Пошуковий запит: (<.>S=Образование фармацевтическое -- методы<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10 |
>1.
| Чупандина Е. Е. Качество фармацевтического образования: понятия, модели и оценка/Е. Е. Чупандина // Фармация, 2011,N № 5.-С.48-50
|
>2.
| Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/С. М. Марчишин, М. І. Шнайда, О. І. Грималюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.83-85.
|
>3.
| Програма розвитку фармацевтичного факультету Одеського державного медичного університету/В. М. Запорожан [та ін.] // Одеський медичний журнал, 2004,N № 1.-С.4-7
|
>4.
| Проблемні аспекти дистанційної форми освіти та можливості її використання в Україні/В. М. Толочко [та ін.] // Провизор, 2009,N № 11/12.-С.8-11
|
>5.
| Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/Т. А. Грошовий [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.34-37
|
>6.
| Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.50-51
|
>7.
| Зорина О. Чистый лист, или Зачем провизору техника продаж?/О. Зорина // Провизор, 2008,N № 2.-С.8-11
|
>8.
| Горлік А. В. Застосування ділових ігор у навчальному процесі підготовки провізорів-інтернів/А. В. Горлік, Ю. В. Майнич // Провизор, 2011,N № 13.-С.44-45
|
>9.
| Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.41-44
|
>10.
| Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта, 2006,N № 1.-С.67-70
|
|