Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (94)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва»/Л. С. Петровська [та ін.] // Фармацевтичний журнал, 2024. т.Т. 79,N № 1.-С.34-43
2.

Малюванчук С. В. Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ/С. В. Малюванчук // Art of Medicine, 2023,N N 3.-С.156-159
3.

Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology»/I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки, 2023,N N 5.-С.13-19
4.

Ханюков О. О. Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі/О. О. Ханюков, О. В. Смольянова // Art of Medicine, 2023,N N 2.-С.186-192
5.

Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків/В. М. Батіг [та ін.] // Буковинський медичний вісник, 2023. т.Т. 27,N № 4.-С.127-132
6.

Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків/С. П. Мельничук [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія, 2023. т.Т. 22,N № 3.-С.98-103
7.

Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби»/Г. Б. Матейко [та ін.] // Art of Medicine, 2023,N N 3.-С.160-163
8.

Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.16-17
9.

Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.47
10.

Кашуба М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/М. О. Кашуба, С. В. Кучер // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.136-141
11.

Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.93-97
12.

Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.58-63
13.

Досвід впровадження новітнього інтерактивного формату проведення лекційних занять на клінічних кафедрах і ставлення до них студентів/О. Б. Яременко [та ін.] // Медичні перспективи. -Д., 2021. т.Т. 26,N № 2.-С.45-51
14.

Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/Б. О. Перевізник // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.39-43
15.

Герасимчук П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.17-22
16.

Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.83-88
17.

Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.55-61
18.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.64-71
19.

Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.74-79
20.

Моцюк Ю. Б. Особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни "клінічна практика" студентами v курсу зі спеціальності лікувальна справа на кафедрі акушерства та гінекології ім. І.Д. Ланового/Ю. Б. Моцюк // Art of Medicine, 2021,N N 3.-С.126-130
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)