Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое законченное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бунятян Н. Д.
Назва : Перспективы развития последипломного фармацевтического образования
Місце публікування : Фармация. - 2006. - № 3. - С. 43-45 (Шифр ФР15/2006/3)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации-- тенденции
Образование фармацевтическое законченное
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Назва : Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Украина
Конференции
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітенко І. С., Мельник І. В., Штанько С. В.
Назва : Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Учебники
Учебные пособия
Конференции
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барало Р. П.
Назва : Особливості навчання клінічних провізорів в інтернатурі
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 166 (Шифр ВУ80/2013/17/1)
Предметні рубрики: Высшее медицинское образование в Украине
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривомаз Т.
Назва : Фармобразование и аптечная деятельность во Франции
Місце публікування : Фармацевт-практик. - 2015. - № 7/8. - С. 22-23 (Шифр ФУ17/2015/7/8)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Сучасна фармакотерапія. Роль працівника аптеки
Місце публікування : Фармацевт-практик. - 2015. - № 12. - С. 8-9 (Шифр ФУ17/2015/12)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варинський Б. О.
Назва : Система вищої фармацевтичної освіти в Японії
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 9-14 (Шифр ФУ3/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ЯПОНИЯ -- JAPAN
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Котвіцька А. А., Тарасенко Д. Ю.
Назва : Дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей денної форми навчання
Місце публікування : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 214-218 (Шифр АУ40/2017/10/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
РАБОТА -- WORK
Анотація: Працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей має як позитивний, так і негативний вплив на якість надання освітніх послуг навчальним закладом, особливо в частині здобутих студентом знань, умінь і навичок. Мета роботи – дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти, що навчаються за денною формою, та особливостей укладення з ними трудових договорів. Матеріали та методи. Під час дослідження використали юридичний, порівняльно-правовий методи аналізу. Результати. Дослідженням встановлені певні особливості працевлаштування здобувачів вищої освіти в закладах охорони здоров’я, фармацевтичних підприємствах та організаціях. Чинним законодавством передбачено право здобувачів вищої освіти, які навчаються у ВНЗ за денною формою навчання, на вільне обрання роду діяльності, професії, роду занять і роботи. Відносини, що складаються між здобувачем вищої освіти та вищою школою, не можуть розглядатись як трудові. Робота за трудовим договором осіб, які поєднують її з денною формою навчання, не є сумісництвом або суміщенням, а вважається основним місцем праці, тому передбачає ведення трудової книжки працівника відповідно до загального порядку. Здобувач вищої освіти має право на власний розсуд обирати робочий час (повний або неповний робочий день, повний або неповний робочий тиждень) з урахуванням розкладу занять ВНЗ та тільки у вільний від навчання час. При роботі на умовах повного робочого дня колективним договором підприємства, закладу, організації з урахуванням особливостей роботи може бути встановлений ненормований робочий день для окремого переліку посад. Чинним законодавством передбачена можливість працевлаштування осіб, які не мають вищої фармацевтичної освіти, на працю в заклади ОЗ на чітко визначений перелік посад. Висновки. Державою створено та забезпечуються сприятливі умови для роботи здобувачів вищої освіти, отримання практичного досвіду, шляхом надання можливості вільно обирати вид діяльності, професію, місце праці відповідно до своїх здібностей і потреб
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лесик Р.
Назва : Львів — місто чотирьох культур
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 32-34 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ГОРОДА -- CITIES
Анотація: Фармацевтична освіта і наука Львова мають багаті традиції, які тісно пов’язані з різними культурами, що протягом віків формували обличчя мегаполісу
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Магон Е.
Назва : Третий после бога: что значит быть фармацевтом в Италии?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 48-50 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ИТАЛИЯ -- ITALY
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: Выбор профессии — одно из самых важных решений в жизни. Одни со временем меняют свою профессию, другие выбирают ее на всю жизнь. Сегодня мы беседуем с человеком, для которого даже переезд в другую страну не стал веской причиной для смены вида деятельности. Знакомьтесь — Елена Магон
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потапова Т. М., Слєсарчук В. Ю., Подплетня О. А., Логвиненко Н. В.
Назва : Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії
Паралельн. назви :The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 16-20 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волкова А. В., Яковлєва О. Ю.
Назва : Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету
Паралельн. назви :А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 30-39 (Шифр ФУ13/2021/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)