Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Яремчук Л. В. Використання методу рольової гри при проведенні практичних занять на клінічних кафедрах/Л. В. Яремчук // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2014,N № 22.-С.257-258
|
>2.
| Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб // Медична освіта, 2014,N № 3.-С.165-166
|
>3.
| Яголковский С. Р. Инновационность и трансформационное лидерство в условиях образовательного процесса в вузе/С. Р. Яголковский // Психология в вузе, 2014,N № 6.-С.19-30
|
>4.
| Эльгаров А. А. Самостоятельная работа студентов на кафедре пропедевтики внутренних болезней - важная часть учебно-образовательного процесса/А. А. Эльгаров, М. А. Калмыкова, М. А. Эльгаров // Терапевтический архив, 2014. т.Т. 86,N № 10.-С.82-86
|
>5.
| Шурупова Р. В. Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.)/Р. В. Шурупова // Социология медицины, 2011,N № 2.-С.14-22
|
>6.
| Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.81-82
|
>7.
| Шляхи вдосконалення викладання медичної мікробіології іноземним студентам/В. П. Широбоков [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2014,N № 22.-С.229-233
|
>8.
| Шкільняк Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі/Л. І. Шкільняк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.189-192
|
>9.
| Широбоков В. П. Мікробіологічні методи діагностики інфекційної патології та їх значення при викладанні медичної мікробіології/В. П. Широбоков, В. Г. Войцеховський, А. І. Якименко // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2016,N № 26.-С.179-182
|
>10.
| Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.47
|
>11.
| Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.144-147
|
>12.
| Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.96-98.
|
>13.
| Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-71
|
>14.
| Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.109-113
|
>15.
| Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський // Медична освіта, 2006,N № 3.-С.99-100
|
>16.
| Чугу Т. В. Підвищення ефективності викладання розділу "алергічні враження слизової" оболонки порожнини рота у дітей" з використанням сучасних педагогічних технологій/Т. В. Чугу // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2013,N № 20.-С.167
|
>17.
| Чугу Т. В. Досвід впровадження тестової системи оцінювання в навчальний процес кафедри стоматології дитячого віку/Т. В. Чугу, О.І. Попова // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту, 2009. т.Т. 13,N № 1.-С.214-215
|
>18.
| Чижевский И. В. Особенности преподавания клинических стоматологических дисциплин студентам с англоязычной формой обучения/И. В. Чижевский, А. А. Забышный, С. В. Першин // Вісник стоматології. -Одесса, 2011,N № 4.-С.79-81
|
>19.
| Хопта Р. М. Проведення комплексного практично-орієнтованого іспиту як невід’ємна складова формування майбутнього фахівця - лікаря-стоматолога/Р. М. Хопта // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.1.-С.132-133
|
>20.
| Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.157-159
|
|
|