Української АН, доктора фармацевтичних наук, заслуженого професора Національного фармацевтичного університету Тихонова Олександра Івановича
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Logoyda L. S., Zarivna N. O., Korobko D. B.
Назва : Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students
Паралельн. назви :Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів іноземним студентам
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 129-133 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Анотація: The aim of the work – to find ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in the discipline “Standardization of medicines”; analyze the main issues that can affect the performance of the training of foreign students. The main body. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on “Standardization of medicines”, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development. The purpose of pharmaceutical development is to develop a quality drug and the process of its production, in order to continuously produce products with given functional characteristics and competitiveness in the pharmaceutical market. The future specialist in the pharmaceutical industry needs to learn to choose, in accordance with the pharmaceutical form, analytical methods for controlling the quality of the medicines and make the specifications and be guided in the practical activities of the MCQ on the FDF. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline “Standardization of medicines”, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. Conclusion. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course.Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності. Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)