Пошуковий запит: (<.>S=Образования технология<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 311
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Косаговская И. И. Современные проблемы симуляционного обучения в медицине/И. И. Косаговская, Е. В. Волчкова, С. Г. Пак // Эпидемиология и инфекционные болезни, 2014,N № 1.-С.49-61
|
>2.
| Досвід і перспективність викладання освітньої компоненти «Технологія парфумерно-косметичних засобів промислового виробництва»/Л. С. Петровська [та ін.] // Фармацевтичний журнал, 2024. т.Т. 79,N № 1.-С.34-43
|
>3.
| Очеретна О. Л. Основні аспекти викладання нормальної фізіології для студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/О. Л. Очеретна // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2015,N № 24.-С.222-225
|
>4.
| Деніна Р. В. Олімпіада як маркер якості знань, практичних навиків і умінь студентів/Р. В. Деніна // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.1.-С.113-115
|
>5.
| Харитонов В. И. Новое в эпилептологии/В. И. Харитонов // НейроNEWS, 2015,N № 10.-С.20-21
|
>6.
| Ткачук О. О. Вивчення отруйних рослин під час проходження польової практики з ботаніки/О. О. Ткачук // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2015,N № 24.-С.169-172
|
>7.
| Кравчук І. В. Психолого-педагогічні вимоги до сучасного викладача вищої школи/І. В. Кравчук // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.2.-С.100-102
|
>8.
| Петрина В. О. Оптимізація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/В. О. Петрина // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.2.-С.103-105
|
>9.
| Рудник В. Т. Місце семінарських занять під час навчання лікарів-інтернів/В. Т. Рудник // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.1.-С.128-130
|
>10.
| Хопта Р. М. Проведення комплексного практично-орієнтованого іспиту як невід’ємна складова формування майбутнього фахівця - лікаря-стоматолога/Р. М. Хопта // Галицький лікарський вісник, 2015. т.Т. 22,N № 4. ч.1.-С.132-133
|
>11.
| Сучасні підходи до рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів/В. М. Лісовий [та ін.] // Медицина сьогодні і завтра, 2014,N № 4.-С.157-161
|
>12.
| Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій/С. В. Бондаренко // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.9-13
|
>13.
| Savolyuk S. I. Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space/S. I. Savolyuk // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.187-189
|
>14.
| Шкільняк Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі/Л. І. Шкільняк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2015. т.Т. 19,N № 1.-С.189-192
|
>15.
| Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія’’: можливості кейс-методу/С. А. Моргунцова // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.78-80
|
>16.
| Саволюк С. І. Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу/С. І. Саволюк // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2014,N № 23.-С.226-230
|
>17.
| Повышение качества учебных достижений студентов на основе модульно-блочного обучения в медицинском университете/Е. В. Крукович [и др.] // Педиатрия, 2015. т.Т. 94,N № 5.-С.165-169
|
>18.
| Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/С. В. Різничок // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.90-95
|
>19.
| Опыт применения симуляционных методов в обучении семейных врачей /В. И. Величко [и др.] // Сімейна медицина, 2015,N № 2.-С.15-17
|
>20.
| Капустянська А. А. Оптимізація інноваційних технологій у навчанні сімейних лікарів клінічної фармакології/А. А. Капустянська, А. В. Вахненко, Н. В. Моісеєва // Сімейна медицина, 2015,N № 6.-С.25-26
|
|
|