Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое законченное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.


    Лесик, Р.
    Львів — місто чотирьох культур [Текст] / Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 32-34


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история, кадры, организация и управление, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ГОРОДА -- CITIES (история)
Анотація: Фармацевтична освіта і наука Львова мають багаті традиції, які тісно пов’язані з різними культурами, що протягом віків формували обличчя мегаполісу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Котвіцька, А. А.
    Дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей денної форми навчання / А. А. Котвіцька, Д. Ю. Тарасенко // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 214-218


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
РАБОТА -- WORK (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей має як позитивний, так і негативний вплив на якість надання освітніх послуг навчальним закладом, особливо в частині здобутих студентом знань, умінь і навичок. Мета роботи – дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти, що навчаються за денною формою, та особливостей укладення з ними трудових договорів. Матеріали та методи. Під час дослідження використали юридичний, порівняльно-правовий методи аналізу. Результати. Дослідженням встановлені певні особливості працевлаштування здобувачів вищої освіти в закладах охорони здоров’я, фармацевтичних підприємствах та організаціях. Чинним законодавством передбачено право здобувачів вищої освіти, які навчаються у ВНЗ за денною формою навчання, на вільне обрання роду діяльності, професії, роду занять і роботи. Відносини, що складаються між здобувачем вищої освіти та вищою школою, не можуть розглядатись як трудові. Робота за трудовим договором осіб, які поєднують її з денною формою навчання, не є сумісництвом або суміщенням, а вважається основним місцем праці, тому передбачає ведення трудової книжки працівника відповідно до загального порядку. Здобувач вищої освіти має право на власний розсуд обирати робочий час (повний або неповний робочий день, повний або неповний робочий тиждень) з урахуванням розкладу занять ВНЗ та тільки у вільний від навчання час. При роботі на умовах повного робочого дня колективним договором підприємства, закладу, організації з урахуванням особливостей роботи може бути встановлений ненормований робочий день для окремого переліку посад. Чинним законодавством передбачена можливість працевлаштування осіб, які не мають вищої фармацевтичної освіти, на працю в заклади ОЗ на чітко визначений перелік посад. Висновки. Державою створено та забезпечуються сприятливі умови для роботи здобувачів вищої освіти, отримання практичного досвіду, шляхом надання можливості вільно обирати вид діяльності, професію, місце праці відповідно до своїх здібностей і потреб
Дод.точки доступу:
Тарасенко, Д. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Варинський, Б. О.
    Система вищої фармацевтичної освіти в Японії [Текст] / Б. О. Варинський // Фармацевтичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 9-14


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (организация и управление, стандарты, экономика)
ЯПОНИЯ -- JAPAN
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Волкова, А. В.
    Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету [Текст] = А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy / А. В. Волкова, О. Ю. Яковлєва // Фармацевтичний часопис. - 2021. - N 4. - С. 30-39


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ
Дод.точки доступу:
Яковлєва, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії [Текст] = The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Потапова [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 16-20


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину
Дод.точки доступу:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.
Подплетня, О. А.
Логвиненко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Магон, Е.
    Третий после бога: что значит быть фармацевтом в Италии? [Текст] / Е. Магон // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 48-50


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ИТАЛИЯ -- ITALY
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, тенденции)
Анотація: Выбор профессии — одно из самых важных решений в жизни. Одни со временем меняют свою профессию, другие выбирают ее на всю жизнь. Сегодня мы беседуем с человеком, для которого даже переезд в другую страну не стал веской причиной для смены вида деятельности. Знакомьтесь — Елена Магон
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вітенко, І. С.
    Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Учебники


   Учебные пособия


   Конференции


Дод.точки доступу:
Мельник, І. В.
Штанько, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання [Текст] / М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13

Рубрики: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Украина


   Конференции


Дод.точки доступу:
Банчук, М. В.
Волосовець, О. П.
Фещенко, І. І.
Бойчук, Т. М.
Булах, І. Є.
Чернишенко, Т. І.
Старча, Т. М.
Вітенко, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бунятян, Н. Д.
    Перспективы развития последипломного фармацевтического образования [Текст] / Н. Д. Бунятян // Фармация. - 2006. - № 3. - С. 43-45

Рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации--тенденции

   Образование фармацевтическое законченное


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Сучасна фармакотерапія. Роль працівника аптеки [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 12. - С. 8-9


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Кривомаз, Т.
    Фармобразование и аптечная деятельность во Франции [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт-практик. - 2015. - № 7/8. - С. 22-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Барало, Р. П.
    Особливості навчання клінічних провізорів в інтернатурі [Текст] / Р. П. Барало // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 166


Рубрики: Высшее медицинское образование в Украине

MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)