Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Яремчук Л. В. Використання методу рольової гри при проведенні практичних занять на клінічних кафедрах/Л. В. Яремчук // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2014,N № 22.-С.257-258
2.

Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб // Медична освіта, 2014,N № 3.-С.165-166
3.

Яголковский С. Р. Инновационность и трансформационное лидерство в условиях образовательного процесса в вузе/С. Р. Яголковский // Психология в вузе, 2014,N № 6.-С.19-30
4.

Эльгаров А. А. Самостоятельная работа студентов на кафедре пропедевтики внутренних болезней - важная часть учебно-образовательного процесса/А. А. Эльгаров, М. А. Калмыкова, М. А. Эльгаров // Терапевтический архив, 2014. т.Т. 86,N № 10.-С.82-86
5.

Шурупова Р. В. Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.)/Р. В. Шурупова // Социология медицины, 2011,N № 2.-С.14-22
6.

Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.81-82
7.

Шляхи вдосконалення викладання медичної мікробіології іноземним студентам/В. П. Широбоков [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2014,N № 22.-С.229-233
8.

Шкільняк Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі/Л. І. Шкільняк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.189-192
9.

Широбоков В. П. Мікробіологічні методи діагностики інфекційної патології та їх значення при викладанні медичної мікробіології/В. П. Широбоков, В. Г. Войцеховський, А. І. Якименко // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2016,N № 26.-С.179-182
10.

Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.47
11.

Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.144-147
12.

Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.96-98.
13.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-71
14.

Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.109-113
15.

Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський // Медична освіта, 2006,N № 3.-С.99-100
16.

Чугу Т. В. Підвищення ефективності викладання розділу "алергічні враження слизової" оболонки порожнини рота у дітей" з використанням сучасних педагогічних технологій/Т. В. Чугу // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2013,N № 20.-С.167
17.

Чугу Т. В. Досвід впровадження тестової системи оцінювання в навчальний процес кафедри стоматології дитячого віку/Т. В. Чугу, О.І. Попова // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту, 2009. т.Т. 13,N № 1.-С.214-215
18.

Чижевский И. В. Особенности преподавания клинических стоматологических дисциплин студентам с англоязычной формой обучения/И. В. Чижевский, А. А. Забышный, С. В. Першин // Вісник стоматології. -Одесса, 2011,N № 4.-С.79-81
19.

Хопта Р. М. Проведення комплексного практично-орієнтованого іспиту як невід’ємна складова формування майбутнього фахівця - лікаря-стоматолога/Р. М. Хопта // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.1.-С.132-133
20.

Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.157-159
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)